Ik snap werkelijk niet hoe we na 1 jaar nog steeds kunnen stellen dat het jongeren (-35) raakt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Naja dat hen niet raakt.... op de IC's liggen niet echt alleen oudere mensen hoor, en ook jongere mensen kunnen zwaar geraakt worden door dit virus
Ja. Ik kan ook onder een bus terechtgekomen. Het is een kwestie van risicoafwegingen. En voor jongeren is het risico dermate laag dat in het hypothetische geval dat je jongeren perfect zou kunnen afschermen van de ouderen dat een acceptabel alternatief was geweest vanuit IC bezetting oogpunt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Naja dat hen niet raakt.... op de IC's liggen niet echt alleen oudere mensen hoor, en ook jongere mensen kunnen zwaar geraakt worden door dit virus
Wat bijzonder. Als het gaat om verkeersovertredingen moet de Nederlandse politie het op de grens altijd staken, want over de grens mogen ze niet handhaven. Maar hiermee zou 't wel mogen. Apart, nooit van gehoord.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Tijdens de TT hier in Assen zijn altijd Duitse, Italiaanse, Engelse en Spaanse juten aanwezig. Die kunnen hun eigen landgenoten aanspreken
Tussen aanspreken en optreden zit juridisch nogal een verschilquote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Tijdens de TT hier in Assen zijn altijd Duitse, Italiaanse, Engelse en Spaanse juten aanwezig. Die kunnen hun eigen landgenoten aanspreken
Ik ben nog steeds geen voorstander van een paar honderd mensen express doodschieten, nee, sorry.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
op een gegeven moment is het wel klaar met de-escaleren toch ?
als ze dan nog niet willen luisteren....
Hey wtf is 35 nou weer voor cutoff, doe normaal joh.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe we na 1 jaar nog steeds kunnen stellen dat het jongeren (-35) raakt.
Morgen moeten ze gewoon aan het werk. Platsoenendienst.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goede zaak. Zeker hard weggerend voor die machinegeweer gasten. Werkt het toch de-escalerend
Wat een onzin. Dat is marginaal. We hebben 3 miljoen besmettingen gehad volgens van Dissel in de briefing, en misschien tientallen jongeren zijn daarvan op de IC gekomen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Jij durft.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef crystal_meth het volgende:
Volgens mij zijn ze dronken. Een totaalverbod op alcoholverkoop lijkt de enige oplossing.
Hey, niet zo negatief over plantsoenendiensten.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Morgen moeten ze gewoon aan het werk. Platsoenendienst.
Per ongeluk dan?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef eragon2890 het volgende:
Ik ben nog steeds geen voorstander van een paar honderd mensen express doodschieten, nee, sorry.
He jammer, naja dan toch maar ...quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geen voorstander van een paar honderd mensen express doodschieten, nee, sorry.
Ik denk ook dat dat "misschien" leid tot heeeeeeel veeeeel grotere rellen, voor weken, gevolgd door 4 jaar het kabinet wilders-1. En dan idd misschien wel een letterlijke burgeroorlog.
So let's not.
CDA en CU zijn voor.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef crystal_meth het volgende:
Volgens mij zijn ze dronken. Een totaalverbod op alcoholverkoop lijkt de enige oplossing.
Is Nederland bezet door Noord-Korea o.i.d.?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef crystal_meth het volgende:
God neequote:
Plein van de Hemelse Vrede taferelen moet je niet willen nee. Sterker nog dan ga ik ook de straat op, om het aftreden van de minister, de burgemeester en de politie chef te eisen. Dat is gewoonweg absurd.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat "misschien" leid tot heeeeeeel veeeeel grotere rellen, voor weken, gevolgd door 4 jaar het kabinet wilders-1. En dan idd misschien wel een letterlijke burgeroorlog.
So let's not.
Dat is snel. Nog geen halfuur naar de tweet over de Kmar.quote:
Tja 'we' moeten toch iets doen, he. Tegenwoordig maakt het toch niet meer uit of een maatregel effect heeft,quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef crystal_meth het volgende:
En dan sta ik naast je, dat gaat echt veel te ver.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Plein van de Hemelse Vrede taferelen moet je niet willen nee. Sterker nog dan ga ik ook de straat op, om het aftreden van de minister, de burgemeester en de politie chef te eisen. Dat is gewoonweg absurd.
En dan de burgemeester van Eindhoven verwijten dat 'ie te veel overdrijft.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef trein2000 het volgende:
Plein van de Hemelse Vrede taferelen moet je niet willen nee.
Haha! Ik had 'm net onder mn CTRL+V zitten. Wat een bizarre avond zeg.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef Sfancta het volgende:
De avond afsluiten met een klassieker
https://www.dumpert.nl/item/8052861_4d0b731c
Nouja, de rellen een burgeroorlog noemen is wel het domste wat je kunt doen als burgemeester denk ik. Daarmee geef je ze veel meer legitimiteit dan ze verdienen en laat je zien dat je het niet onder controle hebt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dan de burgemeester van Eindhoven verwijten dat 'ie te veel overdrijft.
Ik begon niet over machinegeweren.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dan de burgemeester van Eindhoven verwijten dat 'ie te veel overdrijft.
dit is er ook wel eentje, wat een domoorquote:Op zondag 24 januari 2021 23:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, de rellen een burgeroorlog noemen is wel het domste wat je kunt doen als burgemeester denk ik. Daarmee geef je ze veel meer legitimiteit dan ze verdienen en laat je zien dat je het niet onder controle hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |