Dat klopt. De verordening is dan ook alleen van belang wanneer de situatie "dreigend" is, niet wanneer het al mis gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die mensen die nu stoeptegels uit de grond trekken en deze en vuurwerk naar de politie gooien kun je nu ook aanpakken.
En de "niet essentiele" winkels en sportscholen waren slechts tot 19 januari gesloten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:53 schreef Newone82 het volgende:
Nog 2 weken avondklok. Iedere dag rellen?
Denk het
Volgens mij, aan hun lichaamshoudingen te zien, waren ze geen onderdeel van de demo.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woedend. Die mevrouw had daar niets te zoeken. Ze kan me niet hard genoeg geraakt worden.
Ja, waar ze misschien lang voor gespaard heeft en waar ze morgen weer mee moet gaan werken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou dat echt de eigenaar van de auto zijn? Het is maar een auto zeg..
Stel je hebt weinig geld, hebt een auto van 3k, en krijgt er straks 500 voor terug. Ik zou tranen met tuiten huilen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wtf, maar een autoquote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Brand stichten als er net wordt geroepen dat er kinderen wonen. De knuppel erover.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gekken, heeft niks met de avondklok te maken
Niet de Jamin.quote:
Ik ben een redelijke autoliefhebber maar zou wat gematigder reageren denk ik. Ik zou wel extreme denkbeelden tegen de relschoppers ontwikkelenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat het de volgende keer maar jouw auto mag zijn danquote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je auto in brand staat en je zou daar boos om zijn! Walgelijk!quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goed voor de bloedsuikerquote:Op zondag 24 januari 2021 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet de Jamin.Leave the snoepjes alone!
Ik zat aan een vlaggenstok te denken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Loopt een van die kneuzen nu met een complete straatlantarenpaal?
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Tuurlijk mogen mensen nu ook buiten gaan om te ''protesteren'' (lees gewoon een vandaaltje uithangen) maar dan mogen ze ook geweigerd worden voor behandeling in het ziekenhuis als ze covid krijgen of achteraan sluiten in een wachtrij bij iedere andere medische behandeling.
Auto is toch verzekerd...quote:Op zondag 24 januari 2021 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel je hebt weinig geld, hebt een auto van 3k, en krijgt er straks 500 voor terug. Ik zou tranen met tuiten huilen.
Alleen al om het feit dat ze mijn bezit in brand steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |