Vergeet de agenten niet, en zeker niet de helden die met 10 man een ondernemer op de bon slingeren die zijn zaak wil beschermen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had het wel olijk gevonden als je gewoon om 21:00u elke avond:"De hoogste tijd..." hoorde galmen door de straat.
Daarna snel een applausje voor de zorg en dan weer in je kot.
Dicht zijn van basisscholen heeft niet alleen met de kinderen te makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:45 schreef _serial_ het volgende:
Ik was kennelijk de laatste maar kreeg een foutmelding bij posten.
[..]
Gooi maar snel open die basisscholen.
Massaal misbruik valt wel meequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar dat laatste is inmiddels ook zijn doel voorbij geschoten door het massale misbruik van de ‘nood’opvang
Afgetopt met die The Purge toeter op het eindequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had het wel olijk gevonden als je gewoon om 21:00u elke avond:"De hoogste tijd..." hoorde galmen door de straat.
Daarna snel een applausje voor de zorg en dan weer in je kot.
Ik stop er maar mee me daarover op te winden. Dat blijf ik nog wel de meest bizarre actie vinden tot nu toe eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dicht zijn van basisscholen heeft niet alleen met de kinderen te maken![]()
Ouders thuishouden en reisbewegingen verminderen van ouders is belangrijker dan onderwijs voor kinderen, dat was al duidelijk
Sorry, maar die voeren alleen hun werk uit, die kun je dat doorgaans echt niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vergeet de agenten niet, en zeker niet de helden die met 10 man een ondernemer op de bon slingeren die zijn zaak wil beschermen.
Genoeg berichten daarover in de media. Zit in de schoolraad van de school van m’n dochter. Op tweakers ook een specifiek topic daarover waarin met bijna trots verteld wordt over dat ze ‘gewoon’ hun kinderen brengen omdat ze anders niet kunnen werken en van twee vrienden die dat om die reden ook “gewoon” doen.quote:
Echt debiel schandelijk jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik stop er maar mee me daarover op te winden. Dat blijf ik nog wel de meest bizarre actie vinden tot nu toe eerlijk gezegd.
Voer je werk gewoon normaal uit, dan verdien je respect.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry, maar die voeren alleen hun werk uit, die kun je dat doorgaans echt niet kwalijk nemen
Ouders zitten nogal omhoog, dat begrijp ik heel goed. Werkgevers en werknemers wordt compleet niet tegemoet gekomen hierin, níetssss.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Genoeg berichten daarover in de media. Zit in de schoolraad van de school van m’n dochter. Op tweakers ook een specifiek topic daarover waarin met bijna trots verteld wordt over dat ze ‘gewoon’ hun kinderen brengen omdat ze anders niet kunnen werken en van twee vrienden die dat om die reden ook “gewoon” doen.
Dat is in mijn ogen geen echte nood maar goed dat is mijn mening.
Dat doen zij toch ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voer je werk gewoon normaal uit, dan verdien je respect.
Net nog naar geluisterd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Afgetopt met die The Purge toeter op het einde
Ik als moeder wil ook dat de basisscholen weer open gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dicht zijn van basisscholen heeft niet alleen met de kinderen te maken![]()
Ouders thuishouden en reisbewegingen verminderen van ouders is belangrijker dan onderwijs voor kinderen, dat was al duidelijk
Dat is een keuze, hè. En bovendien een bizar argument om dan ook maar de scholen dicht te houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik als moeder wil ook dat de basisscholen weer open gaan.
Als het kan.
Maar je hebt geen idee hoeveel reisbewegingen per dag dit is. Dan gaan ook de kinderclubjes weer open. En de inhaal-verjaardagsfeestjes. En het sporten. En de speelafspraakjes.
Dus dan ben ik gewoon weer full time aan het rijden. Inclusief alle andere ouders. Want ja: als de kinderen en masse op school samen mogen komen, dan dus ook daarbuiten. Zijn vaak dezelfde groepjes.
in belgie lopen de besmettingen van jonge kinderen flink op in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik als moeder wil ook dat de basisscholen weer open gaan.
Als het kan.
Maar je hebt geen idee hoeveel reisbewegingen per dag dit is. Dan gaan ook de kinderclubjes weer open. En de inhaal-verjaardagsfeestjes. En het sporten. En de speelafspraakjes.
Dus dan ben ik gewoon weer full time aan het rijden. Inclusief alle andere ouders. Want ja: als de kinderen en masse op school samen mogen komen, dan dus ook daarbuiten. Zijn vaak dezelfde groepjes.
Waarom journalisten en advocaten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef chratnox het volgende:
[ twitter ]
Deze had ik nog niet eens bedacht. Theoretisch zou je dus als journalist ook onbedoeld je bronnen openbaar kunnen hebben gemaakt. Of als advocaat je 'kroongetuige'
Laat ik het simpel stellen: dan gaat de facturatie van die clubjes weer starten. Dus je moet betalen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een keuze, hè. En bovendien een bizar argument om dan ook maar de scholen dicht te houden.
Vanwege BCO. Mensen waarmee je in contact bent geweest enzo. Er staat dus in diezelfde database met wie je allemaal in contact bent geweest.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een keuze, hè. En bovendien een bizar argument om dan ook maar de scholen dicht te houden.
Die facturatie loopt toch sowieso door? Misschien sommigen niet, maar meeste gaat toch door qua betalingen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat ik het simpel stellen: dan gaat de facturatie van die clubjes weer starten. Dus je moet betalen.
En je kind als enige niet naar een feestje sturen, terwijl dit dan wel gewoon toegestaan is, is ook nogal wat, als ze elkaar met weer zien op school.
Wat denk jij dat de meeste ouders doen?
Voor de clubjes en het sporten? Nee. Dat loopt hier niet door.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die facturatie loopt toch sowieso door? Misschien sommigen niet, maar meeste gaat toch door qua betalingen?
Ik snap wel dat het lastig is, maar het is een beetje hetzelfde als het advies om thuis te blijven. Dat advies zou er dan nog steeds zijn.
Ja de NAW enzo snap ik wel, maar waarom moet daar bij staan wat de functie is van die persoon en niet gewoon alleen het minimale?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vanwege BCO. Mensen waarmee je in contact bent geweest enzo. Er staat dus in diezelfde database met wie je allemaal in contact bent geweest.
BSN A is in nabij contact van BSN B geweest, etc.
Hier ook hoor, vandaag nog 3 van die 9-jarige gasten op bezoek om te spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Mijn dochter heeft trouwens gewoon afspraken met vriendinnetjes en vriendjes, ondanks dat de school dicht is
Ouders op afstand, dikke prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |