SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het lijkt dat ze er vanavond goed bovenop zitten inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
De ogenschijnlijke onvermijdelijke rellen hier een paar kilometer verderop in Osdorp zijn de kop ingedrukt door de wel aanwezige ME...
Mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
De ogenschijnlijke onvermijdelijke rellen hier een paar kilometer verderop in Osdorp zijn de kop ingedrukt door de wel aanwezige ME...
Het begon met het in de fik steken van een bouwkeet, maar de politie heeft zich niet laten provoceren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt dat ze er vanavond goed bovenop zitten inderdaad
Buurmeisje moet nog even leren niet alles met iedereen te delen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begon met het in de fik steken van een bouwkeet, maar de politie heeft zich niet laten provoceren.
Ze waren wel aanwezig en hebben met 1 charge de boel schoongeveegd en afgegrendeld...![]()
Ons buurmeisje doet een beveiligingsopleiding en had daardoor een lijst met potentiële relplekken in haar bezit, die ze ongevraagd met ons deelde.
Ook Osdorp stond daarbij en ik heb tussendoor alles een beetje gevolgd, omdat het redelijk dichtbij is...
Wel fijn zo'n "buurmeisje" Al is het maar om de info die je krijgt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begon met het in de fik steken van een bouwkeet, maar de politie heeft zich niet laten provoceren.
Ze waren wel aanwezig en hebben met 1 charge de boel schoongeveegd en afgegrendeld...![]()
Ons buurmeisje doet een beveiligingsopleiding en had daardoor een lijst met potentiële relplekken in haar bezit, die ze ongevraagd met ons deelde.
Ook Osdorp stond daarbij en ik heb tussendoor alles een beetje gevolgd, omdat het redelijk dichtbij is...
Ik hoop en denk ook wel dat de pakkans en de risico's die dat met zich meebrengt ook wel een rol spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
Bij mijn dochter is het ook nog rustig. Daar hebben ze veel geleerd van de rellen in augustus. Het schijnt dat buurtvaders goed bezig zijn in de allochtone wijken in Utrecht. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ik las een maand geleden in de krant een heel artikel daarover.
Ik liep rond 6 uur vanavond richting huis en ze liep achter me.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Buurmeisje moet nog even leren niet alles met iedereen te delen.
Zeker, maar ik geloof wel in de aanpak van kort er bovenop zitten en van wijkagenten die hun buurt en de potentiële relschoppers kennen. Dat gaat natuurlijk fout op het moment dat er veel aanwas van buiten is, maar dat zie je juist minder in wijken met veel allochtonen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop en denk ook wel dat de pakkans en de risico's die dat met zich meebrengt ook wel een rol spelen.
Als je elke keer weer op pad gaat om de boel te verkloten, loop je een keer tegen de spreekwoordelijke lamp.
Tenzij je 3 lijnen coke achter je kiezen hebt of een IQ van weinig, dan weet je niet beter...
Ook waar, iedere groepering heeft z'n eigen 'ons kent ons' en optrekken met groepen van andere herkomst gebeurt niet veel...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar ik geloof wel in de aanpak van kort er bovenop zitten en van wijkagenten die hun buurt en de potentiële relschoppers kennen. Dat gaat natuurlijk fout op het moment dat er veel aanwas van buiten is, maar dat zie je juist minder in wijken met veel allochtonen.
Ik koester mijn doorzonwoning in een Vinex-wijk in een forensenstad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik liep rond 6 uur vanavond richting huis en ze liep achter me.
Ineens begon ze te melden dat er 'bij ons' ook rellen zouden komen, want dat had ze gehoord.
Ik vroeg haar hoe ze aan die info kwam en toen vertelde ze dat ze dat vanuit school had gehoord, want daar zitten ze 'in dat soort groepen' vanwege hun schoolwerkzaamheden...
Ik hier ook niet, Osdorp is een kleine 3 kilometer verderop, hemelsbreed.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik koester mijn doorzonwoning in een Vinex-wijk in een forensenstad.
Hier merk je in de winter geen verschil tussen wel en geen avondklok.
Vrouw aan de lijn, of heb je een hond?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hier ook niet, Osdorp is een kleine 3 kilometer verderop, hemelsbreed.
Ik ga zo nog even een blokje om...
Geen van beide, maar het is hier altijd zo uitgestorven 's avonds dat ik het wel aandurf om even frisse lucht te happen. Niemand die daar iets van merkt, want er is niemand...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrouw aan de lijn, of heb je een hond?
En de politie is 3 km verderopquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen van beide, maar het is hier altijd zo uitgestorven 's avonds dat ik het wel aandurf om even frisse lucht te happen. Niemand die daar iets van merkt, want er is niemand...
Weer terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En de politie is 3 km verderop![]()
Ik heb op zolder een half cardiofitness centrum. Daar vermaak ik me wel even mee
Doel je nu op het Goede Doel of Henk Westbroek?quote:
Dank je wel Rafeiro voor de lekkere muziek. Pak je rust en doe jezelf geen pijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Die kop van me gaat even als een achchtbaan, maak het draaiend nog even tot 23:00 vol en dan op bed.
Op de normale kant anders rol ik weer onder de vensterbank en die ik mezelf weer auwie.
Ben wel goed bezig. Er uit pleuren, kop tegen muur en knie tegen vensterbank.
SPOILER: playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg op dit moment liever niemand binnen, en zorg en 1 privé bezoek mag wel zeggen ze, maar willik nie. En KPN erbij nu ook niet.You sound reasonable...Time to up my medication.
adem in en adem uit.... het komt vast goed allemaalquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:18 schreef Rafeiro het volgende:
En daarna komen ze van KPN nog een keer om "het" kastje waar je de router op aan kan sluiten neer te zetten.
Ook weer zo fijn. Doe dat gewoon ineens. maar zal in flats wel wat lastiger zijn. Omdat ze ook omhoog moeten met die kabels.
Ik maak me ook druk om hoe die renovatie van de flat gaat lopen. Kan wel tot oktober duren voor de hele flat, hoop herri en gedoe. En dan zou mijn keuken wel aan vervanging toe zijn. Op het moment van kijken niet, maar op het moment van wat doen wel. Voelt wat oneerlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
adem in en adem uit.... het komt vast goed allemaal
Ik wist niet eens dat dat bestond.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag kwam mijn tweede achterafkadootje voor mijn verjaardag binnen. Ik had ‘m al een tijdje op mijn verlanglijstje staan, maar vond het een beetje overbodig omdat ik meestal gewoon aan Symph vraag om die dingen handmatig te doen, maar nu brak dit weekend het kaasraspmolentje, dus daar moest vervanging voor komen. Dan maar meteen door dit vervangen https://www.bol.com/nl/p/(...)at/9200000056966740/
Kaasraspmolentje is niet voor snijbonen.quote:
Huuuh, snijbonenquote:
Voor dingen waar ik niet van weet ga ik niet alles doorlezen. Al lijkt het op een snijbonen snijmachine die moeders had. Al had die een slingerquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Kaasraspmolentje is niet voor snijbonen.
Wel voor kaas.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag kwam mijn tweede achterafkadootje voor mijn verjaardag binnen. Ik had ‘m al een tijdje op mijn verlanglijstje staan, maar vond het een beetje overbodig omdat ik meestal gewoon aan Symph vraag om die dingen handmatig te doen, maar nu brak dit weekend het kaasraspmolentje, dus daar moest vervanging voor komen. Dan maar meteen door dit vervangen https://www.bol.com/nl/p/(...)at/9200000056966740/
Wees blij met wat ze wel doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik maak me ook druk om hoe die renovatie van de flat gaat lopen. Kan wel tot oktober duren voor de hele flat, hoop herri en gedoe. En dan zou mijn keuken wel aan vervanging toe zijn. Op het moment van kijken niet, maar op het moment van wat doen wel. Voelt wat oneerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Misschien even bij de ondernemingsraad aankaarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij (ik zit in de or) zijn er ook mee bezig. Er gaat zeker een oplossing komen, anders komt iedereen toch weer naar kantoor.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Waardeloos zeg. Symph mocht pas voor een beperkt budget randapparatuur bestellen, maar dat was het ook wel. Hij kon wel spullen van het week lenen, maar zijn eigen werklaptop kreeg hij hier niet aan de praat, dus die ligt weer op het werk. Ben benieuwd of de regeling vanuit de overheid mbt die onbelaste reiskostenvergoeding toch nog verder verlengd gaat worden nu het ‘werk thuis als dat kan’ nog steeds blijft gelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien even bij de ondernemingsraad aankaarten.
Wij (ik zit in de or) zijn er ook mee bezig. Er gaat zeker een oplossing komen, anders komt iedereen toch weer naar kantoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las gisteren een artikel bij RTL nieuws over dat de onbelaste reiskostenvergoeding nu ''verlengd'' zou worden tot april dit jaar. https://www.rtlnieuws.nl/(...)lasting-coronacrisisquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waardeloos zeg. Symph mocht pas voor een beperkt budget randapparatuur bestellen, maar dat was het ook wel. Hij kon wel spullen van het week lenen, maar zijn eigen werklaptop kreeg hij hier niet aan de praat, dus die ligt weer op het werk. Ben benieuwd of de regeling vanuit de overheid mbt die onbelaste reiskostenvergoeding toch nog verder verlengd gaat worden nu het ‘werk thuis als dat kan’ nog steeds blijft gelden.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]Wanneer een bedrijf 10 tot 50 werknemers in dienst heeft, dan kan een bedrijf een personeelsvertegenwoordiging (pvt) instellen. Als er geen OR of pvt in het bedrijf is, dan moet de werkgever verplicht (minstens) tweemaal per jaar een personeelsvergadering houden met alle werknemers. Bedrijven met minder dan tien werknemers kunnen op vrijwillige basis een pvt instellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Aha bedankt voor de informatie, dan rammelt er nog het een en ander waar ik werk. Want ik zou niet weten wie de ''pvt'' persoon bij ons is. En de personeelsvergadering is bij mijn weten nog nooit met de volle bezetting geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer een bedrijf 10 tot 50 werknemers in dienst heeft, dan kan een bedrijf een personeelsvertegenwoordiging (pvt) instellen. Als er geen OR of pvt in het bedrijf is, dan moet de werkgever verplicht (minstens) tweemaal per jaar een personeelsvergadering houden met alle werknemers. Bedrijven met minder dan tien werknemers kunnen op vrijwillige basis een pvt instellen.
Veel bedrijven weten ook niet hoe het zit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aha bedankt voor de informatie, dan rammelt er nog het een en ander waar ik werk. Want ik zou niet weten wie de ''pvt'' persoon bij ons is. En de personeelsvergadering is bij mijn weten nog nooit met de volle bezetting geweest.
Tot april wist ik nog niet, tot 1 februari welquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik las gisteren een artikel bij RTL nieuws over dat de onbelaste reiskostenvergoeding nu ''verlengd'' zou worden tot april dit jaar. https://www.rtlnieuws.nl/(...)lasting-coronacrisis
Ik zit in de PVT van mijn werk. Dat moet je zelf regelen. Er moet eerst een bepaald percentage van de werknemers akkoord zijn dat er een PVT komt. Ik heb toen zelf een enquete onder de werknemers uitgezet, waar men anoniem kon aangeven of men dat wou. De eerste keer was er niet voldoende animo, maar toen ik het een half jaar later nogmaals via die enquete heb gevraagd, waren er toch wat mensen van mening veranderd. Dan moet je vervolgens mensen vinden die in de PVT willen. Ik zelf natuurlijk, want ik had het aangeslingerd en gelukkig nog twee anderen en een aantal mensen gaven aan dat ze in de PVT wilden als er niet voldoende aanmeldingen waren. En dan is het een kwestie van doen. Wij hebben nu elke 2 maanden een overleg met MT en HR en het is best wel wat werk, maar het levert ook wat op. Wij hebben nu dan de standaard thuiswerkvergoeding zoals Nibud heeft berekend 'afgedwongen'. Ging heel makkelijk ook. Werkgever was het er gewoon mee eens.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aha bedankt voor de informatie, dan rammelt er nog het een en ander waar ik werk. Want ik zou niet weten wie de ''pvt'' persoon bij ons is. En de personeelsvergadering is bij mijn weten nog nooit met de volle bezetting geweest.
Bedankt voor de informatie. Ik vermoed dat er weinig animo zal zijn maar dat weet je nooit zeker zonder een enquête of iets dergelijks. Maar denk dat ik anders het zelf maar in gang ga zetten. Nogmaals bedankt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit in de PVT van mijn werk. Dat moet je zelf regelen. Er moet eerst een bepaald percentage van de werknemers akkoord zijn dat er een PVT komt. Ik heb toen zelf een enquete onder de werknemers uitgezet, waar men anoniem kon aangeven of men dat wou. De eerste keer was er niet voldoende animo, maar toen ik het een half jaar later nogmaals via die enquete heb gevraagd, waren er toch wat mensen van mening veranderd. Dan moet je vervolgens mensen vinden die in de PVT willen. Ik zelf natuurlijk, want ik had het aangeslingerd en gelukkig nog twee anderen en een aantal mensen gaven aan dat ze in de PVT wilden als er niet voldoende aanmeldingen waren. En dan is het een kwestie van doen. Wij hebben nu elke 2 maanden een overleg met MT en HR en het is best wel wat werk, maar het levert ook wat op. Wij hebben nu dan de standaard thuiswerkvergoeding zoals Nibud heeft berekend 'afgedwongen'. Ging heel makkelijk ook. Werkgever was het er gewoon mee eens.
Ben je lid van een vakbond? Die willen best helpen met het opzetten van dergelijke dingenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Ik vermoed dat er weinig animo zal zijn maar dat weet je nooit zeker zonder een enquête of iets dergelijks. Maar denk dat ik anders het zelf maar in gang ga zetten. Nogmaals bedankt.
Nee...quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ben je lid van een vakbond? Die willen best helpen met het opzetten van dergelijke dingen
Goede reden om dat dan wel eens te worden, toch? Bij het CNV krijg je er bijvoorbeeld een gezinsrechtsbijstandsverzekering bij.quote:
Ik heb me persoonlijk nog nooit in vakbonden verdiept.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goede reden om dat dan wel eens te worden, toch? Bij het CNV krijg je er bijvoorbeeld een gezinsrechtsbijstandsverzekering bij.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik heb me persoonlijk nog nooit in vakbonden verdiept.
Ik leer nog behoorlijk wat bij op deze manier.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
De traumaheli kwam bijna in de tuin hier landen
2 ambulances en 'n trauma helicopter, klinkt heftigquote:
Tot voor kort alleen verkrijgbaar van het merk 'Henk', lees ik even daarvoor...quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bestond.
2 ambulances is vaak hart falen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
2 ambulances en 'n trauma helicopter, klinkt heftig
* just me is nieuwsgierig en is op zoek gegaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
@:just me waar heb je die extra details vandaan trouwens lees hier alleen over helikopter.
Oh ja, jij kent die buurman natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is nieuwsgierig en is op zoek gegaan
just me kent wel de P2000 websites...quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
@:just me waar heb je die extra details vandaan trouwens lees hier alleen over helikopter.
zoiets jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
just me kent wel de P2000 websites...
Na gisteren De Lift is het vanavond tijd voor Amsterdamned op tv. Beiden hebben we die ooit als puber gekeken, maar da’s zo lang geleden dat het wel weer kan. Van De Lift wist ik me bizar weinig te herinneren trouwens, dat komt vast doordat ik er wat te jong voor was en ‘m echt zo eng vond dat ik meer in de keuken stond en half vanachter een kussen keek destijds.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Is er nog behoefte aan wat muziek vanavond of blijft iedereen aan de buis hangen?
Eventueel wil ik vanaf 20.00 uur wel wat laten horen...
Enjoy!quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Na gisteren De Lift is het vanavond tijd voor Amsterdamned op tv. Beiden hebben we die ooit als puber gekeken, maar da’s zo lang geleden dat het wel weer kan. Van De Lift wist ik me bizar weinig te herinneren trouwens, dat komt vast doordat ik er wat te jong voor was en ‘m echt zo eng vond dat ik meer in de keuken stond en half vanachter een kussen keek destijds.
en sorry, ook een nee van mij.quote:
Die films van Dick Maas blinken niet uit door de juistheid van de beelden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, de arrestatie bij de bakker was helemaal niet in Amsterdam maar in Utrecht
quote:20:45 : Lisa Lashes - Maxwell (Luca Antolini Club Mix)
20:47 : Aurum Basement - Who Are You
20:53 : Propulsion - Flying Glympse of the Universe
20:58 : DJ Roland Kenzo - Listen - Feel - Enjoy
21:02 : C.L.Audio - Lightsparks (Original Mix)
21:07 : Steve Hill vs. Technikal - Euro Power (Club Mix)
21:10 : Lisa Lashes - Maxwell (Luca Antolini Remix)
21:15 : Above - Stella IX (Luca Antolini's Classic Hard Trance Remix)
21:21 : Mike Nero - Ready to Flow 2013 (Classic Club Mix)
21:25 : Nu NRG - Supersonik Way
21:30 : Nah-Lin - Hold That Sucker Down
21:36 : Computer Controlled - Happy Days
21:41 : Slipstream - Final Cut
21:46 : DJ Dave 202 pres. Impaxx - Feel (Original Club Mix)
21:50 : Ivan Carsten - The House Of House (Reezy & Beezy Remix)
21:52 : Dj Gert - Give Me Some More (Filthy Trash Wankers Rmx)
21:56 : Ado & Montorsi - Bass Drum (Bass Mix)
22:00 : Brain Ovulation - Kicks And Bass [Acid Step Mix]
22:03 : Nostrum - Mindgames (Onda Del Futuro Remix)
22:07 : Darude - Sandstorm (Original Club Mix)
22:12 : Jon The Dentist - Terminate (Yves DeRuyter Remix)
22:17 : Drax Ltd II - Amphetamine (Air Liquid Remix)
22:19 : Code-8 - Talking Angel (Excess Mix)
22:22 : Nostrum - The End (Gary D. & DJ Yanny Bagdad Remix)
Goedemorgen Melting. Ben jij ook zo moe?quote:
Het valt hier nog mee. Heb het wel eens erger gehad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ben jij ook zo moe?
Ja, ik heb als een blok geslapen en toen de wekker ging had ik totaal niet door waarom hij ging. Ik was er van overtuigd dat het weekend was.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Het valt hier nog mee. Heb het wel eens erger gehad.
Maar wel regelmatig wakker geworden.
Jij wel erg moe dus?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb als een blok geslapen en toen de wekker ging had ik totaal niet door waarom hij ging. Ik was er van overtuigd dat het weekend was.
Ik ben zo gewend aan regelmatig wakker worden 's nachts dat ik dit niet gewend ben. Het is al 2 weken vervelend druk op het werk. We gaan van de ene storing in de andere. Stelletje prutsers dat we zijn. Ik was er gisteren echt zo moe van dat ik vandaag vrij wilde nemen. Maar ik heb vanochtend een belangrijke vergadering en vanmiddag ook. Die vergadering van vanmiddag heb ik toch afgezegd, dus nu stop ik vandaag vroeg en ga dan even een lange wandeling maken. Ik heb het echt hard nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat je toe bent aan weekend, of heb je gewoon lekker geslapen?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend aan regelmatig wakker worden 's nachts dat ik dit niet gewend ben. Het is al 2 weken vervelend druk op het werk. We gaan van de ene storing in de andere. Stelletje prutsers dat we zijn. Ik was er gisteren echt zo moe van dat ik vandaag vrij wilde nemen. Maar ik heb vanochtend een belangrijke vergadering en vanmiddag ook. Die vergadering van vanmiddag heb ik toch afgezegd, dus nu stop ik vandaag vroeg en ga dan even een lange wandeling maken. Ik heb het echt hard nodig.
We rollen van de ene storing in de andere. Telkens door stomme fouten van onszelf. En dat is niet het ergste, maar iedere keer als je meldt dat er weer een issue is, is de eerste reflex van iedereen om naar anderen te wijzen en meteen te roepen dat het niet aan jou ligt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Denk aan jezelf.
Ik hoop dat het droog is vanmiddag dan.
Is er al zicht op verbetering van de storing? Of zit je voorlopig nog wel met de ellende?
Pfff..... dat is vervelend zeg. Leren ze er dan niets van?quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
We rollen van de ene storing in de andere. Telkens door stomme fouten van onszelf. En dat is niet het ergste, maar iedere keer als je meldt dat er weer een issue is, is de eerste reflex van iedereen om naar anderen te wijzen en meteen te roepen dat het niet aan jou ligt.
Ik vind het inmiddels zo vermoeiend dat ik eerst iedereen moet overtuigen dat er echt een issue is en vervolgens de mensen moet overtuigen dat het echt bij ons ligt. Dinsdag viel er iets uit, net nadat er een release was geweest. 1 +1= 2, zou je zeggen. Maar nee, we verloren eerst een kostbaar uur met het wijzen naar elkaar en om het hardste roepen dat die release er niks mee te maken kon hebben. Totdat iemand dan toch die release ging terugdraaien en goh, het werkte weer! Op dat moment komt het stoom uit mijn oren.
Gisterenmiddag om 17.00 ging er weer iets mis, maar dat was om 18.00 verholpen, gelukkig.
Het is een nieuw beleid dat er is ingevoerd. Vaker releasen en minder testen. De filosofie erachter is dat we dan sneller verbeteringen door kunnen voeren. Ik sta totaal niet achter dat beleid, vind het echt slecht dat je klanten dus in feite testen. Maar mij is verzekerd dat ze elke release ook direct terug kunnen rollen. Maar in de praktijk geven ze dus eerst de klant de schuld. Die doet vast iets raars. Als er dan inmiddels tig klanten hebben gebeld, dan willen ze pas geloven dat er echt iets aan de hand is. Dan wordt er eerst gekeken bij wie het ook zou kunnen liggen en als het dan echt bij niemand anders kan liggen, dan gaan we eens bij onszelf kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff..... dat is vervelend zeg. Leren ze er dan niets van?![]()
Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een nieuw beleid dat er is ingevoerd. Vaker releasen en minder testen. De filosofie erachter is dat we dan sneller verbeteringen door kunnen voeren. Ik sta totaal niet achter dat beleid, vind het echt slecht dat je klanten dus in feite testen. Maar mij is verzekerd dat ze elke release ook direct terug kunnen rollen. Maar in de praktijk geven ze dus eerst de klant de schuld. Die doet vast iets raars. Als er dan inmiddels tig klanten hebben gebeld, dan willen ze pas geloven dat er echt iets aan de hand is. Dan wordt er eerst gekeken bij wie het ook zou kunnen liggen en als het dan echt bij niemand anders kan liggen, dan gaan we eens bij onszelf kijken.
En ik weet dat ik ook niet de makkelijkste ben, ik ben echt behoorlijk fel in mijn werk. Dus schiet ik echt soms enorm uit mijn slof. Ik ben dus ook veel energie kwijt aan het weer herstellen van de relatie naderhand.
Ik heb er vanaf gezien. De functie was eerst Data Content Manager, maar werd langzamerhand steeds verder gewijzigd en nu is het Data Research Specialist geworden en trekt de functie me helemaal niet meer. Dus nu blijf ik me gewoon met de Data Content bezighouden in mijn huidige functie. Dat bevalt me prima.quote:Op donderdag 28 januari 2021 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe kunnen ze zo'n beleid invoeren?
Ik snap wel dat je zo reageert. Zou ik ook hebben.
En dat vreet energie, helaas....
Ik hoop dat ze nog wel eens snappen dat het zo niet werkt bij jullie.
Had jij die andere functie nog aangenomen, of heb je er toch maar vanaf gezien?
Dan heb je groot gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er vanaf gezien. De functie was eerst Data Content Manager, maar werd langzamerhand steeds verder gewijzigd en nu is het Data Research Specialist geworden en trekt de functie me helemaal niet meer.
Goedemorgen Diaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben ook moe, maar dat komt omdat ik al om 5 uur wakker was en niet meer kon slapen. Ben toen maar gaan lezen. Maar eens kijken hoe ik de dag doorkom. In ieder geval van 09:00 tot 13:00 uur besprekingen waarvan 2 functioneringsgesprekken. Ik ga proberen vandaag zoveel mogelijk weg te werken, zodat ik morgen deels vrij kan nemen.
livelink wat een gedoe met die issues en releases zeg. Evalueren jullie elke issue ook? Dat wordt bij ons wel gedaan en daar komen soms goede punten uit zodat bepaalde issues voorkomen kunnen worden.
Gisteren hebben mijn moeder en ik een (4- uur durend) gesprek gehad met een uitvaartbegeleidster over o.a. wat te doen als mijn vader komt te overlijden. Erg interessant gesprek en veel aan het licht gekomen hoe de grote jongens in de uitvaartwereld werken. We hebben besloten haar in te schakelen, mocht het zover komen en kunnen alvast nadenken over hoe we dingen willen.
Er is de afgelopen wel wat gedoe geweest rondom mijn vader (hij kan 's morgens bij het wassen/aankleden erg agressief zijn) maar daarvoor zijn maatregelen genomen, dus zo erg is het niet. We wilden graag goed voorbereid zijn op keuzes die we moeten gaan maken als het zover is. We gaan dat ook voor mijn moeder nog doen, zodat dat ook grotendeels duidelijk is als het ooit zover is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Gaat het inmiddels zo slecht met je vader dat je deze stap hebt moeten nemen?
Lijkt me ook niet makkelijk voor je moeder.
Ik hoop dat je eerder naar huis kan vandaag.
Misschien dat je eerder van huis kan dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is de afgelopen wel wat gedoe geweest rondom mijn vader (hij kan 's morgens bij het wassen/aankleden erg agressief zijn) maar daarvoor zijn maatregelen genomen, maar zo erg is het niet. We wilden graag goed voorbereid zijn op keuzes die we moeten gaan maken als het zover is. We gaan dat ook voor mijn moeder nog doen, zodat dat ook grotendeels duidelijk is als het ooit zover is.
Thuis ben ik alIk denk dat het wel moet gaan lukken.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien dat je eerder van huis kan dan.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg net thee op bed en toen ik vroeg waar ik dat aan verdiend had was het: nergens aan...
En bedankt
Dank je, kan ik ondertussen wel weer een keer gebruiken, op 1 dag na alweer een half jaar geleden dat ik iemand geknuffeld heb.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:39 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik heb zelf mijn koffie maar gemaakt
voor iedereen die het nodig heeft, het kan, het is veilig, het is op afstand, maar wel oprecht![]()
[ afbeelding ]
ik dacht dat het aan mij lag, maar dus niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt wel maandag vandaag .....
pfffffffff
quote:Vanavond 19.00 - 21.00 Melting - Popmuziek
Ik moet nog eten, ik ga straks wel luisterenquote:
In dat geval: smakelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, ik ga straks wel luisteren
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:01 schreef livelink het volgende:
Hi Melting, I trust you are running everything completely as planned
Just a gigolo van David ????
Het dorp gekeken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen net de woonplaats van Melting nog op tv, we keken wat terug
Ik weet niet waar Melting woont. Alleen dat hij zo'n 25 minuten met de auto van de Efteling woont.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen net de woonplaats van Melting nog op tv, we keken wat terug
35.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Melting woont. Alleen dat hij zo'n 25 minuten met de auto van de Efteling woont.
Ja, dit is wel een heel wat betere pastoor. Luistert zelfs naar hardcore soms.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup. En wat goed dat er nu wel een fatsoenlijk pastoor is
Even googelen waar het dorp van mijnheer Pastoor werd opgenomen. Was dat het witte dorp toevallig?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
35.
Anders moet ik veel te hard rijden.
Witte dorp?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Even googelen waar het dorp van mijnheer Pastoor werd opgenomen. Was dat het witte dorp toevallig?
De aflevering van vorige week kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Even googelen waar het dorp van mijnheer Pastoor werd opgenomen. Was dat het witte dorp toevallig?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
Gegoogled, maar jullie hebben het vast niet over Dagboek van een herdershond
Volgens mij heb ik het gevondenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:19 schreef Melting het volgende:
Ben je nog aan het zoeken, livelink?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het gevonden
Gezellig dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag 4 uur online een presentatie over Cloud technologie gekregen, er zelf 1 van 3 uur gegeven
en toen het reguliere werk nog
, waarbij de Exchange servers er mee uitscheden...
Het eten komt er zo aan!
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het spannendste dat ik vandaag meemaakte was dat ik in de supermarkt mijn pinpas niet uit z’n plastic hoesje kreeg. Volgende keer eens proberen of het ook met hoesje er omheen werkt, dat contactloos betalen
Ah bij jou was het ook maandag vandaagquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag 4 uur online een presentatie over Cloud technologie gekregen, er zelf 1 van 3 uur gegeven
en toen het reguliere werk nog
, waarbij de Exchange servers er mee uitscheden...
Het eten komt er zo aan!
Ik zoek nog collega's.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het spannendste dat ik vandaag meemaakte was dat ik in de supermarkt mijn pinpas niet uit z’n plastic hoesje kreeg. Volgende keer eens proberen of het ook met hoesje er omheen werkt, dat contactloos betalen
Ja, dat staat wel aan. Maar ik voelde me echt zo’n bejaarde, heb de cassiere maar om hulp gevraagd. Ik krijg klantenkaarten ook vaak niet uit hun vakje in mijn portemonnee, ik moet dat echt anders gaan organiserenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet je wel geactiveerd hebben staan op je pas.
Welnee, dat is al lang niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet je wel geactiveerd hebben staan op je pas.
Hier ook al.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah bij jou was het ook maandag vandaag
Je kan het ook uit zetten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat is al lang niet meer.
Alle passen kunnen dat tegenwoordig...
Doen DDM!. Je kunt gewoon 8 uur per dag betaald online presentaties kijken/luisterenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek nog collega's.
Je mag vanaf huis werken...
Neem zo'n secure kaarthouder, met 1 klik komen je pasjes te voorschijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat staat wel aan. Maar ik voelde me echt zo’n bejaarde, heb de cassiere maar om hulp gevraagd. Ik krijg klantenkaarten ook vaak niet uit hun vakje in mijn portemonnee, ik moet dat echt anders gaan organiseren
Bluetooth oordopjes in en en gewoon de boel luisteren terwijl ik de was ophang enzoquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Doen DDM!. Je kunt gewoon 8 uur per dag betaald online presentaties kijken/luisteren
Ja, inderdaad. En je steekt er ook nog wat van op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bluetooth oordopjes in en en gewoon de boel luisteren terwijl ik de was ophang enzo
Dat ga ik eens bekijkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem zo'n secure kaarthouder, met 1 klik komen je pasjes te voorschijn.
Ideaal, ik heb er 3 nu...
[ afbeelding ]
Als dat het elke dag is, dan zou ik het niet doen...quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Doen DDM!. Je kunt gewoon 8 uur per dag betaald online presentaties kijken/luisteren
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat het elke dag is, dan zou ik het niet doen...
Na 4 uur was ik gaar en ik zag op tegen het geven van mijn eigen presentatie, maar het zelf presenteren aan zo'n 80 personen levert dan weer genoeg adrenaline op dat je wakker wordt...
De originelen zijn vrij prijzig, maar er zijn inmiddels goedkopere kloons.quote:
Nog tevreden met die je in Delft gekocht hebt ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De originelen zijn vrij prijzig, maar er zijn inmiddels goedkopere kloons.
Ik denk even met je mee...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooooooommmmmmiiiiieeeeeeee!
Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits!
Zeker, die werkt nog steeds perfect...quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Nog tevreden met die je in Delft gekocht hebt ?
Ik zou helemaal gek worden als ik een presentatie van 3 uur moest geven.quote:
De banken bieden een gratis grijpertje aan waarmee je je pasje weer uit een automaat kunt trekken, maar ik denk dat ik dat nou precies niet nodig heb, want die situatie komt eigenlijk nooit voorquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De originelen zijn vrij prijzig, maar er zijn inmiddels goedkopere kloons.
Ik denk even met je mee...
Bekijk C-secure RFID Creditcardhouder - 8 pasjes - Marineblauw op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneappquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De banken bieden een gratis grijpertje aan waarmee je je pasje weer uit een automaat kunt trekken, maar ik denk dat ik dat nou precies niet nodig heb, want die situatie komt eigenlijk nooit voor
Hoezo raden.... hij weet ze gewoon.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raad jij even, ik ga zo eten...
Net laatste hap binnenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raad jij even, ik ga zo eten...
Zeg me niet dat je die card houders te duur vindt...quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig de veelgebruikte klantenkaarten maar gewoon los in mijn huishoudportemonnee doe, en niet meer strak in de vakjes.
en nog wel afgeprijsd bij Bolquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je die card houders te duur vindt...
Hoeveel pasjes heb je dan? De enige pasjes die ik gebruik zijn mijn pinpas en mijn OV-kaart. Maar die laatste heb ik altijd in mijn jaszak zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig de veelgebruikte klantenkaarten maar gewoon los in mijn huishoudportemonnee doe, en niet meer strak in de vakjes.
Heb jij maar 1 pinpas?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel pasjes heb je dan? De enige pasjes die ik gebruik zijn mijn pinpas en mijn OV-kaart. Maar die laatste heb ik altijd in mijn jaszak zitten.
Nee, maar ik denk dat ik ze nog steeds niet eruit kan pakken, ik heb op dit moment fijnmotorisch nauwelijks krachtquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je die card houders te duur vindt...
Jaquote:
OK, da's minder.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik ze nog steeds niet eruit kan pakken, ik heb op dit moment fijnmotorisch nauwelijks kracht
Pinpas keer 2, klantenkaart van deka en kruidvat en de rest gebruik ik zelden. Cadeaupasjes indien aanwezig zitten al los in de portemonneequote:Op donderdag 28 januari 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel pasjes heb je dan? De enige pasjes die ik gebruik zijn mijn pinpas en mijn OV-kaart. Maar die laatste heb ik altijd in mijn jaszak zitten.
Plaswijckpark, de leeuwen van Artis, ga zo maar doorquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, da's minder.
Ik was al bijna een crowdfunding gestart, dat is helemaal in momenteel...
Jij bent de reden dat ik niet meer naar de H&M ga. Daar gaat iedereen bij het afrekenen eerst die app zoeken en dan werkt het weer niet en zo. Al een paar keer weggelopen bij de kassa, omdat ik me kapot was aan het ergerenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef just me het volgende:
Ik heb op mijn mobiel stocard, 1 app waar al mijn kaartjes van winkels in staan
Ik zag gisteren dat filmpje van die pyromaantjes vrij snel voorbij komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Plaswijckpark, de leeuwen van Artis, ga zo maar door
O ja, je enquetes.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Bonnen van bol.com stromen nog steeds wekelijks binnen, dus geen crowdfunding nodig
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik niet meer naar de H&M ga.
Ik weet toch dat ik moet gaan afrekenen, dan zorg ik dat ik er "klaar" voor ben dus niemand heeft er last van.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik niet meer naar de H&M ga. Daar gaat iedereen bij het afrekenen eerst die app zoeken en dan werkt het weer niet en zo. Al een paar keer weggelopen bij de kassa, omdat ik me kapot was aan het ergeren![]()
Ik weiger categorisch klantenkaarten tegenwoordig. Kost me vast geld, maar bespaart me gedoe.
het is ook heel verdrietig maar ik kan niet de hele wereld reddenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat filmpje van die pyromaantjes vrij snel voorbij komen.
Echt, ik had ze verzopen in die plas daar...
En de leeuwen in Artis, tsja.
Het personeel wordt er massaal ontslagen, zo ook een vriend van ons.
Zijn echtgenote werkt er ook, die mag nog wel blijven..
Wees blij als je straks weer in de rij aan mag sluiten achter die kneuzen met hun kaarten die niet werken...quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik niet meer naar de H&M ga. Daar gaat iedereen bij het afrekenen eerst die app zoeken en dan werkt het weer niet en zo. Al een paar keer weggelopen bij de kassa, omdat ik me kapot was aan het ergeren![]()
Ik weiger categorisch klantenkaarten tegenwoordig. Kost me vast geld, maar bespaart me gedoe.
ik koop gewoon online bij H&M, ik haat die winkels al jarenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
eet smakelijk Madquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees blij als je straks weer in de rij aan mag sluiten achter die kneuzen met hun kaarten die niet werken...
Je bent echt één van de weinige hoor. Heb ook al een paar keer gehad dat iemand zo'n app dan aan de kassa ging installeren (bij H&M krijg je bij hun eigen app 10% korting of zo bij je eerste aankoop). Man, man, man, en dan sta je dan in je lunchpauze. Maar ja, daar kom ik inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet toch dat ik moet gaan afrekenen, dan zorg ik dat ik er "klaar" voor ben dus niemand heeft er last van.
[..]
dat is ook irritantquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent echt één van de weinige hoor. Heb ook al een paar keer gehad dat iemand zo'n app dan aan de kassa ging installeren (bij H&M krijg je bij hun eigen app 10% korting of zo bij je eerste aankoop). Man, man, man, en dan sta je dan in je lunchpauze. Maar ja, daar kom ik inderdaad niet meer.
Dat je zoiets weet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is ook nog een tijdje de VPRO leader geweest, ELO was 't niet altijd ( de laatste 35 jaar dus)
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bel een ambulance, de kaassouffle is blijven hangen
Mad heeft een handige buurvrouw, die mept die kaassoufle er wel uitquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bel een ambulance, de kaassouffle is blijven hangen
Zakjes nog wel... ik gok dat het 1e zakje straks opengaatquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben paaseitjes in huis, ik ben benieuwd hoe lang de zakjes dichtblijven
Tot een uur geleden?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben paaseitjes in huis, ik ben benieuwd hoe lang de zakjes dichtblijven
Ik zit dichtbij de kast waar ze liggen, hij zit bovenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Tot een uur geleden?
Ik heb Symph al even niet meer gezien hier.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey you - The Rock Steady Crew
Wat jij zegtquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey you - The Rock Steady Crew
En je weet zeker dat hij geen zakje mee naar boven heeft genomen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit dichtbij de kast waar ze liggen, hij zit boven
Mijn buurvrouw is vaccinerend goed... 💉quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Mad heeft een handige buurvrouw, die mept die kaassoufle er wel uit
dus mag ze dichtbij je komenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is vaccinerend goed... 💉
dan ligt Symph boven stiekem een zakje paaseieren op te etenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En je weet zeker dat hij geen zakje mee naar boven heeft genomen?
En dan straks klagen dat hij buikpijn heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
dan ligt Symph boven stiekem een zakje paaseieren op te eten
oh ja... nog even wachten dan, wat zal ze blij zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, we mogen nog niet zo intiem zijn.
Ze moet haar 2e portie nog krijgen...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer ken ik, maar wie heeft zich hieraan vergrepen?
Pure mishandelingquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer ken ik, maar wie heeft zich hieraan vergrepen?
Je mag niet praten met volle mond.quote:
Ik dacht dat jij boven met je eieren aan het spelen was?quote:
Ze kijkt wel of ze zich net aan iemand vergrepen heeft.quote:
Het is wel een knuffeldoos.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja... nog even wachten dan, wat zal ze blij zijn
Ja.... daar ging het laatste slokje thee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij boven met je eieren aan het spelen was?
Ik was het niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kijkt wel of ze zich net aan iemand vergrepen heeft.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag niet praten met volle mond.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij boven met je eieren aan het spelen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |