Goedemorgenquote:
Fquote:Op maandag 25 januari 2021 09:14 schreef Sangha het volgende:
Ik had net mn pa aan de lijn en vertelde hem wat. Zei ik per ongelijk aan het eind 'snap juh?"
Ja wel moedig, maar ik begreep dat hij alleen wilde. Naomi en Julie vond ik ook goed en Ronny Retro gewoon lekker party-gevoel.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
Filmpjes van hun optreden terug gezien.
Patje vind ik extra credits verdienen omdat hij het in zijn uppie deed.
Da's een internetmeme afkomstig van een spel; Press F to pay respectsquote:
Ah thanx,quote:Op maandag 25 januari 2021 09:17 schreef JACM het volgende:
[..]
Da's een internetmeme afkomstig van een spel; Press F to pay respects
Zie je voornamelijk op Reddit
Hij is best wel sportief, had vroeger ook veel aan sport gedaan.quote:
Ik kijk al amper de streams meerquote:Op maandag 25 januari 2021 09:24 schreef Sangha het volgende:
Iets stoort me aan dat gesport van Michel, ik hou zelf ook veel van sport, maar volgens mij doet hij thuis niet zoveel, nu hier meer een beetje om te showen voor de views.
Ik denk dat hij thuis ook wel veel sport. Volg toevallig iemand op Twitter die hem kent via een trainingsschema dat ze beiden volgen. Hij poste zoiets als 'hey ... trainingsmaatje ineens in het huis'quote:Op maandag 25 januari 2021 09:24 schreef Sangha het volgende:
Iets stoort me aan dat gesport van Michel, ik hou zelf ook veel van sport, maar volgens mij doet hij thuis niet zoveel, nu hier meer een beetje om te showen voor de views.
Om Michel? Maar je blijft wel hier komen toch?quote:
Ok dan had ik het mis, maar ik 'verdenk' hem er wel van het wat meer en uitgebreider te doen om op een bepaalde manier over te komen.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij thuis ook wel veel sport. Volg toevallig iemand op Twitter die hem kent via een trainingsschema dat ze beiden volgen. Hij poste zoiets als 'hey ... trainingsmaatje ineens in het huis'
Die zwarte broek van haar is twee maten te groot.. Een beetje een sloofje is het somsquote:Op maandag 25 januari 2021 09:28 schreef Kefke04 het volgende:
Naomi heeft echt geen mooie kledingstijl voor een jong iemand
Ja, hij weet z'n kwaiteiten in de strijd te gooienquote:Op maandag 25 januari 2021 09:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok dan had ik het mis, maar ik 'verdenk' hem er wel van het wat meer en uitgebreider te doen om op een bepaalde manier over te komen.
Smaken verschillen, maar ik vind het wel cool dat ze een eigen stijl heeft en niet zozeer volgt wat de meute doet. Ze is behoorlijk authentiek en dat waardeer ik wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:28 schreef Kefke04 het volgende:
Naomi heeft echt geen mooie kledingstijl voor een jong iemand
Ik kan heel slecht tegen dit soort popiejopie gastjes. Mannetjes die hunzelf geweldig vinden vanwege hun gelikte uiterlijk, echt vreselijk. En BB maakt er dankbaar gebruik van.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Om Michel? Maar je blijft wel hier komen toch?
Mooi moment om verder te gaan met m'n werkquote:Op maandag 25 januari 2021 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
@:JACM zal wel heel blij zijn met dit gifje dan
Ja ik herken het wel hoor, hou ook niet zo van dat gedrag.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen dit soort popiejopie gastjes. Mannetjes die hunzelf geweldig vinden vanwege hun gelikte uiterlijk, echt vreselijk. En BB maakt er dankbaar gebruik van.
Verder lees ik wel af en toe mee hier hoor![]()
Michel valt op blond en Zoey valt op donkerquote:Op maandag 25 januari 2021 09:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel en Zoey koppelen is zijn persoonlijke queeste de laatste dagen.
Ja hij is verder wel vriendelijk en beleefd, maar ook beetje saai...quote:Op maandag 25 januari 2021 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
Patsertje hoor die Michel. Is hij geworden door het publiek wat hij krijgt, dat spreekt.
Maar zijn karakter lijkt wel okee. Hij zit er nog maar net in natuurlijk. Mensen komen pas los na een weekje of 2.
touwtje springen lukt niet echtquote:Op maandag 25 januari 2021 09:24 schreef Sangha het volgende:
Nick heeft ook schuldquote:Op maandag 25 januari 2021 09:38 schreef Shola het volgende:
[..]
Volgens mij is Jowi fout met de tondeuse erover gegaan....
Hey!quote:Op maandag 25 januari 2021 09:38 schreef Shola het volgende:
[..]
Volgens mij is Jowi fout met de tondeuse erover gegaan....
Oh ja het nomineren gaat weer beginnen, leuk, helemaal morgen als de uitslag bekend is. Ben benieuwd wie er deze week worden genomineerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Het programma voor vandaag zal dus zijn
- boodschappengeld spel
- nomineren
denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |