Ik heb er een keer iets over gezien bij andere tijden.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt bestormd, er is wel een demonstratie die vreedzaam zou zijn uit de hand gelopen, maar er werd een periode dagelijks geprobeerd de hekken door te knippen
Ik ben iedere avond na 21:00 buiten om de honden uit te latenquote:Op maandag 25 januari 2021 01:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
En datzelfde geldt ook voor de maatregelen. Niet iedereen heeft evenveel last van de maatregelen. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt ook, voor mij veranderd er feitelijk niks, want wanneer was ik voor de laatste keer na 21.00 buiten.
Dat klopt maar dat is sowieso als je een virus wilt bestrijden. Je wilt mensen aanpakken die veel sociale contacten hebben en dat zijn nou 1 maal vaak jongeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
En datzelfde geldt ook voor de maatregelen. Niet iedereen heeft evenveel last van de maatregelen. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt ook, voor mij veranderd er feitelijk niks, want wanneer was ik voor de laatste keer na 21.00 buiten.
Wat mocht je daar tegen doen als militaire bewaking? Een keer foei roepen?quote:Op maandag 25 januari 2021 01:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt bestormd, er is wel een demonstratie die vreedzaam zou zijn uit de hand gelopen, maar er werd een periode dagelijks geprobeerd de hekken door te knippen
Nou, mooi toch, jij je zinquote:Op maandag 25 januari 2021 01:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben iedere avond na 21:00 buiten om de honden uit te laten![]()
Ik zie hele-maal niemand overigens en dat was voor de avondklok ook al het geval.
Klopt. Maar als dat ook de groep is die relatief gezien echt heel weinig te vrezen heeft gaat dat op termijn wel schuren. En dat zien we nu aan alle kanten gebeuren. Zonder dat ik daarmee op enigerlei wijze geweld wil goedpraten.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:44 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat is sowieso als je een virus wilt bestrijden. Je wilt mensen aanpakken die veel sociale contacten hebben en dat zijn nou 1 maal vaak jongeren.
Na de laatste bezuinigen pang. (sorry)quote:Op maandag 25 januari 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat mocht je daar tegen doen als militaire bewaking? Een keer foei roepen?
Vandaag het huis achter ons, in de voortuin een groep van 15-16 jarigen, ik schat 10-12 man vanaf vanmiddag, geen afstand gehouden, geen mondkapjes oid, geregeld van binnen naar buiten en dat ging door tot 22:00 vanavond. Nee, ik heb geen politie gebeld maar ik weet wel dat ik bij die mensen uit de buurt blijf de komende weken.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:44 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat is sowieso als je een virus wit bestrijden. Je wilt mensen aanpakken die veel sociale contacten hebben en dat zijn nou 1 maal vaak jongeren.
Daar heeft Stevie Wonder ook last van,quote:Op maandag 25 januari 2021 01:43 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zie hele-maal niemand overigens en dat was voor de avondklok ook al het geval.
Ja eens hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ook maar iemand verwachtte dat het zonder rimpeling zou verlopen. Een ziekenhuis aanvallen had ik echter niet verwacht, als je dat doet dan is er toch wel wat goed mis in je hoofd.
Wauw, je hebt wel gebeld tochquote:Op maandag 25 januari 2021 01:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vandaag het huis achter ons, in de voortuin een groep van 15-16 jarigen, ik schat 10-12 man vanaf vanmiddag, geen afstand gehouden, geen mondkapjes oid, geregeld van binnen naar buiten en dat ging door tot 22:00 vanavond. Nee, ik heb geen politie gebeld maar ik weet wel dat ik bij die mensen uit de buurt blijf de komende weken.
Eh...iets meer dan dat, treinquote:Op maandag 25 januari 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat mocht je daar tegen doen als militaire bewaking? Een keer foei roepen?
Ik heb niet voor niets twee honden. Een voor links en een voor rechtsquote:Op maandag 25 januari 2021 01:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Daar heeft Stevie Wonder ook last van,
Hier bij de buren al een aantal keer vergelijkbare praktijken. Oud en nieuw was dieptepunt, zeker 20 mogelijk 30 stuks...quote:Op maandag 25 januari 2021 01:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vandaag het huis achter ons, in de voortuin een groep van 15-16 jarigen, ik schat 10-12 man vanaf vanmiddag, geen afstand gehouden, geen mondkapjes oid, geregeld van binnen naar buiten en dat ging door tot 22:00 vanavond. Nee, ik heb geen politie gebeld maar ik weet wel dat ik bij die mensen uit de buurt blijf de komende weken.
Je moet het risico ook niet opzoeken en je hebt zelf wel is vertelt dat je bij de risico groep zit dus gelijk heb je. Ik zeg ook niet dat je het moet opzoeken.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Volgend weekend staan Nijmegen en Rotterdam in de hens, die kunnen het vast beter dan Eindhoven en Amsterdam.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat klopt vergeet niet dat er ook een stukje kopieer gedraag bij zit. Van wij in Frankeren kunnen dit ook bijvoorbeeld.
O, op die manier, tsjaquote:Op maandag 25 januari 2021 01:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...als het zoals nu sneeuwt of regent vind ik daar niks aan, anders
Sowieso zou ik dat niet opzoeken, ik vind het onverantwoordelijk maar ik zie dat meer als een probleem van de ouders van die jongeren. En ik ga geen politie bellen daarvoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:53 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Je moet het risico ook niet opzoeken en je hebt zelf wel is vertelt dat je bij de risico groep zit dus gelijk heb je. Ik zeg ook niet dat je het moet opzoeken.
Volgens mij is dat het punt ook niet helemaal.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik kan niet voor die ouders spreken hun pakkie aan. Maar ik ben sowieso niet snel een politie beller of er moet echt iets aan de hand zijn. Maar waar ik woon loopt het niet snel uit de hand met al die bejaarden.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso zou ik dat niet opzoeken, ik vind het onverantwoordelijk maar ik zie dat meer als een probleem van de ouders van die jongeren. En ik ga geen politie bellen daarvoor.
Ik was met de jaarwisselingen ook geïnviteerd door iemand. Maar ik had de boot een beetje afgehouden. Hoorde ik recent dat de organisator op de 30ste tegen een van de genodigde gezegd: ik ben wel al een paar dagen een beetje verkouden. Die persoon uiterst verbaasd gevraagd of de organisator zich niet had laten testen. Die begreep eerste de noodzaak niet, want hij was toch maar een beetje verkouden. Uiteindelijk toch laten testen en hij bleek positief.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hier bij de buren al een aantal keer vergelijkbare praktijken. Oud en nieuw was dieptepunt, zeker 20 mogelijk 30 stuks...
Welk punt?quote:Op maandag 25 januari 2021 01:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het punt ook niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |