SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door boertie op 25-01-2021 18:25:44 (pinpoint gelukt) ]R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:04 schreef boertie het volgende:
Krijg het niet meer voor mekaar om een link te plaatsen. Ik ben het verleerd![]()
Dan het adres maar achter een spoiler omdat fatsoenlijke foto's toch wel moeilijk is.Kijk, de oude garde laat zien hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
upload photo album onlinelife is what happens to you, while you're busy making other plans.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef superkimmi het volgende:
NewsflashStolwijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
upload photo album online![]()
Naast mijn dorp![]()
Nou in plaats van de boel hier steeds op slot te gooien... ga die stok halen en doe gezellig mee met het spelquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:11 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Nou in plaats van de boel hier steeds op slot te gooien... ga die stok halen en doe gezellig mee met het spel
snap het ook niet goedquote:Op maandag 25 januari 2021 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie maar 1 manier om die stok te vinden met zulke foto's. Allemaal met de trein naar Diemen en aan de wandel.
(maak je niet druk om het noodzakelijk zijn van deze reis met het ov of niet hoor)
Geeft Fok je een werkgeversverklaring?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:16 schreef superkimmi het volgende:
Ik kan evt straks even gaan checken als er twijfel is?
Nee maar ik woon op loopafstand en heb een hond die uit moetquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft Fok je een werkgeversverklaring?
Zolang je hem aanlijnt ben ik voor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee maar ik woon op loopafstand en heb een hond die uit moet
Zekerquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang je hem aanlijnt ben ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |