Ik kan het persoonlijk heel goed hebben, want zijn bedoeling is altijd goed. Maar kan me voorstellen dat anderen daar meer last van hebben. (al heb ik dat nooit echt gemerkt)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Hoi Selmar
erg leuk dat je de weg naar FOK! hebt gevonden en dat je onze vragen wil beantwoorden.
Wij kijken hier thuis al jaren trouw en vinden Hunted een geweldig programma. We genieten in het bijzonder van Marcel zijn vocabulaire en terminologie. Is dat bij jullie op de werkvloer daar nog een 'dingetje' of zijn jullie er al helemaal aan gewend?
Neem nou de aflevering van gisteren, je ziet Klaas en Dennis in Den Oever de boot afkomen en over de pier lopen. Binnen no time staat er een hunter team in Den Oever.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat lijken ze misschien, maar ook wij hebben soms een vertraging van enkele dagen om camera-beelden. Tapgesprekken heb je meestal binnen een uur (en dat is heel normaal). Verschil is natuurlijk dat we heel veel aandacht kunnen steken in een paar voortvluchtigen.
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie zorgt er uiteindelijk voor de tap. Is dat de provider? En zijn zij verplicht om zo’n systeem te implementeren?
Graag gedaan, ik merk dat het voor iedereen vaak helpt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Meridiaan het volgende:
Daarnaast, heel tof dat je hier en op Twitter interactie hebt met de kijkers en zo wat uitleg kan geven. TV mist teveel tijd om de kijker mee te nemen in een uren- of dagenlange zoektocht, waardoor vaak een vertekend beeld voor de kijker ontstaat.
Ik weet het niet meer precies natuurlijk, maar volgens mij een uur of 4. En ja, je loopt er dus altijd achteraan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem nou de aflevering van gisteren, je ziet Klaas en Dennis in Den Oever de boot afkomen en over de pier lopen. Binnen no time staat er een hunter team in Den Oever.
Hoeveel tijd zit er tussen die beelden en de aanwezigheid van het hunter team?
Als je dagen moet wachten, dan kan je dat soort achtervolging acties wel achterwege laten...
Lang leve de editor van het programma dus, het lijkt soms een kwestie van maximaal een uur...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies natuurlijk, maar volgens mij een uur of 4. En ja, je loopt er dus altijd achteraan.
Groningen dit jaar. We wisten het echt zeker!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:19 schreef DireStraits7 het volgende:
Hebben jullie er ook wel eens compleet naast gezeten? Dat jullie er vrij zeker van waren dat iemand ergens was, maar dat die totaal ergens anders bleek te zijn? Ik kan me niet heugen een scène gezien te hebben waarin jullie er totaal naast zaten, wel vaak ergens te laat.
Dat was een mooiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Selmar het volgende:
[..]
Groningen dit jaar. We wisten het echt zeker!
Ja zeker, komt voor. Maar dat is niet te voorkomen, we maken nou eenmaal TVquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Moira het volgende:
Als voortvluchtigen een lift aan een willekeurig persoon vragen, valt me al op dat we nooit op beeld te zien krijgen dat ze uitleggen dat ze 'voor een tv-programma' op de vlucht zijn. Ik neem aan dat dat eruit geknipt wordt maar toch wel uitgelegd wordt aan de willekeurige helper?
Heeft de productie ook echt zo'n heel toestemmingsformulier dat de liftgever moet tekenen voor ze verder gaan met die lift? Aangezien ze dus toestemming moeten geven om hun kenteken evt te laten opzoeken.
De beste tactiek is met alleen maar onbekenden werken, maar dat betekent dat je dus ook met veel onbekenden te maken hebt die het hele programma niet eens kennen, en die staan vast lang niet altijd te wachten om ook daadwerkelijk gevolgd te worden voor dat programma nu ze eenmaal hebben geholpen.
En zijn er ook mensen die na het horen van dit alles toch weigeren de lift te geven? En dat dus geheel de uitzending niet haalt?
Waren jullie chagrijnig of hadden jullie zoiets van 'well-played'?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Selmar het volgende:
[..]
Groningen dit jaar. We wisten het echt zeker!
Als je er al vanaf komt door te zeggen dat je niet wenst mee te werken aan het onderzoek kan ik me wel voorstellen dat dat steeds vaker voorkomt de laatste jarenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja maar wel maar sporadisch. Maar idd respect voor die mensen. Denk dat iedereen zich voorneemt niks te zeggen
Het is ook zo lullig om mensen een uur na de start alweer te pakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben julie TV technisch ook wel eens een duo laten lopen met het idee die lopen toch snel genoeg weer vast
Nee, "hebben is hebben" om Marcel maar eens te quotenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben julie TV technisch ook wel eens een duo laten lopen met het idee die lopen toch snel genoeg weer vast
Ik denk dat het voor een kandidaat helemaal niet zo leuk is om 'alleen' 3 weken uit handen te blijven. Dan kun je ook 3 weken in een hutje op de hei gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Moira het volgende:
Die nieuwe voortvluchtigen vertellen dan aan al hun helpers dat ze gewoon moeten weigeren mee te doen aan het onderzoek en dat ze dan niks van je mogen pakken/tappen/zoeken en weer afdruipen
Toen wisten we nog niet hoe "well-played" dat was, achteraf groot respect.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waren jullie chagrijnig of hadden jullie zoiets van 'well-played'?
Leuk voor jou en leuk voor onsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef Selmar het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik merk dat het voor iedereen vaak helpt.
Drie weken op 15 hutjes (die 25km van elkaar liggen) dan. En dan heb je waarschijnlijk niet de info voor het extractiepunt :-)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een kandidaat helemaal niet zo leuk is om 'alleen' 3 weken uit handen te blijven. Dan kun je ook 3 weken in een hutje op de hei gaan zitten.
Hebben jullie dan ook nog een soort nazit met alle kandidaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef Selmar het volgende:
[..]
Toen wisten we nog niet hoe "well-played" dat was, achteraf groot respect.
Enkel met de finalisten. Maar na een aanhouding mochten ze natuurlijk altijd even mee voor verhoor (en dan spreek je ze soms). Paar seizoenen geleden was er natuurlijk de beruchte 'laatste aflevering' met Ellie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook nog een soort nazit met alle kandidaten.
Ik zit vaak redelijk goed en uit de laatste drie kies ik altijd (met uitzondering van Dennis Weening) de juiste, maar geen idee of ik het gemiddeld beter doe dan anderen :-)quote:Net als het einde van Wie is de Mol?, maar dan niet op tv.
Daarover gesproken: denk je dat jij een goede bent voor een programma als WIDM, omdat je e.e.a. af weet van profiling?
Dat vraagt natuurlijk om de vervolgvraag: wat is jouw voorspelling voor dit seizoen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Selmar het volgende:
Ik zit vaak redelijk goed en uit de laatste drie kies ik altijd (met uitzondering van Dennis Weening) de juiste, maar geen idee of ik het gemiddeld beter doe dan anderen :-)
Renee, Marije en Splinter op de reservebank (omdat het eigenlijk wel een vrouw moet zijn)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om de vervolgvraag: wat is jouw voorspelling voor dit seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |