Daar staat niet in dat we tot Mei binnen zitten....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hier:
https://www.nu.nl/coronav(...)variant-rukt-op.html
Er staan gewoon rapporten online over de bijwerkingen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je een beetje informatie hierover zou niet verkeerd zijn voor het vertrouwen.
Maar niet in precies dezelfde, dat is hier het punt. Ze doen eerst alle 90+ers en komen dan volgende week terug voor de mensen boven de 85 en de week daarna boven de 80 etc.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het gaat per risicogroep, maar zijn die bewoners per definitie niet allemaal risicogroep?
Sorry 😬 ik vind de getalletjes gewoon heel interessant, zonder per sé negatief of positief te zijn. Jammer genoeg werkt dat niet zo bij m’n boekhouding.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
We doen vandaag aan goed nieuws, niet zo realistisch doen
Juist, dat is het dus ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hopelijk pakt de politiek dit op. Dit is dubbel werk wat ze doen. Deze kunnen inderdaad binnen een paar dagen voorzien zijn, maar wij gaan er gerust maanden over doen.
Het gaat per risicogroep, maar zijn die bewoners per definitie niet allemaal risicogroep?
Het lijkt mij het meest logisch dat je contact opneemt met een woonzorglocatie en zegt: Hoeveel vaccins heb je nodig? 50? 100? 150?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar niet in precies dezelfde, dat is hier het punt. Ze doen eerst alle 90+ers en komen dan volgende week terug voor de mensen boven de 85 en de week daarna boven de 80 etc.
Dat dat totaal niet efficiënt is, lijkt op dit moment niemand belangrijk te vinden
Het is ook zeker interessant, en ik heb 't al 's eerder gezegd: Ik vind het fijn dat je het 'duidt' (ja, die moest evenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:28 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Sorry 😬 ik vind de getalletjes gewoon heel interessant, zonder per sé negatief of positief te zijn. Jammer genoeg werkt dat niet zo bij m’n boekhouding.
Dit verklaart wel waarom ze in december zeiden dat het teveel gedoe was om met deze groepen te beginnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt mij het meest logisch dat je contact opneemt met een woonzorglocatie en zegt: Hoeveel vaccins heb je nodig? 50? 100? 150?
En dat dan de dag erna een paar prikkers langskomen die al die mensen vaccineren.
Juist, veel moeilijker hoeft het niet te zijn. Ook qua administratie niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt mij het meest logisch dat je contact opneemt met een woonzorglocatie en zegt: Hoeveel vaccins heb je nodig? 50? 100? 150?
En dat dan de dag erna een paar prikkers langskomen die al die mensen vaccineren.
en het is juist heel makkelijk!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit verklaart wel waarom ze in december zeiden dat het teveel gedoe was om met deze groepen te beginnen.
Op deze manier is het ook veel gedoe, ja.
Ik denk echt dat de oorzaak van dit alles de angst is dat het advies van de gezondheidsraad niet tot de letter wordt opgevolgd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Juist, veel moeilijker hoeft het niet te zijn. Ook qua administratie niet.
Ik snap sowieso niet waarom dat in hemelsnaam centraal gedaan moet worden. Woonzorgcentra gebruiken al allerlei applicaties om te registreren wat die mensen mankeren en dat wordt in veel gevallen al met de huisarts gedeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Juist, veel moeilijker hoeft het niet te zijn. Ook qua administratie niet.
Zorgvuldigheid ten top.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:33 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Zo gaat het een beetje in woonzorgcentra.
Het is zo veel efficiënter dat je die woonvormen en instellingen al meteen kunt afstrepen. Kun je het lijstje gewoon naar beneden afwerken, van Noord naar Zuid, Oost naar West. Veel maakt het onder de streep ook niet uit, want de inwoners zijn allemaal vatbaar voor corona. Binnen een paar dagen kun je al die zaken gevaccineerd hebben, en kun je je gaan richten op de volgende stap. Nu zorg je alleen maar voor meer overlap, en verwarring. Verpleeghuizen moeten nog steeds maatregelen aanhouden omdat er 1 iemand is die nog geen prik heef gehad en die is pas over 2 weken aan de beurt. Schiet mij maar lek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Juist, dat is het dus ook.
Personeel moet gevaccineerd worden, omdat je geen uitval wil. Bewoners moeten allemaal gevaccineerd worden, want ze zitten per definitie al in een risicogroep. Misschien dat er een paar uitzonderingen zijn, maar dat zal echt niet meer dan een handjevol zijn. Hoe haal je het dan in je hoofd om het in meerdere keren te doen.
Heb zoveel briefings en debatten gekeken, maar dit soort vragen etc. komen dan nooit voorbij. Dan snap ik soms echt niet of zij zo dom zijn of de gemiddelde FOK!-user zo slim
Dat klopt, maar in combinatie met dit:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Daar staat niet in dat we tot Mei binnen zitten....
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
Dat Hugo het IQ van een stoeptegel heeft dat weten we inmiddels wel. Maar er moeten toch ook ergens anders in die hele structuur wel een keer bellen gaan rinkelen dat het enorm onhandig is om de mensen in één pand of vijf verschillende momenten door drie verschillende mensen te laten vaccineren? Echt, #hoedan?
Absurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:33 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Zo gaat het een beetje in woonzorgcentra.
ik denk dat je glazen bol stuk is, maar we zullen het zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in combinatie met dit:
https://www.nu.nl/binnenl(...)18-besmettingen.html
Stel ik het bij naar tot juli binnen zitten:)
Het stond en staat behoorlijk ter discussie kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat 1 persoon die fout kan maken is al belachelijk, maar dat er dan werkelijk niemand is die dit dan ter discussie stelt is helemaal niet te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |