Doen ze echt die oproep?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef Fugue het volgende:
FvD roept ook op om de avondklok te negeren. Wat een smerig tuig hebben we ook zitten
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef Fugue het volgende:
FvD roept ook op om de avondklok te negeren. Wat een smerig tuig hebben we ook zitten
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dan had die meid daaraan moeten denken toen ze alle voorgaande waarschuwingen negeerde
En dan morgen ook weer janken dat al die winkels en horeca dicht zijn en hoe erg het voor die mensen is. Dezelfde winkels en horeca die nu de dupe zijn van dit tuigquote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef Fugue het volgende:
nee voor dat tuig wat nu loopt te rellen , die ¤95,00 nemen ze op de koop toequote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Omdat je buiten loopt? Dat lijkt me wel wat buitensporig.
Het is wel effectief, dat moet ik je nageven.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woedend. Die mevrouw had daar niets te zoeken. Ze kan me niet hard genoeg geraakt worden.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef Revanches het volgende:
[..]
Inderdaad, Spanje ook al tijden een avondklok en lang niet zoveel als gezeik als hier.
Dat is geen oproep maar het schurkt wel tegen het randje.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[twitter]
https://twitter.com/fvdemocratie/status/1353434073889345539[/twitter]
Natuurlijk ze maken gewoon de regels strenger. Want als 95 euro boete niet helpt dan gaan we gewoon terug naar dat strafblad dat heb je aan die lui die voor onze vrijheid strijden te danken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd of men überhaupt genoeg capaciteit heeft om grote rellen in meerdere grote steden te handhaven.
daar roepen ze niets op, ze melden alleen iets. Jeetje wat een stemmingmakerij weerquote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://twitter.com/fvdemocratie/status/1353434073889345539
Please. Het inzetten van een wapen moet altijd proportioneel zijn. In dit geval was het dat toch duidelijk niet?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dan had die meid daaraan moeten denken toen ze alle voorgaande waarschuwingen negeerde
Die tweet is de definitie van stemmingsmakerij.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
daar roepen ze niets op, ze melden alleen iets. Jeetje wat een stemmingmakerij weer
Ja dan wil je toch die gek in dat berenpak raken? Niet het kleinste persoon een meisje?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is wel effectief, dat moet ik je nageven.
Moeten ze die ook zelf aanduwen?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef KNAK het volgende:
....langzaam gaat het deurtje van het leger open..
Over een week op elke rel-hoek van elke rel-stad een humvee...
Ja Hehe, dat is gewoon tegen de avondklok zijn. Je kan tussen de regels door wel een oproep lezen, maar dan wil je die oproep eigenlijk al horen.quote:
ja zo kan je alles wel verdraaienquote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die tweet is de definitie van stemmingsmakerij.
Ah oke, dat wist ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
https://www.theguardian.c(...)ti-lockdown-protests
Echt man. Wat een uitschot is dat antisemitische splinterpartijtje ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef Fugue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |