Heineken, meh.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink momenteel een Heineken pilsje
Van de 5 of 7? En volstaat een avondje of zoals wanneer Champions league is even 2 uurtjes tijdens de weds?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een geldige reden hebt is het toegestaan een dag niet aanwezig te zijn.
Wel netjes een spatschermpje, kan je niks van zeggenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent in Nederlands zelfs niet veilig tegenover ouwe omaatjes
[ afbeelding ]
Prima pilsje voor op de zondagquote:
Nee joh, ze hadden hem wel mogen houden ipv prutsers als Ekkelenkamp maar voor een aankoop mogen ze nu wel een categorie hoger shoppen.quote:
Benieuwd wat ze daarna hebben gedaan. Knuppel tegen haar knie en in busje smijtenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel netjes een spatschermpje, kan je niks van zeggen
Geen idee, zal vast nog niet volwassen genoeg spelen voor Ten Hag om hem daar neer te zetten.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja controlerend
Zolang Ekkelenkamp als optie wordt gezien op die posities is de bezetting daar ook nog niet helemaal lekker
Wat is er met Taylor eigenlijk
Ekkelenkamp wel natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast nog niet volwassen genoeg spelen voor Ten Hag om hem daar neer te zetten.
Neerknuppelen die handel.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent in Nederlands zelfs niet veilig tegenover ouwe omaatjes
[ afbeelding ]
Het was ook kut dat ze dat deden. Maar erg consequent is het zo niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Die handsregel is ook weer veranderd ofzo?
In het begin gaven ze overal een penalty voor.
Nee dit is gewoon een penalty. Maar Feyenoord ontsnapt.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Die handsregel is ook weer veranderd ofzo?
In het begin gaven ze overal een penalty voor.
Ik vind Alfa het lekkerste (al drink ik niet zoveel bier)quote:Op zondag 24 januari 2021 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan Hertog Jan (al drink ik niet zoveel bier)
Ook lekkerquote:Op zondag 24 januari 2021 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan Hertog Jan (al drink ik niet zoveel bier)
Ik ben daar te beta voorquote:Op zondag 24 januari 2021 17:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik vind Alfa het lekkerste (al drink ik niet zoveel bier)
Hand werd wel gezocht, was geen schotquote:Op zondag 24 januari 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een penalty. Maar Feyenoord ontsnapt.
1mm buitenspel constateren in 5 minuten.quote:
Familie meensgodquote:Op zondag 24 januari 2021 17:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik vind Alfa het lekkerste (al drink ik niet zoveel bier)
Ook vrij grote kans ontnomen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Hand werd wel gezocht, was geen schot
Maar hand stak ver uit
Feestjes, partijen, et ceteraquote:
Goh je raadt het ook nietquote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef 7Eleven het volgende:
Nou inzetten op feyenoord to win, moet weer in het zadel worden geholpen
Echt hequote:Op zondag 24 januari 2021 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha jorgensen
Ja hij scoort leuk maar die goochelshow ervoor
Van wie?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga winnen met mijn 3-1 voorspelling.
Mark van Rijswijk kon wel eens de enige zijnquote:Op zondag 24 januari 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Kennen ze daar allemaal de regels niet of zo.
Sorry jongens, dit maakt mij boos.
Ik vind het wat te vroeg om hiermee te gaan pochen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga winnen met mijn 3-1 voorspelling.
Sjongejonge die edit was vliegensvlug op de telefoon nota bene.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, ik denk dat je het weer niet snapt. Dit is Leo niet.
Ik kijk ook maar half.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wat te vroeg om hiermee te gaan pochen.
Het zit AZ niet mee deze week.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Boekel hier de VAR dus. Die zou de penalty wel moeten zien toch?
Genant zeg
Feyenoord moet geholpen worden in de top 3, zodat espn kan blijven komen met dat supersunday gekenkerquote:Op zondag 24 januari 2021 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genant zeg
Dit klinkt ietwat ziedend.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:23 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Feyenoord moet geholpen worden in de top 3, zodat espn kan blijven komen met dat supersunday gekenker
https://www.forzanec.nl/n(...)duel-nec-in-de-kuip/quote:Op zondag 24 januari 2021 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genant zeg
forzanec.nlquote:Op zondag 24 januari 2021 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.forzanec.nl/n(...)duel-nec-in-de-kuip/
Ik denk eigenlijk dat PSVCL gewoon heeft gegoogled op "Van Boekel anti feyenoord" ofzoquote:Op zondag 24 januari 2021 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij een complotmapje op zijn computer hebben staan?
Interview met van Boekel zelfquote:Op zondag 24 januari 2021 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat PSVCL gewoon heeft gegoogled op "Van Boekel anti feyenoord" ofzo
Dit heeft hij al meermaals gepost hoor dus dan moet het waar zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:28 schreef Tagliano het volgende:
En jawel, je verwacht het niet
[ afbeelding ]
Ohja opperkleurder, die bestond ook nog.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:30 schreef Tagliano het volgende:
Het was natuurlijk leuker geweest als PSVCL gewoon naar zijn eigen topic had verwezen, wat ook hoog scoort in de Google resultaten
VBL / Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |