abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:04:54 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197664858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:59 schreef sp3c het volgende:
Ze doen toch verder niks?

Gewoon de politie bellen als ze tuig zien en dan komt die ze in elkaar slaan
Denk dat hier nogal onderschat wordt wat voor preventieve werking alleen al dergelijke oproepjes hebben gehad. Maar daar gaan we verder toch niet uitkomen merk ik. Voetbalsupporters zijn natuurlijk tuig van de richel, allemaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:07:43 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197664885
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat hier nogal onderschat wordt wat voor preventieve werking alleen al dergelijke oproepjes hebben gehad. Maar daar gaan we verder toch niet uitkomen merk ik. Voetbalsupporters zijn natuurlijk tuig van de richel, allemaal.
Ho ho het waren niet alleen hooligans he, ook die andere groep vriendelijke jongemannen, de boeren, zijn als knokploeg naar de steden vertrokken.

Ongetwijfeld ook met vredige intenties
Laffe huichelaar
pi_197664913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef FYazz het volgende:

[..]

Waarom zie je dit als negatief spinnen? Het zijn logische vragen en twijfels die mensen hebben.

Had een groep fitnessgasten dit ook gemogen? Wat als alle stoere mannen uit de stad de straat op waren gegaan?
Hoe wordt bepaald welke stoere mannen wel de stad mogen beschermen en zich niet aan de maatregelen hoeven te houden en welke mannen zich wel aan de regels moeten houden?

Deel van de onrust komt nu juist door de halfbakken maatregelen en verschil in aanpak. In de ene stad een ondernemer beboeten die na 21.00 uur nog voor zijn zaak staat om deze te beschermen en in de andere stad de harde kern vrijspel geven dit wel te doen.
Het verschil in deze situatie zit hem in de maatschappelijke betrokkenheid die voortkomt uit de demografische samenstelling van deze groepen en de geschiedenis die daarachter schuilgaat.

Ik zou je willen aanraden om de oud-burgemeester van Nijmegen, Guusje ter Horst, in de uitzending van Suzanne Bosman van gisteren, daarover te horen.

Zoals zij terecht aangeeft is er altijd een haat-liefde verhouding tussen de (harde kern) voetbalsupporters en de gemeente/politie geweest, maar waarin altijd 2 grote gemeenschappelijke belangen vooraan staan: Namelijk de liefde voor de stad en de samenhorigheid van de gemeenschap.

De vergelijking van “fitnessgasten” is, naar mijn mening, dan ook geen terechte, omdat dit gevoel van samenhorigheid en liefde voor de stad bij voetbalsupporters veel dieper doordringt in de demografie en de geschiedenis die een club met een stad verbindt.

Natuurlijk gaan daarin vaak dingen fout en zijn er rampzalige idioten die zichzelf, vaak in een andere stad, van hun slechtste kant laten zien. Maar dit zijn niet de personen die gister vooraan hebben gestaan bij het initiatief om hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen aan hun stad en en de ordehandhaving. Integendeel.

Dus het is naar mijn mening logisch, dat gezien hun sociaal maatschappelijke waarde voor de stad en hun diepgewortelde verhouding met de gemeenten en ordehandhaving, zij (tot 21:00) de ruimte hebben gekregen om te laten zien dat ze aan de kant van onze handhavers staan.
pi_197664962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:59 schreef sp3c het volgende:
Ze doen toch verder niks?

Gewoon de politie bellen als ze tuig zien en dan komt die ze in elkaar slaan
Volgens mij overtreden ze zelfs met 'niks doen' ook enkele regels:
- houdt 1,5 meter afstand
- vermijdt grote groepen
- niet schreeuwen en zingen

Is er ineens geen sprake meer van besmettingsgevaar als een groep supporters de straat op gaat?
Het hele idee van de lockdown en avondklok is nu juist om samenkomsten van teveel mensen/groepen te voorkomen.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:15:50 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197664989
Ik las dat dezelfde gast die Pieter Omzigt een tijdje terug bedreigd had (Danny V.) ook weer gesignaleerd was in Eindhoven om mee te rellen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197665031
quote:
15s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las dat dezelfde gast die Pieter Omzigt een tijdje terug bedreigd had (Danny V.) ook weer gesignaleerd was in Eindhoven om mee te rellen.
Opgepakt zelfs. Dus die mag de cel in vanwege voorwaardelijke straf (lijkt mij).
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:24:10 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197665069
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:13 schreef FYazz het volgende:

[..]

Volgens mij overtreden ze zelfs met 'niks doen' ook enkele regels:
- houdt 1,5 meter afstand
- vermijdt grote groepen
- niet schreeuwen en zingen

Is er ineens geen sprake meer van besmettingsgevaar als een groep supporters de straat op gaat?
Het hele idee van de lockdown en avondklok is nu juist om samenkomsten van teveel mensen/groepen te voorkomen.
lekker belangrijk op dat moment :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:26:09 #158
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197665092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb ook geen medelijden met die gasten, maar om mensen nou een langzame, pijnlijke dood toe te wensen gaat wellicht wat ver
Het gaat ver, niet te. (imho)
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:26:48 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197665105
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat hier nogal onderschat wordt wat voor preventieve werking alleen al dergelijke oproepjes hebben gehad. Maar daar gaan we verder toch niet uitkomen merk ik. Voetbalsupporters zijn natuurlijk tuig van de richel, allemaal.
dat gevoel krijg ik er wel een beetje bij ja, als het allemaal bloemkoolslurpende tutjes van de groenlinks jongeren afdeling waren geweest dan had iig niemand het over milities en knokploegen gehad volgens mij hoor

het ergste sinds de tweedewereldoorlog ... manmanman
dan moet je eens in de Bijlmer gaan vragen wat ze erger vinden, een vliegtuig op hun kop of een paa rjongens van de lokale SV die proberen te voorkomen dat Achmed de buurtsuper in de fik vliegt door er voor te gaan staan

dat wijf is niet goed joh, die had waarschijnlijk dr boodschappenlijstje voor die avond al klaar liggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:27:14 #160
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197665113
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Het verschil in deze situatie zit hem in de maatschappelijke betrokkenheid die voortkomt uit de demografische samenstelling van deze groepen en de geschiedenis die daarachter schuilgaat.

Ik zou je willen aanraden om de oud-burgemeester van Nijmegen, Guusje ter Horst, in de uitzending van Suzanne Bosman van gisteren, daarover te horen.

Zoals zij terecht aangeeft is er altijd een haat-liefde verhouding tussen de (harde kern) voetbalsupporters en de gemeente/politie geweest, maar waarin altijd 2 grote gemeenschappelijke belangen vooraan staan: Namelijk de liefde voor de stad en de samenhorigheid van de gemeenschap.

De vergelijking van “fitnessgasten” is, naar mijn mening, dan ook geen terechte, omdat dit gevoel van samenhorigheid en liefde voor de stad bij voetbalsupporters veel dieper doordringt in de demografie en de geschiedenis die een club met een stad verbindt.

Natuurlijk gaan daarin vaak dingen fout en zijn er rampzalige idioten die zichzelf, vaak in een andere stad, van hun slechtste kant laten zien. Maar dit zijn niet de personen die gister vooraan hebben gestaan bij het initiatief om hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen aan hun stad en en de ordehandhaving. Integendeel.

Dus het is naar mijn mening logisch, dat gezien hun sociaal maatschappelijke waarde voor de stad en hun diepgewortelde verhouding met de gemeenten en ordehandhaving, zij (tot 21:00) de ruimte hebben gekregen om te laten zien dat ze aan de kant van onze handhavers staan.
Maar als je niet actief naar de wedstrijden van je lokale club gaat (en op het juiste vak zit), dan is je liefde voor je stad minder en heb je niet dezelfde rechten om voor je plekje op te komen als die kleine groep die een seizoenskaart heeft? Vind jij dat dan geen vreemde verhouding? Je eigen zaak beschermen wordt ontmoedigd, maar voetbalsupporters (die een bewijsje hebben dat ze wel 'echte supporters' zijn) zijn de wakers over de stad?
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:27:56 #161
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197665121
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:30 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook een hoop over jou ;)
Klopt, ik ben dus een law and order fanaat. :9
pi_197665187
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Maar als je niet actief naar de wedstrijden van je lokale club gaat (en op het juiste vak zit), dan is je liefde voor je stad minder en heb je niet dezelfde rechten om voor je plekje op te komen als die kleine groep die een seizoenskaart heeft? Vind jij dat dan geen vreemde verhouding? Je eigen zaak beschermen wordt ontmoedigd, maar voetbalsupporters (die een bewijsje hebben dat ze wel 'echte supporters' zijn) zijn de wakers over de stad?
Sorry, het leek alsof ik met mijn post het geheel oneens was met je, maar over dat laatste ben ik het helemaal met je eens.

Ondernemers moeten ook de ruimte krijgen om in dringende situaties naar hun zaak te gaan om daar erger te kunnen voorkomen. Of het nu om een gesprongen waterleiding gaat of om rellende idioten in de winkelstraten.

Daar had ik ff duidelijker in kunnen zijn.
pi_197665189
quote:
83s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat gevoel krijg ik er wel een beetje bij ja, als het allemaal bloemkoolslurpende tutjes van de groenlinks jongeren afdeling waren geweest dan had iig niemand het over milities en knokploegen gehad volgens mij hoor

het ergste sinds de tweedewereldoorlog ... manmanman
dan moet je eens in de Bijlmer gaan vragen wat ze erger vinden, een vliegtuig op hun kop of een paa rjongens van de lokale SV die proberen te voorkomen dat Achmed de buurtsuper in de fik vliegt door er voor te gaan staan

dat wijf is niet goed joh, die had waarschijnlijk dr boodschappenlijstje voor die avond al klaar liggen
Ach nee, zo erg is het niet natuurlijk. Maar het is wel een hellend vlak op het moment dat de politie hesjes uit gaat delen aan burgers die hen komen helpen. Ik vind dat toch niet okey. Ongeacht of het supporters, boeren of GroenLinks jongeren zijn.

Als de politie het niet aan kan dan wordt er opgeschaald naar ME, dan naar Marechaussee en als het echt niet anders kan naar het leger. Maar niet naar groepen burgerwacht of hoe je het ook wilt noemen.

Prima dat ze het willen doen, want het zal ze echt niet allemaal gaan om een excuus om buiten te zijn en te knokken. Maar het zou gewoon niet nodig moeten zijn.
pi_197665222
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Maar als je niet actief naar de wedstrijden van je lokale club gaat (en op het juiste vak zit), dan is je liefde voor je stad minder en heb je niet dezelfde rechten om voor je plekje op te komen als die kleine groep die een seizoenskaart heeft? Vind jij dat dan geen vreemde verhouding? Je eigen zaak beschermen wordt ontmoedigd, maar voetbalsupporters (die een bewijsje hebben dat ze wel 'echte supporters' zijn) zijn de wakers over de stad?
Er is natuurlijk gekozen voor een de-esclarerende benadering inzake de voetbalsupporters en de boeren om ook die niet in het harnas te jagen. Dat zou de situatie alleen maar verergeren. Wat valt daar niet aan te snappen.
pi_197665255
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Er is natuurlijk gekozen voor een de-esclarerende benadering inzake de voetbalsupporters en de boeren om ook die niet in het harnas te jagen. Dat zou de situatie alleen maar verergeren. Wat valt daar niet aan te snappen.
Als dat het zou zijn, ga je ze niet openlijk bedanken na dag één. Communicatief zijn er dan hele andere manieren om er voor te zorgen dat hun hulp de volgende dag niet verdrievoudigd wordt.

Nee, de politie had die hulp gewoon nodig en dat is niet goed. Dat betekent dat ze door hun stad en de politiek in de steek zijn gelaten en dat vind ik echt heel erg.
pi_197665334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Als dat het zou zijn, ga je ze niet openlijk bedanken na dag één. Communicatief zijn er dan hele andere manieren om er voor te zorgen dat hun hulp de volgende dag niet verdrievoudigd wordt.

Nee, de politie had die hulp gewoon nodig en dat is niet goed. Dat betekent dat ze door hun stad en de politiek in de steek zijn gelaten en dat vind ik echt heel erg.
Ben ik het niet mee eens, de politie & de ME hebben zich er prima doorheen geslagen (leuke woordkeuze). Daarnaast zeggen de volgende quotes voldoende. Dus ook communicatief is het goed geweest.

quote:
Minister Grapperhaus zei het in talkshow Op1 te waarderen dat burgers zich uitspreken. "Maar de handhaving is primair een taak van de politie en de marechaussee", benadrukte hij.

Willem Woelders, commandant corona bij de Nationale Politie, sloot zich aan bij die woorden. "Die boodschap is ook helder afgegeven en ik heb geen signalen dat daar misbruik van is gemaakt. Ze geven hun mening. Dat is prima. Maar dan houdt het ook wel op."
Wat mij betreft is het alleen maar goed dat andere burgers een actief signaal geven naar relschoppers dat dit niet wordt gewaardeerd. En als dit dan gaat om voetbalhooligans of boeren die zich vaker op de grens van de wet begeven dan so be it. Ik vind het een mooi signaal, niks meer niks minder.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:41:46 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197665349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:27 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Klopt, ik ben dus een law and order fanaat. :9
Geen enkele law schrijft een langzame pijnlijke dood voor, dus dit is niet waar.
Laffe huichelaar
pi_197665390
quote:
HILVERSUM - De politie overweegt de inzet van mobiele eenheden uit de buurlanden België en Duitsland. Die kunnen onder aansturing van de Nederlandse politie in ons land bij rellen worden ingezet. Dat zei Nationaal politiecommandant coronacrisis Willem Woelders dinsdagavond bij Op1.
https://www.telegraaf.nl/(...)-duitsland-en-belgie

Duitse politie die Nederlanders komt neerknuppelen omdat ze tijdens de avondklok nog buiten zijn. Opa zou trots zijn :+
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_197665401
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat hier nogal onderschat wordt wat voor preventieve werking alleen al dergelijke oproepjes hebben gehad. Maar daar gaan we verder toch niet uitkomen merk ik. Voetbalsupporters zijn natuurlijk tuig van de richel, allemaal.
Ik vind voetbalsupporters geen tuig van de richel. Ik ben bekend met de harde kern van enkele eredivisie-clubs en heb menig relletje bij clubs uit de eerste divisie meegemaakt.
Gros van deze gasten werken doordeweeks hard en hebben in het weekend hun verzetje.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Het verschil in deze situatie zit hem in de maatschappelijke betrokkenheid die voortkomt uit de demografische samenstelling van deze groepen en de geschiedenis die daarachter schuilgaat.

Ik zou je willen aanraden om de oud-burgemeester van Nijmegen, Guusje ter Horst, in de uitzending van Suzanne Bosman van gisteren, daarover te horen.

Zoals zij terecht aangeeft is er altijd een haat-liefde verhouding tussen de (harde kern) voetbalsupporters en de gemeente/politie geweest, maar waarin altijd 2 grote gemeenschappelijke belangen vooraan staan: Namelijk de liefde voor de stad en de samenhorigheid van de gemeenschap.

De vergelijking van “fitnessgasten” is, naar mijn mening, dan ook geen terechte, omdat dit gevoel van samenhorigheid en liefde voor de stad bij voetbalsupporters veel dieper doordringt in de demografie en de geschiedenis die een club met een stad verbindt.

Natuurlijk gaan daarin vaak dingen fout en zijn er rampzalige idioten die zichzelf, vaak in een andere stad, van hun slechtste kant laten zien. Maar dit zijn niet de personen die gister vooraan hebben gestaan bij het initiatief om hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen aan hun stad en en de ordehandhaving. Integendeel.

Dus het is naar mijn mening logisch, dat gezien hun sociaal maatschappelijke waarde voor de stad en hun diepgewortelde verhouding met de gemeenten en ordehandhaving, zij (tot 21:00) de ruimte hebben gekregen om te laten zien dat ze aan de kant van onze handhavers staan.
Het is treurig dat de suggestie wordt gewekt dat andere inwoners van een stad niet een diepgewortelde liefde voor hun stad hebben. Ik ken Rotterdammers, Hagenezen, Amsterdammers etc. die geen enkele binding hebben met voetbal, maar wel met hun leven de eigen stad zouden verdedigen en die niet via voetbal saamhorigheid hebben maar via de buurt of een café.

Mogen andere groepen die ook een diepgewortelde verhouding hebben met gemeenten en ordehandhaving straks ook de straat op om winkels te beschermen?
Geven we de allochtone raddraaiers straks ook de gelegenheid om hun stad te beschermen? Wordt dat de nieuwe ontwikkeling? (voormalige) Raddraaiers mogen optreden als burgerwacht om te laten zien dat ze zich wel kunnen gedragen?

Wat betreft de binding met de stad.
Daar heb ik wel zo mijn bedenkingen bij.
Menig hooligan komt niet eens uit de stad van de club, maar uit omliggende steden. De binding met de stad t.o.v. van de binding met de club is dan ook minder dan altijd wordt beweerd.
Bij een klein deel van de harde kern zit deze liefde zeker diep, maar bij een deel valt dit ook reuze mee.
Een Zaandammer gooit gewoon de ruiten van een Amsterdamse winkel in.
Een Zoetermeerder heeft schijt aan Hollands Spoor in Den Haag.
Kom je uit Dordt of Spikecity raus je gewoon over de Coolsingel.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:46:27 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197665442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ach nee, zo erg is het niet natuurlijk. Maar het is wel een hellend vlak op het moment dat de politie hesjes uit gaat delen aan burgers die hen komen helpen. Ik vind dat toch niet okey. Ongeacht of het supporters, boeren of GroenLinks jongeren zijn.

Als de politie het niet aan kan dan wordt er opgeschaald naar ME, dan naar Marechaussee en als het echt niet anders kan naar het leger. Maar niet naar groepen burgerwacht of hoe je het ook wilt noemen.

Prima dat ze het willen doen, want het zal ze echt niet allemaal gaan om een excuus om buiten te zijn en te knokken. Maar het zou gewoon niet nodig moeten zijn.
ja en voor de zorg hebben we ook allerlei instanties, toch ligt het hele land al een jaar aan de ketting om het zorgpersoneel en/of de IC capaciteit te ontzien

dan moet dat bij de politie ook kunnen als de situatie hen een beetje boven de platte pet begint te groeien

ik ben het helemaal met je eens dat dit uitzonderlijk is en ook uitzonderlijk moet blijven maar verder zie ik het probleem niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_197665464
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik vind voetbalsupporters geen tuig van de richel. Ik ben bekend met de harde kern van enkele eredivisie-clubs en heb menig relletje bij clubs uit de eerste divisie meegemaakt.
Gros van deze gasten werken doordeweeks hard en hebben in het weekend hun verzetje.
[..]

Het is treurig dat de suggestie wordt gewekt dat andere inwoners van een stad niet een diepgewortelde liefde voor hun stad hebben. Ik ken Rotterdammers, Hagenezen, Amsterdammers etc. die geen enkele binding hebben met voetbal, maar wel met hun leven de eigen stad zouden verdedigen en die niet via voetbal saamhorigheid hebben maar via de buurt of een café.

Mogen andere groepen die ook een diepgewortelde verhouding hebben met gemeenten en ordehandhaving straks ook de straat op om winkels te beschermen?
Geven we de allochtone raddraaiers straks ook de gelegenheid om hun stad te beschermen? Wordt dat de nieuwe ontwikkeling? (voormalige) Raddraaiers mogen optreden als burgerwacht om te laten zien dat ze zich wel kunnen gedragen?

Wat betreft de binding met de stad.
Daar heb ik wel zo mijn bedenkingen bij.
Menig hooligan komt niet eens uit de stad van de club, maar uit omliggende steden. De binding met de stad t.o.v. van de binding met de club is dan ook minder dan altijd wordt beweerd.
Bij een klein deel van de harde kern zit deze liefde zeker diep, maar bij een deel valt dit ook reuze mee.
Een Zaandammer gooit gewoon de ruiten van een Amsterdamse winkel in.
Een Zoetermeerder heeft schijt aan Hollands Spoor in Den Haag.
Kom je uit Dordt of Spikecity raus je gewoon over de Coolsingel.
Zoals ik al zei, ik raad je aan om de uitzending van Suzanne Bosman te luisteren. Daarin wordt dit verschil beter uitgelegd dan ik kan verwoorden.

En omdat nu weer alles erbij wordt gehaald, toch ook daar even op reageren:

Volgens mij is iedereen vrij om burgerwacht te lopen tot de klok 21:00 slaat, om daarna netjes naar huis te gaan. Hetzelfde als de voetbalsupporters gisteren dus deden.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:48:03 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197665476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:43 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)-duitsland-en-belgie

Duitse politie die Nederlanders komt neerknuppelen omdat ze tijdens de avondklok nog buiten zijn. Opa zou trots zijn :+
ja laten we dat maar niet doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_197665557
quote:
83s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

lekker belangrijk op dat moment :')
8)7

Lijkt mij behoorlijk belangrijk als we niet in deze cirkel willen blijven hangen.
Als we door de regels te blijven overtreden steeds de lockdown en avondklok moeten verlengen blijft het risico op dit gedoe aanhouden.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:53:08 #174
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_197665561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:43 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)-duitsland-en-belgie

Duitse politie die Nederlanders komt neerknuppelen omdat ze tijdens de avondklok nog buiten zijn. Opa zou trots zijn :+
Totdat het ook los gaat in die landen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197665583
quote:
83s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja laten we dat maar niet doen
Nou ja, die hebben in elk geval meer opleiding gehad dan Giovanni en Wesley van de F-side.

En mogelijk dat ze ook wat meer respect inboezemen dan de Nederlandse oom agent?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')