Bedankt allen!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh zorgelijk?!
Welke prik bedoel je en waarom? Covid-vaccinatie?
Koppelingen tussen applicaties. Middleware zeg maar.quote:
Handgeschreven ook nog? Dat moet hier ook nog ergens liggen. Wat een ellende, dat netjes schrijven, dan vergeten dat er plaatjes geplakt moesten worden, kon je weer overnieuw beginnen met schrijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spanned FFT! Hopelijk snel duidelijkheid en vooral een goede uitslag.
Timewarp hier: ik vond een werkstuk over mijn familie wat ik op 3 VWO maakte. Mooi spul
Heb je geen plastic wegwerphandschoenen? Zo douche/was ik mijn haren op dit moment.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou heel graag douchen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken met mijn hand. Natuurlijk moet ik mijn haar ook wassen, zo gaat dat.
vanwege pijn of niet nat worden. Laatste, een plastic zakje er om heen, vastmaken met een elastiekquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou heel graag douchen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken met mijn hand. Natuurlijk moet ik mijn haar ook wassen, zo gaat dat.
Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je geen plastic wegwerphandschoenen? Zo douche/was ik mijn haren op dit moment.
Ik doe dan altijd gewoon een simpel elastiekjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.
Dat bedacht ik net ook. Veel handiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd gewoon een simpel elastiekje
In het begin heb ik het inderdaad met een (diepvries)zakje gedaan en dan met leukoplast vast plakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.
Waarom heb ik daar nooit aangedacht....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd gewoon een simpel elastiekje
Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het begin heb ik het inderdaad met een (diepvries)zakje gedaan en dan met leukoplast vast plakken.
Wist niet dat je zo erg ingepakt zat joh.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nooit aangedacht....
Poeh, heb je al gekeken? Of is dat eng?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.
Sterkte er mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.
Idd slim. Zou er zelf ook nooit op komenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nooit aangedacht....
De panty is waarschijnlijk als v-snaar gebruikt. Dat is namelijk een vrij bekende oplossing. Werkt zeker bij de oudere voertuigen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik heb altijd (post) elastieken in huis, in m'n tas en in de koffer als ik met vakantie ga. Overal geschikt voor. Veel geleerd van medereizigers op basic vakanties. Geen idee waar ze het voor nodig hadden, maar in Kenia reed een truck niet meer, moest nog een paar km naar de garage. Of iemand panties bij zich had. Ik alleen maar pantiekousjes (geen idee waarom). DIe heb ik nooit meer teruggezien, maar de truck kwam er mee naar de garage. Dus nam ik ze op latere basic vakanties ook altijd mee, kwamen ook altijd weer mee terug
Nee, ik wil het nog even niet wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Poeh, heb je al gekeken? Of is dat eng?
Dat kan goed, t is lang geleden en ik ben niet zo bekend met auto's. We waren allang blij dat we niet hoefden te duwenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:43 schreef z80 het volgende:
[..]
De panty is waarschijnlijk als v-snaar gebruikt. Dat is namelijk een vrij bekende oplossing. Werkt zeker bij de oudere voertuigen.
Voor wonden aan vingers die niet smerig mogen worden in een niet schone omgeving zijn condooms een uitkomstquote:
Waarop jij een sliert Pasante Super King uit je tas trok?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor wonden aan vingers die niet smerig mogen worden in een niet schone omgeving zijn condooms een uitkomst![]()
Mensen moesten altijd lachen om mijn lijstje en de spullen die ik meenam. Maar men kwam ook altijd weer bij mij uit "heb je dit of dat ook?"
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarop jij een sliert Pasante Super King uit je tas trok?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor wonden aan vingers die niet smerig mogen worden in een niet schone omgeving zijn condooms een uitkomst![]()
Mensen moesten altijd lachen om mijn lijstje en de spullen die ik meenam. Maar men kwam ook altijd weer bij mij uit "heb je dit of dat ook?"
Die zijn nog handiger (maar in de binnenlanden van Kenia waarschijnlijk niet ruim voorhandenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ehbo-koffer.nl/product/vingercondooms/
Mijn zusjes en ik hebben die ooit uit de EHBO doos gevist en dachten dat die van mijn vader warenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ehbo-koffer.nl/product/vingercondooms/
Dat je zo door het rode stof iemand aan ziet komen rennen met 1 hand een klein Amazon doosje balancerend op z'n hoofd, is niet zo heel waarschijnlijk nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zijn nog handiger (maar in de binnenlanden van Kenia waarschijnlijk niet ruim voorhanden)
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je zo door het rode stof iemand aan ziet komen rennen met 1 hand een klein Amazon doosje balancerend op z'n hoofd, is niet zo heel waarschijnlijk nee.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zusjes en ik hebben die ooit uit de EHBO doos gevist en dachten dat die van mijn vader waren
Waarop mijn vader nog dagen gnorkend heeft rondgelopen bulderend dat dat niet echt een compliment was naar hem toe qua grootte![]()
![]()
![]()
[..]
Mijn zusjes en ik hebben die ooit uit de EHBO doos gevist en dachten dat die van mijn vader waren
Waarop mijn vader nog dagen gnorkend heeft rondgelopen bulderend dat dat niet echt een compliment was naar hem toe qua grootte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:23 schreef Myraela het volgende:
Yay, m'n kruiden kwamen binnen.Als ik nog iets nodig ga hebben, moet ik een nieuw plekje voor m'n thee gaan zoeken, want de la begint wat vol te zitten. Zo'n la is wel echt ideaal voor kruiden. Nooit meer naar het achterste potje graaien.
[ afbeelding ]
Whoah!!!! Je arme pa!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Hopelijk heeft FFT al goed nieuws te horen gekregen. Ik weet hoe het is om in zenuwen te zien over je ouders.
En ik zie we hebben een heuse Kaatje McGyffer
Nog een huishoudelijke mededeling: mocht je bloemen willen sturen, dan twee weken wachten of een vaas meesturen. Alles zit vol, tot de champagne bokaal aan toe.
Oh, Bridgerton in 1 dag gebinged. Toffff! En maf, dat ook.
whaha.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fijn he, al die potjes in dezelfde maat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handig![]()
Ik heb laatst bij De Kruidenbaron besteld en werd er ook helemaal blij van.
Ik vond het heerlijk popcorn vermaak. Vaak iets te voorspelbaar en soms matig over the top acteer werk, maar ik heb serieus echt genoten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Bridgerton tot nu toe eigenlijk wat tegenvallen. Ik ga het alsnog wel afkijken. Maar ik vond Reign toch wel een veel mooiere serie.
Nice! Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:23 schreef Myraela het volgende:
Yay, m'n kruiden kwamen binnen.Als ik nog iets nodig ga hebben, moet ik een nieuw plekje voor m'n thee gaan zoeken, want de la begint wat vol te zitten. Zo'n la is wel echt ideaal voor kruiden. Nooit meer naar het achterste potje graaien.
[ afbeelding ]
Je hebt hier verder vast nooit antwoord op gekregen/gevonden?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
whaha.
Hier ooit, ik was zeker nog geen 10, vroeg ik tijdens een familieverjaardag wat een maitresse was (las ik ergens). Antwoord "dat is de vriendin van een getrouwde man". Waarop ik meteen zei: Oh, net als Tiny van papa (tiny was een collega van mijn vader en zij gingen altijd samen naar vergaderingen en zij kwam ook wel eens eten). De familie was helemaal stil
Ja, dat ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef fietsie het volgende:
Ik vond Bridgerton juist zo lekker after-dinner-brainless-wegkijken. Je kon er nog eens even bij naar de koffiezetter (laten) lopen.
Volgens mij ging het over de vele facetten van liefde. Of gebrek er aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond de eerste x afleveringen van Bridgerton heerlijk, maar het grote verhaal, dat het vooral eigenlijk gewoon ging om de ongelukkige jeugd van X en zn pubereed en ze leefden nog lang en gelukkig was gewoon irritant.
Dat is niet echt gelinkt aan elkaarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef fietsie het volgende:
Nou ben jij niet zo heel groot @:Molo dus op zich was jullie argument steekhoudend?
Ik bestel bij Van Beekum Specerijnen, maar De Kruidenbaron die LS noemde heeft volgens mij vergelijkbare potjes zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef Molo het volgende:
Nice! Waar heb je die vandaan?
Nieuwe keuken hier (ontwerp is in de maak), wordt met alleen maar lades voor zover ik erbij kan
Heer-lijk, ik kijk er naar uit
Ja, ik kijk tijdens het werk. Dus het is meer voor op de achtergrond. Ik moet altijd iets aan hebben staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef fietsie het volgende:
Ik vond Bridgerton juist zo lekker after-dinner-brainless-wegkijken. Je kon er nog eens even bij naar de koffiezetter (laten) lopen.
Mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
whaha.
Hier ooit, ik was zeker nog geen 10, vroeg ik tijdens een familieverjaardag wat een maitresse was (las ik ergens). Antwoord "dat is de vriendin van een getrouwde man". Waarop ik meteen zei: Oh, net als Tiny van papa (tiny was een collega van mijn vader en zij gingen altijd samen naar vergaderingen en zij kwam ook wel eens eten). De familie was helemaal stil
Bij mij was De Kruidenbaron goedkoper, dat scheelde best veel. En Van Beekum heeft bij veel dingen alleen maar grote potten, of toevallig bij de dingen die ik nodig had.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet echt gelinkt aan elkaar
Goddank geen idee van de grootte van mijn pa's lul toentertijd
Pulpo is niet octopus begrijp ik? Wat is het?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:30 schreef z80 het volgende:
Pulpo krijgt op dit moment een warm bad. Over een half uur de zuurkoolstamppot er bij. Eens proeven of dat smaakt. Kimchi met pulpo is een standaard gerecht en smaakt ook goed.
Nu wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet echt gelinkt aan elkaar
Goddank geen idee van de grootte van mijn pa's lul toentertijd
https://smittenkitchen.com/2008/11/winter-fruit-salad/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:24 schreef Myraela het volgende:
Enige nadeel is dat ik nog een klein potje met steranijs tegenkwam. Gisteren een grote zak van besteld bij de toko.Nu moet ik wat dingen verzinnen waar ik dat in ga gebruiken. Iemand nog tips?
Jij toevallig enige ervaring met Cathay en corona?quote:
Is bij De Kruidenbaron de pot niet altijd even groot dan? Dat vind ik juist het voordeel van Beekum. Het gewicht kan natuurlijk wel verschillen, afhankelijk van het product, maar ze proppen het allemaal in dezelfde pot. Al is de kleinste maat een pot van 330 ml en dat is al best groot.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mij was De Kruidenbaron goedkoper, dat scheelde best veel. En Van Beekum heeft bij veel dingen alleen maar grote potten, of toevallig bij de dingen die ik nodig had.
octopus tentakels/armen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Pulpo is niet octopus begrijp ik? Wat is het?
Dank!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef Yinny het volgende:
[..]
https://smittenkitchen.com/2008/11/winter-fruit-salad/
Die siroop is ook los heeeeeel erg lekker! Bijvoorbeeld in de thee ofzo
Mijn moeder kwam niet meer bij, maar de familie vond het maar raar. Paar jaar later snapte ik pas waarom de familie in shock wasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt hier verder vast nooit antwoord op gekregen/gevonden?
Goeie reactie wel op die quotequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij was De Kruidenbaron goedkoper, dat scheelde best veel. En Van Beekum heeft bij veel dingen alleen maar grote potten, of toevallig bij de dingen die ik nodig had.
Gok dat er 16 jaar na overlijden niet veel meer van over isquote:
Dat heeft @DancingPhoebe zich ook eens afgevraagd, beetje verengelst dan:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi
Vraag me trouwens wel af wat een vergelijkbare sjieke benaming is van de vriend van een getrouwde vrouw 🤔
Nou, jawel natuurlijk, maar bij de combinatie met zuurkool.... Dacht ik dat je iets anders bedoele want dat lijkt me bijzonder niet lekker met octopus erbijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef z80 het volgende:
[..]
octopus tentakels/armen.
En pulpo geen octopus? Welk beest wordt er dan in Spanje gevreten?
Paramour klinkt wel mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heeft @:DancingPhoebe zich ook eens afgevraagd, beetje verengelst dan:
TTK / Manwhore?
Wel grappig topic: een mengsel van reacties en mening.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
TTK / Manwhore?
Ik ben pretty spooked out nu...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
TTK / Manwhore?
Sigme heeft als enige fokker Sherlock aan de praatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben pretty spooked out nu...
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar welke malloot* denkt dan, o ja daar moest een topic van DP over zijn
*No offence
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Sigme heeft als enige fokker Sherlock aan de praat
Ze hebben een paar maten, net als Van Beekum. Maar dan nog een iets kleinere maat er bij, 250ml denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is bij De Kruidenbaron de pot niet altijd even groot dan? Dat vind ik juist het voordeel van Beekum. Het gewicht kan natuurlijk wel verschillen, afhankelijk van het product, maar ze proppen het allemaal in dezelfde pot. Al is de kleinste maat een pot van 330 ml en dat is al best groot.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie reactie wel op die quote![]()
![]()
![]()
Maar dank! Ik hou het in gedachten want nu niet-optimale kruidenpotjes
Een vrij standaard probleem dusquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Douchen is gelukt. Het probleem was groter in mijn hoofd dan in de praktijk.
Vrij mannelijke insteek, vind ik dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Douchen is gelukt. Het probleem was groter in mijn hoofd dan in de praktijk.
Correct. Ik kon ook gewoon dingen vasthouden met de hand die in een zak zat. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een vrij standaard probleem dus
Ik weet nu niet meer of we het nog over de lul van Molo's vader hebben of niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vrij mannelijke insteek, vind ik dit.
Smaakte goed. Octopusarmen uit de vriezer een half uur in een pan heet water met donkere soja. Zuurkoolstamppot met vocht van de Octopusarmen maken, Octopusarmen toevoegen en eten. Direct voor twee dagen voer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, jawel natuurlijk, maar bij de combinatie met zuurkool.... Dacht ik dat je iets anders bedoele want dat lijkt me bijzonder niet lekker met octopus erbij
Zacht zoete subtiele smaak samen met heftige gefermenteerde kool lijkt mij niet zo lekker samen gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Smaakte goed. Octopusarmen uit de vriezer een half uur in een pan heet water met donkere soja. Zuurkoolstamppot met vocht van de Octopusarmen maken, Octopusarmen toevoegen en eten. Direct voor twee dagen voer.
In Korea wordt kimchi met Octopusarmen en rijst gegeten. En dat smaakt ook goed. Beide zijn gefermenteerde witte kool dus waarom niet.
Je wielen vallen eraf met zulke snelheden toch, in Belgie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:00 schreef Candaasje het volgende:
fiets, jij genieter van leedvermaeck!![]()
Zou je zeggen ja. Dit was denk ik net het enige stukje in België wat nog na de oorlog gerenoveerd is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wielen vallen eraf met zulke snelheden toch, in Belgie?
Thee zetten! Een pot met een kaneelstokje, 2 steranijsjes, verse gember en eventueel een stukje sinaasappelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:24 schreef Myraela het volgende:
Enige nadeel is dat ik nog een klein potje met steranijs tegenkwam. Gisteren een grote zak van besteld bij de toko.Nu moet ik wat dingen verzinnen waar ik dat in ga gebruiken. Iemand nog tips?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja! De boerenkool stamppot was echt heerlijk! En gebakken rookworst kan echt prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |