abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 02:03:18 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197625386
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:00 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik kan niet voor die ouders spreken hun pakkie aan. Maar ik ben sowieso niet snel een politie beller of er moet echt iets aan de hand zijn. Maar waar ik woon loopt het niet snel uit de hand met al die bejaarden.
Ach, als ik een inbraak zie bel ik wel, natuurlijk, maar ik weet niet eens of de politie mag optreden als die jongeren op een prive terrein staan zoals in een (voor) tuin. Het is een vrije kavel dus best wel een flinke voortuin ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 25 januari 2021 @ 02:03:57 #252
408813 crew  trein2000
pi_197625387
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:00 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik kan niet voor die ouders spreken hun pakkie aan. Maar ik ben sowieso niet snel een politie beller of er moet echt iets aan de hand zijn. Maar waar ik woon loopt het niet snel uit de hand met al die bejaarden.
Ik heb een keer politie gebeld voor een verdachte situatie om drie uur ‘s nachts. Persoon fietste langs voordeuren van met name oudere mensen. Friemelde wat aan de deur en vertrok weer. “Normaal” zou ik zelf wel even zijn gaan kijken. Maar niet om drie uur zonder iemand op straat. Dan bel ik gewoon politie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 02:10:24 #253
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197625399
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik heb een keer politie gebeld voor een verdachte situatie om drie uur ‘s nachts. Persoon fietste langs voordeuren van met name oudere mensen. Friemelde wat aan de deur en vertrok weer. “Normaal” zou ik zelf wel even zijn gaan kijken. Maar niet om drie uur zonder iemand op straat. Dan bel ik gewoon politie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee keer hier nu in 3 jaar tijd, in 11 jaar in Rotterdam nul keren. Leuk, veilig buiten de stad wonen _O-

Een keer echt, een keer vals alarm, beide gevallen inbraken. De eerste keer die echt was stuurde de politie geen wagen en lag een buurman een uur later te rollebollen met een inbreker, dat had nog wel een staartje de volgende dag.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197625400
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, als ik een inbraak zie bel ik wel, natuurlijk, maar ik weet niet eens of de politie mag optreden als die jongeren op een prive terrein staan zoals in een (voor) tuin. Het is een vrije kavel dus best wel een flinke voortuin ;)
Inbraken enzo bel ik ook voor. Maar een paar dagen terug was er 1tje hierzo die wou perse op zijn eigen oprit tijdens de avondklok in zijn auto gaan zitten. Daar bel ik niet voor, maar dan wil ik wel demonstratief de telefoon voor het raam houden om aan te moedigen het vol te houden.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 25 januari 2021 @ 02:11:30 #255
408813 crew  trein2000
pi_197625402
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Twee keer hier nu in 3 jaar tijd, in 11 jaar in Rotterdam nul keren. Leuk, veilig buiten de stad wonen _O-

Een keer echt, een keer vals alarm, beide gevallen inbraken. De eerste keer die echt was stuurde de politie geen wagen en lag een buurman een uur later te rollebollen met een inbreker, dat had nog wel een staartje de volgende dag.
Oh lekker dan :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 02:13:26 #256
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197625405
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Oh lekker dan :')
Mooiste was dat ik een excuus kreeg van de recherche terwijl ik nergens slachtoffer van was _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 25 januari 2021 @ 02:16:10 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197625409
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:02 schreef maan_man het volgende:

[..]

Welk punt?
Dat men veel last heeft van de maatregelen. Ik ben ook niet zo vaak buiten na 21u. Toch heb ik er aardig de pest in dat het nu wordt verboden.
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 02:18:04 #258
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197625413
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat men veel last heeft van de maatregelen. Ik ben ook niet zo vaak buiten na 21u. Toch heb ik er aardig de pest in dat het nu wordt verboden.
Ja, dat kan en mag. Niemand hoeft hier blij mee te zijn en ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die het allemaal fantastisch vind (ok, vriendin van mijn vrouw die in de stad woont en heerlijk heeft geslapen gisteren omdat het zo rustig was 's avonds en 's nachts) maar het is even niet anders.

Ik vind het een paardenmiddel waarvan ik de noodzaak niet duidelijk zie, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197625416
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat men veel last heeft van de maatregelen. Ik ben ook niet zo vaak buiten na 21u. Toch heb ik er aardig de pest in dat het nu wordt verboden.
Klopt het is vooral het gevoel dat je niet naar buiten mag. Hier zou ik het nu ook niet aanraden met regen en natte sneeuw.
pi_197625436
twitter

Hij is ook niet bepaalt oninteressant.
pi_197625497
Hier kan ik nog gewoon naar buiten na 21.00 uur. Geen probleem. Ik ga me niet aan deze onzinnige maatregel houden.

[ Bericht 28% gewijzigd door hjansen82 op 25-01-2021 03:21:16 (fout) ]
Check it out
pi_197625822
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Same here. En toen ik dat postte werden er mensen boos :D

Ok, dat was mischien omdat ik stelde genoeg onzin voor een dag gelezen te hebben maar da's een detail
Mensen werden niet boos. Niet zo stoer doen.
Weer genoeg bullshit van je gelezen. :W
Go hard or go home
  maandag 25 januari 2021 @ 07:30:34 #263
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197625886
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat men veel last heeft van de maatregelen. Ik ben ook niet zo vaak buiten na 21u. Toch heb ik er aardig de pest in dat het nu wordt verboden.
Zeker. Maar dan ga je natuurlijk niet rellen en slopen. Wat mij betreft geeft men 2 waarschuwingen en komen de rubberkogels tevoorschijn. Als ze dan nog niet willen luisteren gaat men gewoon met scherp schieten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197626126
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Hij is ook niet bepaalt oninteressant.
Isie wel, de avondklok is niet gebaseerd op Lansingerland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_197626203
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:22 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat snap ik, Zelf heb ik geen probleem met de protesten/demonstraties. Maar dan wel zonder de rellen die gebeurt zijn. Alleen je merkte al een tijdje dat er wat aan het broeien was in de samenleving dus je wist dat het er aan zat te komen. Maar we hebben in de jaren 60,70 en begin jaren 80 veel heftigere rellen gehad dus het valt tot nu toe mee.
Ik keur rellen alles behalve goed en helaas komen er op dit soort demonstraties ook enkele onfrisse types af. Echter keur ik het ook af dat er nergens meer ruimte is voor een vreedzame demonstratie. Organiseer het dan desnoods zelf, als rijksoverheid/gemeente, bijvoorbeeld met mondkapjes. Dit wordt een soort vicieuze cirkel: demonstratie die hoofdzakelijk vreedzaam is van aard --> plek van demo leegruimen + ongure types --> geweld en frustratie, vreedzame mensen voelen zich niet gehoord --> meer frustratie.
  maandag 25 januari 2021 @ 08:18:30 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197626223
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 02:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Hij is ook niet bepaalt oninteressant.
Mooi, dan kunnen de kroegen ook wel weer open.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 januari 2021 @ 08:22:35 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197626257
twitter
pi_197626295
Wat is wnl toch vreselijk.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2021 @ 08:27:05 #269
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197626297
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:26 schreef quirina het volgende:
Wat is wnl toch vreselijk.
Waarom?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 25 januari 2021 @ 08:27:54 #270
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197626306
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:26 schreef quirina het volgende:
Wat is wnl toch vreselijk.
Nee man. Kleine wordt altijd rond 7u wakker, heerlijk even WNL aan tijdens het flesje.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197626317
Wnl jaagt alleen maar meer onrust en angst aan.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2021 @ 08:32:17 #272
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197626353
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:28 schreef quirina het volgende:
Wnl jaagt alleen maar meer onrust en angst aan.
Nou ik heb 't gekeken en voel niet meer onrust en angst :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197626378
De rellen zijn verschrikkelijk, maar tegelijkertijd kost het me moeite om het stemmetje weg te duwen dat denkt: dat krijg je ervan Rutte, als je zulke heftige draconische maatregelen invoert waar zeer velen het nut van betwijfelen.
Alpha kenny one
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2021 @ 08:36:01 #274
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197626386
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:34 schreef falling_away het volgende:
De rellen zijn verschrikkelijk, maar tegelijkertijd kost het me moeite om het stemmetje weg te duwen dat denkt: dat krijg je ervan Rutte, als je zulke heftige draconische maatregelen invoert waar zeer velen het nut van betwijfelen.
Het zal vooral een emmer en druppel effect zijn geweest, het laatste zetje was de avondklok en die krijgen ze nu terug op hun neus.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 25 januari 2021 @ 08:36:10 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197626388
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:34 schreef falling_away het volgende:
De rellen zijn verschrikkelijk, maar tegelijkertijd kost het me moeite om het stemmetje weg te duwen dat denkt: dat krijg je ervan Rutte, als je zulke heftige draconische maatregelen invoert waar zeer velen het nut van betwijfelen.
dat vind ik ook wat te makkelijk, ik heb geen enkel begrip voor meer dan alleen demonstreren
pi_197626403
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:22 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Het 2e bericht. O+
Go hard or go home
  maandag 25 januari 2021 @ 08:38:28 #277
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197626415
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Het 2e bericht. O+
Ja, goed nieuws. *O*
  maandag 25 januari 2021 @ 08:38:46 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197626420
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:34 schreef falling_away het volgende:
De rellen zijn verschrikkelijk, maar tegelijkertijd kost het me moeite om het stemmetje weg te duwen dat denkt: dat krijg je ervan Rutte, als je zulke heftige draconische maatregelen invoert waar zeer velen het nut van betwijfelen.
Alle recht dat je het niet met bepaalde regels eens bent, alle recht om te demonstreren.
Misschien zou ik het ergens nog (in de verte) kunnen begrijpen dat als je iets kapot wilt maken, dat dit echt iets is van de gemeente/overheid ofzo.
Maar ga geen ziekenhuizen belagen of winkels kapot maken. Dat is echt de laagste vorm. Dat is puur eigen vermaak en 'zie ons!'-gedrag. :X
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 08:40:21 #279
5428 crew  miss_sly
pi_197626431
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je me niet helemaal goed begrijpt. Ik praat het niet goed, ik geef niet aan dat het normaal is en ik geef zeker niet aan dat ik het mooi vind, ik krijg er juist een ontzettend onbehaaglijk gevoel bij, zo van: Dit gaat heel erg fout, en hier gaan we de komende weken met zijn allen heel veel last van hebben.

Ik heb vooral moeite met het woord 'terrorisme'. Ik werk voor een bedrijf met grote kantoren in de VS, waar collega's van me familie kwijtgeraakt zijn tijdens 9-11. Die angst die toen heerste is een angst die echt niet kan, die echt niet oké is. Dit is heel erg kut en moet zo snel mogelijk (op een goede manier) beëindigd worden, maar i kan dit echt geen terorrisme noemen. Daar heeft het woord 'terrorisme' een te grote lading voor.
Ik schaarde jou ook zeker niet onder degenen die het wel mooi vinden, maar er is een aantal posts geplaatst door mensen die er kennelijk een hoge amusementswaarde aan vinden zitten. Dat vind ik onbegrijpelijk. Want hoe het ook zij, er worden spullen van mensen vernield. Bijkomend dan ook nog eens van mensen die al maanden in de shit zitten vanwege de maatregelen. Ik krijg daar buikpijn van en zie daar geen enkel amusement in.

Ik snap wat je zegt over dat terrorisme. Het is natuurlijk van een geheel andere orde dan een 9/11 of zelfmoordaanslagen of Chalie Hebdo. Maar ik vind wat er nu gebeurt ook niet 'gewoon voetbalrellen maar dan uitvergroot". En ondanks dat ik zeker begrijp dat er heel veel onvrede en onbegrip heerst onder de bevolking, kan ik ook in dat licht niet een klein beetje begrijpen dat dit gebeurt. Wellicht omdat in mijn wereld je met je handen van andermans spullen afblijft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197626435
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alle recht dat je het niet met bepaalde regels eens bent, alle recht om te demonstreren.
Misschien zou ik het ergens nog (in de verte) kunnen begrijpen dat als je iets kapot wilt maken, dat dit echt iets is van de gemeente/overheid ofzo.
Maar ga geen ziekenhuizen belagen of winkels kapot maken. Dat is echt de laagste vorm. Dat is puur eigen vermaak en 'zie ons!'-gedrag. :X
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Het gaat ook allemaal veel te ver. Maar een bepaalde (heftige) reactie had ik wel al verwacht.
Alpha kenny one
pi_197626485
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef Momo het volgende:

[..]

En dan gaan ze alsnog niet reageren
Dat hoeft dan ook niet meer want dan zijn de maatregelen weg.

Hoe dan ook, de kans op zulke politieke harikiri lijkt me klein...
#WeesGeenWhales
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 08:52:03 #282
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_197626517
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik schaarde jou ook zeker niet onder degenen die het wel mooi vinden, maar er is een aantal posts geplaatst door mensen die er kennelijk een hoge amusementswaarde aan vinden zitten. Dat vind ik onbegrijpelijk. Want hoe het ook zij, er worden spullen van mensen vernield. Bijkomend dan ook nog eens van mensen die al maanden in de shit zitten vanwege de maatregelen. Ik krijg daar buikpijn van en zie daar geen enkel amusement in.

Ik snap wat je zegt over dat terrorisme. Het is natuurlijk van een geheel andere orde dan een 9/11 of zelfmoordaanslagen of Chalie Hebdo. Maar ik vind wat er nu gebeurt ook niet 'gewoon voetbalrellen maar dan uitvergroot". En ondanks dat ik zeker begrijp dat er heel veel onvrede en onbegrip heerst onder de bevolking, kan ik ook in dat licht niet een klein beetje begrijpen dat dit gebeurt. Wellicht omdat in mijn wereld je met je handen van andermans spullen afblijft.
Goedemorgen :P

Ik heb ook met ongemak zitten kijken, had een beetje een onheilspellend gevoel erbij. Ik begrijp het volledig dat mensen boos en ontevreden zijn, zoals jij ook zegt, maar ik snap ook niet waarom dat op deze manier tot uiting komt.

Ik ben vroeger met mijn vader vrij veel naar voetbal geweest, maar nooit naar de risicowedstrijden. Die risicowedstrijden stond de politie/ME al klaar om een protest de kop in te drukken, en ik vind het onbegrijpelijk dat het nodig is. Dat is wat ik bedoelde met voetbalrellen. Er lijkt geen ander motief achter te zitten dan dingen slopen om het slopen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_197626541
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:40 schreef falling_away het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Het gaat ook allemaal veel te ver. Maar een bepaalde (heftige) reactie had ik wel al verwacht.
Het zegt al genoeg over de huidige maatschappij dat je dit soort onrust verwacht. Het zegt ook genoeg hoe naief de politiek is dat ze verbaast zijn over deze rellen. Net zoals ze verbaast zijn over het gebeuren bij het capitool.

Politiek staat al ver van het volk af in vele opzichten. Maar de afstand naar het tuig dat loopt te rellen is nog duizend keer groter. En die rellen hebben helemaal niks met de avondklok te maken, dit is gewoon een uitje voor ze.

Wat je ook van de maatregelen vindt, deze rellen gaan helemaal nergens over. Ook al ben je zwaar tegen de avondklok, dit kan je gewoon niet goedkeuren en iedereen zou hier zwaar stelling tegen moeten nemen.

Het afschuiven op de ME is ook hilarisch. Die zullen ook zeker hun verkeerde inschattingen maken en de verkeerde een pak rammel geven. Maar het is ook een bijna onmogelijke job voor ze, zeker als de Brave demonstranten gewoon rond blijvan hangen tijdens de rellen. Ga daar gewoon weg en maak het de politie wat makkelijker om de relschoppers te pakken. Kan je daarna weer vreedzaam protesteren. Nu fungeer je als dekmantel.

Ik maak mij oprecht zorgen over de toekomst van dit land deze wereld. De mens maakt zichzelf kapot.Dat is wellicht iets voor een ander topic/forum.

Laten we hopen dat de corona crisis de grootste crisis is de komende 30 jaar. Maar ik vrees dat er nog veel zwaardere uitdagingen komen.
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 08:54:55 #284
5428 crew  miss_sly
pi_197626551
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Goedemorgen :P

Ik heb ook met ongemak zitten kijken, had een beetje een onheilspellend gevoel erbij. Ik begrijp het volledig dat mensen boos en ontevreden zijn, zoals jij ook zegt, maar ik snap ook niet waarom dat op deze manier tot uiting komt.

Ik ben vroeger met mijn vader vrij veel naar voetbal geweest, maar nooit naar de risicowedstrijden. Die risicowedstrijden stond de politie/ME al klaar om een protest de kop in te drukken, en ik vind het onbegrijpelijk dat het nodig is. Dat is wat ik bedoelde met voetbalrellen. Er lijkt geen ander motief achter te zitten dan dingen slopen om het slopen.
Goedemorgen O+

Je zult maar deze morgen de schade moeten gaan opnemen aan je winkel, je horecagelegenheid, je ziekenhuis. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die dat gevoel niet hebben wanneer ze op het punt staan andermans bezit te vernielen, in de fik te steken. Ik kan de beelden ook niet bekijken. En posts hier als "mooi man" vind ik echt heel lastig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 januari 2021 @ 08:58:18 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197626583
Zie net dat er in Haaksbergen allerlei hakenkruizen zijn gezet op muren, met 40-45 erbij :X
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 08:58:47 #286
5428 crew  miss_sly
pi_197626588
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:58 schreef Cue_ het volgende:
Zie net dat er in Haaksbergen allerlei hakenkruizen zijn gezet op muren, met 40-45 erbij :X
Afschuwelijk. Hoe komen mensen daar toch bij?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 januari 2021 @ 09:01:52 #287
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197626613
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:58 schreef Cue_ het volgende:
Zie net dat er in Haaksbergen allerlei hakenkruizen zijn gezet op muren, met 40-45 erbij :X
En zelfs dat konden ze niet goed doen.

https://www.tubantia.nl/d(...)n-en-40-45~af9538de/
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 09:02:51 #288
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197626620
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:01 schreef D_A het volgende:

[..]

En zelfs dat konden ze niet goed doen.

https://www.tubantia.nl/d(...)n-en-40-45~af9538de/
Zegt ook wel weer genoeg dat ze dat niet voor elkaar kregen :')
pi_197626644
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goedemorgen O+

Je zult maar deze morgen de schade moeten gaan opnemen aan je winkel, je horecagelegenheid, je ziekenhuis. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die dat gevoel niet hebben wanneer ze op het punt staan andermans bezit te vernielen, in de fik te steken. Ik kan de beelden ook niet bekijken. En posts hier als "mooi man" vind ik echt heel lastig.
Beter om bepaalde topics op bepaalde momenten te vermijden als je niet heel cynisch wil worden.
pi_197626704
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:01 schreef D_A het volgende:

[..]

En zelfs dat konden ze niet goed doen.

https://www.tubantia.nl/d(...)n-en-40-45~af9538de/
Jezus wat triest, teken het dan goed...

BTW ik probeer in de tv gids (nu.nl) te kijken of we vanavond weer een episode krijgen, maar ik vind niets. Iemand iets gezien over een stad/steden waar vanavond geprotesteerd zou worden voor afstandswebcamrampentoerisme? 🍿

Also, wat is iedereens favoriete snack voor bij de serie? Denk dat ik vanavond voor pocky ga! 😋🤔
#WeesGeenWhales
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 09:11:54 #291
5428 crew  miss_sly
pi_197626706
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Beter om bepaalde topics op bepaalde momenten te vermijden als je niet heel cynisch wil worden.
Best lastig, als mod ;)
Bovendien word ik er niet cynisch van. Vooral verdrietig, dat wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 09:12:35 #292
5428 crew  miss_sly
pi_197626712
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:11 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Jezus wat triest, teken het dan goed...

BTW ik probeer in de tv gids (nu.nl) te kijken of we vanavond weer een episode krijgen, maar ik vind niets. Iemand iets gezien over een stad/steden waar vanavond geprotesteerd zou worden voor afstandswebcamrampentoerisme? 🍿
Echt, zo kan hij wel weer met je amusement.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197626718
Ik ben oprecht benieuwd wat nou de onderliggende reden van al het rellen is. Zoiets ontstaat natuurlijk niet in 1 weekend, dus je kan het niet (volledig) wijten aan de avondklok.
Is dit corona-verveling/irritatie, wat al een jaar opbouwt? Of zijn het jongeren die sowieso niet echt lekker gaan (in de maatschappij), en corona+avondklok aangrijpen om te gaan rellen?
pi_197626733
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:13 schreef Piles het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd wat nou de onderliggende reden van al het rellen is. Zoiets ontstaat natuurlijk niet in 1 weekend, dus je kan het niet (volledig) wijten aan de avondklok.
Is dit corona-verveling/irritatie, wat al een jaar opbouwt? Of zijn het jongeren die sowieso niet echt lekker gaan (in de maatschappij), en corona+avondklok aangrijpen om te gaan rellen?
Denk dat er weinig onder zit. Het zijn gewoon de teringlijers en kansenparels (ik ben overigens tegen racisme) van de samenleving die een kans zien om te rellen. Rellen om het rellen.
  maandag 25 januari 2021 @ 09:15:04 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197626735
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:13 schreef Piles het volgende:
en corona+avondklok aangrijpen om te gaan rellen?
Mijn gevoel is dit. Inc dat ze de regels toch al moe zijn en ze nu vinden dat hun vrijheid wordt afgepakt.
Daarnaast zullen veel van hen sowieso al weinig met corona of de maatregelen hebben, dus voelt het nog eens extra dubbel belast denk ik.
pi_197626738
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:13 schreef Piles het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd wat nou de onderliggende reden van al het rellen is. Zoiets ontstaat natuurlijk niet in 1 weekend, dus je kan het niet (volledig) wijten aan de avondklok.
Is dit corona-verveling/irritatie, wat al een jaar opbouwt? Of zijn het jongeren die sowieso niet echt lekker gaan (in de maatschappij), en corona+avondklok aangrijpen om te gaan rellen?
Ik denk dat het met een combinatie van alles is.
De avondklok was de druppel
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197626746
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:13 schreef Piles het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd wat nou de onderliggende reden van al het rellen is. Zoiets ontstaat natuurlijk niet in 1 weekend, dus je kan het niet (volledig) wijten aan de avondklok.
Is dit corona-verveling/irritatie, wat al een jaar opbouwt? Of zijn het jongeren die sowieso niet echt lekker gaan (in de maatschappij), en corona+avondklok aangrijpen om te gaan rellen?
Stoerdoenerij, fake news, elkaar ophitsen, kracht van sociale media waardoor ze elkaar vinden, misbruik maken van de ruimte in onze gedoogmaatschappij, verveling, verwend zijn, het eigen falen op anderen afschuiven.

zoiets?
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 09:15:56 #298
5428 crew  miss_sly
pi_197626750
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:13 schreef Piles het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd wat nou de onderliggende reden van al het rellen is. Zoiets ontstaat natuurlijk niet in 1 weekend, dus je kan het niet (volledig) wijten aan de avondklok.
Is dit corona-verveling/irritatie, wat al een jaar opbouwt? Of zijn het jongeren die sowieso niet echt lekker gaan (in de maatschappij), en corona+avondklok aangrijpen om te gaan rellen?
Ik denk dat het verkeerd is om te denken dat dit alleen maar jongeren waren. Het schetst bovendien onterecht het beeld dat 'jongeren' zo genoeg hebben van het hele gebeuren dat ze overgaan tot rellen. Het is een bepaald deel van de jongeren en een deel behoort niet tot de jongeren, maar tot de beroepsrellers.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 januari 2021 @ 09:16:14 #299
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197626758
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:13 schreef Piles het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd wat nou de onderliggende reden van al het rellen is. Zoiets ontstaat natuurlijk niet in 1 weekend, dus je kan het niet (volledig) wijten aan de avondklok.
Is dit corona-verveling/irritatie, wat al een jaar opbouwt? Of zijn het jongeren die sowieso niet echt lekker gaan (in de maatschappij), en corona+avondklok aangrijpen om te gaan rellen?
De mensen die politieagenten aanvallen, winkels plunderen en auto's in de fik steken zijn niet eens noodzakelijk mensen die een probleem hebben met het coronabeleid. Dat zijn gewoon mensen die hooliganisme als hobby hebben. De volgende keer doen ze dat weer bij een voetbalwedstrijd, en de keer dáárna op de kermis, en daarna wel weer voor iets anders.

Deels ontstaat de 'mogelijkheid' ook in de kracht van de massa. Als je in je eentje een Jumbo plundert dan ben je zeker de sjaak. Als het in een groep van 100 gebeurt, dan heb je nog best een kans dat je ermee wegkomt ook.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197626759
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:01 schreef D_A het volgende:

[..]

En zelfs dat konden ze niet goed doen.

https://www.tubantia.nl/d(...)n-en-40-45~af9538de/
:D

Gelachen hierom. De tering wat een achterlijk volk.

@Caland @onlogisch check dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')