Ik hoop dat die avondklok stopt. Niet met geweld, maar het zou een wijs besluit zijn om er gewoon mee te kappen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hopen dat ze niet toegeven aan zulke idioterie
Ja! En het inschoppen van winkel- en horecazaken is ook eh....... o, wacht.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun boosheid richten op de plekken die het meest zichtbaar zijn geweest de afgelopen maanden, hoe dom ook.
De teststraat zal voor de mensen die het virus niet erkennen symbool staan voor de onderdrukking, dus die willen ze weg hebben. Er zijn ook mensen die geloven dat de ziekenhuizen eigenlijk leeg zijn, dus die zijn ook onderdeel van dat symbool.
Wellicht ten overvloede uiteraard, maar ik praat het absoluut niet goed.
Die figuren mag je wel gewoon met een gericht schot neerhalen....quote:
Tja, die gozer was blijkbaar wel 'chillen bij vrienden' en gewoon te laat vertrokken. Bovendien moest hij een half uur fietsen, dus dan had hij wat eerder moeten beginnen met harder trappen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Op de fiets naar huis racen en dan om 21.01 een boete krijgen op 600 meter van je huis![]()
Ik ben daar tegen en wil het op geen enkele manier bagataliseren of wat dan ook. Maar ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het label terreur. Dat is nogal iets.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ramen ingooien bij ziekenhuizen? Winkels en horecabedrijven vernielen en plunderen? ‘Gewoon’ tellen?
Ik vind dit echt ongelofelijk verdrietig. Mensen daar hard aan het werk Zijn en dan paar van die gekken die dit flikkenquote:
Je hebt 2 mogelijkheden. Gelijk verlenging avondklok met spoed aankondigen of avondklok maatregelen teniet doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hopen dat ze niet toegeven aan zulke idioterie
Van Disselquote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van Dissel wilde nu eenmaal geen gedragswetenschappers in het OMT.
Je kon het wel verwachten naar gisterenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Maakt het wel een bijzondere avond overal rellen, in kleine gehuchten grote steden en alles daartussen.
Misschien.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun boosheid richten op de plekken die het meest zichtbaar zijn geweest de afgelopen maanden, hoe dom ook.
De teststraat zal voor de mensen die het virus niet erkennen symbool staan voor de onderdrukking, dus die willen ze weg hebben. Er zijn ook mensen die geloven dat de ziekenhuizen eigenlijk leeg zijn, dus die zijn ook onderdeel van dat symbool.
Wellicht ten overvloede uiteraard, maar ik praat het absoluut niet goed.
Niet helemaal. Terrorisme heeft als doel een ideologische overtuiging op te dringen (door middel van maatschappij-ontwrichtend geweld). Dit lijkt vooral onvrede te zijn die op een hele verkeerde manier tot uiting komt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Terrorisme draait om maatschappij-ontwrichtend geweld. Dit kun je wel als zodanig bestempelen.
Ik dacht dat we de menselijke maat belangrijk vonden.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, die gozer was blijkbaar wel 'chillen bij vrienden' en gewoon te laat vertrokken. Bovendien moest hij een half uur fietsen, dus dan had hij wat eerder moeten beginnen met harder trappen.
Als je nu avondklok stopt door een paar rellende jongeren, die zich gewoon vervelen, raak je alle geloofwaardigheid als regering kwijt en kan je het schudden vanaf nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop dat die avondklok stopt. Niet met geweld, maar het zou een wijs besluit zijn om er gewoon mee te kappen.
Zunne vuurbal jonguh!quote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef Sfancta het volgende:
https://www.facebook.com/watch/checkremunj/
Weet niet hoe ik filmpje gelijk deel, duurt 20 sec
En terecht.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het voelt alsof ze aan 't voorbereiden zijn om op te roepen om nog zwaardere maatregelen te nemen en de politie additionele ondersteuning te bieden.
Feyenoord hooligans zijn per definitie terroristenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben daar tegen en wil het op geen enkele manier bagataliseren of wat dan ook. Maar ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het label terreur. Dat is nogal iets.
Boze Feyenoord hooligans zijn toch ook geen terroristen?
Dan geef je toe aan een kleine groep relschoppers, kan een zeer gevaarlijk precedent creëren. Nooit doen!quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop dat die avondklok stopt. Niet met geweld, maar het zou een wijs besluit zijn om er gewoon mee te kappen.
Of nu aankondigen dat hij op 9 feb afloopt. Dan geef je niet toe aan geweld maar haal je wel de angel er uit.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef JosMert het volgende:
[..]
Je hebt 2 mogelijkheden. Gelijk verlenging avondklok met spoed aankondigen of avondklok maatregelen teniet doen.
Ben benieuwd. Of gewoon laten doorlopen tot 9 februari. Kleine kans
En 2 weken geleden deden we hier lacherig over de bestorming van het Capitool, 'only in America'.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Maakt het wel een bijzondere avond overal rellen, in kleine gehuchten grote steden en alles daartussen.
ik vraag me nu echt af.....is dit nederland ?quote:
Hoor via meerderen weer dat de Duitse politie onderweg is naar Roermond op momentquote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En terecht.
Avondklok afschaffen graag, maar niet door dreiging van geweld. Als politie deze terroristen niet meer aan kan, moet leger bij springen.
Wat een zure opmerking, jeetje. Sowieso vrij kansloos dat je dit op deze manier in de schoenen van Van Dissel probeert te schuiven.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is wel echt een dieptepunt van wat ik vandaag heb gezien, gewoon een ziekenhuis bedreigenquote:
Geloofwaardigheid en draagvlak is toch verloren. Ik zou graag zien dat er gestopt wordt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je nu avondklok stopt door een paar rellende jongeren, die zich gewoon vervelen, raak je alle geloofwaardigheid als regering kwijt en kan je het schudden vanaf nu.
Als je nu meteen de avondklok afschaft geef je de relschoppers dus gelijk. Misschien moet ik dan ook dingen kapot maken om iets te krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En terecht.
Avondklok afschaffen graag, maar niet door dreiging van geweld. Als politie deze terroristen niet meer aan kan, moet leger bij springen.
Hoe groot acht jij de kans dat Van Dissel, de Jonge en Rutte daartoe bereid zijn?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of nu aankondigen dat hij op 9 feb afloopt. Dan geef je niet toe aan geweld maar haal je wel de angel er uit.
Ook.dan geef je toe want we weten helemaal niet of de avondklok nog verlengd moet worden vanwege Corona.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of nu aankondigen dat hij op 9 feb afloopt. Dan geef je niet toe aan geweld maar haal je wel de angel er uit.
de duitse politie.....krijgen ze ook duitse bevoegdheden ? dan kan het nog leuk wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef Sfancta het volgende:
Hoor dat de Duitse politie onderweg is naar Roermond, omdat het helemaal uit de klauwen loopt daar, geen manschappen genoeg.
Zo klein is die groep niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan geef je toe aan een kleine groep relschoppers, kan een zeer gevaarlijk precedent creëren. Nooit doen!
Heeft de NOS Trump al aangewezen als aanstichter van de huidige situatie?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En 2 weken geleden deden we hier lacherig over de bestorming van het Capitool, 'only in America'.
Uh-uh mensen zijn overal eender.
Ik dacht dat jij regeltjes belangrijk vond.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de menselijke maat belangrijk vonden.
de ware aard komt naar boven drijvenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik vraag me nu echt af.....is dit nederland ?
gelukkig maar want die hebben weinig verstand van virussenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In bijna alle europese landen zijn rellen geweest vanwege avondklok. Dus onjuistquote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef longasleep het volgende:
Op wereldtoneel zien wij als land er uit als een stel kinderen.
MEHHHH! lockdown MEHHHH! ik mag niet uitgaan MEHHHH!!! avondklok MEHHH!!
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hoor via meerderen weer dat de Duitse politie onderweg is naar Roermond op moment
Ik weet het echt niet. De verklaring die ik gaf is de enige die ik kan verzinnen, absoluut niet om het goed te praten. Op het moment dat een GGD testlocatie symbool staat voor die repressie (zoals in sommige kringen gezegd wordt) gaat die boosheid zich daarop richten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Misschien.
Maar dit zijn juist plekken waar mensen door moeten blijven werken om het leven door te laten gaan. Waarom dat saboteren?
Misschien hebben we dan nog steeds dalende cijfers en ja dan is er maar één optie: verlengen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ook.dan geef je toe want we weten helemaal niet of de avondklok nog verlengd moet worden vanwege Corona.
Er is geen andere optie dan aanpakken. 17 miljoen Nederlanders kijken mee.
gooi heel 2021 dan maar gelijk weg als je dat doetquote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef Automatisch het volgende:
Klaar om te stoppen met al die belachelijke regels.
Nee, de fout ligt in de structuur rondom de regering, het OMT en het ontbreken van adviesorganen in andere richtingen met een officiële status. Ik reageerde op een post waarin gesteld wordt dat het OMT te ver van de samenleving afstaat omdat ze alleen maar bezig zijn met het virus en niet met welk ander gevolg dan ook. In die context klopt mijn opmerking. De rest is jouw conclusie, maar dat staat niet in mijn post.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat een zure opmerking, jeetje. Sowieso vrij kansloos dat je dit op deze manier in de schoenen van Van Dissel probeert te schuiven.
Niet groot. Maar je komt op het punt dat je iets moet. En dat punt kan wel eens sneller komen dan men in Den Haag denkt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat Van Dissel, de Jonge en Rutte daartoe bereid zijn?
Haha Duitse politie heeft wel wat meer gezag ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de duitse politie.....krijgen ze ook duitse bevoegdheden ? dan kan het nog leuk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |