Ik ben toch wel strontjaloers op jouw slaapbabyquote:Op zondag 7 februari 2021 18:08 schreef MaJo het volgende:
Ik merk bij aapie ook totaal nog geen interesse naar eten, hij is natuurlijk ook pas 15 weken. Wel wil hij steeds de fles vast proberen te houden waardoor hij deze uit mijn handen slaat en daar vervolgens weer boos om wordt
We hebben een goede nacht gehad. Gisteren is hij om half 11 op me in slaap gevallen en ik heb hem na een half uur op bed gelegd. Hij heeft tot half 8 geslapen en na een flesje sliep hij meteen weer door tot 10 uur. Dikke primaMijn man kwam me om 10 uur trots wakker maken dat aapie zo lang geslapen had, hij heeft dus helemaal niet door gehad dat ik aapie om half 8 een fles heb gegeven naast hem in bed
Vanochtend was trouwens de eerste schaterlach een feit, wat gaaf was dat
Dat snap ik heel goed, wat dat betreft hebben wij echt niets te klagen!quote:Op zondag 7 februari 2021 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel strontjaloers op jouw slaapbabyHeerlijk dat hij zo'n goede slaper is
Hoe hebben jullie dat gedaan bij de oudste? Reflux is ook wel een goeie ja, ik ben benieuwd hoe dat gaat bij de vaste voeding.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier nog nul interesse voor eten, nu 5 maanden..
Zelf ook nog erg in dubio of we juist wel of niet willen stimuleren nu met de refluxklachten.
Agos, zo zielig. Deed Colin ook. Heb je paracetamol?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef PKM het volgende:
@:Smart_ass ik duim dat de lachjes snel met geluid worden, dat is zo mooi.![]()
Hoewel ze vandaag wel mijn vork pakte en door mijn slagroom zat te maaien, lijkt vast voedsel nog mijlenver weg.![]()
Wij hadden vandaag het consultatiebureau. Poffertje is 5,6 kg en 59 cm. De arts vond haar ook al heel sterk op haar buik.
Helaas is ze echt niet lekker van de vaccinatie. Eerst heel lang slapen, daarna huilen, geen melk drinken, niet meer slapen. Nou ligt ze op me te slapen en regelmatig begint ze even kort te huilen. Arm ding.
G heeft dat nooit gedaan, vind ik zo jammer. Nu in de herkansing met A haha!quote:Op zondag 7 februari 2021 21:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh @:MaJo, jaloers op de schaterlach! Ik wacht nog steeds met smart hier! Lijkt me zo leuk.
Ja, dat kan zeker! Meeste mensen doen dit tegen krabben enzo maar ze zullen er vast ook warme handjes van krijgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kun je babies handschoentjes aan doen in bed voor als ze gaan slapen? Wanneer ik A. uit bed vis voor een nachtvoeding, heeft hij ijskoude handjes
Ja krabwantjes! Sokjes kan ookquote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kun je babies handschoentjes aan doen in bed voor als ze gaan slapen? Wanneer ik A. uit bed vis voor een nachtvoeding, heeft hij ijskoude handjes
Haha ze kwam daarnet héél dichtbij, hardop lachen maar nog niet echt een schaterlach. Hopelijk duurt het niet lang meer! En Donna wat jammer dat G dat nooit heeft gedaan, nu de herkansing inderdaad!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef PKM het volgende:
Hoewel ze vandaag wel mijn vork pakte en door mijn slagroom zat te maaien, lijkt vast voedsel nog mijlenver weg.![]()
Wij hadden vandaag het consultatiebureau. Poffertje is 5,6 kg en 59 cm. De arts vond haar ook al heel sterk op haar buik.
Helaas is ze echt niet lekker van de vaccinatie. Eerst heel lang slapen, daarna huilen, geen melk drinken, niet meer slapen. Nou ligt ze op me te slapen en regelmatig begint ze even kort te huilen. Arm ding.
Ja het is echt heel leuk! Hij maakte al een week een beetje geluidjes bij het lachen, een soort "huh" klank. Maar dat werd nu "huhuhuh" of iets dergelijksquote:Op zondag 7 februari 2021 21:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh @:MaJo, jaloers op de schaterlach! Ik wacht nog steeds met smart hier! Lijkt me zo leuk.
Zo sneu is datquote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef PKM het volgende:
Aapie heeft ook altijd koude handjes dus ik lees even mee met deze vraag! Al zitten zijn handjes vooral in zijn mond dus ik weet niet of handschoenen/sokjes hem echt blij maken.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Awquote:Op maandag 8 februari 2021 21:50 schreef Seven. het volgende:
Weer een mooie voor zijn album.
[ afbeelding ]
En nog een appelmoesfoto:
[ afbeelding ]
Aw zo blijquote:Op maandag 8 februari 2021 23:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
✅ SchaterlachjesZe kletst echt de hele dag. En als je oogcontact maakt, krijg je meteen dit
[ afbeelding ]
@:seven. AaahWat heeft hij lieve oogjes, zeg.
@:sun Kan je idd doen, maar je kan zo wel de eerste hongersignalen missen! Zijn alleen de handjes koud, of ook het nekje?
Wat een prachtige lach heeft Z.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
✅ SchaterlachjesZe kletst echt de hele dag. En als je oogcontact maakt, krijg je meteen dit
[ afbeelding ]
@:seven. AaahWat heeft hij lieve oogjes, zeg.
@:sun Kan je idd doen, maar je kan zo wel de eerste hongersignalen missen! Zijn alleen de handjes koud, of ook het nekje?
Ik ben echt benieuwd wanneer het bij Aapie wat zichtbaarder gaat worden. Hij heeft best wel wat haar maar het is zo licht dat je het niet ziet.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:48 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo wat een verschil hè? Colin's haar begint voorzichtig te groeien. Ik vind het wel cute, van die kale baby'tjes. Gekke is wel, ik had een baby verwacht met een flinke bos donker haar zoals ikzelf.
Hoe is het met Aapie, nog steeds volop in deze fase?
@:NicolasJoy hoe is het nu, al wat verbetering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |