De avondklok is voor de relschoppers de spreekwoordelijke druppel.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:00 schreef Momo het volgende:
Dit heeft natuurlijk niks met de avondklok te maken dat je van een medeburger de winkel gaat slopen.
Tja, ze hebben ook niet veel te doen hè. Nog niet eens klaar met studeren en ze worden al geacht achter de geraniums te zitten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:02 schreef Ven1972 het volgende:
Lijkt wel echt oorlog in verschillende steden in Nederland, wordt alleen maar erger. Ik denk dat de jeugd en jong volwassenen echt depressief zijn en daarom doen ze dat dit.
Tijdens de avondklok zijn demonstratie sowieso verboden.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als er geen aanleiding is om een demonstratie te ontbinden mag je toch gewoon altijd demonstreren? Dat er nu relschoppers tussen zitten is kut, maar juist demonstraties tegen het beleid moeten gewoon kunnen. Volgens Berend Roorda
[..]
Het lijkt mij dat als er geen aanleiding is om te denken dat er wanordelijkheden zullen zijn ze de demonstratie niet mogen verbieden.
Weet je zeker dat het geen Romeo's waren ? Knuppel/ploertendoders zijn geen dingen - wapens - die je zo maar vertoont.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef Heph844 het volgende:
Het probleem met dit alles is dat er mensen tussen zitten die oprecht boos zijn over het beleid en daar hun woede over willen uiten. Maar daarnaast staan er twee of drie die elke reden om boos te zijn aangrijpen om hun favoriete hobby uit te oefenen: rellen tegen de ME.
Ooit in een ver verleden stond ik te protesteren tegen de Tweede Fase. Toen stond ik ook naast wat Haagse ADO-supporters met ploertendoders. En die waren daar echt niet om hun mening over onderwijshervormingen te geven
Je mag op eigen grond demonstreren.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:03 schreef Confetti het volgende:
Tijdens de avondklok zijn demonstratie sowieso verboden.
Als ik boos ben dan maak ik ook geen spullen van anderen kapot. Dit is gewoon tuig.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:02 schreef Fred het volgende:
[..]
De avondklok is voor de relschoppers de spreekwoordelijke druppel.
En als je als groep boos bent, dan moet alles het ontzien.
Ik bedoelde meer in algemene zin, overdag.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tijdens de avondklok zijn demonstratie sowieso verboden.
Kondigen ze gewoon een noodverordening af vanwege gevaar voor de volksgezondheid.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als er geen aanleiding is om een demonstratie te ontbinden mag je toch gewoon altijd demonstreren? Dat er nu relschoppers tussen zitten is kut, maar juist demonstraties tegen het beleid moeten gewoon kunnen. Volgens Berend Roorda
[..]
Het lijkt mij dat als er geen aanleiding is om te denken dat er wanordelijkheden zullen zijn ze de demonstratie niet mogen verbieden.
Dat zou wel heel debiel zijn. Tot zover de werkelijke virusbestrijding..quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef JosMert het volgende:
Vraag is hoe de politiek hier op gaat reageren. Aangrijpen voor nog meer maatregelen? Zou me niks verbazen.
Ook dat, daarom veroorzaken ze veel problemen in Nederland. Het is zeker dat we nu roerige tijden hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:03 schreef Fred het volgende:
[..]
Tja, ze hebben ook niet veel te doen hè. Nog niet eens klaar met studeren en ze worden al geacht achter de geraniums te zitten.
Dit zeg je nu telkens. Wie praat dit nu goed dan? De algemene concensus in dit topic is toch dat het begrijpelijk is dat mensen boos zijn, maar dat rellen niet het antwoord zijn?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Predator40 het volgende:
ik snap niet dat mensen dit nog proberen goed te praten en dit gewoon goed te keuren.
dan ben je echt niet goed in je bovenkamer.
Als we nou nog eens éxtra verontwaardigd zijn met z'n allen dan houden ze vast op.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Predator40 het volgende:
ik snap niet dat mensen dit nog proberen goed te praten en dit gewoon goed te keuren.
Een grapperhaus zie ik dit wel aankondigen hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat zou wel heel debiel zijn. Tot zover de werkelijke virusbestrijding..
Niemand probeert dit goed te praten. Ook niet als jij in 195 opeenvolgende posts herhaalt dat dat wel zo is.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Predator40 het volgende:
Dat zou een domme zet zijn. Dan versterk je de woede juist. En bovendien geef je dan toe dat je maatregelen instelt wat niks met corona te maken heeft.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef JosMert het volgende:
Vraag is hoe de politiek hier op gaat reageren. Aangrijpen voor nog meer maatregelen? Zou me niks verbazen.
Dan wordt het oorlog. Voor zo ver dat nog niet het geval is.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef JosMert het volgende:
Den Haag moet stoppen met symptoombestrijding en gewoon het vaccineren eens op de rit krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat zou wel heel debiel zijn. Tot zover de werkelijke virusbestrijding..
Tuig dat niks te doen heeft, omdat de rest van het land ze binnen houdt. Logisch dat ze best zijn op de rest van het land.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
Als ik boos ben dan maak ik ook geen spullen van anderen kapot. Dit is gewoon tuig.
Gewoon voor de lol rellen en de kans waar nemen om te plunderen. Zit ook een hoop frustratie bij natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:02 schreef Ven1972 het volgende:
Lijkt wel echt oorlog in verschillende steden in Nederland, wordt alleen maar erger. Ik denk dat de jeugd en jong volwassenen echt depressief zijn en daarom doen ze dat dit.
Wie praat dit goed in dit topic? Niemand. Praat voor jezelf predator kerelquote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Predator40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |