abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197625165
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als je dat bijzondere weglaat kom je bij een andere eenheid uit ;) https://nl.wikipedia.org/wiki/Bijstandseenheid

Die bijzondere club doet vliegtuigkapingen enzo.
Oh, op die fiets :) Sorry!
  maandag 25 januari 2021 @ 01:08:55 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197625166
Waar zou het morgen los gaan? Urk is altijd wel een kanshebber natuurlijk. De Achterhoek houdt zich nog aardig gedeisd, wellicht Doetinchem ofzo? Wel dicht bij Duitsland, dus dat scheelt.
pi_197625168
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat werd toch eerder in het topic gemeld? Of heb ik dat te snel gelezen?
Ik heb niet de hele dag dit topic gevolgd. Ik heb ook nog een gewoon leven buiten dit corona topic als je niet erg vind.
pi_197625174
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:09 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik heb niet de hele dag dit topic gevolgd. Ik heb ook nog een gewoon leven buiten dit corona topic als je niet erg vind.
Same here. En toen ik dat postte werden er mensen boos :D

Ok, dat was mischien omdat ik stelde genoeg onzin voor een dag gelezen te hebben maar da's een detail

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2021 01:11:39 ]
pi_197625179
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:08 schreef leolinedance het volgende:
Waar zou het morgen los gaan?
Ach er zal her en der best wat plaatselijke jeugd rotzooi trappen, wat op zich ernstig is want dat houdt de boel in leven. Maar zulke massale rellen zullen zich wel concentreren rond het weekend.
zie email 27 oktober
pi_197625189
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ach er zal her en der best wat plaatselijke jeugd rotzooi trappen, wat op zich ernstig is want dat houdt de boel in leven. Maar zulke massale rellen zullen zich wel concentreren rond het weekend.
Dit. Het avondprogramma zou zich morgen best kunnen herhalen. Voor het middagprogramma moeten wij waarschijnlijk een week wachten.
pi_197625192
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook vrijdag of zaterdag zal het wel weer los gaan.
  maandag 25 januari 2021 @ 01:15:14 #208
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197625196
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:53 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Je hebt het bericht niet meegekregen?
https://www.hln.be/izegem(...)voor-nodig~a369f187/
Maar dit is een beetje hoe België in elkaar zit. Regelmatig ook politicus die roepen belastingfraude moeten we hard aanpakken en dan 2 jaar later voor de rechtbank staan. Zeker als dan een Belg een rare post doet, heb ik ook wel een vraag.
Oh, lol, dat had ik gemist.
Dat een N-VA burgemeester het niet leuk vond verbaast me niet, Van Ranst steunt de PvdA (in België is dat een Marxistisch-Leninistische partij...)
are we infinite or am I alone
  maandag 25 januari 2021 @ 01:16:29 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197625203
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dat was mischien omdat ik stelde genoeg onzin voor een dag gelezen te hebben maar da's een detail
Volgens mij werd er niemand boos omdat je weg ging ;) Dat extra zinnetje kwam nogal betweterig / denigrerend over naar de andere mensen hier. Is ook niet zo'n ramp, evenmin dat je hier niet altijd kunt zijn :)
  maandag 25 januari 2021 @ 01:17:59 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197625208
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:13 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dit. Het avondprogramma zou zich morgen best kunnen herhalen. Voor het middagprogramma moeten wij waarschijnlijk een week wachten.
Gelukkig maar, anders zou mijn werk in het gedrang kunnen komen :P
pi_197625214
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders zou mijn werk in het gedrang kunnen komen :P
U bent stratenmaker?
zie email 27 oktober
pi_197625230
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Volgens mij werd er niemand boos omdat je weg ging ;) Dat extra zinnetje kwam nogal betweterig / denigrerend over naar de andere mensen hier. Is ook niet zo'n ramp, evenmin dat je hier niet altijd kunt zijn :)
Tja, alleen degenen die onzin posten hoefden zich aangesproken te voelen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2021 01:21:26 ]
pi_197625244
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat snap ik, Zelf heb ik geen probleem met de protesten/demonstraties. Maar dan wel zonder de rellen die gebeurt zijn. Alleen je merkte al een tijdje dat er wat aan het broeien was in de samenleving dus je wist dat het er aan zat te komen. Maar we hebben in de jaren 60,70 en begin jaren 80 veel heftigere rellen gehad dus het valt tot nu toe mee.
  maandag 25 januari 2021 @ 01:23:25 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197625246
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]

U bent stratenmaker?
Nee, maar wel snel afgeleid van werk :P
pi_197625255
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:22 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat snap ik, Zelf heb ik geen probleem met de protesten/demonstraties. Maar dan wel zonder de rellen die gebeurt zijn. Alleen je merkte al een tijdje dat er wat aan het broeien was in de samenleving dus je wist dat het er aan zat te komen. Maar we hebben in de jaren 60,70 en begin jaren 80 veel heftigere rellen gehad dus het valt tot nu toe mee.
Ik kan mij nog wel wat rellen herinneren, ja.

En ik heb persoonlijk nog tijdelijk bij de vliegbasis Woensdrecht onderdeel uitgemaakt van de bewaking in de kruisraketten tijd, dat was ook heel leuk :D
  maandag 25 januari 2021 @ 01:29:46 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197625272
quote:

[..]

Inderdaad. Ik ben het er ook niet mee eens zoals het vanavond gegaan is, maar de sekectieve verontwaardiging heeft mij wel doen verbazen. Wat hadden we dan verwacht, dat iedereen deze heftige ingreep, waarvan de noodzaak en het nut grotendeels onbekend zijn, zou accepteren?
pi_197625274
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik kan mij nog wel wat rellen herinneren, ja.

En ik heb persoonlijk nog tijdelijk bij de vliegbasis Woensdrecht onderdeel uitgemaakt van de bewaking in de kruisraketten tijd, dat was ook heel leuk :D
Was die niet bestormt? Want 1 van die basissen waar die wapens lagen was bestormt geweest. Me vader was opgepakt tijdens het huwelijk van Claus en Beatrix. Die vond dit ook nog wel meevallen.
  maandag 25 januari 2021 @ 01:30:27 #218
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197625277
zou de politie niet pissed zijn? moeten ze ineens werken voor hun geld.
die hadden het toch liever bij het oude gelaten.
pi_197625293
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:29 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Was die niet bestormt? Want 1 van die basissen waar die wapens lagen was bestormt geweest. Me vader was opgepakt tijdens het huwelijk van Claus en Beatrix. Die vond dit ook nog wel meevallen.
Niet echt bestormd, er is wel een demonstratie die vreedzaam zou zijn uit de hand gelopen, maar er werd een periode dagelijks geprobeerd de hekken door te knippen :)
  maandag 25 januari 2021 @ 01:33:31 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197625295
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:30 schreef THEFXR het volgende:
zou de politie niet pissed zijn? moeten ze ineens werken voor hun geld.
die hadden het toch liever bij het oude gelaten.
Geloof dat de politie uberhaupt niet zo happig was op die avondklok.
pi_197625298
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben het er ook niet mee eens zoals het vanavond gegaan is, maar de sekectieve verontwaardiging heeft mij wel doen verbazen. Wat hadden we dan verwacht, dat iedereen deze heftige ingreep, waarvan de noodzaak en het nut grotendeels onbekend zijn, zou accepteren?
Ik denk niet dat ook maar iemand verwachtte dat het zonder rimpeling zou verlopen. Een ziekenhuis aanvallen had ik echter niet verwacht, als je dat doet dan is er toch wel wat goed mis in je hoofd.
pi_197625299
quote:

[..]

Ik denk dat je nu wel twee soorten rellen hebt de massale die je vroeger ook had en waarbij iedereen, ook de politie, weet wij gaan naar Eindhoven/Amsterdam en daar gaat het gebeuren.

En dan heb je, mede mogelijk gemaakt door de moderne communicatiemiddelen, wat ik noem de guerrillarellen. Met een relatief kleine groep, in een korte tijd, relatief veel schade aanrichten. Waarbij je vooral het voordeel hebt dat de politie moet aanrijden omdat de rellen ineens opduiken en vandaag zijn ze in Roermond en Enschede en morgen staat de politie klaar en zijn ze ineens in Sittard en Doetinchem.
pi_197625308
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het probleem is dat de maatregels voor iedereen gelden alleen heeft niet iedereen even veel last van het virus. Dus dan weet je gewoon dat het op een gegeven moment fout gaat. Alleen als ik dan burgermeesters hoor roepen we staan op het punt om een burgeroorlog in te gaan dan ben je wel behoorlijk de weg kwijt. Als je het vergelijkt met vroeger of het buitenland dan valt het wel mee. Maar iedereen die verbaast is om deze rellen die was ook blind. Ik had ze zelf alleen eerdere verwacht.
pi_197625310
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:35 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ik denk dat je nu wel twee soorten rellen hebt de massale die je vroeger ook had en waarbij iedereen, ook de politie, weet wij gaan naar Eindhoven/Amsterdam en daar gaat het gebeuren.

En dan heb je, mede mogelijk gemaakt door de moderne communicatiemiddelen, wat ik noem de guerrillarellen. Met een relatief kleine groep, in een korte tijd, relatief veel schade aanrichten. Waarbij je vooral het voordeel hebt dat de politie moet aanrijden omdat de rellen ineens opduiken en vandaag zijn ze in Roermond en Enschede en morgen staat de politie klaar en zijn ze ineens in Sittard en Doetinchem.
Dat klopt vergeet niet dat er ook een stukje kopieer gedraag bij zit. Van wij in Frankeren kunnen dit ook bijvoorbeeld.
pi_197625311
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:37 schreef ipa84 het volgende:
Het probleem is dat de maatregels voor iedereen gelden alleen heeft niet iedereen even veel last van het virus
En datzelfde geldt ook voor de maatregelen. Niet iedereen heeft evenveel last van de maatregelen. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt ook, voor mij veranderd er feitelijk niks, want wanneer was ik voor de laatste keer na 21.00 buiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')