abonnement Unibet Coolblue
pi_197646118
Post hier alle anti- lockdownprotesten wereldwijd . OF andere wereldwijde protesten .
Wij willen Vrijheid en geen onderdrukking !!
:)

quote:
Een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.
In Berlijn is afgelopen zaterdag (29/8/20) het officile startsein gegeven voor de wereldwijde revolutie tegen de corona-maatregelen, de overtrokken dictatoriale regels gebaseerd op gebakken lucht die de samenlevingen slopen en ontwrichten,oftewel de opmaat naar een NWO( de 4e industrile revolutie).
Honderdduizenden bezorgde burgers van alle rangen en standen kwamen bijeen om een tegengeluid te laten horen ,o.a. Robert F.Kennedy jr,en David Icke gaven een inspirerende speech weg:






Ook in andere steden zijn/ worden nu protesten gevoerd

In de US
- https://eu.usatoday.com/s(...)me-rules/5142499002/
- https://www.theguardian.c(...)-orders-video-report

Curaao heeft protesten, tegen de lockdown en tegen de 2m maatschappij:
- https://caribischnetwerk.(...)ona-dode-op-curacao/

Libanon protesteert tegen honger en Corona:
- https://www.nu.nl/280461/(...)vaar-dan-corona.html

Brazili
-https://www.msn.com/nl-nl(...)razili/ar-BB12Sc13


Itali hield het financieel niet meer
-https://www.ad.nl/buitenl(...)ttps://www.bing.com/

Berlijn, Duitsland
-https://www.telegraaf.nl/(...)e-corona-maatregelen


Corona en massaprotesten; van Hong Kong tot Chili en van Algerije tot Belgi:
quote:
[quote]Nooit waren er zoveel politieke protesten wereldwijd dan het afgelopen decennium. Ook na de coronacrisis lijkt het erop dat die stijgende trend in globale onrust zich zal voortzetten.

De afgelopen jaren heeft de wereld meer politieke opstanden gekend dan ooit tevoren. Alleen al in 2019 waren er op elk continent en in 114 landen protesten, van Hongkong tot Chili en van Algerije tot Belgi. Volgens het Center for Strategic and International Studies (CSIS) in Washington maakt deze golf van sociale onrust deel uit van een stijgende tendens. Uit recent onderzoek van de denktank blijkt dat het aantal massaprotesten in de wereld 11,5 procent steeg per jaar sinds 2009. De auteurs van de studie menen dat het relatieve aantal demonstranten in de laatste drie jaar zelfs dat van de vredesbeweging tegen de Vietnamoorlog in de late jaren zestig en vroege jaren zeventig overstijgt.

Maar de snelle opmars van het coronavirus in december en de maatregelen die regeringen overal ter wereld invoeren om de verspreiding ervan tegen te houden, roept nu een halte toe aan de protestbewegingen die afgelopen jaar honderden tot honderdduizenden mensen op de been brachten. Voorlopig althans, zegt Samuel Brannen, directeur van de Risk en Foresight Group van het CSIS en auteur van de studie. ‘De trends die de massale protesten hebben aangewakkerd voordat we ons aan de social distancing-maatregelen moesten houden, zetten zich voort en versterken zich zelfs.’

De aanleidingen waarnaar Brannen verwijst zijn net zo divers als de bewegingen die ze hebben voortgebracht. Hoewel velen vergelijkbare thema’s delen – waaronder trage economische groei, klimaatverandering en corruptie – worden ze aangewakkerd door lokale gebeurtenissen. In Soedan was de vonk te wijten aan de prijs van brood, in India aan de prijs van uien, in Libanon aan een WhatsApp-taks en in Iran aan stijgende brandstofprijzen.

Gevolgen coronavirus
Afgelopen jaar waren de eisen die veel protestbewegingen stelden aanvankelijk bescheiden, maar vrijwel alle protesten escaleerden snel en actievoerders wereldwijd stelden hun regeringen een ultimatum om ingrijpende veranderingen door te voeren. Zo mondden de betogingen in Hongkong, naar aanleiding van een omstreden uitleveringswet die het mogelijk zou maken verdachten uit te leveren aan China, uit in een bredere strijd tegen de invloed van de Chinese regering. In Chili werden de demonstraties aangewakkerd door een stijging van de metrotarieven, maar draaiden al snel uit tot massabetogingen om een einde te maken aan de wijdverspreide sociale en economische ongelijkheid in het land.

‘Zodra het veilig is om weer de straat op te gaan, zullen mensen opnieuw demonstreren’, zegt Brannen aan de telefoon. ‘Hun gevoelens zijn versterkt door de manier waarop regeringen op Covid-19 hebben gereageerd. Ze zien nu nog meer de tekortkomingen die ze eerder hebben gezien. De landen waar we eerder de meeste massaprotesten zagen, zijn in feite de landen die nu slecht reageren op de huidige crisis.’

‘Ik verwacht dat Covid-19 de ongelijkheid op vele vlakken laat toenemen’
Dat betogers wereldwijd opnieuw de straat optrekken na de opheffing van de lockdown-maatregelen, verwacht ook Jacquelien van Stekelenburg, hoogleraar sociale verandering en conflict aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Zij doelt vooral op de economische en sociaal-emotionele gevolgen van de coronacrisis. ‘Ik verwacht dat Covid-19 de ongelijkheid op vele vlakken laat toenemen; de ene groep is toch echt wat minder veerkrachting dan de ander’, zegt ze aan Newsweek Belgi. ‘Niet elke regering heeft daar goed op gereageerd en we verwachten natuurlijk dat er een nieuwe economische crisis zal aanbreken – dat is altijd reden voor een stevige protestgolf.’

Social media
Smartphones en sociale media hebben een revolutie teweeggebracht in de manier waarop demonstraties worden georganiseerd en voortgezet. Noodgedwongen zetten activisten nu dan ook hun strijd online voort. ‘De virtuele aanwezigheid van deze activistische gemeenschappen is als het ware nog actiever geworden’, zegt Brannen. Zo ziet hij een opflakkering in internetfora die activisten in Hongkong gebruiken om te bespreken wanneer het veilig is om weer de straat op te gaan.

Daarnaast hadden verschillende klimaatbewegingen, waaronder Extinction Rebellion, de Sunrise Movement en Fridays for Future (onder leiding van Greta Thunberg), plannen om ook dit jaar protestmarsen te organiseren in de aanloop van de nu uitgestelde VN-conferentie over klimaatverandering in het Schotse Glasgow. Maar ook klimaatactivisten passen zich nu aan de nieuwe realiteit aan waardoor het grootste deel van hun activisme nu online moet plaatsvinden. ‘Onze generatie is hiervoor gemaakt’, zei Stephen O’Hanlon, mede-oprichter van de Amerikaanse Sunrise Movement, onlangs aan The Washington Post. ‘We hebben ons hele leven online doorgebracht.’

Volgens Brannen is het grootste verschil met protesten in het verleden dat activisten beroep kunnen doen op nieuwe technologie en social media om zich gemakkelijker te organiseren. In 1968, toen betogers naar de campussen van Amerikaanse universiteiten trokken om te demonstreren tegen de Vietnamoorlog, werden plannen nog verspreid via vaste telefoons, folders en mond-tot-mondreclame. Nu bieden gecodeerde apps, zoals Telegram, WhatsApp en AirDrop, een veiligere manier van communiceren en een zekere mate van anonimiteit.

Maar van Stekelenburg wijst er wel op dat we de kracht van sociale media ook niet moeten overschatten. ‘In 2011, tijdens de Arabische lente, had iedereen het over de Twitter- en Facebook-revolutie’, zegt ze, ‘maar we hebben toen onderzoek gedaan naar de mensen die op het Tahrirplein in Egypte stonden en hoe ze gemobiliseerd waren en waar ze hun politieke informatie vandaan haalden. Toen had inderdaad een deel van de demonstranten het via Facebook gehoord, maar de meesten hadden het via vrienden of via buurtorganisaties vernomen.’

‘In de jaren zestig hadden we nog geen social media en toen werd er ook heel veel geprotesteerd. Sociale media spelen zeker een rol, maar het is niet d verklarende factor waarom we zoveel protesten zien. Protesten zijn altijd een reactie op wat er in de context gebeurt en die verandert constant. Ik kan me dus wel voorstellen dat ongelijkheden of onrechtvaardigheden die er ontstaan of uitvergroot worden tijdens de coronacrisis een rol gaan spelen.’



ALLEEN SAMEN KRIJGEN WE DE CORONAPOPPENKAST ONDER CONTROLE :Y)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 11:41:44 #2
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197647922
Schandalig die vrouw die zomaar een waterkanon kreeg ;(
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 12:01:01 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197648222
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:41 schreef SuperHartje het volgende:
Schandalig die vrouw die zomaar een waterkanon kreeg ;(
Ik vind de schade die aangericht is door de zgn. demonstranten eigenlijk wel wat schandaliger...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:08:38 #4
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197648345
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:41 schreef SuperHartje het volgende:
Schandalig die vrouw die zomaar een waterkanon kreeg ;(
Yep schandalig om een onschuldig iemand te verminken in het gezicht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197648402
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:41 schreef SuperHartje het volgende:
Schandalig die vrouw die zomaar een waterkanon kreeg ;(
Dei vrouw had daar niks te zoeken en zou beter moeten weten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:18:18 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197648506
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:41 schreef SuperHartje het volgende:
Schandalig die vrouw die zomaar een waterkanon kreeg ;(
Niet zomaar, simpel als er een waterkanon is ingeschakeld weet je dat het er niet pluis is.
Dat ding word niet zomaar ingezet!

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Yep schandalig om een onschuldig iemand te verminken in het gezicht .
En bakstenen gooien door die menigte naar politie is???
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:27:52 #7
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197649586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:18 schreef theguyver het volgende:
<snip>
En bakstenen gooien door die menigte naar politie is???
Das goe.
Politie zijn geen mensen en sowieso niet onschuldig (als je het die relnichten vraagt)
Net als journalisten, winkliers en autobezitters, die daar toevallig geparkeerd staan.
Zwaar vuurwerk naar de politie gooien of een ziekenhuis belagen is uiteraard ook 'bon ton', maar owee als ze je waarschuwen en als je niet luisterd de wapenstok of het waterkanon er op los laten, dat is uiteraard schandalig.

:{w
Compleet van 't padje!
Voor n keer ben ik het zowaar met Moscowitz eens. Stop maar blauwe kleurstof in dat waterkanon en maak er smurfen van. Kan iedereen zien wat voor ... je bent!
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:48:19 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197649904
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Das goe.
Politie zijn geen mensen en sowieso niet onschuldig (als je het die relnichten vraagt)
Net als journalisten, winkliers en autobezitters, die daar toevallig geparkeerd staan.
Zwaar vuurwerk naar de politie gooien of een ziekenhuis belagen is uiteraard ook 'bon ton', maar owee als ze je waarschuwen en als je niet luisterd de wapenstok of het waterkanon er op los laten, dat is uiteraard schandalig.

:{w
Compleet van 't padje!
Voor n keer ben ik het zowaar met Moscowitz eens. Stop maar blauwe kleurstof in dat waterkanon en maak er smurfen van. Kan iedereen zien wat voor ... je bent!

oeh dat is geen gek idee!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197650414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet zomaar, simpel als er een waterkanon is ingeschakeld weet je dat het er niet pluis is.
Dat ding word niet zomaar ingezet!
[..]

En bakstenen gooien door die menigte naar politie is???
Een waterkanon is om een groep te ontmantelen... Niet om individu te verminken.
pi_197650470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Een waterkanon is om een groep te ontmantelen... Niet om individu te verminken.
Eigen schuld, dikke bult. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:58:26 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197651100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Een waterkanon is om een groep te ontmantelen... Niet om individu te verminken.
hmmm een grote ME bus met een waterkanon..
Laat ik daar maar dicht langslopen.. wat kan me gebeuren?

Als ik een grote ME bus zie met een waterkanon dan weet ik dat ik daar helemaal niet moet zijn!

Dat ding word pas ingezet als er flink stront aan de knikker is..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197651443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

hmmm een grote ME bus met een waterkanon..
Laat ik daar maar dicht langslopen.. wat kan me gebeuren?

Als ik een grote ME bus zie met een waterkanon dan weet ik dat ik daar helemaal niet moet zijn!

Dat ding word pas ingezet als er flink stront aan de knikker is..
Zag jij een groep mensen daar staan? Ik niet. Gewoon foute 'inschatting' geweest. Is niet goed te praten. Dat het niet handig is om daar te staan ben ik met je eens. Maar wat als jij daar staat en plots zo'n busje aankomt rijden? Dan ben je toch al te laat?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:23:54 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197651684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zag jij een groep mensen daar staan? Ik niet. Gewoon foute 'inschatting' geweest. Is niet goed te praten. Dat het niet handig is om daar te staan ben ik met je eens. Maar wat als jij daar staat en plots zo'n busje aankomt rijden? Dan ben je toch al te laat?
Eens , zoals ik al zei, daar staat een ME bus met water kanon zal ik daar langs lopen ja nee?

Ze loopt over een plein waar her en der mensen aan het rellen zijn, overal politie en een grote ME bus, er staat zelfs een gast in een of ander pak naast met een bord om zijn nek, dan moet je een Botte domme harses hebben van ja.. hier moet ik net zijn..
Nee als je daar loopt heb je het grote risico dat je wat overkomt maakt niet uit wat!!

Jij loopt toch ook niet een snelweg op of wel???
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197651797
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eens , zoals ik al zei, daar staat een ME bus met water kanon zal ik daar langs lopen ja nee?

Ze loopt over een plein waar her en der mensen aan het rellen zijn, overal politie en een grote ME bus, er staat zelfs een gast in een of ander pak naast met een bord om zijn nek, dan moet je een Botte domme harses hebben van ja.. hier moet ik net zijn..
Nee als je daar loopt heb je het grote risico dat je wat overkomt maakt niet uit wat!!

Jij loopt toch ook niet een snelweg op of wel???
Een snelweg kan niet naar mij toe komen. Een waterkanon wel. Ik vat jouw vergelijking niet. Zo'n waterkanon wordt ingezet om groepen mensen uit elkaar te drijven. Dat ontbreekt hier. Dit is gewoon gericht op 1 persoon. Misschien was het bedoelt voor die gast met dat bord, maar daar is dat ding nog steeds niet voor bedoelt.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:44:11 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197652128
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Een snelweg kan niet naar mij toe komen. Een waterkanon wel. Ik vat jouw vergelijking niet. Zo'n waterkanon wordt ingezet om groepen mensen uit elkaar te drijven. Dat ontbreekt hier. Dit is gewoon gericht op 1 persoon. Misschien was het bedoelt voor die gast met dat bord, maar daar is dat ding nog steeds niet voor bedoelt.
Wat snap je niet van je loopt naar gevaar toe!

Ik zal het even in Jip en Janneke taal voor je uitleggen..

afgelopen maandag werd mijn fiets gesloopt door Tokkies, als ik dan naar beneden zou zijn gegaan had ik hoogstwaarschijnlijk die tokkies in mijn nek gehad!

Als ik later naar buiten was gegaan toen de ME door de straten liep had ik de ME in mijn nek gehad omdat ze misschien wel dachten dat ik een Tokkie was en kon ik een knuppel verwachten.

Ik heb gewacht tot de rust weer gekeerd was ( de volgende dag ) en toen pas mijn fiets gepakt.

Die doos, loopt door een gebied wat op dat moment NIET VEILIG is!
of ze wel of niet een relschopper is dat maakt geen FUCK uit, zodra je er gaat lopen kan je van alles verwachten!
Als ze een baksteen had gekopt van een relschopper dan waren hun de boosdoener!!!
Wie weet heeft ze zelf een baksteen gegooid je weet het niet..
Wat ik wel weet als er ME in de buurt is, is er iets niet pluis en hoor ik daar NIET te zijn!

nogmaals heel simpel, als je gevaarlijk gebied betreed dan is het altijd je eigen domme schuld!!
Dat is dus het zelfde als een snelweg oplopen!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197652347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat snap je niet van je loopt naar gevaar toe!

Ik zal het even in Jip en Janneke taal voor je uitleggen..

afgelopen maandag werd mijn fiets gesloopt door Tokkies, als ik dan naar beneden zou zijn gegaan had ik hoogstwaarschijnlijk die tokkies in mijn nek gehad!

Als ik later naar buiten was gegaan toen de ME door de straten liep had ik de ME in mijn nek gehad omdat ze misschien wel dachten dat ik een Tokkie was en kon ik een knuppel verwachten.

Ik heb gewacht tot de rust weer gekeerd was ( de volgende dag ) en toen pas mijn fiets gepakt.

Die doos, loopt door een gebied wat op dat moment NIET VEILIG is!
of ze wel of niet een relschopper is dat maakt geen FUCK uit, zodra je er gaat lopen kan je van alles verwachten!
Als ze een baksteen had gekopt van een relschopper dan waren hun de boosdoener!!!
Wie weet heeft ze zelf een baksteen gegooid je weet het niet..
Wat ik wel weet als er ME in de buurt is, is er iets niet pluis en hoor ik daar NIET te zijn!

nogmaals heel simpel, als je gevaarlijk gebied betreed dan is het altijd je eigen domme schuld!!
Dat is dus het zelfde als een snelweg oplopen!!
Het is mij een keer overkomen tijdens een wandeling met m'n hond zo'n 24 jaar geleden dat ik tijdens mijn dagelijks rondje opeens tussen de ME en rellers in stond. Dan kan je wel zeggen, dan had je beter moeten opletten... Mjah ik stond op automatische piloot en dan sta je daar. Gelukkig hadden ze toen geen waterkanon/opgehitste ME'er, dus het viel allemaal wel mee, maar het kan zomaar gebeuren.
pi_197652469
Denisa kreeg een voltreffer van het waterkanon, schedelbreuk en 18 hechtingen

quote:
Op de camerabeelden is niet te zien of de twee weglopen van de rellen. Wel is te zien dat Michael blijft filmen terwijl zijn vriendin wegduikt. De twee balen van de verhalen die op social media rondgaan. ,,We worden weggezet als relschoppers maar dat zijn we allerminst. Achteraf was het een slecht idee om daar te staan maar we hadden echt niet verwacht dat het zo uit de hand zou lopen.”
www.watbenjedan.nl
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 januari 2021 @ 16:00:54 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197652472
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:54 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het is mij een keer overkomen tijdens een wandeling met m'n hond zo'n 24 jaar geleden dat ik tijdens mijn dagelijks rondje opeens tussen de ME en rellers in stond. Dan kan je wel zeggen, dan had je beter moeten opletten... Mjah ik stond op automatische piloot en dan sta je daar. Gelukkig hadden ze toen geen waterkanon/opgehitste ME'er, dus het viel allemaal wel mee, maar het kan zomaar gebeuren.
u is doof en blind?
en u dacht niet van oh oh ik hoor hier niet!!

https://www.ad.nl/binnenl(...)hechtingen~ab5a4afe/

Kijk dit filmpje maar es goed, Links protestant en waterkanon, recht voor je stuk of 50 protestanten..
WTF doe je daar?
Ik liep weg geeft ze aan, nee je stampt er midden in!!
Dat waterkanon was al druk aan spuiten toen ze er aan kwam lopen!!
WTF DOE JE DAAR??????
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197653227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

u is doof en blind?
en u dacht niet van oh oh ik hoor hier niet!!

https://www.ad.nl/binnenl(...)hechtingen~ab5a4afe/

Kijk dit filmpje maar es goed, Links protestant en waterkanon, recht voor je stuk of 50 protestanten..
WTF doe je daar?
Ik liep weg geeft ze aan, nee je stampt er midden in!!
Dat waterkanon was al druk aan spuiten toen ze er aan kwam lopen!!
WTF DOE JE DAAR??????
Ik was nog jong en nooit eerder meegemaakt dat rellen... Als je in gedachte bent, dan zit je op je automatische piloot en voor je het weet sta je ertussen. Wil alleen maar aangeven dat het kan gebeuren. Tis menselijk. Je moet gewoon zo'n kanon gebruiken voor waar het voor bedoeld is en dat is voor groepen uit elkaar te drijven.

Dat artikel dat je geeft zie ik geen filmpje, maar neem aan dat je deze bedoeld?


Ze staat niet midden in een groep ofzo.
pi_197653358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat snap je niet van je loopt naar gevaar toe!

Ik zal het even in Jip en Janneke taal voor je uitleggen..

afgelopen maandag werd mijn fiets gesloopt door Tokkies, als ik dan naar beneden zou zijn gegaan had ik hoogstwaarschijnlijk die tokkies in mijn nek gehad!

Als ik later naar buiten was gegaan toen de ME door de straten liep had ik de ME in mijn nek gehad omdat ze misschien wel dachten dat ik een Tokkie was en kon ik een knuppel verwachten.

Ik heb gewacht tot de rust weer gekeerd was ( de volgende dag ) en toen pas mijn fiets gepakt.

Die doos, loopt door een gebied wat op dat moment NIET VEILIG is!
of ze wel of niet een relschopper is dat maakt geen FUCK uit, zodra je er gaat lopen kan je van alles verwachten!
Als ze een baksteen had gekopt van een relschopper dan waren hun de boosdoener!!!
Wie weet heeft ze zelf een baksteen gegooid je weet het niet..
Wat ik wel weet als er ME in de buurt is, is er iets niet pluis en hoor ik daar NIET te zijn!

nogmaals heel simpel, als je gevaarlijk gebied betreed dan is het altijd je eigen domme schuld!!
Dat is dus het zelfde als een snelweg oplopen!!
'Jip en Janneke taal' is much easier on the eyes than your psycho-babble posts. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 26 januari 2021 @ 16:54:03 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197653397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:44 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik was nog jong en nooit eerder meegemaakt dat rellen... Als je in gedachte bent, dan zit je op je automatische piloot en voor je het weet sta je ertussen. Wil alleen maar aangeven dat het kan gebeuren. Tis menselijk. Je moet gewoon zo'n kanon gebruiken voor waar het voor bedoeld is en dat is voor groepen uit elkaar te drijven.

Dat artikel dat je geeft zie ik geen filmpje, maar neem aan dat je deze bedoeld?


Ze staat niet midden in een groep ofzo.
ik vind niet zo gek datje eens midden in groep rellend tuig en ME bent beland..
Filmpje staat gewoon midden tussen de Text..
Dit filmpje van jou bestaat uit 240 pixels, zie link hier onder voor wat betere kwaliteit en wat langer!
https://www.gids.tv/video(...)oor-waterkanon-video
Deze geeft wat meer weer, ze staat daar! ze weet waar ze staat! ze zoekt het samen met haar vriend op!
Nee ze staat niet Tussen de groep wat voor waterkanon staat, nee ze staat met klein clubje aan de zijkant!

Ze wist dondersgoed dat ze daar niet moest zijn, ze kon gewoon de andere kant op lopen!!
doet ze niet ze loopt juist naar voren... waarom dan, ze zegt ik loop weg!!
Ze heeft alle kans gehad van weglopen zoals ik al zeg jij loopt toch ook niet de snelweg op of wel!!
nou deze madam doet dat wel... eigen schuld hele dikke bult!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197653606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik vind niet zo gek datje eens midden in groep rellend tuig en ME bent beland..
Filmpje staat gewoon midden tussen de Text..
Dit filmpje van jou bestaat uit 240 pixels, zie link hier onder voor wat betere kwaliteit en wat langer!
https://www.gids.tv/video(...)oor-waterkanon-video
Deze geeft wat meer weer, ze staat daar! ze weet waar ze staat! ze zoekt het samen met haar vriend op!
Nee ze staat niet Tussen de groep wat voor waterkanon staat, nee ze staat met klein clubje aan de zijkant!

Ze wist dondersgoed dat ze daar niet moest zijn, ze kon gewoon de andere kant op lopen!!
doet ze niet ze loopt juist naar voren... waarom dan, ze zegt ik loop weg!!
Ze heeft alle kans gehad van weglopen zoals ik al zeg jij loopt toch ook niet de snelweg op of wel!!
nou deze madam doet dat wel... eigen schuld hele dikke bult!!
Wederom een filmpje dat ik niet kan bekijken en die ad artikel daar moet ik voor betalen... Wat is er anders aan dat filmpje dan, want voor mij is het wel duidelijk dat ze daar afzonderlijk staat. Achter haar staat een muur, dus waar is de groep dan? Aan de overkant van de weg... Zover ik het kan zien. Dan moet je die waterkanon toch omdraaien? Wat voor doel wil je bereiken door dat ding op een individu te richten? :?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 17:18:49 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197653925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wederom een filmpje dat ik niet kan bekijken en die ad artikel daar moet ik voor betalen... Wat is er anders aan dat filmpje dan, want voor mij is het wel duidelijk dat ze daar afzonderlijk staat. Achter haar staat een muur, dus waar is de groep dan? Aan de overkant van de weg... Zover ik het kan zien. Dan moet je die waterkanon toch omdraaien? Wat voor doel wil je bereiken door dat ding op een individu te richten? :?
7 sec en 30 seconden!!
Madam staat in de vuurlinie weet dat ze BEWUST in de vuurlinie staat!!
Dus nogmaals dit is bewust zoals ik al vaker meld de snelweg oplopen een auto Koppen en dan de bestuurder op de flikker geven!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197654351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wederom een filmpje dat ik niet kan bekijken en die ad artikel daar moet ik voor betalen... Wat is er anders aan dat filmpje dan, want voor mij is het wel duidelijk dat ze daar afzonderlijk staat. Achter haar staat een muur, dus waar is de groep dan? Aan de overkant van de weg... Zover ik het kan zien. Dan moet je die waterkanon toch omdraaien? Wat voor doel wil je bereiken door dat ding op een individu te richten? :?
Omdat ze weg moet wezen? En wat een bullshit dat ze van niks wist.. Stenen vliegen rond, vuurwerk wordt afgestoken en constant geschreeuw.. ME die in gevecht positie staat.. En dan nog niet doorhebben dat je daar weg moet wezen come on...

Btw schijnbaar staat haar hele Facebook vol met foto's van demonstraties/rellen.. Kan het alleen niet checken omdat haar profiel verwijderd heeft of op priv gezet heeft.. Dus kan zomaar een valse claim zijn.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 09:05:21 #25
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197664164
quote:
Kan dus ook nergens zien dat zij zich schuldig heeft gemaakt aan rellen...
Is het niet onschuldig tot de misdaad is bewezen?
Ik vind het nogal heftig zo’n aanval op een vrouw, die op het moment dat ze die waterkanon over haar heen kreeg, in ieder geval niet aan het rellen was.

Overigens heb ik ook beelden gezien van een pizzabezorger die zomaar aangevallen werd.... of zijn dat valse beelden?

Daarmee praat ik de rellen uiteraard niet goed! Dat is uitermate schandalig!
Echter zijn er volgens mij ook agenten die graag gebruik maken van de situatie om zich van hun persoonlijke agressie ontdoen, daarmee zeg ik helemaal niet dat alle agenten dat doen.
Integendeel, ik ken juist ook toffe en oprechte agenten... Maar er zijn er een paar :') :{
A child is born with no state of mind.
pi_197664200
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:05 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Kan dus ook nergens zien dat zij zich schuldig heeft gemaakt aan rellen...
Is het niet onschuldig tot de misdaad is bewezen?
Ik vind het nogal heftig zo’n aanval op een vrouw, die op het moment dat ze die waterkanon over haar heen kreeg, in ieder geval niet aan het rellen was.

Overigens heb ik ook beelden gezien van een pizzabezorger die zomaar aangevallen werd.... of zijn dat valse beelden?

Daarmee praat ik de rellen uiteraard niet goed! Dat is uitermate schandalig!
Echter zijn er volgens mij ook agenten die graag gebruik maken van de situatie om zich van hun persoonlijke agressie ontdoen, daarmee zeg ik helemaal niet dat alle agenten dat doen.
Integendeel, ik juist ook toffe en oprechte agenten... Maar er zijn er paar :') :{
Maar je hoeft nou ook weer geen astrofysica gestudeerd te hebben om te snappen dat als de ME bezig is, en je bevind je in het gebied waar ze bezig zijn, de ME geen onderschijd maakt en kan maken tussen mensen die rellen en mensen die zich toevallig op de verkeerde plek bevinden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 09:18:20 #27
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197664260
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar je hoeft nou ook weer geen astrofysica gestudeerd te hebben om te snappen dat als de ME bezig is, en je bevind je in het gebied waar ze bezig zijn, de ME geen onderschijd maakt en kan maken tussen mensen die rellen en mensen die zich toevallig op de verkeerde plek bevinden.
Even gesteld dat zij onschuldig is aan het meedoen van rellen, is die waterkanon onnodig lijkt me. Stel je woont daar in de buurt en je komt van je werk (ik zeg niet dat het zo is maar stel). Ik ken een buurtbewoner in Rotterdam die rond 21.00 uur thuis moet komen op een brommertje en omzettende angst heeft.

Ze deed op dat moment niks verkeerd volgens mij, ze stond daar ook niet, ze liep meen ik.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 09:20:42 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197664282
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:18 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Even gesteld dat zij onschuldig is aan het meedoen van rellen, is die waterkanon onnodig lijkt me. Stel je woont daar in de buurt en je komt van je werk (ik zeg niet dat het zo is maar stel). Ik ken een buurtbewoner in Rotterdam die rond 21.00 uur thuis moet komen op een brommertje en omzettende angst heeft.

Ze deed op dat moment niks verkeerd volgens mij, ze stond daar ook niet, ze liep meen ik.
kijk even mijn filmpje!
2 links zelfde filmpje, en in tegenstelling wat hier boven beweerd word kan je gewoon kosteloos kijken!

die muts weet dondersgoed dat ze daar niet hoort te staan, het hele plein staat vol met politie haar vriend is die aan het filmen, ze is zelf zo idioot om tussen de relschoppers te begeven, in mijn filmpje zie je die ook om het waterkanon lopen.

dus nogmaals, je zoekt het gevaar op, dit is hetzelfde als de snelweg oplopen!!

je doet het helemaal zelf!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197664331
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:18 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Even gesteld dat zij onschuldig is aan het meedoen van rellen, is die waterkanon onnodig lijkt me. Stel je woont daar in de buurt en je komt van je werk (ik zeg niet dat het zo is maar stel). Ik ken een buurtbewoner in Rotterdam die rond 21.00 uur thuis moet komen op een brommertje en omzettende angst heeft.

Ze deed op dat moment niks verkeerd volgens mij, ze stond daar ook niet, ze liep meen ik.
Ze liep daar wel ja, plus ze zette zich al schrap op wat komen ging.
Kortom is het eigenlijk gewoon heel simpel: ME=Wegwezen. Veel makkelijker kan ik het niet maken, het is niet alsof je iets lastigs zoals relativiteit aan iemand moet uitleggen toch?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 27 januari 2021 @ 09:34:02 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197664430
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze liep daar wel ja, plus ze zette zich al schrap op wat komen ging.
Kortom is het eigenlijk gewoon heel simpel: ME=Wegwezen. Veel makkelijker kan ik het niet maken, het is niet alsof je iets lastigs zoals relativiteit aan iemand moet uitleggen toch?
btw plein is best groot, en Echt overal staat daar politie, plus dat waterkanon heeft de hele weg nat gemaakt overal liggen bakstenen.

je gaat mijn niet vertellen dat je verongeluk op die plek bent beland, tenzij al je zintuigen al kapot waren voor je aankwam!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 januari 2021 @ 09:36:58 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197664475
Natuurlijk wist ze prima dat ze daar niet moest zijn, en ik heb er ook niet heel veel problemen mee wanneer ze de extra 'aansporing' krijgt die ze blijkbaar nodig heeft om op te rotten, maar het op deze manier inzetten van het waterkanon gaat mij wel te ver.

Als je geweld inzet moet het een doel dienen en proportioneel zijn. Het doel was er zeker, de proportionaliteit in dit geval niet. De kans op ernstig letsel is veel te groot, en dat stelletje vormde op dat moment geen ernstige bedreiging voor de veiligheid. Dit had anders aangepakt moeten worden.
Huilen dan.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 09:43:48 #32
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197664568
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze liep daar wel ja, plus ze zette zich al schrap op wat komen ging.
Kortom is het eigenlijk gewoon heel simpel: ME=Wegwezen. Veel makkelijker kan ik het niet maken, het is niet alsof je iets lastigs zoals relativiteit aan iemand moet uitleggen toch?
Niet zo denigrerend, nergens voor nodig :)
Daarbij negeer je verder compleet mijn stelling, jammer.
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 09:49:50 #33
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197664634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

btw plein is best groot, en Echt overal staat daar politie, plus dat waterkanon heeft de hele weg nat gemaakt overal liggen bakstenen.

je gaat mijn niet vertellen dat je verongeluk op die plek bent beland, tenzij al je zintuigen al kapot waren voor je aankwam!
Je zal maar daar in de buurt wonen en naar huis moeten op dat moment of een bezorger zijn....
Dat rellen begint ongeveer om 20.00 uur (of nog eerder) dacht ik en gaat best lang door....
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:03:36 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197664834
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:49 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je zal maar daar in de buurt wonen en naar huis moeten op dat moment of een bezorger zijn....
Dat rellen begint ongeveer om 20.00 uur (of nog eerder) dacht ik en gaat best lang door....
Dit is overdag!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:07:46 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197664889
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:36 schreef Isdatzo het volgende:
Natuurlijk wist ze prima dat ze daar niet moest zijn, en ik heb er ook niet heel veel problemen mee wanneer ze de extra 'aansporing' krijgt die ze blijkbaar nodig heeft om op te rotten, maar het op deze manier inzetten van het waterkanon gaat mij wel te ver.

Als je geweld inzet moet het een doel dienen en proportioneel zijn. Het doel was er zeker, de proportionaliteit in dit geval niet. De kans op ernstig letsel is veel te groot, en dat stelletje vormde op dat moment geen ernstige bedreiging voor de veiligheid. Dit had anders aangepakt moeten worden.
De politie werd die dag bekogelt met stenen er stond ook al een politie auto in de grond.

Oh en het waren complete klinkers die werden gegooid.
De politie heeft vaak zat gewaarschuwd en dan snap ik wel dat je over gaat tot drastische maatregelen, Persoonlijk gezien, stop verf in dat kanon en zorg er voor dat die lui de volgende dag lekker herkenbaar zijn!

De meeste mensen blijven gewoon staan als je een laag water van kanon over je heen krijgt dit was een headshot, en dat had oom agent ook niet verwacht dat ze onderuit flikkert tegen die wand aan.
in andere beelden kan je duidelijk zien dat madam haar jas over haar hoofd trekt om niet zo nat te worden en ze zet zich schrap, nu niet...
Tja...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:09:02 #36
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197664907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is overdag!
Nog erger. Geen avondklok. Je kan als buurtbewoner helemaal niets en bezorgers in angst. Je kan ook een boodschapje willen doen of zo
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:12:03 #37
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197664945
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

De politie werd die dag bekogelt met stenen er stond ook al een politie auto in de grond.

Oh en het waren complete klinkers die werden gegooid.
De politie heeft vaak zat gewaarschuwd en dan snap ik wel dat je over gaat tot drastische maatregelen, Persoonlijk gezien, stop verf in dat kanon en zorg er voor dat die lui de volgende dag lekker herkenbaar zijn!

De meeste mensen blijven gewoon staan als je een laag water van kanon over je heen krijgt dit was een headshot, en dat had oom agent ook niet verwacht dat ze onderuit flikkert tegen die wand aan.
[b]in andere beelden kan je duidelijk zien dat madam haar jas over haar hoofd trekt om niet zo nat te worden en ze zet zich schrap, nu niet...
Tja...
Dat afschuwelijke rellen kan ook niet.
Maar heb je gezien dat zij stenen naar de politie gooide? Of meedeed aan dat verschrikkelijke rellen... Jezelf weren tegen een waterkanon is nou niet echt reden om die waterkanon in te zetten... ?
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:21:52 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197665046
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:12 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat afschuwelijke rellen kan ook niet.
Maar heb je gezien dat zij stenen naar de politie gooide? Of meedeed aan dat verschrikkelijke rellen... Jezelf weren tegen een waterkanon is nou niet echt reden om die waterkanon in te zetten... ?
In andere beelden is duidelijk te zien dat de straat bezaaid ligt met stenen gewone stadsbussen zijn bekogeld met die stenen(gefilmd vanuit de bus). en een politie auto in de brand staat allemaal op dat plein!

quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Nog erger. Geen avondklok. Je kan als buurtbewoner helemaal niets en bezorgers in angst. Je kan ook een boodschapje willen doen of zo
Ja nou dank je wel 100+ relschoppers!

bij mij in de straat zondag ook, mijn. fiets stond keurig voor mijn deur, ik moest m een paar honderd meter verderop uit een andere fiets vouwen.
Die lui die lopen te rellen, boeit de avond klok corona helemaal niks, het gaat gewoon om de lol en lekker dingen slopen!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:25:58 #39
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197665090
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

In andere beelden is duidelijk te zien dat de straat bezaaid ligt met stenen gewone stadsbussen zijn bekogeld met die stenen(gefilmd vanuit de bus). en een politie auto in de brand staat allemaal op dat plein!
[..]
Ja afschuwelijk. Maar betekent niet dat zij zich daar schuldig aan maakte. Op het moment dat ze die waterkanon kreeg in ieder geval niet.
quote:
Ja nou dank je wel 100+ relschoppers!

bij mij in de straat zondag ook, mijn. fiets stond keurig voor mijn deur, ik moest m een paar honderd meter verderop uit een andere fiets vouwen.
Die lui die lopen te rellen, boeit de avond klok corona helemaal niks, het gaat gewoon om de lol en lekker dingen slopen!!!
Erg naar voor buurtbewoners en werkenden.
Sterkte ermee ;(
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:32:11 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197665193
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja afschuwelijk. Maar betekent niet dat zij zich daar schuldig aan maakte. Op het moment dat ze die waterkanon kreeg in ieder geval niet.
[..]

Erg naar voor buurtbewoners en werkenden.
Sterkte ermee ;(
Dat weet je niet, zijn geen beelden van..
Maar je hebt echt wel het IQ van een kipnuggets als je naast een waterkanon gaat staan, puur zodat je vriend een mooi filmpje kan maken!

Zoals ik gisteren al zei als ik mijn fiets ging redden van die relschoppers en de ME kwam er aan..
Hoe weet de ME nou dat ik geen relschopper ben.. nee dat weten ze niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 10:37:53 #41
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197665283
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat weet je niet, zijn geen beelden van..
Maar je hebt echt wel het IQ van een kipnuggets als je naast een waterkanon gaat staan, puur zodat je vriend een mooi filmpje kan maken!
Ja kan best, maar dat maakt nog geen afschuwelijke reller van iemand. Zolang er geen bewijs is dat zij of haar vriend aan het rellen waren, blijft die waterkanon onnodig....
quote:
Zoals ik gisteren al zei als ik mijn fiets ging redden van die relschoppers en de ME kwam er aan..
Hoe weet de ME nou dat ik geen relschopper ben.. nee dat weten ze niet.
Tja...
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:51:02 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197665520
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:37 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja kan best, maar dat maakt nog geen afschuwelijke reller van iemand. Zolang er geen bewijs is dat zij of haar vriend aan het rellen waren, blijft die waterkanon onnodig....
[..]

Tja...
Dat maakt niet uit!

Je gaat zo goed als Tussen Politie en relschopper staan...
Ze had ook een baksteen kunnen koppen van een relschopper!

Deze madam loopt een plein over langs ME richting een waterkanon die heen en weer spuit omdat mensen de ME aan het bekogelen is met bakstenen..
En nu is de persoon die dat waterkanon natuurlijk niet bewust of deze madam gewoon een wannebee journalist is die er dicht bij gaat staan omdat haar vriend zonodig filmpjes moet maken van de actie!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197665726
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:37 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja kan best, maar dat maakt nog geen afschuwelijke reller van iemand. Zolang er geen bewijs is dat zij of haar vriend aan het rellen waren, blijft die waterkanon onnodig....
[..]

Tja...
Euh, bewijs? Op het moment dat overal rellen zijn, moet je je gewoon niet in zo'n gebied begeven - een beetje raar om daar een bewijslast aan te hangen, het is geen rechtszaak.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:04:53 #44
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197665750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit!

Je gaat zo goed als Tussen Politie en relschopper staan...
Ze had ook een baksteen kunnen koppen van een relschopper!

Deze madam loopt een plein over langs ME richting een waterkanon die heen en weer spuit omdat mensen de ME aan het bekogelen is met bakstenen..
En nu is de persoon die dat waterkanon natuurlijk niet bewust of deze madam gewoon een wannebee journalist is die er dicht bij gaat staan omdat haar vriend zonodig filmpjes moet maken van de actie!
Het maakt niet uit dat deze mensen zich schuldig/ onschuldig maakte aan de rellen...?
Uhm ja, we gaan het hier niet over eens worden.
Dus iedere echte journalist mag ook een waterkanon over zich heen krijgen...?
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:06:58 #45
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197665778
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Euh, bewijs? Op het moment dat overal rellen zijn, moet je je gewoon niet in zo'n gebied begeven - een beetje raar om daar een bewijslast aan te hangen, het is geen rechtszaak.
Het is geen rechtszaak is toch geen beredenering. Rechtmatigheid blijft alsnog van belang.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:27:34 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197666122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

De politie werd die dag bekogelt met stenen er stond ook al een politie auto in de grond.

Oh en het waren complete klinkers die werden gegooid.
De politie heeft vaak zat gewaarschuwd en dan snap ik wel dat je over gaat tot drastische maatregelen, Persoonlijk gezien, stop verf in dat kanon en zorg er voor dat die lui de volgende dag lekker herkenbaar zijn!

De meeste mensen blijven gewoon staan als je een laag water van kanon over je heen krijgt dit was een headshot, en dat had oom agent ook niet verwacht dat ze onderuit flikkert tegen die wand aan.
in andere beelden kan je duidelijk zien dat madam haar jas over haar hoofd trekt om niet zo nat te worden en ze zet zich schrap, nu niet...
Tja...
Of agenten eerder op de dag met stenen bekogeld zijn betekent toch niet dat je daardoor de dreiging van de situatie anders moet beoordelen? Deze mensen hadden geen bakstenen vast.

Hadden ze daar moeten lopen? Nee.
Hadden ze een beetje motivatie nodig om op te tyfen? Ja.
Stond het toegepaste geweld in verhouding met de dreiging? Nee.

En 'oom agent' weet heel goed (of zou heel goed moeten weten) wat de kracht van zo'n waterkanon is wanneer je dat op deze manier van dichtbij inzet. Je kan ook een minder krachtige straal gebruiken, aan je collega's met de wapenstok vragen of ze eventjes een praatje willen maken, of ze een arrestantenbusje in laten sleuren. Genoeg opties om het doel te bewerkstelligen zonder grote risico's op ernstig letsel.
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:29:49 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197666158
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Euh, bewijs? Op het moment dat overal rellen zijn, moet je je gewoon niet in zo'n gebied begeven - een beetje raar om daar een bewijslast aan te hangen, het is geen rechtszaak.
Oh. Gewoon doodschieten dan maar?
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:40:35 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197666322
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Of agenten eerder op de dag met stenen bekogeld zijn betekent toch niet dat je daardoor de dreiging van de situatie anders moet beoordelen? Deze mensen hadden geen bakstenen vast.

Hadden ze daar moeten lopen? Nee.
Hadden ze een beetje motivatie nodig om op te tyfen? Ja.
Stond het toegepaste geweld in verhouding met de dreiging? Nee.

En 'oom agent' weet heel goed (of zou heel goed moeten weten) wat de kracht van zo'n waterkanon is wanneer je dat op deze manier van dichtbij inzet. Je kan ook een minder krachtige straal gebruiken, aan je collega's met de wapenstok vragen of ze eventjes een praatje willen maken, of ze een arrestantenbusje in laten sleuren. Genoeg opties om het doel te bewerkstelligen zonder grote risico's op ernstig letsel.
Eh... er staat toch al een waterkanon en lading tuig politie met wapenstokken verderop een auto in de brand..

perfecte plek voor een picknick :Y)

Ik weet niet hoe dat waterkanon werkt, maar je ziet duidelijk dat deze madam dus tegen haar hoofd krijgt haar evenwicht verliest en tegen de muur klapt, een straal hoeft echt niet zo hard te staan om dat te presteren.. plus tegels vloer glad.. tja.

Ik was er niet bij om dit te kunnen beoordelen hoe hard dat aan kwam.. maaaaaar

In de filmpjes die ik al eerder had gepost, is de dreiging van tuig politie en waterkanon niet voldoende, ze weet exact waar ze stond, je ziet haar geregeld een jas over haar hoofd trekken om zich te weren tegen het water kanon..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:42:58 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197666358
persoonlijk zie ik de politie liever met paintball guns met watervaste verf rondlopen..
targets markeren en later op pikken! :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197666468
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh. Gewoon doodschieten dan maar?
Waar slaat dat nou weer op?

Ik zeg gewoon dat het te verwachten is dat je daar als relschopper gezien wordt. Waarschijnlijk is men er al meerdere malen gemaand om weg te gaan.
pi_197666506
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Het is geen rechtszaak is toch geen beredenering. Rechtmatigheid blijft alsnog van belang.
Ja maar in een crisismoment ga je toch geen bewijsmateriaal bestuderen? Men hoorde daar simpelweg niet te zijn.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:51:42 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197666524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op?

Ik zeg gewoon dat het te verwachten is dat je daar als relschopper gezien wordt. Waarschijnlijk is men er al meerdere malen gemaand om weg te gaan.
Ja, dus dan is elke vorm van geweld gerechtvaardigd?
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:55:38 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197666571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh... er staat toch al een waterkanon en lading tuig politie met wapenstokken verderop een auto in de brand..

perfecte plek voor een picknick :Y)
Dat zeg ik niet. Ik vind het helemaal prima dat deze mensen aangespoord werden om op te rotten. Dat betekent niet dat ik vind dat alles maar moet kunnen om dat doel te bereiken.
quote:
Ik weet niet hoe dat waterkanon werkt, maar je ziet duidelijk dat deze madam dus tegen haar hoofd krijgt haar evenwicht verliest en tegen de muur klapt, een straal hoeft echt niet zo hard te staan om dat te presteren.. plus tegels vloer glad.. tja.

Ik was er niet bij om dit te kunnen beoordelen hoe hard dat aan kwam.. maaaaaar

In de filmpjes die ik al eerder had gepost, is de dreiging van tuig politie en waterkanon niet voldoende, ze weet exact waar ze stond, je ziet haar geregeld een jas over haar hoofd trekken om zich te weren tegen het water kanon..
Dit was geen kwestie van evenwicht verliezen maar door de kracht van de waterstraal tegen de muur geslingerd worden. Als je het filmpje ziet dan kan je prima beoordelen hoe hard dat gaat. Een krachtige straal uit zo'n waterkanon van dichtbij op iemands hoofd richten is in potentie dodelijk. Ik kan me nog goed beelden herinneren van demonstraties in Turkije waarbij demonstraten meters door de lucht werden geslingerd.
Huilen dan.
pi_197666816
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dus dan is elke vorm van geweld gerechtvaardigd?
Nee, maar het valt te verwachten dat je daar de lul bent. Waarschijnlijk was er al eerder water gebruikt dus je gaat willens en wetens dat risico aan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:16:08 #55
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197666865
Dus anti-fa en BLM die rellen dat was acceptabel en niks aan de hand maar in eigen land is men verontwaardigt . Nog niet doorhebben dat wat je elders goedpraat je zelf in stand houd zodat het morgen op je eigen deur kan kloppen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:23:42 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197666970
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee
Mooi.

Doodschieten mocht niet, maar wat is nog proportioneel? Let wel: deze mensen vormden om dat moment geen bedreiging. De knieschijven dan?

quote:
maar het valt te verwachten dat je daar de lul bent. Waarschijnlijk was er al eerder water gebruikt dus je gaat willens en wetens dat risico aan.
Je hebt 'water gebruiken' en je hebt 'met een krachtige straal iemand van een paar meter afstand op het hoofd raken'.

Waarschijnlijk werden er al eerder tikken uitgedeeld, dus je neemt willens en wetens het risico doodgeknuppeld te worden.
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:24:54 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197666987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:16 schreef Summers het volgende:
Dus anti-fa en BLM die rellen dat was acceptabel en niks aan de hand maar in eigen land is men verontwaardigt . Nog niet doorhebben dat wat je elders goedpraat je zelf in stand houd zodat het morgen op je eigen deur kan kloppen .
Oja? Namen en rugnummers graag.

NIEMAND heeft de plunderingen en het geweld goedgepraat toen het over de BLM-demonstraties ging, dus lul niet zo.
Huilen dan.
pi_197667041
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooi.

Doodschieten mocht niet, maar wat is nog proportioneel? Let wel: deze mensen vormden om dat moment geen bedreiging. De knieschijven dan?
[..]

Je hebt 'water gebruiken' en je hebt 'met een krachtige straal iemand van een paar meter afstand op het hoofd raken'.

Waarschijnlijk werden er al eerder tikken uitgedeeld, dus je neemt willens en wetens het risico doodgeknuppeld te worden.
Ach man, laat ook maar. Doodknuppelen, knieschijven kapot schieten, wat een stom gelul.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:30:46 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197667083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ach man, laat ook maar. Doodknuppelen, knieschijven kapot schieten, wat een stom gelul.
Je mist het punt. Je kan een wapenstok proportioneel inzetten (een paar flinke tikken), of disproportioneel (iemand doodknuppelen). Je kan een waterkanon proportioneel inzetten, of disproportioneel. Dat het waterkanon eerder proportioneel ingezet is betekent niet dat elke vorm van een waterkanon inzetten proportioneel is.

Zoals ik zei: geweld inzetten moet een doel dienen en in verhouding staan tot de dreiging. De dreiging was klein, en de inzet van een waterkanon op die manier gaat gepaard met grote risico's op letsel. Het doel (namelijk: die 2 laten optyfen) kon ook op andere manieren bereikt worden:
- Paar (flinke?) tikken met de wapenstok.
- Arresteren.
- Minder krachtige straal.
- ...
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:34:35 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197667156
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooi.

Doodschieten mocht niet, maar wat is nog proportioneel? Let wel: deze mensen vormden om dat moment geen bedreiging. De knieschijven dan?
[..]

Je hebt 'water gebruiken' en je hebt 'met een krachtige straal iemand van een paar meter afstand op het hoofd raken'.

Waarschijnlijk werden er al eerder tikken uitgedeeld, dus je neemt willens en wetens het risico doodgeknuppeld te worden.
Ik denk niet dat het de intentie was van de gene achter het water kanon om haar zo te raken dat ze met haar hoofd tegen de muur klapte, in andere filmpjes zie je een gast ook vol geraakt worden en die blijft gewoon staan..

Is het dan buiten proportie?
geen idee ik heb meer het idee dat het schot juist onverwacht kwam, madam had al wat moeite met heen en weer lopen over de gladde tegels.. (er lag al een hele plens water daar)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197667224
Gaat dit over die vrouw die een waterkanon op haar bakkes kreeg?
Mevrouw had daar sowieso niets te zoeken.uit
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_197667451
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je mist het punt. Je kan een wapenstok proportioneel inzetten (een paar flinke tikken), of disproportioneel (iemand doodknuppelen). Je kan een waterkanon proportioneel inzetten, of disproportioneel. Dat het waterkanon eerder proportioneel ingezet is betekent niet dat elke vorm van een waterkanon inzetten proportioneel is.

Zoals ik zei: geweld inzetten moet een doel dienen en in verhouding staan tot de dreiging. De dreiging was klein, en de inzet van een waterkanon op die manier gaat gepaard met grote risico's op letsel. Het doel (namelijk: die 2 laten optyfen) kon ook op andere manieren bereikt worden:
- Paar (flinke?) tikken met de wapenstok.
- Arresteren.
- Minder krachtige straal.
- ...
Boeiend, ze weten dat de ME dat doet, dus je neemt zelf het risico.

Dat hij precies op d'r kop kwam is gewoon vrij ongelukkig, maar zo nauwkeurig zijn die dingen ook weer niet.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:58:04 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197667470
Ja dat boeit zeker. Wanneer de proportionaliteit van geweld toegepast door zij die de geweldsmonopolie in handen hebben niet meer belangrijk is, en dat niet meer getoetst wordt of hoeft te worden, dan is het eind zoek. Dan krijg je situaties zoals in Rusland en Turkije.

Enneh, zo nauwkeurig zijn ze wel. Ik heb er wel eens mee gespeeld namelijk :') . En als ze dat niet zijn dan moet je ze niet van zo dichtbij inzetten h.
Huilen dan.
pi_197667512
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ja dat boeit zeker. Wanneer de proportionaliteit van geweld toegepast door zij die de geweldsmonopolie in handen hebben niet meer belangrijk is, en dat niet meer getoetst wordt of hoeft te worden, dan is het eind zoek. Dan krijg je situaties zoals in Rusland en Turkije.

Enneh, zo nauwkeurig zijn ze wel. Ik heb er wel eens mee gespeeld namelijk :') .
Daar geloof ik weinig van - de straal is niet recht vooruit dus afhankelijk van de afstand verschilt het hoe hij het doel raakt - je zou pas na het openen van de kraan beter kunnen richten, maar waar hij het eerste op uit komt zal niet met veel precisie gepaard gaan.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:04:50 #65
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197667535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja maar in een crisismoment ga je toch geen bewijsmateriaal bestuderen? Men hoorde daar simpelweg niet te zijn.
Juist wel! Je hoort ten alle tijde rechtmatig te werk te gaan. Juist iemand die daar juist op getraind is. Dat is nota bene hun werk!
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:13:22 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197667639
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:04 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Juist wel! Je hoort ten alle tijde rechtmatig te werk te gaan. Juist iemand die daar juist op getraind is. Dat is nota bene hun werk!
Volgende keer eerst uitstappen eerst iedereen even uitvragen of ze relschopper zijn?

kijk nou even die beelden terug heb 2 links geplaatst gisteren!
zelfde filmpje alleen betere kwaliteit en duurt langer!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:14:47 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197667662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar geloof ik weinig van - de straal is niet recht vooruit dus afhankelijk van de afstand verschilt het hoe hij het doel raakt - je zou pas na het openen van de kraan beter kunnen richten, maar waar hij het eerste op uit komt zal niet met veel precisie gepaard gaan.
Tja, wat jij er wel of niet van gelooft maakt mij niet heel veel uit maar op een paar meter afstand kan je prima iets 'spot on' raken. Was verder ook niet het belangrijkste punt, dat staat er namelijk boven.
Huilen dan.
pi_197667740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Volgende keer eerst uitstappen eerst iedereen even uitvragen of ze relschopper zijn?

kijk nou even die beelden terug heb 2 links geplaatst gisteren!
zelfde filmpje alleen betere kwaliteit en duurt langer!
Precies dit.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:21:15 #69
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197667774
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Volgende keer eerst uitstappen eerst iedereen even uitvragen of ze relschopper zijn?

kijk nou even die beelden terug heb 2 links geplaatst gisteren!
zelfde filmpje alleen betere kwaliteit en duurt langer!
Ja heb ik gedaan. Alleen geen bewijs gezien dat het harde relschoppers waren.
Verder ook geen bevestiging vanuit justitie of de politie. Geen officile verklanking. Niets dat rechtvaardigt waarom deze vrouw zo’n intens letsel is aangedaan.
Nogmaals... rechtmatigheid is hier van toepassing.

Iemand die rechtmatigheid hoort uit te voeren in de samenleving hoeft niet uit te stappen...dat is wel een beetje kortzichtig om te denken dat iemand die hiervoor is opgeleid geen andere methoden heeft om in te zetten.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:21:22 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197667778
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197667794
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja heb ik gedaan. Alleen geen bewijs gezien dat het harde relschoppers waren.
Verder ook geen bevestiging vanuit justitie of de politie. Geen officile verklanking. Niets dat rechtvaardigt waarom deze vrouw zo’n intens letsel is aangedaan.
Nogmaals... rechtmatigheid is hier van toepassing.
Naar jouw mening. Ik vind dat het goed te rechtvaardigen valt, dat het haar op zo'n lullige manier heeft geraakt is pech.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:24:20 #72
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197667826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Naar jouw mening. Ik vind dat het goed te rechtvaardigen valt, dat het haar op zo'n lullige manier heeft geraakt is pech.
Mening? Waar is die verklaring dan?
A child is born with no state of mind.
pi_197667852
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:24 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Mening? Waar is die verklaring dan?
Het is jouw mening dat rechtmatigheid daar niet van toepassing was ja. Niet de mijne.

Waarom heb ik nu al een paar keer gepost, en theguyver legt het ook prima uit.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:30:21 #74
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197667918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is jouw mening dat rechtmatigheid daar niet van toepassing was ja. Niet de mijne.

Waarom heb ik nu al een paar keer gepost, en theguyver legt het ook prima uit.
Geen van jullie brengt bewijs dat dit rechtmatig is. Vind het een beetje simpel om in dit geval te roepen ‘ze had daar niet moeten zijn’.
Daarbij heb ik redelijke, realistische stellingen gedaan waar jullie niet echt op ingaan.

Ja guyv zegt dat als hij per ongeluk tussen relschoppers terecht zou komen, dat het dan terecht is om intensief letsel te worden aangedaan...? Uhm...?
A child is born with no state of mind.
pi_197667946
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:30 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Geen van jullie brengt bewijs dat dit rechtmatig is. Vind het een beetje simpel om in dit geval te roepen ‘ze had daar niet moeten zijn’.
Daarbij heb ik redelijke, realistische stellingen gedaan waar jullie niet echt op ingaan.

Ja guyv zegt dat als hij per ongeluk tussen relschoppers terecht zou komen, dat het dan terecht is om intensief letsel te worden aangedaan...? Uhm...?
Waarom zou ik mijn mening moeten bewijzen? Dat slaat nergens op. Ik vind dat ze zelf het risico heeft genomen op dit soort geweld door dat gebied te betreden, zo simpel is het.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:38:52 #76
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn mening moeten bewijzen? Dat slaat nergens op. Ik vind dat ze zelf het risico heeft genomen op dit soort geweld door dat gebied te betreden, zo simpel is het.
Je mening, ja dat mag. Ik vind die in deze wel kortzichtig.
Als iemand verder geen misdaad pleegt mag degene zwaar letsel worden aangedaan. No matter wat de omstandigheden zijn...? Je negeert de rechtmatigheid in de situatie.
Reageer anders eens inhoudelijk op 1 van mijn stellingen.
A child is born with no state of mind.
pi_197668053
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:38 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je mening, ja dat mag. Ik vind die in deze wel kortzichtig.
Als iemand verder geen misdaad pleegt mag degene zwaar letsel worden aangedaan. No matter wat de omstandigheden zijn...? Je negeert de rechtmatigheid in de situatie.
Reageer anders eens inhoudelijk op 1 van mijn stellingen.
Denk je dat deze mevrouw het risico op letsel misschien had kunnen verlagen...?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:42:55 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197668091
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:30 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Geen van jullie brengt bewijs dat dit rechtmatig is. Vind het een beetje simpel om in dit geval te roepen ‘ze had daar niet moeten zijn’.
Daarbij heb ik redelijke, realistische stellingen gedaan waar jullie niet echt op ingaan.

Ja guyv zegt dat als hij per ongeluk tussen relschoppers terecht zou komen, dat het dan terecht is om intensief letsel te worden aangedaan...? Uhm...?
die persoon is niet verongeluk daar beland..
die weet dondersgoed dat ze midden tussen relschoppers en politie staan..

als jij de snelweg op loopt om een foto te maken van een rijdende auto en je word geschept..
wie heeft er dan schuld, jij omdat je een snelweg op loopt of de auto?

dit betreft een groot plein, zie link die ik vandaag poste, de ME werd bekogeld door de relschoppers met stenen, de relschoppers gooiden ook stenen op een bus en staken een auto in brand, de ME besluit een waterkanon in te zetten, de ME gaat naar achteren zodat ze zelf niet tussen waterkanon en relschoppers staan.
De politie drijft de relschoppers richting het kruispunt.

Sjonie en Anita, lijkt het een goed idee dit tafereel op film te zetten liefst zo dicht mogelijk bij de actie.
dus ze lopen naast het waterkanon, om het water kanon zie je ook wat relschoppers heen en weer lopen, en later bij de rest voegen.
de gene achter het waterkanon merkt dat er ook relschoppers naast de bus staan en spuit dus een keer opzij, raakt anita tegen het hoofd en die beland tegen de muur.

zet de filmpjes maar achter elkaar ook de samenvatting wat er afspeelt die ik vanochtend al gepost had.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:44:00 #79
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:40 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Denk je dat deze mevrouw het risico op letsel misschien had kunnen verlagen...?
Als er rechtmatig gehandeld wordt, ja uiteraard!
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:45:55 #80
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668121
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

die persoon is niet verongeluk daar beland..
die weet dondersgoed dat ze midden tussen relschoppers en politie staan..

als jij de snelweg op loopt om een foto te maken van een rijdende auto en je word geschept..
wie heeft er dan schuld, jij omdat je een snelweg op loopt of de auto?

dit betreft een groot plein, zie link die ik vandaag poste, de ME werd bekogeld door de relschoppers met stenen, de relschoppers gooiden ook stenen op een bus en staken een auto in brand, de ME besluit een waterkanon in te zetten, de ME gaat naar achteren zodat ze zelf niet tussen waterkanon en relschoppers staan.
De politie drijft de relschoppers richting het kruispunt.

Sjonie en Anita, lijkt het een goed idee dit tafereel op film te zetten liefst zo dicht mogelijk bij de actie.
dus ze lopen naast het waterkanon, om het water kanon zie je ook wat relschoppers heen en weer lopen, en later bij de rest voegen.
de gene achter het waterkanon merkt dat er ook relschoppers naast de bus staan en spuit dus een keer opzij, raakt anita tegen het hoofd en die beland tegen de muur.

zet de filmpjes maar achter elkaar ook de samenvatting wat er afspeelt die ik vanochtend al gepost had.
Als zij niet actief deelnamen aan het rellen, plegen zij geen misdaad. Even feitelijk gezien, is het onrechtmatig.
A child is born with no state of mind.
pi_197668123
Als mevrouw een normaal inschattingsvermogen had gehad, had ze begrepen dat ze in het hart van een gewelddadige demonstratie stond.

Dan kun je wel gaan miepen "ja maar ik stond alleen maar te filmen" dan nog zet zij zichzelf in die situatie.

Echte pers staat ook niet voor het waterkanon of midden tussen de stenen gooiers.
Al dat gemiep en softe gedoe rondom die dame is onzinnig.
Ja maar ze stond alleen maar...Nee, verwijder jezelf van die omgeving als jij jezelf lief hebt.

Mevrouw had daar niet moeten zijn, en dat was ze wel, terwijl elk wel denkend mens begrijpt dat het beter is om daar weg te blijven.
Dan ondervind je de risico's van je eigenwijsheid.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:50:06 #82
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef schommelstoel het volgende:
Als mevrouw een normaal inschattingsvermogen had gehad, had ze begrepen dat ze in het hart van een gewelddadige demonstratie stond.

Dan kun je wel gaan miepen "ja maar ik stond alleen maar te filmen" dan nog zet zij zichzelf in die situatie.

Echte pers staat ook niet voor het waterkanon of midden tussen de stenen gooiers.
Al dat gemiep en softe gedoe rondom die dame is onzinnig.
Ja maar ze stond alleen maar...Nee, verwijder jezelf van die omgeving als jij jezelf lief hebt.

Mevrouw had daar niet moeten zijn, en dat was ze wel, terwijl elk wel denkend mens begrijpt dat het beter is om daar weg te blijven.
Dan ondervind je de risico's van je eigenwijsheid.
Dus omdat niet iedereen even intelligent is als jij, moeten ze maar intensief letsel worden aangedaan ook als ze geen misdrijf plegen?
Kunnen de professionals in deze niet zorgen om ten alle tijde rechtmatig te handelen?
A child is born with no state of mind.
pi_197668187
Te allen tijde
pi_197668207
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dus omdat niet iedereen even intelligent is als jij, moeten ze maar intensief letsel worden aangedaan ook als ze geen misdrijf plegen?
Kunnen de professionals in deze niet zorgen om ten alle tijde rechtmatig te handelen?
Ja, ze had zich niet daar moeten begeven.
Al dat tere en zielige gedoe, man man man.

En dan kijken ze ook nog of ze stappen kunnen ondernemen.
Ik ben van mening dat mensen in deze huidige tijd wel wat belangrijkere dingen hebben te doen daar aandacht aan te schenken.

Mevrouw is gewoon dom geweest, dit is door haar eigen toe doen.
Je kan blijven draaien en verdedigen, maar grow some pairs zeg.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_197668236
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:44 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Als er rechtmatig gehandeld wordt, ja uiteraard!
Ze was daar onrechtmatig, i.e. ze heeft zelf te weinig moeite gedaan om letsel te voorkomen. Play stupid games, win stupid prizes.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:56:31 #86
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:53 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja, ze had zich niet daar moeten begeven.
Al dat tere en zielige gedoe, man man man.

En dan kijken ze ook nog of ze stappen kunnen ondernemen.
Ik ben van mening dat mensen in deze huidige tijd wel wat belangrijkere dingen hebben te doen daar aandacht aan te schenken.

Mevrouw is gewoon dom geweest, dit is door haar eigen toe doen.
Je kan blijven draaien en verdedigen, maar grow some pairs zeg.
Heeft niets met draaien en verdedigen te maken:
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Als zij niet actief deelnamen aan het rellen, plegen zij geen misdaad. Even feitelijk gezien, is het onrechtmatig.
Daarbij heb ik verder nog wat realistische stellingen gedaan. Hoe sta jij daarin?
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:59:59 #87
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ze was daar onrechtmatig, i.e. ze heeft zelf te weinig moeite gedaan om letsel te voorkomen. Play stupid games, win stupid prizes.
Ja misschien wel, maar in hoeverre is dat een dusdanige misdaad om iemand zwaar letsel aan te doen?
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:00:52 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197668309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef schommelstoel het volgende:
Als mevrouw een normaal inschattingsvermogen had gehad, had ze begrepen dat ze in het hart van een gewelddadige demonstratie stond.

Dan kun je wel gaan miepen "ja maar ik stond alleen maar te filmen" dan nog zet zij zichzelf in die situatie.

Echte pers staat ook niet voor het waterkanon of midden tussen de stenen gooiers.
Al dat gemiep en softe gedoe rondom die dame is onzinnig.
Ja maar ze stond alleen maar...Nee, verwijder jezelf van die omgeving als jij jezelf lief hebt.

Mevrouw had daar niet moeten zijn, en dat was ze wel, terwijl elk wel denkend mens begrijpt dat het beter is om daar weg te blijven.
Dan ondervind je de risico's van je eigenwijsheid.
Dat weet ze dondersgoed, haar vriend was daar het gedoe aan filmen..
Ramptoeristen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197668355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:53 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja, ze had zich niet daar moeten begeven.
Al dat tere en zielige gedoe, man man man.

En dan kijken ze ook nog of ze stappen kunnen ondernemen.
Ik ben van mening dat mensen in deze huidige tijd wel wat belangrijkere dingen hebben te doen daar aandacht aan te schenken.

Mevrouw is gewoon dom geweest, dit is door haar eigen toe doen.
Je kan blijven draaien en verdedigen, maar grow some pairs zeg.
Helemaal mee eens.

Verder mag de politie gerust wat vaker erop slaan, dan krijgt men nog eens ontzag voor de autoriteiten.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:04:38 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197668367
Precies. Gewoon doodschieten dus.
Huilen dan.
pi_197668384
8)7
pi_197668420
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:59 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar in hoeverre is dat een dusdanige misdaad om iemand zwaar letsel aan te doen?
Je kunt moeilijk een plein leegvegen door elk persoon met het snelrecht veroordelen om ze te verorderen naar huis te gaan, dat moet je met me eens zijn toch?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:09:10 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197668433
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Als zij niet actief deelnamen aan het rellen, plegen zij geen misdaad. Even feitelijk gezien, is het onrechtmatig.
hoe weet jij dat?
en hoe weet om agent dat?
zij bevinden zich op dat moment in niemandsland!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 14:09:58 #94
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:05 schreef illusions het volgende:
8)7
Nee iemand verminken en zwaar letsel aandoen waarvan geen zwaar misdrijf is bewezen is niet 8)7
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 14:11:12 #95
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668466
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoe weet jij dat?
en hoe weet om agent dat?
zij bevinden zich op dat moment in niemandsland!
Daarom zeg ik ook ‘als’.... nogmaals bewijs? Officile verklaring?
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 14:12:30 #96
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk een plein leegvegen door elk persoon met het snelrecht veroordelen om ze te verorderen naar huis te gaan, dat moet je met me eens zijn toch?
Als professional moet je rechtmatig handelen en de juiste methoden rap kunnen toepassen.
A child is born with no state of mind.
pi_197668522
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:09 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Nee iemand verminken en zwaar letsel aandoen waarvan geen zwaar misdrijf is bewezen is niet 8)7
Ik heb het over "gewoon doodschieten".
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:16:45 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197668543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb het over "gewoon doodschieten".
Oh. Dat is niet meer proportioneel? Interessant.
Huilen dan.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 14:18:37 #99
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668572
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb het over "gewoon doodschieten".
Ja dat snap ik.

Ik heb liever dat ze over iedere bewezen pedoseksuelen openlijk een waterkanon heen spuiten, dan over iemand waarbij een behoorlijk misdrijf onbewezen is.
Maar dat is waarschijnlijk ook onrechtmatig.
A child is born with no state of mind.
pi_197668578
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh. Dat is niet meer proportioneel? Interessant.
Inderdaad.



Doodschieten is net een tikkeltje anders als een waterstraal. :D
pi_197668597
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:18 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja dat snap ik.

Ik heb liever dat ze over iedere bewezen pedoseksuelen openlijk een waterkanon heen spuiten, dan over iemand waarbij een behoorlijk misdrijf onbewezen is.
Maar dat is waarschijnlijk ook onrechtmatig.
Ze neemt willens en wetens dat risico, mensen mochten daar niet zijn. Je kan moeilijk iemand in een split second met snelrecht berechten. 8)7

Pedo's mogen ze van mij wel doodschieten overigens, on the spot.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:22:05 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197668624
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:12 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Als professional moet je rechtmatig handelen en de juiste methoden rap kunnen toepassen.
Je weet hoe de politie te werk gaat toch?
ze moeten eerst herhaaldelijk roepen of iemand wil op tyfen!!
Als de menigte niet weg gaat of beantwoord met in dit geval stenen kan de ME charges uitvoeren.
als de charges weinig nut hebben en de menigte blijf door gaan kan een waterkanon worden ingeschakeld.
dan word nogmaals een aantal keer geroepen dat men vriendelijk moet optyfen en dan pas komt deze in actie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 14:22:10 #103
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze neemt willens en wetens dat risico, mensen mochten daar niet zijn. Je kan moeilijk in een split second snelrecht berechten. 8)7

Een pro zou dat wel moeten kunnen, die daar juist training voor heeft gehad. Om rap passende methoden te kunnen inzetten
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:22:24 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197668632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad.

[ afbeelding ]

Doodschieten is net een tikkeltje anders als een waterstraal. :D
En ik maar denken dat proportionaliteit maar 'boeiend' was :? .
Huilen dan.
pi_197668640
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En ik maar denken dat proportionaliteit maar 'boeiend' was :? .
^O^
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:45:12 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197668946
Waarom niet kiezen voor opties die het doel net zo goed dienen maar gepaard gaan met een kleinere kans op letsel?
Huilen dan.
pi_197669342
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:56 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Heeft niets met draaien en verdedigen te maken:
[..]

Daarbij heb ik verder nog wat realistische stellingen gedaan. Hoe sta jij daarin?
Ik denk dat het wel duidelijk is hoe ik hier in sta en over denk.
Dat jij verder nog wat realistische stellingen doet en jezelf daar goed bij voelt, mooi.

Je kan blijven komen met je stellingen, het feit blijft dat mevrouw daar niet had moeten zijn met haar partner.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_197669358
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom niet kiezen voor opties die het doel net zo goed dienen maar gepaard gaan met een kleinere kans op letsel?
Qua politie is Nederland al het lachtertje van Europa.

Laten we fluwelen handschoenen aan doen en gummy knuppels van gelei gebruiken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 15:25:02 #109
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197669609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel duidelijk is hoe ik hier in sta en over denk.
Dat jij verder nog wat realistische stellingen doet en jezelf daar goed bij voelt, mooi.

Je kan blijven komen met je stellingen, het feit blijft dat mevrouw daar niet had moeten zijn met haar partner.
Heeft niets met goed voelen te maken, puur met rechtmatig handelen.
Jammer dat je daar inhoudelijk niet op ingaat...
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:45:52 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197669941
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Heeft niets met goed voelen te maken, puur met rechtmatig handelen.
Jammer dat je daar inhoudelijk niet op ingaat...
oke, hoe moet men dat dan doen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:55:10 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197670107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Qua politie is Nederland al het lachtertje van Europa.

Laten we fluwelen handschoenen aan doen en gummy knuppels van gelei gebruiken.
Dat is echt precies wat ik voorstel ja. Waarom een methode toepassen terwijl er veiligere alternatieven zijn met gelijke doeltreffendheid?
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:59:18 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197670177
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is echt precies wat ik voorstel ja. Waarom een methode toepassen terwijl er veiligere alternatieven zijn met gelijke doeltreffendheid?

Zoals? :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197670203
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Heeft niets met goed voelen te maken, puur met rechtmatig handelen.
Jammer dat je daar inhoudelijk niet op ingaat...
Ik ben niets verplicht toch?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 16:01:23 #114
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197670207
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke, hoe moet men dat dan doen?
Bijv iemand oppakken en vastzetten? Om te zien of degene rechtmatig is opgepakt zit die sowieso al even vast. Of behoorlijk aanspreken, aangezien ze op dat moment niet bewapend waren, niet aan het rellen waren en geen agressief gedrag vertoonden?
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 16:02:11 #115
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197670222
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik ben niets verplicht toch?
Dat zeg ik toch ook niet. Alleen jammer.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:21:57 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197670538
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Bijv iemand oppakken en vastzetten? Om te zien of degene rechtmatig is opgepakt zit die sowieso al even vast. Of behoorlijk aanspreken, aangezien ze op dat moment niet bewapend waren, niet aan het rellen waren en geen agressief gedrag vertoonden?
oki, nou hoe pak je die gast op met Bruine jas die voor beeld loopt en zo te zien een 1 meter lange ketting vast heeft!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197670566
Tsja... als je zeiknat van zo'n waterkanon kan je vreselijk verkoudheid van krijgen en dan misschien positief voor corona getest zijn.

That was a joke btw
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 16:39:54 #118
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197670799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

oki, nou hoe pak je die gast op met Bruine jas die voor beeld loopt en zo te zien een 1 meter lange ketting vast heeft!
Uhm ja, dus vanzelfsprekend was die vrouw ook bewapend met een ketting...?
A child is born with no state of mind.
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:51:55 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197670969
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:39 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Uhm ja, dus vanzelfsprekend was die vrouw ook bewapend met een ketting...?
Nee waar zeg ik dat!
Heb je de beelden gezien die ik gepost heb?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197671146

Benieuwd hoe het gaat met deze man :')
Dit kan toch niet goed zijn hahah
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_197671257
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is echt precies wat ik voorstel ja. Waarom een methode toepassen terwijl er veiligere alternatieven zijn met gelijke doeltreffendheid?

Zodat mensen voortaan wel 2 keer nadenken alvorens iets stoms te doen.
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:34:46 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197673093
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals? :)
Zoals ik voorstel in #59.
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:37:21 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197673142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 17:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Zodat mensen voortaan wel 2 keer nadenken alvorens iets stoms te doen.
En dat doel heiligt het grote risico op aanzienlijke verwondingen? Kan me niet voorstellen dat je zoiets oprecht meent.
Huilen dan.
pi_197673495
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dat doel heiligt het grote risico op aanzienlijke verwondingen? Kan me niet voorstellen dat je zoiets oprecht meent.
Oh jazeker wel, en met jouw voorstellingsvermogen heb ik natuurlijk niets te maken. ;)
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:30:49 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197674380
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zoals ik voorstel in #59.
Op zich eens maar op moment dat water kanon er bij word gehaald zijn er al een aantal charges geweest.
Een waterkanon is al een soort van laat resort.


Mijn persoonlijke mening is dat deze madam gewoon niet slim was met haar vriendje meeging rellen filmen verkeerde plek verkeerd tijdstip.
Wel of niet een persoon die aan rellen was staat er buiten.

Zoals ik al zeg je gaat bewust naar die plek je staat bewust naast dat waterkanon, je valt niet te onderscheiden voor een agent of je een relschopper bent of een burger die leuk filmpje wil maken..

Er was ook een erg grote kans geweest dat een van de relschoppers hun aan hadden gepakt omdat ze filmen. Was al een enkele keer eerder voorgekomen doordat een jongen bekogeld werd met stenen toen hij relschoppers aan filmen was.

Dus voor de mensen die leuk lijkt om er even heen te gaan en te filmen.. doe het niet!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:45:40 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197674699
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Op zich eens maar op moment dat water kanon er bij word gehaald zijn er al een aantal charges geweest.
Een waterkanon is al een soort van laat resort.

Mijn persoonlijke mening is dat deze madam gewoon niet slim was met haar vriendje meeging rellen filmen verkeerde plek verkeerd tijdstip.
Eens.
quote:
Wel of niet een persoon die aan rellen was staat er buiten.
Eens. Je beoordeelt de situatie zoals hij op dat moment is, en het is niet aan de politie om te straffen.
quote:
Zoals ik al zeg je gaat bewust naar die plek je staat bewust naast dat waterkanon, je valt niet te onderscheiden voor een agent of je een relschopper bent of een burger die leuk filmpje wil maken..
Eens. Je hebt niks te zoeken daar.
quote:
Er was ook een erg grote kans geweest dat een van de relschoppers hun aan hadden gepakt omdat ze filmen. Was al een enkele keer eerder voorgekomen doordat een jongen bekogeld werd met stenen toen hij relschoppers aan filmen was.

Dus voor de mensen die leuk lijkt om er even heen te gaan en te filmen.. doe het niet!!
Eens.

Laten we duidelijk hebben dat het voor mij dan ook totaal geen discussiepunt is dat ze gewoon op moeten rotten daar. En dat mag wat mij betreft best hardhandig hoor, het is iedereen compleet helder dat je je daar niet moet begeven. Klaar.

Maar van de situatie zoals hij op dat moment was ging geen enkele dreiging uit, en dan vind ik het niet gepast om met zo'n geweld te reageren wanneer er ook opties zijn die even doeltreffend werken maar gepaard gaan met een veel minder grote kans op ernstig letsel.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 10:21:30 #127
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197681486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee waar zeg ik dat!
Heb je de beelden gezien die ik gepost heb?
Ja en voor de zoveelste x! Ik zie helemaal geen bewijs dat het zware rellers waren, voor de zoveelste x. Dat ze zo erg misdadig was, dat ze zo’n zwaar letsel verdiende. Nee, die beelden veranderen niets aan de situatie.
A child is born with no state of mind.
pi_197681707
quote:
9s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja en voor de zoveelste x! Ik zie helemaal geen bewijs dat het zware rellers waren, voor de zoveelste x. Dat ze zo erg misdadig was, dat ze zo’n zwaar letsel verdiende. Nee, die beelden veranderen niets aan de situatie.
Maar op dat moment valt toch niet te onderscheiden tussen een reller en een passant (wat ze beiden niet was)? Iedereen wist dat ze daar niet in de buurt moesten zijn, er lag al een goeie plas water, je weet dat dergelijk geweld gebruikt wordt, en toch zoek je het op. Dan maar op de blaren zitten.
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:16:21 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197682318
quote:
9s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja en voor de zoveelste x! Ik zie helemaal geen bewijs dat het zware rellers waren, voor de zoveelste x. Dat ze zo erg misdadig was, dat ze zo’n zwaar letsel verdiende. Nee, die beelden veranderen niets aan de situatie.
Waaraan kan ik duidelijk zien dat deze mevrouw niet bij de relschoppers hoort dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197682373
Inderdaad. Dan kan je zeggen dat die mensen erop getraind zijn maar zoiets zie je gewoon niet, en je gaat niet eerst vragen "Hey mevrouw, bent u wel 100% zeker een relschopper? Zo ja, ga daar even staan, krijg je de waterstraal op je kop!"
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:21:38 #131
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682402
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waaraan kan ik duidelijk zien dat deze mevrouw niet bij de relschoppers hoort dan?
Dat is zo’n non- argument!
Jij claimt, dus bewijslast ligt bij jou.
Dat is net zoiets als: ‘bewijs maar eens dat God niet bestaat’.
En nogmaals:
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Als zij niet actief deelnamen aan het rellen, plegen zij geen misdaad. Even feitelijk gezien, is het onrechtmatig.
A child is born with no state of mind.
pi_197682444
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat is zo’n non- argument!
Jij claimt, dus bewijslast ligt bij jou.
Dat is net zoiets als: ‘bewijs maar eens dat God niet bestaat’.
En nogmaals:
[..]

Wat bewijslast? Niemand claimt iets.

We zijn van mening dat het gewoon te begrijpen is dat er door de ME zo wordt gereageerd, daar valt niets aan te bewijzen. Jij begrijpt ze kennelijk niet, ik wel.

Ik vind overigens dat politie veel vaker geweld dient te gebruiken.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:26:06 #133
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar op dat moment valt toch niet te onderscheiden tussen een reller en een passant (wat ze beiden niet was)? Iedereen wist dat ze daar niet in de buurt moesten zijn, er lag al een goeie plas water, je weet dat dergelijk geweld gebruikt wordt, en toch zoek je het op. Dan maar op de blaren zitten.
Dus als een buurtbewoner van zijn werk in de tijd van de rellen door dat gebied moet, gewoon een waterkanon op loslaten.
Want onderscheid maken door pro’s of iemand hard mee aan het rellen is, is onmogelijk...?
Kom op nou, wat een gelul zeg!
A child is born with no state of mind.
pi_197682519
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:26 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dus als een buurtbewoner van zijn werk in de tijd van de rellen door dat gebied moet, gewoon een waterkanon op loslaten.
Want onderscheid maken door pro’s of iemand hard mee aan het rellen is, is onmogelijk...?
Kom op nou, wat een gelul zeg!
Ze waren duidelijk aan het filmen, en niet zomaar passanten.

Als jij gewoon voor normale redenen door dat gebied moet, heb je gelukkig genoeg hersens in je kop om te denken van "hey, beter neem ik even een omweg, straks word ik voor relschopper aangezien". Iedereen kan die afweging maken. Als je actief een gebied betreed waar relschoppers met de knuppel en waterstraal krijgen, moet je niet raar opkijken als je zie zelf ook krijgt - ook al was je alleen aan het filmen, want er staat geen vlag bovenop je hoofd met "ik ben geen relschopper".
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:29:40 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197682526
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat is zo’n non- argument!
Jij claimt, dus bewijslast ligt bij jou.
Dat is net zoiets als: ‘bewijs maar eens dat God niet bestaat’.
En nogmaals:
[..]

bewijs last?

oke, uitgetrokken tegels een brande auto tientallen agenten, tig politie auto's tuig met kettingen en duidelijk zichtbaar een gast met een protest bord.
Je ziet een rij met mensen voor een grote ME bus met water kanon staan..
Er staan borden door politie geplaatst dat je daar niet moet zijn, er is ook heel vaak omgeroepen dat je weg moet.

Dat ziet er in mijn ogen niet uit als een picknick of wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:30:08 #136
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682537
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat bewijslast? Niemand claimt iets.

We zijn van mening dat het gewoon te begrijpen is dat er door de ME zo wordt gereageerd, daar valt niets aan te bewijzen. Jij begrijpt ze kennelijk niet, ik wel.

Ik vind overigens dat politie veel vaker geweld dient te gebruiken.
Je houdt wel van geweld?
Lekker zwaar letsel aanbrengen bij iemand waarvan geen behoorlijke misdaad is bewezen.
Nee dat begrijp ik niet.

Er wordt niet geclaimd dat zij bij de rellers zou horen? Want wat doet ze anders in dat gebied?
A child is born with no state of mind.
pi_197682573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

bewijs last?

oke, uitgetrokken tegels een brande auto tientallen agenten, tig politie auto's tuig met kettingen en duidelijk zichtbaar een gast met een protest bord.
Je ziet een rij met mensen voor een grote ME bus met water kanon staan..
Er staan borden door politie geplaatst dat je daar niet moet zijn, er is ook heel vaak omgeroepen dat je weg moet.

Dat ziet er in mijn ogen niet uit als een picknick of wel?
Dit. Niemand loopt daar die niet weet dat er rellen zijn, waaerbij relschoppers aangepakt worden.

Bij het betreden van het gebied kun je aannemen dat jij daar ook voor wordt aangezien.

Heel simpel.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:32:30 #138
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze waren duidelijk aan het filmen, en niet zomaar passanten.

Als jij gewoon voor normale redenen door dat gebied moet, heb je gelukkig genoeg hersens in je kop om te denken van "hey, beter neem ik even een omweg, straks word ik voor relschopper aangezien". Iedereen kan die afweging maken. Als je actief een gebied betreed waar relschoppers met de knuppel en waterstraal krijgen, moet je niet raar opkijken als je zie zelf ook krijgt - ook al was je alleen aan het filmen, want er staat geen vlag bovenop je hoofd met "ik ben geen relschopper".
Dus nog steeds geen zware misdaad!

Als je nou geen omweg kan nemen, het gebied is namelijk best groot.
Maar pro’s kunnen dat onderscheid niet maken zeker? Ik zeg broodje aap!
A child is born with no state of mind.
pi_197682592
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je houdt wel van geweld?
Lekker zwaar letsel aanbrengen bij iemand waarvan geen behoorlijke misdaad is bewezen.
Nee dat begrijp ik niet.

Er wordt niet geclaimd dat zij bij de rellers zou horen? Want wat doet ze anders in dat gebied?
Ik hou niet van geweld, maar ik ben van mening dat het soms een noodzakelijk kwaad is. Ik heb het niet per se over zwaar letsel bij onbewezen misdaden, ik vind wel dat politie vaker geweld mag gebruiken zodat ze hier eens een keer de autoriteit respecteren, want ze nemen er al jaren een loopje mee.

Dat heeft overigens niet heel veel te maken met dit onderwerp, waarbij ik het gewoon begrijpelijk vind dat deze vrouw werd aangezien voor relschopper.
pi_197682622
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dus nog steeds geen zware misdaad!

Als je nou geen omweg kan nemen, het gebied is namelijk best groot.
Maar pro’s kunnen dat onderscheid niet maken zeker? Ik zeg broodje aap!
Als je geen omweg kan nemen dan wacht je lekker even, of je schiet een agent te voet aan en vraagt deze om advies of een escorte naar je huis of werklocatie, wat in zo'n geval nooit ver kan zijn.

Hoe moet zo'n ME'er in een busje zien dat die vrouw geen relschopper is? Er wordt gewoon aangenomen van wel op dat moment, wat volkomen logisch is. Er is niemand die dat gebied betreedt die NIET weet dat er daar zware rellen bezig zijn.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:38:30 #141
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik hou niet van geweld, maar ik ben van mening dat het soms een noodzakelijk kwaad is. Ik heb het niet per se over zwaar letsel bij onbewezen misdaden, ik vind wel dat politie vaker geweld mag gebruiken zodat ze hier eens een keer de autoriteit respecteren, want ze nemen er al jaren een loopje mee.

Dat heeft overigens niet heel veel te maken met dit onderwerp, waarbij ik het gewoon begrijpelijk vind dat deze vrouw werd aangezien voor relschopper.
Dus wie geen respect heeft voor autoriteit moet lichamelijk maar kapot!?

Ik zie geen bewijs dat zij daadwerkelijk een relschopper was, waarom zou ik dat aannemen? Dat iets zo lijkt, betekent niet altijd dat het zo is. Om het goed te praten dat iemand zo makkelijk zwaar letsel wordt aangedaan, vind ik onbegrijpelijk.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:41:04 #142
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je geen omweg kan nemen dan wacht je lekker even, of je schiet een agent te voet aan en vraagt deze om advies of een escorte naar je huis of werklocatie, wat in zo'n geval nooit ver kan zijn.

Hoe moet zo'n ME'er in een busje zien dat die vrouw geen relschopper is? Er wordt gewoon aangenomen van wel op dat moment, wat volkomen logisch is. Er is niemand die dat gebied betreedt die NIET weet dat er daar zware rellen bezig zijn.
Schiet jij lekker een waterkanon tegemoet? Oh agenten die staan te watertanden met een knuppel? Nu wel?
Rellen die de halve nacht door kunnen gaan?
Kom op nou...
A child is born with no state of mind.
pi_197682722
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:38 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dus wie geen respect heeft voor autoriteit moet lichamelijk maar kapot!?

Ik zie geen bewijs dat zij daadwerkelijk een relschopper was, waarom zou ik dat aannemen? Dat iets zo lijkt, betekent niet altijd dat het zo is. Om het goed te praten dat iemand zo makkelijk zwaar letsel wordt aangedaan, vind ik onbegrijpelijk.
Het gaat ook niet om bewijs. Een echte relschopper die in dat gebied rondloopt en een paar klappen krijgt, wordt wel onderworpen aan een onderzoek om te kijken of hij echt een steen in zijn handen heeft gehad die later door een ruit is gegaan? Nee. Het gaat om of het aannemelijk is, en iedereen die zich daar bevindt weet dat ze als relschopper gezien kunnen worden.

Ik vind het compleet begrijpelijk.

En lichamelijk kapot? Waarom toch steeds dat kansloze overdrijven hier? Doodschieten, knieschijven, helemaal kapot maken. Nee, ik zeg dat de politie best vaker wat geweld mag gebruiken voor mensen die een loopje nemen met de autoriteit, want dan had je dit soort dingen niet. In veel landen halen ze dit soort gekkigheid absoluut niet in hun hoofd.

Ik vind dat niet onbegrijpelijk.
pi_197682759
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:41 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Schiet jij lekker een waterkanon tegemoet? Oh agenten die staan te watertanden met een knuppel? Nu wel?
Rellen die de halve nacht door kunnen gaan?
Kom op nou...
Zij gaat dus wel een waterkanon tegemoet. Dom h?

Ik heb het over een agent te voet aanspreken. Voordat je dat lukt moet je je als onschuldig persoon daar niet bevinden, er mag namelijk niemand in dat gebied komen op dat moment. Niemand, ook geen rellen-filmer.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:48:51 #145
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om bewijs. Een echte relschopper die in dat gebied rondloopt en een paar klappen krijgt, wordt wel onderworpen aan een onderzoek om te kijken of hij echt een steen in zijn handen heeft gehad die later door een ruit is gegaan? Nee. Het gaat om of het aannemelijk is, en iedereen die zich daar bevindt weet dat ze als relschopper gezien kunnen worden.

Ik vind het compleet begrijpelijk.
Ik vind dat echt niet kunnen. Iemand zwaar lichamelijk verminken wetende dat degene mogelijk niet bij de relschoppers hoort.
Nogmaals een pro zou dat onderscheid moeten kunnen maken.
quote:
En lichamelijk kapot? Waarom toch steeds dat kansloze overdrijven hier? Doodschieten, knieschijven, helemaal kapot maken. Nee, ik zeg dat de politie best vaker wat geweld mag gebruiken voor mensen die een loopje nemen met de autoriteit, want dan had je dit soort dingen niet. In veel landen halen ze dit soort gekkigheid absoluut niet in hun hoofd.

Ik vind dat niet onbegrijpelijk.
Dat zeg je zelf! Lekker geweld aandoen bij diegenen die autoriteiten niet respecteren.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:50:11 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197682876
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:41 schreef illusions het volgende:

Waarom toch steeds dat kansloze overdrijven hier? Doodschieten, knieschijven, helemaal kapot maken.
Omdat ik benieuwd ben naar wat jij nog proportioneel vindt en wat niet. Overigens is de ambtsinstructie met betrekking tot het inzetten van geweld uiterst helder: je gebruikt niet meer dan nodig is. Ondertussen heb ik nog geen argumenten gezien waarom het op deze manier inzetten van het waterkanon noodzakelijk was.

quote:
Nee, ik zeg dat de politie best vaker wat geweld mag gebruiken voor mensen die een loopje nemen met de autoriteit, want dan had je dit soort dingen niet. In veel landen halen ze dit soort gekkigheid absoluut niet in hun hoofd.

Ik vind dat niet onbegrijpelijk.
Nee, in Turkije, Rusland, Tadzjikistan, Saoedi-Arabi, Equatoriaal-Guinea, Tsjaad, Noord-Korea, etc etc laat je het wel uit je hoofd om de bevelen van het bevoegd gezag te negeren. Daar hebben ze tenminste respect voor de politie!!! Dat voorbeeld maar volgen? Het lijkt me in een land dat fatsoenlijk pretendeert te zijn echter ESSENTIEEL dat de inzet van geweld door de autoriteiten proportioneel is en een doel dient, dat dat achteraf ook getoetst wordt bij het vermoeden van buitensporig geweld, en dat er consequenties volgen wanneer dat als zodanig beoordeeld wordt.
Huilen dan.
pi_197682885
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:48 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik vind dat echt niet kunnen. Iemand zwaar lichamelijk verminken zonder wetende dat degene mogelijk niet bij de relschoppers hoort.
Nogmaals een pro zou dat onderscheid moeten kunnen maken.
Weet je hoe ze dat onderscheid maken? Duidelijk maken dat je dat gebied niet moet betreden. Doe je dat toch, is het je eigen schuld. Hoe zou een "pro" het anders moeten zien? Omdat ze toevallig dat moment geen baksteen in d'r handen heeft? Nee, gewoon oprotten daar.

quote:
Dat zeg je zelf! Lekker geweld aandoen bij diegenen die autoriteiten niet respecteren.
Geweld betekent niet gelijk knieschijven kapot schieten en meer van dat soort krachttaal.
pi_197682968
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Omdat ik benieuwd ben naar wat jij nog proportioneel vindt en wat niet. Overigens is de ambtsinstructie met betrekking tot het inzetten van geweld uiterst helder: je gebruikt niet meer dan nodig is. Ondertussen heb ik nog geen argumenten gezien waarom het op deze manier inzetten van het waterkanon noodzakelijk was.
[..]

Nee, in Turkije, Rusland, Tadzjikistan, Saoedi-Arabi, Equatoriaal-Guinea, Tsjaad, Noord-Korea, etc etc laat je het wel uit je hoofd om de bevelen van het bevoegd gezag te negeren. Daar hebben ze tenminste respect voor de politie!!! Dat voorbeeld maar volgen? Het lijkt me in een land dat fatsoenlijk pretendeert te zijn echter ESSENTIEEL dat de inzet van geweld door de autoriteiten proportioneel is en een doel dient, dat dat achteraf ook getoetst wordt bij het vermoeden van buitensporig geweld, en dat er consequenties volgen wanneer dat als zodanig beoordeeld wordt.
In principe vind ik dat iedereen die niet luistert wel een paar klappen met de knuppel mag krijgen, dat vind ik proportioneel. Ik wist niet dat zo'n waterkanon zoveel schade aan kon richten maar volgens mij is dit ook een hoge uitzondering, meestal zie je ze gewoon lekker wegglijden en klaar ermee.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 11:56:08 #149
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197682986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet je hoe ze dat onderscheid maken? Duidelijk maken dat je dat gebied niet moet betreden. Doe je dat toch, is het je eigen schuld. Hoe zou een "pro" het anders moeten zien? Omdat ze toevallig dat moment geen baksteen in d'r handen heeft? Nee, gewoon oprotten daar.
[..]
Is dat zo? Opeens telt rechtmatigheid niet mee??? Onderbouwing hiervoor?

quote:
Geweld betekent niet gelijk knieschijven kapot schieten en meer van dat soort krachttaal.
Oh maar wel zwaar letsel aanbrengen, dat is niet iemand lichamelijk kapotmaken?
A child is born with no state of mind.
pi_197683025
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:56 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Is dat zo? Opeens telt rechtmatigheid niet mee??? Onderbouwing hiervoor?
Die staat erbij. Er is namelijk duidelijk dat het gebied niet betreden mag worden, op laste van een paar petsen of waterkanonnen van de ME.

quote:
Oh maar wel zwaar letsel aanbrengen, dat is niet iemand lichamelijk kapotmaken?
Dat dat hier is gebeurd is lullig, maar een waterkanon zorgt vrijwel nooit voor zwaar letsel. Nogmaals vind ik het compleet begrijpelijk dat er hier een waterkanon is gebruikt, het werd eerder gebruikt en het slachtoffer wist dit, maar is toch lekker koppig het gebied in gegaan.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 12:03:17 #151
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197683089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Die staat erbij. Er is namelijk duidelijk dat het gebied niet betreden mag worden, op laste van een paar petsen of waterkanonnen van de ME.
[..]
:')
Dat is geen onderbouwing dat de handeling in de betreffende situatie rechtmatig was hoor.
Als je in verboden gebied parkeert, moet je ook maar kapot dan? Want tja, je mag het gebied niet betreden.

quote:
Dat dat hier is gebeurd is lullig, maar een waterkanon zorgt vrijwel nooit voor zwaar letsel. Nogmaals vind ik het compleet begrijpelijk dat er hier een waterkanon is gebruikt, het werd eerder gebruikt en het slachtoffer wist dit, maar is toch lekker koppig het gebied in gegaan.
Ik vind dat de pro’s veel beter hadden kunnen handelen.
A child is born with no state of mind.
pi_197683144
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

:')
Dat is geen onderbouwing dat de handeling in de betreffende situatie rechtmatig was hoor.
Als je in verboden gebied parkeert, moet je ook maar kapot dan? Want tja, je mag het gebied niet betreden.
Wat een verschrikkelijke vergelijking.

quote:
Ik vind dat de pro’s veel beter hadden kunnen handelen.
Maar je zegt nog steeds niet hoe ze nou in godsnaam moesten weten dat het geen relschopper was. Misschien had ze net een steen ergens door de ruiten gegooid, weet jij veel.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 12:11:29 #153
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197683215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke vergelijking.
[..]

Maar je zegt nog steeds niet hoe ze nou in godsnaam moesten weten dat het geen relschopper was. Misschien had ze net een steen ergens door de ruiten gegooid, weet jij veel.
Op het moment dat ze die waterkanon kreeg in ieder geval niet. Er is verder geen bewijs dat ze zwaar aan het rellen was.
En wat een redenering, tja misschien ook niet, weet jij veel!
Op een misschien zou een pro juist bedachtzaam moeten kunnen handelen.
A child is born with no state of mind.
pi_197683454
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:11 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Op het moment dat ze die waterkanon kreeg in ieder geval niet. Er is verder geen bewijs dat ze zwaar aan het rellen was.
En wat een redenering, tja misschien ook niet, weet jij veel!
Op een misschien zou een pro juist bedachtzaam moeten kunnen handelen.
Op dat moment niet nee, moet je dan wachten tot iemand een baksteen in zijn handen heeft? Het is een gebied wat je niet mag betreden, en doe je dat toch kun je verwachten dat er geweld wordt gebruikt. Dat is voor iedereen heel erg duidelijk geweest.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 13:53:21 #155
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197684959
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Op dat moment niet nee,
Idd.
quote:
moet je dan wachten tot iemand een baksteen in zijn handen heeft? Het is een gebied wat je niet mag betreden, en doe je dat toch kun je verwachten dat er geweld wordt gebruikt. Dat is voor iedereen heel erg duidelijk geweest.
Om zo’n vorm van geweld toe te passen, ja.
Passende straffen voor iedere vorm van overtreding lijkt me. Een dikke dikke boete of nachtjes in de cel.
A child is born with no state of mind.
pi_197685186
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Idd.
[..]

Om zo’n vorm van geweld toe te passen, ja.
Passende straffen voor iedere vorm van overtreding lijkt me. Een dikke dikke boete of nachtjes in de cel.
Tja, daar verschillen we dan over in mening.

Ik heb persoonlijk zelf ook liever een paar klappen als de cel in of een boete, in Spanje is het ook vrijwel altijd het n of het ander en dat vind ik prima. Maargoed, MHO.
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:45:04 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197685711
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Idd.
[..]

Om zo’n vorm van geweld toe te passen, ja.
Passende straffen voor iedere vorm van overtreding lijkt me. Een dikke dikke boete of nachtjes in de cel.
Je hebt dan geen tijd voor een onderzoek en hier je heb dus de ME voor. Ik heb altijd geleerd gewoon ergens weg te gaan als ME eraan komt of politie zegt dat ik daar niet mag komen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 28 januari 2021 @ 15:00:16 #158
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197685899


Vat het heel goed samen mbt de demo's.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 18:07:03 #159
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197688929
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je hebt dan geen tijd voor een onderzoek en hier je heb dus de ME voor. Ik heb altijd geleerd gewoon ergens weg te gaan als ME eraan komt of politie zegt dat ik daar niet mag komen.
Luister dan, ik heb deze discussie 6 pagina’s lang gevoerd en duidelijk mijn punt gemaakt. Ik heb het dan ook nergens over een freakin onderzoek. Integendeel, ik heb het juist over pro’s die rap juiste handelingen/ methoden dienen toe te passen bij verschillende vormen van overtredingen. Ik heb het over rechtmatigheid, niets meer en niets minder.
En ook nergens praat ik deze afschuwelijke rellen goed.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 28 januari 2021 @ 18:34:32 #160
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197689323
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Vat het heel goed samen mbt de demo's.
Dit gaat niet over corona, dit plaatje.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197689581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 18:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dit gaat niet over corona, dit plaatje.
Nee, maar cad wil het doen voorkomen alsof vrijwel alle onregelmatigheden van de afgelopen dagen vredig waren. :')
  vrijdag 29 januari 2021 @ 07:13:56 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197698212
Ok, de persoon in kwestie was op een plek waar ze duidelijk niet moest zij.
Ik geloof dat we daar allemaal over eens zijn.

Of het buiten proportie was dat deze persoon zo geraakt werd om haar te verminken.

Dat denk ik niet, het was naar mijn mening een unlocky shot van de persoon die dat kanon bediende.

De reden dat ik meerdere filmpjes heb gepost is om het bovenstaande aan te tonen.

Wat wel duidelijk is dat het water kanon behoorlijk vaak al heeft gespoten en de de vloer nat is, de persoon loopt ook op een plek tussen waterkanon en een muur.

Door de plek waar deze tuthola staat de toevalstreffer op haar hoofd de muur en de gladde vloer speelt allemaal mee waardoor deze tut gewond is geraakt.
De waterdruk, geen idee ik weet niet of dat ding meerdere standen heeft en hoeveel druk er op dat moment op stond.

Denk eerder dat het een combinatie is van al deze factoren dat deze persoon gewond is geraakt.


En nogmaals ze heeft meerdere waarschuwingen genegeerd wist donders goed waar ze zich bevond, ik noem het domme pech.


Het probleem komt, stel ze gaat een rechtzaak starten tegen de staat omdat ze gewond is geraakt, dan komen al deze factoren de hoek om kijken, en dan ben ik toch van mening dat mevrouw gewoon alle logische waarschuwingen heeft genegeerd en via een toevals treffer geraakt is en dat zal zeker allemaal meespelen.

Maar nogmaals mijn mening..

Het lijkt me niet de opzet van de agent die waterkanon gebruikte om haar zo te raken dat ze haar evenwicht kon verliezen en de muur zou raken om haar zo opzettelijk te verwonden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:15:56 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197699357
Demonstranten mogen 'koffiedrinken' in Apeldoorn, politie staat stand-by

APELDOORN - Er mag zondag 'koffie worden gedronken' op het Zwitsalterrein in Apeldoorn. Koffiedrinken is synoniem geworden voor demonstreren tegen de coronamaatregelen. De politie zal de boel nauwlettend in de gaten houden.

Op dit moment is niet bekend of er zondag ook echt een protest plaatsvindt en hoeveel mensen er dan naar Apeldoorn komen - en of zij kwaad in de zin hebben. Er is een noodverordening opgesteld: vanaf zaterdagavond 21.00 uur tot maandagochtend 4.30 uur. In die periode mag de politie preventieve maatregelen nemen en gerichter optreden bij incidenten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197700490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:41 schreef illusions het volgende:


En lichamelijk kapot? Waarom toch steeds dat kansloze overdrijven hier? Doodschieten, knieschijven, helemaal kapot maken. Nee, ik zeg dat de politie best vaker wat geweld mag gebruiken voor mensen die een loopje nemen met de autoriteit, want dan had je dit soort dingen niet. In veel landen halen ze dit soort gekkigheid absoluut niet in hun hoofd.


As de politie hetzelfde doet in Rusland, sta je op je achterste poten.

Die bewuste waterstraal op dat meisje is in elk ander land gewoon een poging tot doodslag hoor
pi_197700511
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef riazop het volgende:

[..]

As de politie hetzelfde doet in Rusland, sta je op je achterste poten.

Die bewuste waterstraal op dat meisje is in elk ander land gewoon een poging tot doodslag hoor
Dan denk ik niet dat je me ook maar enigszins kent. :')

En nee, dat is het vooralsnog niet, maar een rechter zal het eventueel uitwijzen.
pi_197700543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:39 schreef illusions het volgende:

[..]



En nee, dat is het vooralsnog niet, maar een rechter zal het eventueel uitwijzen.
Wat het iig heeft gedaan is ook bij hele gezagsgetrouwe en regeringsgezinde burgers, enorme vraagtekens richting overheid opgeroepen.

Maar idd, die sadist aan de joystick in die waterkanonauto zal zijn weddenschap wel hebben gewonnen. Dat geloof ik direct.
pi_197700627
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:41 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat het iig heeft gedaan is ook bij hele gezagsgetrouwe en regeringsgezinde burgers, enorme vraagtekens richting overheid opgeroepen.

Maar idd, die sadist aan de joystick in die waterkanonauto zal zijn weddenschap wel hebben gewonnen. Dat geloof ik direct.
Vast en zeker richting de overheid, niet tegen "de sadist aan de joystick?" Hoe kom je hierbij?
pi_197742366
Bij een demonstratie tegen de coronamaatregelen van de Belgische overheid in Brussel zijn al zo'n 200 arrestaties verricht. In de buurt van het Station Brussel-Centraal en het Atomium is een grote politiemacht op de been.

Betogers willen daar demonstreren tegen de coronamaatregelen, maar de politie heeft beide protestacties verboden. Op sociale media werd alsnog opgeroepen om naar de Belgische hoofdstad te komen. Onder de arrestanten zijn veel voetbalhooligans.

AD
pi_197776887
Frankrijk komt eindelijk in beweging (tot nu toe is het relatief nog erg rustig hier, gezien het feit dat restaurants etc. al bijna drie maanden dicht zijn, er een nationale avondklok vanaf 6 uur 's avonds geldt etc.).

pi_197781171
Politie in Oostenrijk sluit zich aan bij protest:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197791603
Duitsers vonden het geweld tegen Nederlandse demonstranten hard en disprportioneel

  zaterdag 20 februari 2021 @ 14:38:10 #175
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198111626
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198113179
quote:
Nuttige optocht, voor een vaccin was sowieso al niet verplicht zou worden. :D
pi_198115091
demonstratie vandaag verboden op malieveld


scheveningen was prima?
pi_198165417
In Australie beginnen ze steeds bozer te worden:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198165601
Tijdens de Australian Open lieten mensen horen wat ze van vaccins vinden:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198167115
Lijkt me fijn als je je beter kan voelen door een handje vol schreeuwende tokkies aan de andere kant van de wereld 8-)
Conscience do cost.
pi_198191598
Vondelpark. Het leek wel een festival

  donderdag 25 februari 2021 @ 01:26:29 #182
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_198191634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Tijdens de Australian Open lieten mensen horen wat ze van vaccins vinden:

[ twitter ]
mensen vreten het niet meer... prachtig!
Huig
pi_198191645
De Belgen geloven er ook niet meer in

Politie durft niet meer in te grijpen/ De masssa is te groot

pi_198191659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 01:26 schreef Orwell het volgende:

[..]

mensen vreten het niet meer... prachtig!
https://vm.tiktok.com/ZMe21Mhy5/

😁
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 februari 2021 @ 01:49:57 #185
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_198191692
quote:
Klaar met deze waanzin..
Leuk geprobeerd, Claus
Dikke lul voor je
Huig
pi_198191696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 01:49 schreef Orwell het volgende:

[..]

Klaar met deze waanzin..
Leuk geprobeerd, Claus
Dikke lul voor je
Wie is Claus? ☺
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 februari 2021 @ 02:05:31 #188
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_198191718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 01:52 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Wie is Claus? ☺
de man achter deze Great Reset
Huig
pi_198191730
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 02:05 schreef Orwell het volgende:

[..]

de man achter deze Great Reset
Ah, Klaus Schwab ja ! Ideetje van hem en prins Charles toch iirc? Met die leuke slogan "you'll own nothing and be happy " 🤤 bizarre shit allemaal iig. 😑
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198194731
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198356479
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198356494
Israel:





[ Bericht 49% gewijzigd door Probably_on_pcp op 06-03-2021 15:38:45 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198399782
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198399875
Mondkapjes verbranden in Idaho:

twitter


Nog wat extra video's:

https://citizenfreepress.(...)ll-over-idaho-today/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198401551
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mondkapjes verbranden in Idaho:

[ twitter ]

Nog wat extra video's:

https://citizenfreepress.(...)ll-over-idaho-today/
Thanks for the link. Comments ook interessant zijn.

'well done Idaho ,can only burn a mask if you wear one ,I never did , nor did 80 % of Idaho'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:04:09 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198406581
leuk al die foto's en filmpjes...
maar de echte helden zitten achter internet op hun zolderkamer..
-O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198407477
Ben een tijd hier niet meer geweest, maar is dit topic een ouderwetse linkdump geworden, ofzo?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 9 maart 2021 @ 16:01:58 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198411792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ben een tijd hier niet meer geweest, maar is dit topic een ouderwetse linkdump geworden, ofzo?
Onderbouwing is niet meer nodig.
Je shit posten, vragen negeren en thats it.. :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198412176
Goed topic :)
In het buitenland laten ze zich een stuk meer gelden dan in NL... voorlopig dan
pi_198412716
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mondkapjes verbranden in Idaho:

[ twitter ]

Nog wat extra video's:

https://citizenfreepress.(...)ll-over-idaho-today/
Wat een ontzettend sterk en volwassen statement zeg! Dat gaat een hoop likes op facebook scoren in hun bubbel!
Conscience do cost.
pi_198412852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 17:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat een ontzettend sterk en volwassen statement zeg! Dat gaat een hoop likes op facebook scoren in hun bubbel!
Projecteer je nu niet jouw leven in een bubbel op anderen?

Niet-medische mondkapjes
Waarschijnlijk helpen niet-medische mondkapjes maar beperkt bij het voorkomen van besmetting van anderen. Mondkapjes zijn dan ook geen vervanging van de hyginemaatregelen, afstand houden, drukte vermijden en thuisblijven bij klachten. Eerder werd berekend dat een buitenproportioneel aantal mensen in openbare ruimte een mondkapje moest dragen om n besmetting te voorkomen. Inmiddels is het aantal besmettelijke mensen in Nederland echter zodanig toegenomen, dat deze verhouding kleiner is geworden. Op korte termijn zal ook niet met zekerheid gezegd kunnen worden of niet-medische mondkapjes wel of geen meerwaarde hebben.

Besluit over gebruik van mondkapjes
Het OMTOutbreak Management Team gaf in een advies van 12 oktober aan dat het de discussie over het gebruik van mondkapjes niet-proportioneel vond. De discussie zelf was volgens het OMT belangrijker geworden dan het mogelijk belang van de mondkapjes voor de gezondheid. Om die reden vroeg het OMT aan de beleidsmakers een besluit te nemen over het gebruik van de mondkapjes.

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/mondkapjes
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198413199
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Onderbouwing is niet meer nodig.
Je shit posten, vragen negeren en thats it.. :Y
Dat is dus niet veranderd :P
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 18:39:48 #203
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_198413876
Het is een soort verzameltopic betreft Corona- protesten over de wereld. Je kan je mening geven over de protesten of de artikelen. Er valt niet per definitie iets te onderbouwen. Het is idd info delen.

Afgezien daarvan is onderbouwing wel gewenst, maar niet afdwingbaar. Echter, zonder onderbouwing doet men zijn eigen bewering alleen maar kwaad.
A child is born with no state of mind.
pi_198413945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 17:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Projecteer je nu niet jouw leven in een bubbel op anderen?

Niet-medische mondkapjes
Waarschijnlijk helpen niet-medische mondkapjes maar beperkt bij het voorkomen van besmetting van anderen. Mondkapjes zijn dan ook geen vervanging van de hyginemaatregelen, afstand houden, drukte vermijden en thuisblijven bij klachten. Eerder werd berekend dat een buitenproportioneel aantal mensen in openbare ruimte een mondkapje moest dragen om n besmetting te voorkomen. Inmiddels is het aantal besmettelijke mensen in Nederland echter zodanig toegenomen, dat deze verhouding kleiner is geworden. Op korte termijn zal ook niet met zekerheid gezegd kunnen worden of niet-medische mondkapjes wel of geen meerwaarde hebben.

Besluit over gebruik van mondkapjes
Het OMTOutbreak Management Team gaf in een advies van 12 oktober aan dat het de discussie over het gebruik van mondkapjes niet-proportioneel vond. De discussie zelf was volgens het OMT belangrijker geworden dan het mogelijk belang van de mondkapjes voor de gezondheid. Om die reden vroeg het OMT aan de beleidsmakers een besluit te nemen over het gebruik van de mondkapjes.

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/mondkapjes
Goed verhaal. Iets werkt mogelijk niet dus laten we het verbranden. Een kinds idee van moraliteit.

Maar goed dat je het RIVM zo serieus neemt. Als het je uitkomt, weliswaar _O-
Conscience do cost.
pi_198428739
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:39 schreef SuperHartje het volgende:
Het is een soort verzameltopic betreft Corona- protesten over de wereld. Je kan je mening geven over de protesten of de artikelen. Er valt niet per definitie iets te onderbouwen. Het is idd info delen.

Afgezien daarvan is onderbouwing wel gewenst, maar niet afdwingbaar. Echter, zonder onderbouwing doet men zijn eigen bewering alleen maar kwaad.
Precies. En info delen veel meer waarde heeft dan de zinloze bekvechtjes hier. Users kunnen gewoon kijken/lezen (of niet) en dan maar zelf weten wat ze van denken.

You either agree with the lockdown protests or not. 'Onderbouwing' in deze topic helemaal niet nodig is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 maart 2021 @ 09:52:50 #206
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198441333
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies. En info delen veel meer waarde heeft dan de zinloze bekvechtjes hier. Users kunnen gewoon kijken/lezen (of niet) en dan maar zelf weten wat ze van denken.

You either agree with the lockdown protests or not. 'Onderbouwing' in deze topic helemaal niet nodig is.
Jawel, Superhartje geeft juist aan dat zonder onderbouwing je info niets waard is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198466879
Politie wil vrouw arresteren maar menigte houdt hen tegen:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 13 maart 2021 @ 17:33:28 #208
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198479894
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:33:05 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198480826
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198504199
pi_198621834
Poolse politie in het nauw gedreven:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198621843
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198621855
Artikel met beelden van over de hele wereld:

"Burn Your Masks!" Massive Anti-Lockdown Protests Rage Worldwide

https://www.zerohedge.com(...)tests-rage-worldwide
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198621864
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 21 maart 2021 @ 20:59:44 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198625441
quote:
Heftig, net zoals die agent in dat artikel laatst ook al aangaf, als we allemaal opstaan dan is er niets wat ze kunnen doen. Denk dat er bij de politie best wat agenten zitten die moeite met dit beleid hebben maar bang zijn om uit de school te klappen en de gevolgen hiervan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198625562
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heftig, net zoals die agent in dat artikel laatst ook al aangaf, als we allemaal opstaan dan is er niets wat ze kunnen doen. Denk dat er bij de politie best wat agenten zitten die moeite met dit beleid hebben maar bang zijn om uit de school te klappen en de gevolgen hiervan.
Die zijn er zeker weten heel veel en worden er steeds meer :Y

Maar door die verrekte vastgeroeste hierarchie in dat wereldje kun je dat niet aan iemands neus zien helaas.
  zondag 21 maart 2021 @ 21:38:57 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198626348
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:06 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Die zijn er zeker weten heel veel en worden er steeds meer :Y

Maar door die verrekte vastgeroeste hierarchie in dat wereldje kun je dat niet aan iemands neus zien helaas.
Meh denk komende maand hoogte punt en daarna minder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198636184
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198636191
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198636214
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heftig, net zoals die agent in dat artikel laatst ook al aangaf, als we allemaal opstaan dan is er niets wat ze kunnen doen. Denk dat er bij de politie best wat agenten zitten die moeite met dit beleid hebben maar bang zijn om uit de school te klappen en de gevolgen hiervan.
pi_198850885
Canada:

Politie wordt verteld dat ze moeten opdonderen:

https://www.reddit.com/r/(...)_and_health_officer/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 4 april 2021 @ 17:34:19 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198852352
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 16:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Canada:

Politie wordt verteld dat ze moeten opdonderen:

https://www.reddit.com/r/(...)_and_health_officer/
Zie ze gaan de Police Academy schaamteloos maar mooi hoe ze afdruipen met zijn zessen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 april 2021 @ 14:28:05 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198864339
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198864453
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wappies United :s)
:7

United we stand ;)
  maandag 5 april 2021 @ 15:05:17 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198864850
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:7

United we stand ;)
Zo is dat en laat de rest maar lullen w/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198869170
Handjevol hangjongeren uit Roemeni. Goed dat men daar hoop uit put 8-)
Conscience do cost.
  maandag 5 april 2021 @ 23:09:17 #228
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_198873671
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:31 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
je weet niet wat er voor en er na is gebeurd..
Huig
  maandag 5 april 2021 @ 23:17:20 #229
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_198873781
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 16:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Canada:

Politie wordt verteld dat ze moeten opdonderen:

https://www.reddit.com/r/(...)_and_health_officer/
er zijn nog moedige mensen.
God dank
Huig
pi_198885215
Canada (volgens mij):

Mensen in restaurant beginnen allemaal tegen de politie / ambtenaren "Get out!" te roepen.

https://www.bitchute.com/video/7IRKZlWR58S4/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198976187
Hundreds defy Montreal's 8 p.m. curfew in destructive protest



https://www.cbc.ca/news/canada/montreal/curfew-protest-1.5983606
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198992610
Normies met mondmaskers wordt verteld dat ze een winkel moeten verlaten:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198992713
Wat een aso’s, dat kind ook meeschreeuwen.
  vrijdag 23 april 2021 @ 16:30:35 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199125838
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Normies met mondmaskers wordt verteld dat ze een winkel moeten verlaten:

[ twitter ]
Huh is dat nieuw?
8)7
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199183730
Politie wordt weggejaagd uit Hyde Park in Londen:


Britse "nieuwsmedia" praten nauwelijks over grote demonstratie in Londen:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199186998
Voor 15 mei zijn er wereldwijd demonstraties gepland, ook in NL:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199187490
Mooie video van de recente protesten in Londen:

https://old.reddit.com/r/(...)sage_this_is_such_a/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199207836
Niet een protest op straat, maar binnen een school:

Vail School Board Flees, Parents Elect New Board, Vote To End Mask Mandate

Hundreds of parents showed up to the Vail School Board meeting to demand the board make masks optional. The board didn't want to hear it so they walked out of the meeting before it even began.

So the parents, under Robert's Rules of Order, voted in a new school board. Then, the new members voted to end the mask requirement in Vail Schools. The old school board members revealed exactly who they are and that includes GOP LD 10 Chairman, Chris King.

Video:

https://knst.iheart.com/f(...)to-end-mask-mandate/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199240625
Boze mensen in India. Op Twitter wordt gezegd dat deze ambtenaren worden verjaagd ivm Corona-beleid van de overheid:

twitter


twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199264256
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199277571
Niet alle politie-agenten in Canada staan achter het beleid van de overheid:

Group of Ontario police officers launches charter challenge of pandemic restrictions
Civil action seeks court declaration that COVID-19 laws 'are not rational'

A group of 19 Ontario police officers has launched a constitutional challenge against the provincial and federal governments and several police chiefs, claiming that enforcing sweeping pandemic health restrictions puts them at odds with their oath to uphold the charter.

Fifteen active and four retired members of law enforcement agencies — including the Toronto Police Service, York Regional Police Service, Ottawa Police Service, Niagara Regional Police Service, Hamilton Police Service and the RCMP — are behind the civil action.

It was filed in the Superior Court of Justice against the premier, the attorneys general of Canada and Ontario, as well as five police chiefs.

The challenge has yet to be tested in court.

It seeks these declarations:

Canada's pandemic laws "are not rational" and have "no force or effect."
Lockdowns, stay-at-home orders and curfews are "forms of martial law."
Wearing masks, social distancing and lockdowns are "ineffective" and "not scientifically or medically based" because they're based on coronavirus cases the legal documents claim "are 96.5 per cent false."
The group also wants the court to declare that religious gatherings and protests are exempt from pandemic restrictions in Ontario.

The lawyer for the officers is Rocco Galati, executive director of the Toronto-based Constitutional Rights Centre. He didn't respond to a request for comment on Monday, but the legal challenge was detailed in a virtual news conference posted April 30 to YouTube.

Officers describe rank-and-file 'divide'
"My clients are concerned to the point that they're stepping forward at their personal and reputational risk because of unwarranted, and hostile and irrational reprisals," said Galati, flanked by Toronto police Sgt. Julie Evans and York Regional Police Const. Christopher Vandenbos, who are both plaintiffs.

"Anyone who dares speak out is ostracized and attacked, even if they do so in civil and appropriate ways," said the lawyer.

Artikel gaat verder:

https://www.cbc.ca/news/c(...)-challenge-1.6012099
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199277597
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Boze mensen in India. Op Twitter wordt gezegd dat deze ambtenaren worden verjaagd ivm Corona-beleid van de overheid:

[ twitter ]

[ twitter ]
Nog een video uit India:

https://rumble.com/vgboub(...)k-their-asses-o.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199292340
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Niet een protest op straat, maar binnen een school:

Vail School Board Flees, Parents Elect New Board, Vote To End Mask Mandate

Hundreds of parents showed up to the Vail School Board meeting to demand the board make masks optional. The board didn't want to hear it so they walked out of the meeting before it even began.

So the parents, under Robert's Rules of Order, voted in a new school board. Then, the new members voted to end the mask requirement in Vail Schools. The old school board members revealed exactly who they are and that includes GOP LD 10 Chairman, Chris King.

Video:

https://knst.iheart.com/f(...)to-end-mask-mandate/
Nog een school waar de ouders in opstand komen:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199296239
We the people _O-
Conscience do cost.
  donderdag 6 mei 2021 @ 13:43:20 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199301494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 23:09 schreef ems. het volgende:
We the people _O-


:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 mei 2021 @ 16:07:48 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199303188
quote:
Zo.. die villagers staan er niet om te springen en weten hoe ze het aan moeten pakken :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199360797
Duitse politie in een park die worden begeleid door de "Imperial March" uit Star Wars:

https://www.reddit.com/r/(...)asted_with_imperial/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199453068
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 17 mei 2021 @ 16:08:36 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199470223
quote:
scherpe foto wat doet GW Bush in de optocht? vooraan gele kraag en paarse pet :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199613852
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199631143
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199631719
Allemaal leuk die protesten met tienduizenden.. maar dat is gelukkig zo'n klein deel van de totale bevolking dat het geen ene moer zegt. Behalve dan dat de GGZ instellingen het snel nog drukker gaan krijgen.

Trouwens wachten op de berichten dat het foto's/beelden van totaal andere protesten uit het verleden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199709704
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199720238
Freedom Rally Storms Shopping Centre

Normaal zou ik dit soort vids 'n beetje te lang, maar deze wel gewoon leuk is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 10 juni 2021 @ 12:33:10 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199817237
Across Britain people are protesting against a proposed bill which restricts that very right, but two other laws have already passed, allowing undercover agents to commit crimes, and giving British troops immunity from war crimes.
At the heart of current protests in Britain is the Police, Crime, Sentencing and Courts Bill. This controversial new law, dubbed the “anti-protest bill,” would impose severe restrictions on protests and slap those who fail to comply with harsh sentences. The ‘Kill the Bill’ movement, a coalition of activist groups, seeks to stop this legislation while it’s still in passage through Parliament. It sets an incredibly dangerous precedent for civil liberties, undermining any supposed democracy the UK may have. In addition, in recent months the United Kingdom has passed two other laws, one which allows undercover agents to commit any crime, and another which gives British troops immunity from war crimes prosecutions. These have gone largely unnoticed by the British public.

In March 2021, Britain’s Conservative government under Boris Johnson introduced a new act into Parliament titled the Police, Crime, Sentencing and Courts Bill. This mammoth piece of legislation aims to shake up the criminal justice system in England and Wales. It gives police sweeping new powers, allowing them to decide whether or not a protest is justified, impose a start and finish time, and shut down a protest on the spot. The criteria proposed for shutting down a protest includes vague, arbitrary language like being “too loud” or a “nuisance” – effectively neutering any significant public protest. Asked to explain the meaning of a “noisy protest,” equally vague and unclear answers were given by Home Secretary Priti Patel.

State-sanctioned murder
The Covert Human Intelligence Sources (CHIS) Bill (nicknamed the ‘SpyCops’ Bill) gives undercover agents permission to commit crimes through a “Criminal Conduct Authorisation.” This includes rape, torture, murder, and other violent crimes. The bill applies to MI5, Britain’s security service, but also extends to any police force in Britain and other agencies like the Gambling Commission, Food Standards Agency, Home Office, and Ministry of Justice. In the name of preventing crime, or in the interests of national security or the ‘economic interests’ of the UK – which could mean anything – officers would be allowed to commit some of the most heinous crimes with impunity. The SpyCops Bill has already become law.

Many fear that worker unions, activists, and organisations opposed to the government and other power centres in the UK will be targeted. Previously, police have infiltrated such groups, disproportionately targeting left-wing organisations, activists, and protesters. The Guardian also disclosed in 2018 that London Met had used over two dozen officers to infiltrate left-wing groups as part of an undercover spying campaign that spanned 37 years.


Rest van het artikelen zie onderstaand

Medhurst: Britain has legalised rape, torture and war crimes by the state
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199914423
Britse journalist wordt uitgemaakt voor verrader en moet rennen:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199915773
Tokkies gedragen zich agressief. Absoluut een post waard. Goed werk weer.
Conscience do cost.
pi_200149992
Mooie stuk/reportage over the London Freedom march:
https://off-guardian.org/2021/06/30/londons-freedom-weekend/

'London brought to a standstill.'

Zeker meer dan 'n paar duizend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200150328
Mooie propaganda.

"Tot 2 miljoen mensen" :') Deze dude/chick leeft in disneyland. Gewoon handjevol bange mensen.
Conscience do cost.
  zondag 4 juli 2021 @ 09:37:23 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200196769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 23:26 schreef Tingo het volgende:
Mooie stuk/reportage over the London Freedom march:
https://off-guardian.org/2021/06/30/londons-freedom-weekend/

'London brought to a standstill.'

Zeker meer dan 'n paar duizend.
Prachtige foto's :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 15 juli 2021 @ 18:03:26 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200381119
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 24 juli 2021 @ 19:44:18 #268
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200525764
WORLDWIDE RALLY FREEDOM
BRISBANE SAT 24 JULY 2021

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 24 juli 2021 @ 19:47:24 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200525831
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 19:44 schreef Summers het volgende:
WORLDWIDE RALLY FREEDOM
BRISBANE SAT 24 JULY 2021

[ afbeelding ]
god wins??? :?

en waar kan ik een pixel kopen?
Ik hoorde Tingo nog zeuren in 9/11 topic waarom er geen HD beelden van zijn!! jeez!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 24 juli 2021 @ 20:12:33 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200526218
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200541661
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 25 juli 2021 @ 23:40:13 #272
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200547384
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200551162
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 00:07 schreef ems. het volgende:
Gewoon handjevol bange mensen.
Euh nee ?
De echte bangerikken zitten hun mouw op te stropen in het vaccinatie centrum.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200564282
Bang zijn voor een prikje en dus allemaal complotten verzinnen om maar niet te hoeven :')
Conscience do cost.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:52:42 #275
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200565720
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:15 schreef ems. het volgende:
Bang zijn voor een prikje en dus allemaal complotten verzinnen om maar niet te hoeven :')
Jij bent nu iig veilig, toch..?
Huig
pi_200680292
twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200680862
quote:
Wat een heftige beelden zeg _O-

Op de kindercreche vechten ze meer als echte mannen.
  zondag 1 augustus 2021 @ 19:03:07 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200681133
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 1 augustus 2021 @ 19:53:57 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200681943
Eerst miepen dat er lockdowns zijn, en dan wanneer er dankzij vaccinatie en testen weer van alles kan daartegen protesteren :') . Het is ook niet snel goed h.
Huilen dan.
  zondag 1 augustus 2021 @ 20:17:20 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200682382
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
Eerst miepen dat er lockdowns zijn, en dan wanneer er dankzij vaccinatie en testen weer van alles kan daartegen protesteren :') . Het is ook niet snel goed h.
Het zal best een doorn in het oog zijn om mensen met ruggengraat te zien lopen die voor hun rechten opkomen . Dat gaat natuurlijk helemaal in tegen die struisvogelcultuur waarin alles goedgepraat word en onder de mat moet blijven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200682507
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Het zal best een doorn in het oog zijn om mensen met ruggengraat te zien lopen die voor hun rechten opkomen . Dat gaat natuurlijk helemaal in tegen die struisvogelcultuur waarin alles goedgepraat word en onder de mat moet blijven .
Weet je ondertussen al wat de Neurenberg Codes zijn? Met je ruggengraat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 1 augustus 2021 @ 20:27:02 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200682575
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Het zal best een doorn in het oog zijn om mensen met ruggengraat te zien lopen die voor hun rechten opkomen . Dat gaat natuurlijk helemaal in tegen die struisvogelcultuur waarin alles goedgepraat word en onder de mat moet blijven .
Voor welke rechten wordt er dan precies opgekomen?
Huilen dan.
pi_200683144
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
Eerst miepen dat er lockdowns zijn, en dan wanneer er dankzij vaccinatie en testen weer van alles kan daartegen protesteren :') . Het is ook niet snel goed h.
Sja jij bent al tevree als er een wortel voor je kop gehouden wordt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:02:22 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200683258
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Weet je ondertussen al wat de Neurenberg Codes zijn? Met je ruggengraat.
Ik weet dat wel ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:25:33 #285
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200684665
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Het zal best een doorn in het oog zijn om mensen met ruggengraat te zien lopen die voor hun rechten opkomen . Dat gaat natuurlijk helemaal in tegen die struisvogelcultuur waarin alles goedgepraat word en onder de mat moet blijven .
Het grappige is dat redelijk wat van deze mensen schuimbekkend achter hun beeldscherm zitten na het lezen over een vrij onschuldige wet in Hongarije, of snikkend op een veldje staan te demonstreren tegen vermeend "systematisch racisme" ... Dan begint men direct over de schending van bepaalde "mensenrechten". Maar als overheden wereldwijd continue de vrijheden van burgers sterk inperken vanwege een pandemie, wat ook na massale vaccinatie maar blijft voortduren, dan wordt dit als heel normaal gezien. Dan tellen bepaalde rechten, waar deze groep dus normaal zo bij zweert, ineens niet meer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:53:30 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200685122
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Het zal best een doorn in het oog zijn om mensen met ruggengraat te zien lopen die voor hun rechten opkomen . Dat gaat natuurlijk helemaal in tegen die struisvogelcultuur waarin alles goedgepraat word en onder de mat moet blijven .
En hoe vaak ben jij al geweest dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:57:09 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200685187
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het grappige is dat redelijk wat van deze mensen schuimbekkend achter hun beeldscherm zitten na het lezen over een vrij onschuldige wet in Hongarije, of snikkend op een veldje staan te demonstreren tegen vermeend "systematisch racisme" ... Dan begint men direct over de schending van bepaalde "mensenrechten". Maar als overheden wereldwijd continue de vrijheden van burgers sterk inperken vanwege een pandemie, wat ook na massale vaccinatie maar blijft voortduren, dan wordt dit als heel normaal gezien. Dan tellen bepaalde rechten, waar deze groep dus normaal zo bij zweert, ineens niet meer.
Ja dat is heel apart, als een autoriteit op tv het niet afkeurt dan leeft het niet . Macht van de media .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200687942
quote:
Politie arresteert 600 mensen in Berlijn op verboden betoging tegen coronamaatregelen

In Berlijn heeft de politie zo'n 600 mensen opgepakt bij een verboden betoging tegen de coronamaatregelen. In de Duitse hoofdstad waren duizenden mensen op straat gekomen om te manifesteren. De betogers scandeerden leuzen zoals "vrede, vrijheid, democratie" en "beindig de coronadictatuur." Hier en daar kwam het tot opstootjes. De politie moest het waterkanon inzetten.

Duizenden tegenstanders van het Duitse coronabeleid zijn vanmiddag de straat opgegaan in hoofdstad Berlijn. De autoriteiten hadden meerdere protestacties verboden die voor dit weekend waren aangemeld in Berlijn. Het ging onder meer om een geplande demonstratie van actiegroep Querdenken-711 (Dwarsdenken-711). Op die betoging werden ruim 22.000 mensen verwacht en de politie had er op gerekend dat er toch betogers op straat zouden komen. Er werden 2.250 manschappen ingezet.
Volgens politierapporten hebben de betogers verschillende pogingen ondernomen om barrires te doorbreken. "In individuele gevallen moest fysiek geweld worden gebruikt", zegt een politiewoordvoerder. Er zijn ook enkele agenten gewond geraakt.

Querdenken is een van de bekendste groepen die zich verzet tegen het Duitse coronabeleid. De beweging vindt dat de maatregelen die de overheid neemt om het virus te bestrijden veel te ver gaan en zegt te demonstreren voor het herstel van de grondrechten van Duitse burgers.
https://www.msn.com/nl-be(...)OMDe?ocid=entnewsntp
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200695577
quote:
Australische lockdownmaatregelen gaan steeds verder: Sydney zet leger in om inwoners thuis te houden

In de Australische miljoenenstad Sydney is het leger ingezet om te controleren of inwoners de lockdown wel respecteren. Ongewapende militairen zullen samen met de politie patrouilleren in de straten van bepaalde wijken waar het coronavirus aan een opmars bezig is. In de naburige deelstaat Queensland is de lockdown in het zuidelijke gedeelte van de staat verlengd nadat er dertien nieuwe plaatselijke besmettingen met het coronavirus werden geregistreerd. De lockdown is verlengd tot zondagmiddag, zo maakten de gezondheidsautoriteiten bekend.

https://www.hln.be/buiten(...)-te-houden~a347a71a/
-waanzin-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200698974
Franse politie sluit zich aan bij betogers en doen hun helmen af!

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200698991
De Duitse politie daarentegen, die laten zich gewoon lekker gaan en slaan een kind dat zijn moeder verdedigd keihard voor de kop :r

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:18:59 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200699033
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De Duitse politie daarentegen, die laten zich gewoon lekker gaan en slaan een kind dat zijn moeder verdedigd keihard voor de kop :r

[ twitter ]
Je kind meenemen naar zo'n gare happening en je dan dusdanig misdragen dat je opgepakt wordt. Topmoeder hoor _O_ .

Maar nee, vooral klagen over het optreden van de politie :')
Huilen dan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:21:02 #293
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200699066
Hij wordt ook helemaal niet op z'n hoofd geslagen maar op z'n borst geduwd. Stelletje overdrijvers :z
Huilen dan.
pi_200700809
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
Hij wordt ook helemaal niet op z'n hoofd geslagen maar op z'n borst geduwd. Stelletje overdrijvers :z
Of het nu op zijn kop of op zijn borst of op zijn grote teen gebeurt.

Dat is mijn inziens niet normaal en nooit goed te praten.
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:41:21 #295
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200701258
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
Hij wordt ook helemaal niet op z'n hoofd geslagen maar op z'n borst geduwd. Stelletje overdrijvers :z
Hihi, vorig jaar nog vol ontsteltenis reageren omtrent het vermeende hardhandige ingrijpen van de politie tijdens de BLM protesten in de VS. Opmerkelijk om te zien dat je het nu allemaal wel prima lijkt te vinden. De typisch linksige mindset. Een unanieme standaard is er nooit, zodat geweld en hardhandigheid de ene keer hysterisch kan worden veroordeeld en een volgende keer min of meer kan worden toegejuicht. Doelpalen worden constant verschoven afhangende van de achterliggende politieke agenda.

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 02-08-2021 19:47:04 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:58:34 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200701503
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Hihi, vorig jaar nog vol ontsteltenis reageren omtrent het vermeende hardhandige ingrijpen van de politie tijdens de BLM protesten in de VS. Opmerkelijk om te zien dat je het nu allemaal wel prima lijkt te vinden. De typisch linksige mindset. Een unanieme standaard is er nooit, zodat geweld en hardhandigheid de ene keer hysterisch kan worden veroordeeld en een volgende keer min of meer kan worden toegejuicht. Doelpalen worden constant verschoven afhangende van de achterliggende politieke agenda.
Neuh. En to be fair: ik denk dat dit ook prima met wat minder geweld had gekund maar zo dramatisch als het hier wordt voorgesteld ging het er nou ook weer niet aan toe. En dit ingrijpen van de politie is van een compleet andere orde als waartegen ik ageerde in het geval van de BLM-protesten.

En als je hier langer dan vandaag rondkijkt dan zou je gezien hebben dat ik me eerder k uitgesproken heb tegen het optreden van de politie bij sommige coronaprotesten.
Huilen dan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:03:06 #297
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200701581
Zie bijvoorbeeld: BNW / Lockdown protests worldwide #7 Ekte resursj en verder.

Maar goed dat jij als missie hebt mensen met een "typisch linksige mindset" op wat hypocrisie probeert te betrappen. Als je wat meer oefent lukt het misschien nog ook _O_ .
Huilen dan.
pi_200701941
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Neuh. En to be fair: ik denk dat dit ook prima met wat minder geweld had gekund maar zo dramatisch als het hier wordt voorgesteld ging het er nou ook weer niet aan toe. En dit ingrijpen van de politie is van een compleet andere orde als waartegen ik ageerde in het geval van de BLM-protesten.

En als je hier langer dan vandaag rondkijkt dan zou je gezien hebben dat ik me eerder k uitgesproken heb tegen het optreden van de politie bij sommige coronaprotesten.
plus george floyd was gewoon krapuul
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:42:59 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200758382
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:46:06 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200758420
https://www.rt.com/news/5(...)ciXyXKAsTJtSwq3Jyc-Q

French hospital goes on INDEFINITE strike to protest Covid-19 vaccination mandate
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:07:56 #301
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200758725
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:46 schreef Summers het volgende:
https://www.rt.com/news/5(...)ciXyXKAsTJtSwq3Jyc-Q

French hospital goes on INDEFINITE strike to protest Covid-19 vaccination mandate
Ondertussen wordt in delen van Rusland vaccinatie ook afgedwongen. Wat vind je daarvan?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')