abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 24 januari 2021 @ 14:45:19 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197609222
- Vanaf 16-08-2021 is dit ook het topic waar je alles over Burger King en KFC bespreekt ):O oO< -


Welkom in het enige echte McDonald's topic! Dit is voor alles wat over de McDonald's gaat.
Hou het netjes, en geen gezeik natuurlijk. Wel zo gezellig voor iedereen! (Klachten mogen wel natuurlijk)





[ Bericht 7% gewijzigd door Lucky_Strike op 16-08-2021 14:30:50 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197609448
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:42 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Lekker voor die vrachtwagen chauffeurs etc die 's nachts gewoon moeten doorrijden -O-
die zijn het ondertussen wel gewend om als honden behandelt te worden langs de weg. Zelfs een plasje plegen bij laad en los adressen is al verboden in het corona tijdperk
pi_198158585
Vanochtend trek in een Big Tasty. Als trouwe klant lekker door de McDrive, niks aan de hand zou je denken...

Maar wat hoorde ik bij het bestellen? Wij verkopen geen Big Tasty meer, die is vandaag uit het assortiment gehaald

Hoe verzin je het! Alsof de coronamaatregelen nog niet erg genoeg zijn, nu ook de Tasty uit ons klein beetje dagelijks geluk halen. De gifemmer moet voor ons Nederlanders blijkbaar helemaal leeg. Mark Rutte, doe er iets aan, Tasty terug als Koninklijk Besluit!
pi_198158677
Zondag om mijn kater te verjagen even langs de McDrive. Die Spicy McChicken is wat inspiratieloos. Maar eerlijk is eerlijk, wel lekker en ook nog wel scherp.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198158685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:13 schreef Reageurs het volgende:
Vanochtend trek in een Big Tasty. Als trouwe klant lekker door de McDrive, niks aan de hand zou je denken...

Maar wat hoorde ik bij het bestellen? Wij verkopen geen Big Tasty meer, die is vandaag uit het assortiment gehaald

Hoe verzin je het! Alsof de coronamaatregelen nog niet erg genoeg zijn, nu ook de Tasty uit ons klein beetje dagelijks geluk halen. De gifemmer moet voor ons Nederlanders blijkbaar helemaal leeg. Mark Rutte, doe er iets aan, Tasty terug als Koninklijk Besluit!
Die “Big Tasty” was toch al geen echte Big Tasty meer en smaakte nergens naar, dus je mist er niks aan.

Liever helemaal weg dan een hele slechte neppe variant van de echte Big Tasty. Begrijp nog steeds niet hoe dat ooit uit hun assortiment is gegaan.
pi_198158800
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Die “Big Tasty” was toch al geen echte Big Tasty meer en smaakte nergens naar, dus je mist er niks aan.

Liever helemaal weg dan een hele slechte neppe variant van de echte Big Tasty. Begrijp nog steeds niet hoe dat ooit uit hun assortiment is gegaan.
Hij was ooit veel beter. Maar nu helemaal geen Tasty meer........

Ik kan alleen maar mevrouw Thunberg citeren: how dare you! How dare you look away while we are hungry for a nice double big tasty with bacon and cheese!!!!!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:43:08 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198158983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:13 schreef Reageurs het volgende:
Vanochtend trek in een Big Tasty. Als trouwe klant lekker door de McDrive, niks aan de hand zou je denken...

Maar wat hoorde ik bij het bestellen? Wij verkopen geen Big Tasty meer, die is vandaag uit het assortiment gehaald

Hoe verzin je het! Alsof de coronamaatregelen nog niet erg genoeg zijn, nu ook de Tasty uit ons klein beetje dagelijks geluk halen. De gifemmer moet voor ons Nederlanders blijkbaar helemaal leeg. Mark Rutte, doe er iets aan, Tasty terug als Koninklijk Besluit!
Hij staat ook gewoon niet meer bij de producten onder de P in de OP :o

HOE DAN???? :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198159175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:13 schreef Reageurs het volgende:
Vanochtend trek in een Big Tasty. Als trouwe klant lekker door de McDrive, niks aan de hand zou je denken...

Maar wat hoorde ik bij het bestellen? Wij verkopen geen Big Tasty meer, die is vandaag uit het assortiment gehaald

Hoe verzin je het! Alsof de coronamaatregelen nog niet erg genoeg zijn, nu ook de Tasty uit ons klein beetje dagelijks geluk halen. De gifemmer moet voor ons Nederlanders blijkbaar helemaal leeg. Mark Rutte, doe er iets aan, Tasty terug als Koninklijk Besluit!
Op naar Duitsland heujjj *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_198159626
Nou, zo het wordt het karige aanbod nog kariger. Mcdo boycotten en naar de BK gaan (die eigenlijk toch lekkerder is, maar geen filiaal bij mij in de buurt :{ ) :+
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:28:44 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198159651
Coupons zijn terug. Big Mac of McChicken voor ZEVEN GULDEN EN VIJFTIG CENT

Daar kocht je vroeger een heel menu voor.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198159760
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coupons zijn terug. Big Mac of McChicken voor ZEVEN GULDEN EN VIJFTIG CENT

Daar kocht je vroeger een heel menu voor.
Ik reken nooit terug, maar ik ben het ermee eens dat prijs/kwaliteitverhouding nogal scheef is. Gister toevallig nog afgehaald, vriendinnetje van mijn dochter bleef spelen en eten. Het is dat die meiden van een happy meal genieten, van mij hoeft het eerlijk gezegd niet (meer).
pi_198159775
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coupons zijn terug. Big Mac of McChicken voor ZEVEN GULDEN EN VIJFTIG CENT

Daar kocht je vroeger een heel menu voor.
Ik las mens :o :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:48:24 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198159950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik las mens :o :')
Als je ver genoeg terug gaat kun je inderdaad mensen kopen voor 7,50
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198160648
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:13 schreef Reageurs het volgende:
Vanochtend trek in een Big Tasty. Als trouwe klant lekker door de McDrive, niks aan de hand zou je denken...

Maar wat hoorde ik bij het bestellen? Wij verkopen geen Big Tasty meer, die is vandaag uit het assortiment gehaald

Hoe verzin je het! Alsof de coronamaatregelen nog niet erg genoeg zijn, nu ook de Tasty uit ons klein beetje dagelijks geluk halen. De gifemmer moet voor ons Nederlanders blijkbaar helemaal leeg. Mark Rutte, doe er iets aan, Tasty terug als Koninklijk Besluit!
:D

Snap dat ze het eruit gooien want deze verkocht waarschijnlijk niet goed. Typisch hoe Mc NL hun assortiment nog kunnen verkleinen terwijl die al ellendig klein is. En de buren kunnen het wel.
Die coupons ook :') En dan mag je ook maar 1 per bestelling.

Morgen in Duitsland QP voor ¤ 1,99 (en geen max aantallen) en vrijdag Filet o Fish voor ¤ 1,50.
Als je naar dat menu kijkt snap je het hier echt niet. Spicy Nuggets, ouderwetse Big Tasty, McRib, Chili Cheese Snacks, double Filet o Fish, double Chili Cheese Burger etc. -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198161085
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, zo het wordt het karige aanbod nog kariger. Mcdo boycotten en naar de BK gaan (die eigenlijk toch lekkerder is, maar geen filiaal bij mij in de buurt :{ ) :+
Jij kwam ook uit Rotterdam-Zuid toch? De (nieuwe) Burger King Zuidplein, pal naast het metrostation, is de hele dag open voor afhaal. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 23-02-2021 13:59:22 ]
pi_198161157
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Jij kwam ook uit Rotterdam-Zuid toch? De (nieuwe) Burger King Zuidplein, pal naast het metrostation, is de hele dag open voor afhaal. :+
I know. Maar dan moet ik mijn auto weer daar parkeren... Liever drive in. Dichtstbijzijnde is dan die bij Alexandrium.
pi_198172190
Lol dit slaat wel nergens op. Ik ben blij dat de Maestro Burger eindelik weer terug is, maar nu hebben ze de single versie dezelfde prijs gegeven als wat vorig jaar de double was, die nu dus duurder is :')
(she/her)
pi_198175115
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Die “Big Tasty” was toch al geen echte Big Tasty meer en smaakte nergens naar, dus je mist er niks aan.

Liever helemaal weg dan een hele slechte neppe variant van de echte Big Tasty. Begrijp nog steeds niet hoe dat ooit uit hun assortiment is gegaan.
Volgens dit filmpje gaan ze aan zichzelf werken dus hopelijk smaken ze ook weer zoals vroeger :P

https://www.facebook.com/watch/?v=740597536828345
  woensdag 24 februari 2021 @ 09:48:33 #19
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_198177615
Weer die tyfus Maestro burger terug, die hadden ze eerst ook al 3 jaar achter elkaar op het menu staan :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_198178057
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik reken nooit terug, maar ik ben het ermee eens dat prijs/kwaliteitverhouding nogal scheef is. Gister toevallig nog afgehaald, vriendinnetje van mijn dochter bleef spelen en eten. Het is dat die meiden van een happy meal genieten, van mij hoeft het eerlijk gezegd niet (meer).
Mee eens, ik moet tegenwoordig ¤14 uit geven voor een menu plus een lossen burger.
Daar koop ik ook bijna een hoofdgerecht voor bij een normaal restaurant.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 24 februari 2021 @ 10:40:53 #21
319979 Fok-it
All is well
pi_198178272
quote:
15s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:48 schreef junkiesietze het volgende:
Weer die tyfus Maestro burger terug, die hadden ze eerst ook al 3 jaar achter elkaar op het menu staan :r
Je bent wel heel erg mad over een fastfoodketen waar je zogezegd nooit komt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 24 februari 2021 @ 11:21:00 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_198178725
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je bent wel heel erg mad over een fastfoodketen waar je zogezegd nooit komt.
zeg, jij moet lekker zo doorgaan ja :(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_198178769
Ik ben al een jaar niet meer bij de Mac geweest (vroeger kwam ik er nog wel eens op weg vanaf werk)
pi_198180715
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 01:05 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Volgens dit filmpje gaan ze aan zichzelf werken dus hopelijk smaken ze ook weer zoals vroeger :P

https://www.facebook.com/watch/?v=740597536828345
Ik ga duimen. Als dit gebeurt ga ik zeker er weer eens heen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198180785
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 01:05 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Volgens dit filmpje gaan ze aan zichzelf werken dus hopelijk smaken ze ook weer zoals vroeger :P

https://www.facebook.com/watch/?v=740597536828345
Dit staat in de reacties van het filmpje, dus vergeet het maar

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 24 februari 2021 @ 14:30:52 #26
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198181170
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coupons zijn terug. Big Mac of McChicken voor ZEVEN GULDEN EN VIJFTIG CENT

Daar kocht je vroeger een heel menu voor.
Wacht wat.
Alleen het broodje?

Oh wacht :') gulden. Ik dacht euro.
Weetje hoe erg ik schrok. :{w
pi_198189157
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:58 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Dit staat in de reacties van het filmpje, dus vergeet het maar

[ afbeelding ]
Tjah terugveranderen doen ze natuurlijk niet die eikels. Die smerige kutsaus mot optiefen.
pi_198195651
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:58 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Dit staat in de reacties van het filmpje, dus vergeet het maar

[ afbeelding ]
Meen je niet :( :'(
pi_198325755
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:13 schreef Reageurs het volgende:
Vanochtend trek in een Big Tasty. Als trouwe klant lekker door de McDrive, niks aan de hand zou je denken...

Maar wat hoorde ik bij het bestellen? Wij verkopen geen Big Tasty meer, die is vandaag uit het assortiment gehaald

Hoe verzin je het! Alsof de coronamaatregelen nog niet erg genoeg zijn, nu ook de Tasty uit ons klein beetje dagelijks geluk halen. De gifemmer moet voor ons Nederlanders blijkbaar helemaal leeg. Mark Rutte, doe er iets aan, Tasty terug als Koninklijk Besluit!
Ga naar Duitsland, daar haal je die goeie shit. Mac is daar 200x beter.
pi_198325824
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 22:25 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah terugveranderen doen ze natuurlijk niet die eikels. Die smerige kutsaus mot optiefen.
Alleen maar eruit omdat Maestro weer terug is. En dan gaat die weg en komt de BT weer terug. Innoveren of uitbreiden ho maar, McDonald's denkt dat als ze iets eruit halen mensen het zo missen dat ze het gelijk weer extra kopen als het weer terug komt. Lekker makkelijk zo.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198986466
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Maestro weer terug is. En dan gaat die weg en komt de BT weer terug
Wauw helemaal correct voorspeld, de Maestro is er inderdaad uitgehaald en de Big Tasty terug.

Maar ook de homestyle honey mustard is weer terug.
pi_198987014
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:58 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Dit staat in de reacties van het filmpje, dus vergeet het maar

[ afbeelding ]
Hoeren. De originele Big Tasty was altijd mijn favo cheat meal.

Dan maar wachten op een bezoek aan de McDonalds in Duitsland of Marokko (ik geloof dat ik in die landen eerder kom dan de VS), waar ze wel gewoon de originele receptuur handhaven voor de echte Big Tasty.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 13-04-2021 15:02:03 ]
pi_199060097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:27 schreef Reageurs het volgende:
Maar ook de homestyle honey mustard is weer terug.
En nu zelfs reclame maken met "nu vast op het menu!", ze durven wel risico's nemen hoor poe poe.
pi_199222157
quote:
McDonald's komt met persoonlijk aanbod

Een mobiele app had McDonald's al een tijdje, maar daar komt binnenkort een zogeheten loyaliteitsprogramma bij.

Dit programma, genaamd MyMcDonald's Rewards, wordt momenteel getest in de VS en Duitsland en moet vervolgens ook naar Nederland komen. Het doel ervan: rijen bij restaurants verkorten en klanten lokken met persoonlijke aanbiedingen.

Volgens Cor Molenaar, hoogleraar e-marketing aan de Rotterdam School of Management, wil McDonald's naast de traditionele impulsaankopen zo producten gaan aanbieden op basis van klantprofielen. "Er komen steeds minder mensen in de steden en dat is een probleem voor fastfoodketen en lunchrestaurants. Dat vraagt om nieuwe concepten."

Gratis eten
Molenaar ziet het fastfoodbedrijf als een van de voorlopers van de horecasector op dit gebied. "McDonald's is al een heel doordacht concept en het bedrijf is nu volop bezig met het ontwikkelen van apps. Daarmee kunnen ze hun relatief jonge doelgroep motiveren. Niet met speelpoppetjes zoals bij kinderen, maar wel met een gratis product voor terugkerende klanten. Dat is slim."

Wel ziet de retaildeskundige nog onontgonnen terrein voor het bedrijf. "Zakenmensen zullen niet zo snel tijdens de lunch een McDonald's-filiaal binnenstappen. Die doelgroep zou je weer met andere lunchproducten dan hamburgers kunnen aanspreken. Dat is nog wel een gat in de markt voor McDonald's."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mcdelivery-hamburger
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199222462
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

"Die doelgroep zou je weer met andere lunchproducten dan hamburgers kunnen aanspreken. Dat is nog wel een gat in de markt voor McDonald's."

Nee, gewoon nee.Naar de McD ga je niet voor de pokebowl of broodjes grillworst.
pi_199226267
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.Naar de McD ga je niet voor de pokebowl of broodjes grillworst.
:')
Als ze niet vernieuwen, is het niet goed. Als ze op deze weg zouden vernieuwen is het ook niet goed.
En ondertussen vaart McDonald's Nederland een koers waar ze blijkbaar internationaal ook heel tevreden mee is want anders hadden ze het wel anders gedaan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_199229318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

aka: we willen zoveel mogelijk data van je hebben om te verkopen
pi_199229454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:29 schreef mschol het volgende:

[..]

aka: we willen zoveel mogelijk data van je hebben om te verkopen
Burger King heb je ook een spaarsysteem. Kom er helaas niet meer door corona-gedoe -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:54:09 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199230231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:29 schreef mschol het volgende:

[..]

aka: we willen zoveel mogelijk data van je hebben om te verkopen
Die data is vooral heel waardevol voor henzelf. Het verkopen van data door de Mac zie ik niet gebeuren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 16 mei 2021 @ 13:40:19 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199449662
Al drie jaar geen nieuwe burgers.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 17 mei 2021 @ 10:49:26 #41
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199464411
elke keer dat ik hier kom moet ik denken aan mijn favo burger ever bij de mac.

de el nacho
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:02:56 #42
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199464653
Als de McKroket en Homestyle Crispy Chicken weg zouden gaan, dan hoef ik er echt nooit meer naar toe eigenlijk :') :@
SOONY
  maandag 17 mei 2021 @ 11:04:58 #43
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199464712
quote:
10s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:02 schreef DKUp het volgende:
Als de McKroket en Homestyle Crispy Chicken weg zouden gaan, dan hoef ik er echt nooit meer naar toe eigenlijk :') :@
Ik zal een mailtje voor je sturen, kijken of we dit kunnen regelen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:10:52 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199464822
quote:
10s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:02 schreef DKUp het volgende:
Als de McKroket en Homestyle Crispy Chicken weg zouden gaan, dan hoef ik er echt nooit meer naar toe eigenlijk :') :@
Tijdens de introductie van de McKroket (Hollandse weken) hadden ze ook Hollandse mayonaise. Ik bestelde toen altijd een McKroket plain en deed er dan die mayo op. 100x beter.

Of McKroket met de curry van de Nuggets :9
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 17 mei 2021 @ 11:16:38 #45
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199464888
quote:
15s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:04 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Ik zal een mailtje voor je sturen, kijken of we dit kunnen regelen
Dan ga ik alleen nog soms naar de KFC.
quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tijdens de introductie van de McKroket (Hollandse weken) hadden ze ook Hollandse mayonaise. Ik bestelde toen altijd een McKroket plain en deed er dan die mayo op. 100x beter.

Of McKroket met de curry van de Nuggets :9
Ik neem altijd een McKroket Plain inderdaad, ik vind die saus vaak te veel.
Oh ja en plain is bijna altijd warm en met saus lauw of koud. >:)
SOONY
pi_199475273
quote:
9s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:16 schreef DKUp het volgende:

Ik neem altijd een McKroket Plain inderdaad, ik vind die saus vaak te veel.
Oh ja en plain is bijna altijd warm en met saus lauw of koud. >:)
Dat kan haast tegenwoordig niet meer verschillen; ze worden beiden op hetzelfde moment gemaakt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_199475356
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan haast tegenwoordig niet meer verschillen; ze worden beiden op hetzelfde moment gemaakt.
Dit dus. Net als mensen die denken dat een Big Mac bestellen zonder augurk ervoor zorgt dat je een verse(re) burger krijgt :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_199475459
quote:
19s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit dus. Net als mensen die denken dat een Big Mac bestellen zonder augurk ervoor zorgt dat je een verse(re) burger krijgt :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja dat was "vroegah" wel een ding natuurlijk; de Big Mac lag bijna standaard op voorraad klaar. Bestelde je een grillorder dan moest deze wel speciaal gemaakt worden en was daarmee dus verser.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_199475477
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ja dat was "vroegah" wel een ding natuurlijk; de Big Mac lag bijna standaard op voorraad klaar. Bestelde je een grillorder dan moest deze wel speciaal gemaakt worden en was daarmee dus verser.
Klopt! Maar de meeste mensen denken dat het nog steeds zo werkt :')
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 17 mei 2021 @ 21:07:37 #50
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199475844
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan haast tegenwoordig niet meer verschillen; ze worden beiden op hetzelfde moment gemaakt.
Oh ja de laatste jaren maken ze het vers. De saus ben ik ook geen fan van dus prima. De laatste tijd is het wel warm als eerder.
SOONY
pi_199479906
De 'spicy' (en veggie) nuggets zijn er weer :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 31 mei 2021 @ 17:56:19 #52
16715 Mylene
*schatje*
pi_199696875
Ik weet niet hoor, maar het lijkt of het broodje met de pitjes van de Big Mac tegenwoordig meer goudbruin lijkt dan voorheen. Alsof het gebakken is. Voorheen was het broodje meer bleekjes en slapjes. Mijn ervaring.
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:59:58 #53
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_199920001
Waarom is de mcdo gestopt met speciale EK burgers ;(
Was hoogtepunt van het jaar bij deze tent..elke week andere burger....België en Duitsland hebben het wel :(
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_199920652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Waarom is de mcdo gestopt met speciale EK burgers ;(
Was hoogtepunt van het jaar bij deze tent..elke week andere burger....België en Duitsland hebben het wel :(
omdat het meer kost dan dat het opleverde.

Klanten komen toch wel, iedereen trainen, uitlegsheets maken, proefbakken, extra voorraad houden, reclame maken etc etc etc tegen een marginale extra winst

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2021 23:48:15 ]
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:13:22 #55
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199925475
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Waarom is de mcdo gestopt met speciale EK burgers ;(
Was hoogtepunt van het jaar bij deze tent..elke week andere burger....België en Duitsland hebben het wel :(
Wanneer was uberhaupt de laaste keer dat ze iets met speciale weken hadden?
Volgens mij de Wintersport weken in 2008. zo voelt het tenminste.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199925659
McDonalds en zakelijke klanten :')
gaan ze wijn of champagne serveren?
kun je een factuur krijgen?
kan je bij de McDonalds je maatpak laten stomen?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:28:39 #57
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_199926817
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Wanneer was uberhaupt de laaste keer dat ze iets met speciale weken hadden?
Volgens mij de Wintersport weken in 2008. zo voelt het tenminste.
Zoiets inderdaad.

Magn wel terug komen samen met de mcrib

[ Bericht 0% gewijzigd door Erosjuhhh op 17-06-2021 15:24:10 ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:36:12 #58
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199926975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:28 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Zoiets inderdaad.

Magneel terug komen samen met de mcrib
Rib komt nooit meer terug, hebben ze speciale grills voor nodig en die hebben ze niet meer. (lijkt me dat die gewoon in de opslag moeten staan van restaurants maargoed)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199934369
Ben echt al jaren niet geweest bij de Mc (op een keer een flurry halen voor ons zoontje)

Er is ook niet echt een reden tegenwoordig om te gaan, niks boeiends en op Thuisbezorgd heb je vaak al 10 “luxe” burgertenten die je de McD laten vergeten.
pi_199934720
Homestyle Crispy Chicken weg voor die honing mosterd-variant
Papieren rietjes
Slappe bakjes bij de McFlurry
Houten lepel waardoor mijn lip ging bloeden

Walgelijk
SOONY
pi_199934968
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Waarom is de mcdo gestopt met speciale EK burgers ;(
Was hoogtepunt van het jaar bij deze tent..elke week andere burger....België en Duitsland hebben het wel :(
Greek Mac :~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199940280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:47 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

omdat het meer kost dan dat het opleverde.

Klanten komen toch wel, iedereen trainen, uitlegsheets maken, proefbakken, extra voorraad houden, reclame maken etc etc etc tegen een marginale extra winst
En dat is dus jammer deze instelling van Mc NL. Want veel andere landen denken, mijns inziens niet zo kijkende naar assortiment en acties op diverse sites.
Beetje arrogante instelling van 'ze komen toch wel' en dan ook nog op hetzelfde veel te krappe assortiment 3x per jaar een prijsverhoging opgooien. Het goeie van hier vind ik wel dat er veel voor de medewerkers wordt gezorgd maar dat zal dan wel met het feit te maken hebben dat ze met de rest kosten proberen te dekken helaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199955585
quote:
13s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:11 schreef DKUp het volgende:
Homestyle Crispy Chicken weg voor die honing mosterd-variant
Papieren rietjes
Slappe bakjes bij de McFlurry
Houten lepel waardoor mijn lip ging bloeden

Walgelijk
Vooral de homestyle burger, dat was de lekkerste burger. Nu de honing mosterd die niet bijzonder is. En de dubbele cheeseburger is ook weg :(
pi_199968931
LOL

twitter
  zaterdag 19 juni 2021 @ 23:14:14 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199968968
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 23:12 schreef potjecreme het volgende:
LOL

[ twitter ]
Zo origineel lollercopter.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:36:42 #66
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200263234
Iemand deze al gehad



Vega Kroket
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:15:06 #67
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200263713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef KingRadler het volgende:
Iemand deze al gehad

[ afbeelding ]

Vega Kroket
ew wat zit daar voor drerrie in dan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:17:16 #68
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200263727
quote:
15s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:15 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

ew wat zit daar voor drerrie in dan
Hamburgerbroodje
Tarwemeel, water, suiker, plantaardige olie (koolzaad), zout, glansmiddel (water, plantaardig eiwit, zonnebloemolie, dextrose, maltodextrine, zetmeel), gist, emulgator (E742e), edelgist, E300

Bevat: Gluten
Kan sporen bevatten van: Melk, Sesam
McKroket Mosterd Saus
Water, koolzaadolie, witte azijn, eigeel (vrije uitloop), suiker, gemodificeerd maïszetmeel, mosterdzaad (3,0%), zout, dijon mosterd (water, mosterdzaad, gedistilleerde azijn, zout), specerijen, verdikkingsmiddel (Xanthaangom), conserveermiddel (kaliumsorbaat), citroensapconcentraat, zuren (citroenzuur en wijnsteenzuur)

Bevat: Ei, Mosterd
Veggie McKroket Patty
Water, paneermeel (tarwebloem, zout, peterselie, gist), tarwebloem, vegetarisch draadjesvleesch (water, scharreleiwitpoeder, kleurstof: E150d), plantaardige olie (palm, zonnebloem), boter, zout, gemodificeerd zetmeel, natuurlijk aroma, rijsteiwit, lactose, verdikkingsmiddel: agar, stabilisatoren: E451, E466, groentepoeder: oignon, knoflook, specerijen, melkeiwit, kruiden, rijsmiddelen: E450, E500.

Bevat: Gluten, Melk, Ei, Mosterd
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:19:14 #69
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200263747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:17 schreef KingRadler het volgende:
vegetarisch draadjesvleesch
lekker makkelijk, waar is dat van gemaakt dan :D
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:26:07 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200263850
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef KingRadler het volgende:
Iemand deze al gehad

[ afbeelding ]

Vega Kroket
Vorige keer. Prima kloon van de gewone McKroket.

Uiteraard bestellen zonder die vieze saus en er zelf fritessaus en curry op doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200273169
quote:
15s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

lekker makkelijk, waar is dat van gemaakt dan :D
water, scharreleiwitpoeder, kleurstof: E150d.
pi_200273190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef KingRadler het volgende:
Iemand deze al gehad

[ afbeelding ]

Vega Kroket
Omg is die terug *O*
pi_200273436
Had iemand al gezegd dat het een schande is dat de MC de eckte big tasty uit het assortiment heeft gehaald. Overigens in Duitsland veel beter assortiment. Ook al jaren een klacht. Ik ga wel naar de BK.
  donderdag 8 juli 2021 @ 20:41:43 #74
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200273558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef deprimist het volgende:
Had iemand al gezegd dat het een schande is dat de MC de eckte big tasty uit het assortiment heeft gehaald. Overigens in Duitsland veel beter assortiment. Ook al jaren een klacht. Ik ga wel naar de BK.
Many times
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200273818
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef deprimist het volgende:
Had iemand al gezegd dat het een schande is dat de MC de eckte big tasty uit het assortiment heeft gehaald. Overigens in Duitsland veel beter assortiment. Ook al jaren een klacht. Ik ga wel naar de BK.
Ik was paar weken geleden in Duitsland dus ging eten bij de Mc. Naast een McRib mijn favo Big Tasty, was zo fijn! O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200274291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik was paar weken geleden in Duitsland dus ging eten bij de Mc. Naast een McRib mijn favo Big Tasty, was zo fijn! O+
Dat dus. MC Nederlands is zo'n slap aftreksel. En dat al jaaaaren lang. Een schande. En schande van de big tasty. Kwalijke zaak.
pi_200274585
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorige keer. Prima kloon van de gewone McKroket.

Uiteraard bestellen zonder die vieze saus en er zelf fritessaus en curry op doen.
De saus is juist wat een McKroket lekker maakt. :D

Heel blij dat de vega versie terug is. O+ Hopelijk blijft die deze keer, maar dat zal wel weer niet.
  donderdag 8 juli 2021 @ 21:46:30 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200274655
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 21:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

De saus is juist wat een McKroket lekker maakt. :D

Heel blij dat de vega versie terug is. O+ Hopelijk blijft die deze keer, maar dat zal wel weer niet.
Haha smaken verschillen zullen we maar zeggen :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200275375
McKroket Plain *;
Is de vegetarische McKroket lekker?
SOONY
  donderdag 8 juli 2021 @ 22:32:31 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200275585
quote:
17s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef DKUp het volgende:
McKroket Plain *;
Is de vegetarische McKroket lekker?
Smaakt hetzelfde. Qua structuur ietsje beter zelfs want draadjesvleesstructuur ipv blokjes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200275684
quote:
19s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Smaakt hetzelfde. Qua structuur ietsje beter zelfs want draadjesvleesstructuur ipv blokjes.
Misschien even proberen want het is toch tijdelijk 8}
Meteen ook die McChicken veggy.
SOONY
  vrijdag 9 juli 2021 @ 12:30:57 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200281003
Mcfishfilet > Mckroket everyday JATOG BROERTJES?!?!?!
  vrijdag 9 juli 2021 @ 12:34:56 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200281080
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:30 schreef Rickocum het volgende:
Mcfishfilet > Mckroket everyday JATOG BROERTJES?!?!?!
Neen.

Vis :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 juli 2021 @ 12:39:54 #84
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200281172
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neen.

Vis :r
Nee, dat droge ragout prutje van die Mc"kroket" is hoogstaand zeker! :r
  vrijdag 9 juli 2021 @ 14:19:54 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200282972
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:39 schreef Rickocum het volgende:

[..]

Nee, dat droge ragout prutje van die Mc"kroket" is hoogstaand zeker! :r
We zitten in het McD topic. Wie heeft het over hoogstaand?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200284682
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neen.

Vis :r
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200284742
Dat halve plakje kaas op de McFish vond ik altijd zo treurig :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 9 juli 2021 @ 16:30:13 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200284927
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat halve plakje kaas op de McFish vond ik altijd zo treurig :')
Vond dat altijd Super Chanant om die kaasplak te moeten dubbelvouwen ja :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 juli 2021 @ 18:02:24 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200286393
Belachelijk dat jullie zo doen over het allerlekkerste en allerklefste gore broodje fishfilet. Shame on you.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 14:23:04 #90
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200298843
Heb nu al een hekel aan het houten lepeltje van de Mcflurry
Het smaakt gewoon anders.
pi_200298927
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 14:23 schreef KingRadler het volgende:
Heb nu al een hekel aan het houten lepeltje van de Mcflurry
Het smaakt gewoon anders.
dat is ook gewoon heel anders, net als die kartonnen rietjes.
wel raar dat de deksel op frisdrank enzo wel nog plastic is; in frankrijk is dat afaik ook gewoon karton
tijd dus om je eigen herbruikbare rvs rietje/lepeltje te kopen
  maandag 12 juli 2021 @ 11:45:51 #92
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200327976
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vond dat altijd Super Chanant om die kaasplak te moeten dubbelvouwen ja :D
Genant,

En oh vouwen ze hem dubbel? wat is daar de reden achter dan?

Dacht altijd dat ze echt maar een half plakje erop deden :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200328004
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:30 schreef Rickocum het volgende:
Mcfishfilet > Mckroket everyday JATOG BROERTJES?!?!?!
Het is een schande dat het onder de noemer vis valt. Wat een gore slappe visstick op een broodje is dat zeg.
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neen.

Vis :r
Vis O+

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 12-07-2021 12:45:44 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 12 juli 2021 @ 12:19:09 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200328366
quote:
15s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:45 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Genant,

En oh vouwen ze hem dubbel? wat is daar de reden achter dan?

Dacht altijd dat ze echt maar een half plakje erop deden :')
Ja dubbelvouwen zodat je precies een halve erop doet. Door het dubbelvouwen gaat het plakje mooi door de helft. Had duidelijker gemogen. Gelukkig waren ze niet zo gierig dat ze twee keer de helft erop wilden.

En een half plakje vind ik wel chanant ja. Helemaal als de complete famfare langskomt met hun hont.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200329292
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
chanant
Doe je dit nou expres? :{
  maandag 12 juli 2021 @ 13:41:27 #96
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200329321
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:48 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het is een schande dat het onder de noemer vis valt. Wat een gore slappe visstick op een broodje is dat zeg.
[..]

Vis O+
Het is t enige wat ze hebben op gebied van "vis" :')

Maar goed, dat is met het vlees hetzelfde. Is gewoon van die frituurhamburger meuk waar nauwelijks echt vlees in zit.
pi_200334096
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 13:41 schreef Rickocum het volgende:

[..]

Het is t enige wat ze hebben op gebied van "vis" :')

Maar goed, dat is met het vlees hetzelfde. Is gewoon van die frituurhamburger meuk waar nauwelijks echt vlees in zit.
En toch is het 100% vlees en wordt het vlees niet gefrituurd. (Behalve kip(nuggets), vis en kroket uiteraard)

Nee, heb geen aandelen McD maar heb er jaren gewerkt :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200338429
Nou joepie hoor de Big Mac met bacon! (nou ja dat karton wat ze bacon noemen).......


Zucht.
pi_200338470
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 14:23 schreef KingRadler het volgende:
Heb nu al een hekel aan het houten lepeltje van de Mcflurry
Het smaakt gewoon anders.
niet standaard een eigen plastic lepel in je auto hebben liggen :') Of een ijzeren, wat jij wil.
U MAD?
pi_200338477
Ik heb altijd het idee dat de bezoekers van fastfoodketens vaak in hokjes te plaatsen zijn. De Mac is voor de blanken, de KFC is voor de donkere medemens en moslims en de BK is voor vieze vadsige types van welke huidskleur of geloof dan ook.
U MAD?
  dinsdag 13 juli 2021 @ 09:31:25 #101
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200340041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

niet standaard een eigen plastic lepel in je auto hebben liggen :') Of een ijzeren, wat jij wil.
ik heb nog een plastic flurry lepel gevonden thuis...
pi_200340087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 09:31 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ik heb nog een plastic flurry lepel gevonden thuis...
:')
U MAD?
pi_200341288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb altijd het idee dat de bezoekers van fastfoodketens vaak in hokjes te plaatsen zijn. De Mac is voor de blanken, de KFC is voor de donkere medemens en moslims en de BK is voor vieze vadsige types van welke huidskleur of geloof dan ook.
Dus ik ben een soort Michael Jackson-type die moslim is geworden, aangezien ik wel eens in alle drie de restaurants eet?
(En nog het minst in McD trouwens).
  dinsdag 13 juli 2021 @ 11:22:15 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200342099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 10:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus ik ben een soort Michael Jackson-type die moslim is geworden, aangezien ik wel eens in alle drie de restaurants eet?
(En nog het minst in McD trouwens).
Michael Jackson ;(
McDonalds' Best ;(

Nog steeds teleurgesteld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 13 juli 2021 @ 11:28:20 #105
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200342202
dat MJ graag bij McD kwam is op zich logisch met hun Happy Meal
  dinsdag 13 juli 2021 @ 14:52:59 #106
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200345242
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:07 schreef VelitoX het volgende:
Nou joepie hoor de Big Mac met bacon! (nou ja dat karton wat ze bacon noemen).......

Zucht.
WAT EEN INVOVATIE WEER!!! _O_ _O_ _O_ WAUW!!!!

serieus, wie van de mcdonalds is hier verantwoordelijk voor, die man moet genamed en shamed worden ffs
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 15:20:31 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200345606
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 14:52 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

WAT EEN INVOVATIE WEER!!! _O_ _O_ _O_ WAUW!!!!

serieus, wie van de mcdonalds is hier verantwoordelijk voor, die man moet genamed en shamed worden ffs
Vast een FOK!ker die elke keer zit te lachen bij dit soort reacties?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200345766
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vast een FOK!ker die elke keer zit te lachen bij dit soort reacties?
"Hahahahaha ze happen weer, laten we de double en triple cheeseburger weer invoeren, worden ze gek _O_ "


:')
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 15:43:35 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200345977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

"Hahahahaha ze happen weer, laten we de double en triple cheeseburger weer invoeren, worden ze gek _O_ "

:')
En dan zijn collega

Ho STOP!

Doe er ook een bacon variant bij.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 13 juli 2021 @ 16:05:36 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200346317
New York Pizza is trouwens net zo innovatief. Gewoon Mexican Pizza's door er wat dorito's op te flikkeren _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200347170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:07 schreef VelitoX het volgende:
Nou joepie hoor de Big Mac met bacon! (nou ja dat karton wat ze bacon noemen).......


Zucht.
Wel weer een chanante vertoning, weinig vernieuwe d.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 17:22:26 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200347378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:07 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Wel weer een chanante vertoning, weinig vernieuwe d.
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 13:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Doe je dit nou expres? :{
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200347415
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]


[..]

Dadelijk begin je nog een friet/patat discussie. Of je schrijft 'hont'.

Hahaha, ja, echt leuk die trieste fok-humor.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 17:25:39 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200347432
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dadelijk begin je nog een friet/patat discussie. Of je schrijft 'hont'.

Hahaha, ja, echt leuk die trieste fok-humor.
Zuurder dan een augurk van de Mac.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 juli 2021 @ 12:05:24 #115
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200438606
Kom eigenlijk nooit meer bij de Mac, maar zag nu de prijzen...

Heb ik het goed dat een beetje burger nu minimaal een euro of 5 is? (BigMac, Quarter Pounder, McChicken...)
Zag er volgens mij een paar die nóg duurder waren 6 of 7 euro...
  maandag 19 juli 2021 @ 12:37:12 #116
65846 Bocaj
Vámonos!
  maandag 19 juli 2021 @ 12:43:27 #117
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200439164
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 12:05 schreef Bocaj het volgende:
Kom eigenlijk nooit meer bij de Mac, maar zag nu de prijzen...

Heb ik het goed dat een beetje burger nu minimaal een euro of 5 is? (BigMac, Quarter Pounder, McChicken...)
Zag er volgens mij een paar die nóg duurder waren 6 of 7 euro...
Dit is correct.
pi_200439434
Morgen is mijn dochter jarig en we gaan lekker samen zwemmen (wilde ze graag) en daarna had ik me voorgenomen ergens gezellig te gaan lunchen met zijn twee. Dus ik zei dat tegen haar zegt ze 'Jaaaaaa!!! Ik wil naar Mac Donalds!!!' }:| }:|

Het is dat zij zo graag wilt, maar voor mij hoeft het zeker niet. Totaal niet vernieuwd, elke keer dezelfde zompige burgers en dito patat. En inderdaad, het geld wat je tegenwoordig betaald is asociaal.
  maandag 19 juli 2021 @ 13:23:53 #119
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200439710
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is dat zij zo graag wilt, maar voor mij hoeft het zeker niet. Totaal niet vernieuwd, elke keer dezelfde zompige burgers en dito patat. En inderdaad, het geld wat je tegenwoordig betaald is asociaal.
Zolang het geen grote eter is zal het wel meevallen... Maar ga vooral niet met een paar hongerige pubers naar de Mac... :D
Misschien een hamburger of Cheeseburger + Frietjes + Colaatje (IJsje) zal misschien je de kop nog niet kosten...
(Of misschien een happy meal-menu ofzo...)

Ach, en hoe vaak kom je er, en als dochterlief het nou zo graag wil... :')
pi_200439750
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Morgen is mijn dochter jarig en we gaan lekker samen zwemmen (wilde ze graag) en daarna had ik me voorgenomen ergens gezellig te gaan lunchen met zijn twee. Dus ik zei dat tegen haar zegt ze 'Jaaaaaa!!! Ik wil naar Mac Donalds!!!' }:| }:|

Het is dat zij zo graag wilt, maar voor mij hoeft het zeker niet. Totaal niet vernieuwd, elke keer dezelfde zompige burgers en dito patat. En inderdaad, het geld wat je tegenwoordig betaald is asociaal.
Vooral de kosten inderdaad. Collega had vrijdag een kipburger en medium milkshake, moest hij 9,25 betalen.
Denk dat een happy meal nog mee valt (tenzij je dochter een mcflurry toe wilt) maar de rest is jammergenoeg veels te duur voor het product dat je krijgt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 19 juli 2021 @ 13:29:39 #121
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200439795
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Collega had vrijdag een kipburger en medium milkshake, moest hij 9,25 betalen.
Dat klopt dan wel zo'n beetje... McChicken 5 euro nog wat en een McShake van 3 of 4 euro... :{
pi_200439866
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Zolang het geen grote eter is zal het wel meevallen... Maar ga vooral niet met een paar hongerige pubers naar de Mac... :D
Misschien een hamburger of Cheeseburger + Frietjes + Colaatje (IJsje) zal misschien je de kop nog niet kosten...
(Of misschien een happy meal-menu ofzo...)

Ach, en hoe vaak kom je er, en als dochterlief het nou zo graag wil... :')
Ik ga wel mee eten. Vind dat zo ongezellig als de één wat eet en de ander niet. Neem wel kipburger. Dat is zo'n beetje het enige wat ik daar te eten vind.
pi_200439873
Van veel grondstoffen zijn de prijzen omhoog gegaan en mensen verwachten een hamburger van ¤2,-. Tuurlijk gaan de prijzen bij de Mac ook omhoog.
pi_200439903
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:36 schreef potjecreme het volgende:
Van veel grondstoffen zijn de prijzen omhoog gegaan en mensen verwachten een hamburger van ¤2,-. Tuurlijk gaan de prijzen bij de Mac ook omhoog.
Tuurlijk, begrijpelijk. Maar het is gewoon niet lekker en ik heb het idee dat ze daar ook verder hun best niet voor doen. De Mac draait toch wel.
pi_200439989
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tuurlijk, begrijpelijk. Maar het is gewoon niet lekker en ik heb het idee dat ze daar ook verder hun best niet voor doen. De Mac draait toch wel.
Nederlanders hebben geen smaak, waarom zou de maccie moeten vernieuwen als al die tokkies daar toch blijven eten.
  maandag 19 juli 2021 @ 13:50:07 #126
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200440058
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Neem wel kipburger. Dat is zo'n beetje het enige wat ik daar te eten vind.
Is de KFC dan niet wat meer voor je?
  maandag 19 juli 2021 @ 14:12:34 #127
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200440320
De Mac is onbetaalbaar geworden / sinds ik er minder naar toe ga hou ik ook meer over aan het eind van de maand.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 14:14:16 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200440342
Toevallig vorige week vrijdag een BigMac gehaald als nachtvoer zodat het bier goed werd opgenomen :P Maar idd die was 4,75. Maar dat was mijn eerste BigMac in anderhalf jaar denk ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 19 juli 2021 @ 14:16:04 #129
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200440355
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Nederlanders hebben geen smaak, waarom zou de maccie moeten vernieuwen als al die tokkies daar toch blijven eten.
Omdat ze ook de niet tokkies als klanten kunnen trekken met goeie aanbiedingen/nieuwe producten.

Maarja, dat zal wel te logisch zijn dat het niet kan kloppen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200441026
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:50 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is de KFC dan niet wat meer voor je?
Nee, ben ik ook niet kapot van. Ik vind de saus die ze bij de Mac gebruiken bij Mc Chicken lekker :9

Wat betreft fastfood vind ik Burger King baas.
  donderdag 22 juli 2021 @ 08:41:47 #131
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200482164
Of je gaat met een KFC kip burger zonder saus naar de Mac en vraag je of ze McChicken saus erop willen doen.
pi_200772081
Ik ben niet echt een grote Macliefhebber maar was wel fan van die chicken tenders, maar die gingen vanwege Corona ineens van de menukaart :'( Zouden die nog terugkomen?
pi_200772121
Die van de KFC zijn niet te vreten overigens
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:44:41 #134
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200773113
KFC is zoutig en zit geen smaak op
pi_200773348
McDonalds hier in Duitsland :'( O+

Waarom is Mac in NL al die tijd zo fucking saai en zielig qua assortiment? _O-
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:58:16 #136
319979 Fok-it
All is well
pi_200773404
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
McDonalds hier in Duitsland :'( O+

Waarom is Mac in NL al die tijd zo fucking saai en zielig qua assortiment? _O-
Wat is het menu in Deutschland dann? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200773412
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
McDonalds hier in Duitsland :'( O+

Waarom is Mac in NL al die tijd zo fucking saai en zielig qua assortiment? _O-
Ik snap het ook niet. In Denemarken dezelfde armoe toen ik het was. 'Zelfs' België heeft een meer uitgebreide menukaart.
pi_200773848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat is het menu in Deutschland dann? :D
100x die van de NL qua keuzes.
De originele Big Tasty.
De op FOK! en social media zwaar geliefde McRib.

Enzovoorts, enzovoorts. :D

mcdonalds.de ff checken
pi_200773880
https://www.mcdonalds.com/de/de-de/produkte/alle-produkte.html

Dit is wel 1:1 met self service kiosken hier. Alleen de to go’s in metrostations hebben een To Go assortiment wat gelijk is aan het normale assortiment van McDonalds Nederland. :')
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:21:42 #140
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200773910


"warmer" ??
hebben ze nieuwe bakmethodes?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:25:04 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200774024
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

"warmer" ??
hebben ze nieuwe bakmethodes?
De vleesbin staat een graadje hoger. Broodje schijnt wel wat krokanter te zijn. Aldus de Snackspert.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200774091
Wacht, worden hamburgers niet meer vers op t broodje gelegd?
pi_200774094
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De vleesbin staat een graadje hoger. Broodje schijnt wel wat krokanter te zijn. Aldus de Snackspert.
Wederom underwhelming zoals gewend.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:28:44 #144
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200774137
dat duitse menu :9~
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200774191
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef junkiesietze het volgende:
dat duitse menu :9~
Heb je die Signature Burgers gezien?

Surf ‘n Turf Burger en Salsa Avocado Burger. Als je dat voor zou stellen aan McDonalds NL tyften ze je het raam uit volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-08-2021 13:30:59 ]
pi_200774267
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Salsa Avocado Burger
WTF. Dat zijn prima burgertjes. Komen ze hier aan met die standaard meuk. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:58:10 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200774810
Duitsland doet het wel goed ja. Ik zie een hoop burgers die ik wil proberen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:18:09 #148
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200775241
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

"warmer" ??
hebben ze nieuwe bakmethodes?
Zo gaan de uitjes al op de rundvleesburger terwijl die op de grill ligt en zijn de broodjes warmer. Daarnaast is de sla knapperiger en de saus op de Big Mac wordt beter over de burger verdeeld.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:41:03 #149
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200775752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:18 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Zo gaan de uitjes al op de rundvleesburger terwijl die op de grill ligt en zijn de broodjes warmer. Daarnaast is de sla knapperiger en de saus op de Big Mac wordt beter over de burger verdeeld.
iemand al geprobeerd? merk je er iets aan?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:52:49 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200776127
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:41 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

iemand al geprobeerd? merk je er iets aan?
instagram
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200776428
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ instagram ]
Over de BK gesproken, ik had daar vorige week een lauwe Whopper. Lauw is wat minder natuurlijk, maar hij was nog steeds heerlijk :9 Zo'n lauwe Big Mac vind ik echt niet meer te vreten.

BK O+
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:06:29 #152
429573 KingRadler
A real Zionist
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:47:08 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200777693
quote:
2016: ¤ 3,75
2020: ¤ 4,20

Minimum uurloon 2014: ¤ 8,57
Minimum uurloon 2016: ¤ 8,80
Minimum uurloon 2020: ¤ 9,57
Minimum uurloon 2021: ¤ 9,82

Stijgt dus bijna met het minimumloon mee :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 augustus 2021 @ 00:24:03 #154
134538 chansadres
Black & White
pi_200822907
Vandaag de vernieuwde big mac gehad. Het broodje is beter. De rest is vrijwel identiek naar mijn idee.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:26:48 #155
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200827554
Waarom zetten ze amper Nederlands sprekende mensen achter de balie bij de Burgerking in Zoetermeer :{
Zag er leuk uit hoor, maar ze begreep niet wat ik wilde bestellen :N
uiteindelijk begreep ze het dacht ik, betaald. kwam ze na 2min weer terug met een euro dat er "Wash ietsch foot muneur, hier is euro."

Jammer weer.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200827565
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom zetten ze amper Nederlands sprekende mensen achter de balie bij de Burgerking in Zoetermeer :{
Zag er leuk uit hoor, maar ze begreep niet wat ik wilde bestellen :N
uiteindelijk begreep ze het dacht ik, betaald. kwam ze na 2min weer terug met een euro dat er "Wash ietsch foot muneur, hier is euro."

Jammer weer.
Waarom zou je bij de balie bestellen? Iedere McD heeft tegenwoordig toch wel een bestelpaal staan?
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:33:11 #157
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200827644
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waarom zou je bij de balie bestellen? Iedere McD heeft tegenwoordig toch wel een bestelpaal staan?
Omdat ik bij de burgerking was, en toen ik kwam binnenlopen stond er niemand in de zaak. dus waarom zou ik niet aan de balie bestellen? ik heb graag service.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200827652
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:33 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Omdat ik bij de burgerking was, en toen ik kwam binnenlopen stond er niemand in de zaak. dus waarom zou ik niet aan de balie bestellen? ik heb graag service.
Waarom heb je het over de burgerking in de mcd topic? Ben je beperkt?
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:34:19 #159
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200827661
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:33 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom heb je het over de burgerking in de mcd topic? Ben je beperkt?
Dit topic loopt beter, en vorige pagina's hadden mensen het ook over de BK.

-tekst genormaliseerd-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-08-2021 09:20:46 ]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:34:30 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200827664
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom zetten ze amper Nederlands sprekende mensen achter de balie bij de Burgerking in Zoetermeer :{
Zag er leuk uit hoor, maar ze begreep niet wat ik wilde bestellen :N
uiteindelijk begreep ze het dacht ik, betaald. kwam ze na 2min weer terug met een euro dat er "Wash ietsch foot muneur, hier is euro."

Jammer weer.
Ga in het BK topic klagen dan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200827880
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom zetten ze amper Nederlands sprekende mensen achter de balie bij de Burgerking in Zoetermeer :{
Zag er leuk uit hoor, maar ze begreep niet wat ik wilde bestellen :N
uiteindelijk begreep ze het dacht ik, betaald. kwam ze na 2min weer terug met een euro dat er "Wash ietsch foot muneur, hier is euro."

Jammer weer.
Zoetermeer, daar ga je al >:)
SOONY
  maandag 9 augustus 2021 @ 13:14:02 #162
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_200828239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

"Hahahahaha ze happen weer, laten we de double en triple cheeseburger weer invoeren, worden ze gek _O_ "

:')
Dubbele cheeseburger vind ik eigenlijk het enige lekkere daar. Maar soms hebben ze die niet. Maar dan kun je wel gewoon 2 cheeseburgers kopen en de helft van het brood wegflikkeren.
pi_200828335
Tegenwoordig kun je in elke stad wel dichtbij een Burger King, KFC of andere franchise vinden. Die hebben vaak ook betere acties.
Door het gebrek aan goede acties bij McD (6 nuggets voor 2 euro!! (oude prijs van vorig jaar), een McKroket voor ¤2,30 (in elke normale snackbar is het goedkoper), een menu voor 'maar' 6 euro, etc.) kom ik er nooit meer. De laatste keer is al weer ruim een jaar geleden.

Maar goed, ik blijf hopen dat er ooit weer betere acties komen...
pi_200829524
de apps geven toch nog wel korting? De McDonalds app en Burger King app doen dat middels coupons.
Hamburger small menu + small King Fried + 0,25L Frisdrank: 2,25 euro
Plant-based Whopper: 2,50 euro
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 9 augustus 2021 @ 14:41:43 #165
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200829570
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 14:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
de apps geven toch nog wel korting? De McDonalds app en Burger King app doen dat middels coupons.
Hamburger small menu + small King Fried + 0,25L Frisdrank: 2,25 euro
Plant-based Whopper: 2,50 euro
plant based :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200838230
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 00:24 schreef chansadres het volgende:
Vandaag de vernieuwde big mac gehad. Het broodje is beter. De rest is vrijwel identiek naar mijn idee.
Wist niet dat ie vernieuwd was, vond m de laatste paar keer toch wat minder smaken dan gewend. Gok dat er in iedergeval minder zout in zit.
pi_200840568
Ik heb het topic wat opgeschoond :)

Verder vraag ik me af of we van die topic niet gewoon een McD, BK en KFC-topic kunnen maken? Ze worden alle drie regelmatig besproken. Er is nou ook weer niet zo veel te melden dat eigen topics nut hebben.
Wat vinden jullie?
Spoilers!
pi_200841849
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het topic wat opgeschoond :)

Verder vraag ik me af of we van die topic niet gewoon een McD, BK en KFC-topic kunnen maken? Ze worden alle drie regelmatig besproken. Er is nou ook weer niet zo veel te melden dat eigen topics nut hebben.
Wat vinden jullie?
Een centraal fastfoodtopic?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200842009
KFC verdient veel meer inderdaad, Burger King tja meh.
SOONY
pi_200842035
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:07 schreef DKUp het volgende:
KFC verdient veel meer inderdaad, Burger King tja meh.
Bij mij is het juist omgekeerd :)

Whopper *O* _O_
pi_200842070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Een centraal fastfoodtopic?
Mja, dan gaat het ook over de lokale HAS Doner, Subway, New York Pizza en Bram Ladage. Laten we het op de grootste burgerketens houden.
Spoilers!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:21:11 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200842209
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het topic wat opgeschoond :)

Verder vraag ik me af of we van die topic niet gewoon een McD, BK en KFC-topic kunnen maken? Ze worden alle drie regelmatig besproken. Er is nou ook weer niet zo veel te melden dat eigen topics nut hebben.
Wat vinden jullie?
Neen. Want een dergelijk topic wordt helemaal verpest door toeristen die komen roepen dat BK beter is. Zo'n topic wordt echt alleen maar moddergooien volgens mij.

De 'BK-fans' moeten maar in hun eigen topic gaan zitten kwijlen op het geweldige aanbod. Maar nee, ze gaan liever hier lopen roepen dat de Mac kut is.

Wat dat betreft zijn het net Feyenoorders die in het PSV-topic komen om te zeggen dat ze PSV voorbij zijn. Op alle fronten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200842213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bij mij is het juist omgekeerd :)

Whopper *O* _O_
Long Chicken is heerlijk, ik kom alleen al jaren niet meer bij de Burger King :@
SOONY
pi_200842214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mja, dan gaat het ook over de lokale HAS Doner, Subway, New York Pizza en Bram Ladage. Laten we het op de grootste burgerketens houden.
Mijn zegen heb je :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200842224
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Long Chicken is heerlijk, ik kom alleen al jaren niet meer bij de Burger King :@
Long Chicken met kaas :9~
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200842230
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Long Chicken met kaas :9~
*;

Woest dat McDonald’s de normale Homestyle Crispy Chicken niet meer heeft }:|
SOONY
pi_200842319
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neen. Want een dergelijk topic wordt helemaal verpest door toeristen die komen roepen dat BK beter is. Zo'n topic wordt echt alleen maar moddergooien volgens mij.

De 'BK-fans' moeten maar in hun eigen topic gaan zitten kwijlen op het geweldige aanbod. Maar nee, ze gaan liever hier lopen roepen dat de Mac kut is.

Wat dat betreft zijn het net Feyenoorders die in het PSV-topic komen om te zeggen dat ze PSV voorbij zijn. Op alle fronten.
Volgens mij gebeurt dat nu ook al wel. Als het uit de hand loopt, kan er natuurlijk altijd ingegrepen worden door een mod, daar zijn we voor :)

We kunnen het welles/nietes gewoon als off topic beschouwen natuurlijk. Er is genoeg te bespreken over prijzen, burgers, kortingen, lokaties, etc. Natuurlijk mag je wel zeggen dat je de chicken whatever van restaurant X lekkerder vindt dan van Y en Z. Maar dat religieuze gefanboy mag van mij zeker achterwege blijven. Meningen verschillen nou eenmaal en dat maakt de wereld leuker. En vooral lekkerder :Y)
Spoilers!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:55:56 #178
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200845572
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:34 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Dit topic loopt beter, en vorige pagina's hadden mensen het ook over de BK.

-tekst genormaliseerd-
Euh @Lucky_Strike
genormaliseerd? ik weet niet eens meer wat er stond. slechte zaak als mods even gaan bepalen wat er in een post moet staan. Haal hem helemaal weg of doe er niks mee. maar ga niet zomaar dingen aanpassen, dat kan je niet maken.

@Danny ^
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:00:48 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_200845628
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:55 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Euh @:Lucky_Strike
genormaliseerd? ik weet niet eens meer wat er stond. slechte zaak als mods even gaan bepalen wat er in een post moet staan. Haal hem helemaal weg of doe er niks mee. maar ga niet zomaar dingen aanpassen, dat kan je niet maken.

@:danny ^
Voor iemand die de McD zo verafschuwt maak je je weer behoorlijk druk :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200846059
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:55 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Euh @:Lucky_Strike
genormaliseerd? ik weet niet eens meer wat er stond. slechte zaak als mods even gaan bepalen wat er in een post moet staan. Haal hem helemaal weg of doe er niks mee. maar ga niet zomaar dingen aanpassen, dat kan je niet maken.

@:danny ^
Het is de normaalste zaak van de wereld dat mods stukken tekst uit posts halen. Ik dit geval zei jij iets normaals en schold je tegen iemand. De normale tekst kon prima blijven staan en dat is dus gebeurd.
Spoilers!
pi_200858718
In Italie hadden ze wel weer goede akties en speciale burgers. Hier veranderd er amper iets behalve de prijs.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_200858881
Waar de Mac in Nederland stil staat, blijven ze in het buitenland wél vernieuwen. Een hip DJ duo uit België krijgt daar hun eigen menu.

https://www.hln.be/showbi(...)mcdonald-s~a748faa7/
  woensdag 11 augustus 2021 @ 12:35:09 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200860215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar de Mac in Nederland stil staat, blijven ze in het buitenland wél vernieuwen. Een hip DJ duo uit België krijgt daar hun eigen menu.

https://www.hln.be/showbi(...)mcdonald-s~a748faa7/
Nou, joepie, een bacon Big Mac
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200860613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar de Mac in Nederland stil staat, blijven ze in het buitenland wél vernieuwen. Een hip DJ duo uit België krijgt daar hun eigen menu.

https://www.hln.be/showbi(...)mcdonald-s~a748faa7/
:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_200860808
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, joepie, een bacon Big Mac
Nog een double en triple cheeseburger erbij dan maar _O- :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200860976
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, joepie, een bacon Big Mac
Die in Nederland gewoon te krijgen is 😅
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:23:42 #187
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200866485
Waar blijft de vernieuwing in Nederland.
Daar moet toch een reden voor zijn.
pi_200866705
Homestyle Crispy Chicken Huilen Huilen Huilen
SOONY
pi_200866771
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef DKUp het volgende:
Homestyle Crispy Chicken Huilen Huilen Huilen
de lekkerste variant hebben ze weggehaald ;( nu alleen met honingmoster ;(
pi_200890359
Ik heb in een Poolse McDonalds gegeten. Ik vind wel leuk zo die verschillen per land.





Toch weer andere hamburgers
pi_200890485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:37 schreef Isane het volgende:

[..]
de lekkerste variant hebben ze weggehaald ;( nu alleen met honingmoster ;(
die is juist lekker :9
pi_200936761
Vanaf nu is dit het McDonalds, Burger King en KFC topic. Als je twijfelt over of je reactie hier wel past, lees dan de topic pointer boven het reactieveld even door. Als je toch een reactie leest die hier niet past, plaats dan een TR, het mod-team kijkt graag mee.

Eet smakelijk :Y)
Spoilers!
pi_200936827
Kom net van de McDonalds in Duitsland af. Waarom is de mcrib niet gewoon overal? Heb er gelijk 4 meegenomen :9~ (2 opgegeten), komt vast wel goed straks in de magnetron :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 16 augustus 2021 @ 14:45:25 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200937023
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanaf nu is dit het McDonalds, Burger King en KFC topic. Als je twijfelt over of je reactie hier wel past, lees dan de topic pointer boven het reactieveld even door. Als je toch een reactie leest die hier niet past, plaats dan een TR, het mod-team kijkt graag mee.

Eet smakelijk :Y)
Heel smakelijk wordt dat niet nu die troep van BK en KFC ook toegestaan is :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200937047
quote:
8s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Heel smakelijk wordt dat niet nu die troep van BK en KFC ook toegestaan is :r
_O-
Spoilers!
pi_200938014


Zijn jullie jaloers? Bij de grens wonen is super :9~
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200938399
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanaf nu is dit het McDonalds, Burger King en KFC topic. Als je twijfelt over of je reactie hier wel past, lees dan de topic pointer boven het reactieveld even door. Als je toch een reactie leest die hier niet past, plaats dan een TR, het mod-team kijkt graag mee.

Eet smakelijk :Y)
En andere fastfoodketens dan? Five gays? Taco bell? HFC? Piet van Friet?
pi_200938533
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:28 schreef xminator het volgende:

[..]
En andere fastfoodketens dan? Five gays? Taco bell? HFC? Piet van Friet?
Vind het wel prima zoals het nu is. Zijn de 3 fastfoodketens die volgens mij het meeste worden bezocht. Zo blijft het overzichtelijk :)

Five guys-topic is er ook. Al jaren niet in gepost dus veel animo zal daar niet voor zijn, me dunkt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:44:19 #199
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200938596
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:59 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn jullie jaloers? Bij de grens wonen is super :9~
Duitsers hebben al jaren ervaring met grillen van Varkens.
pi_200938615
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:33 schreef DX11 het volgende:
komt vast wel goed straks in de magnetron :D
:N
Niks komt goed in de magnetron, zeker een burger niet...
pi_200938679
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Vind het wel prima zoals het nu is. Zijn de 3 fastfoodketens die volgens mij het meeste worden bezocht. Zo blijft het overzichtelijk :)

Five guys-topic is er ook. Al jaren niet in gepost dus veel animo zal daar niet voor zijn, me dunkt.
Dit inderdaad. Deze drie werden hier al regelmatig besproken. Heel veel meer dan de TT verandert er eigenlijk niet.
Spoilers!
pi_200938729
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:59 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn jullie jaloers? Bij de grens wonen is super :9~
Dit is toch gewoon een mexicano of ribster op een broodje? Paar jaar geleden eens gehad, maar vond hem niet echt speciaal.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200938776
Ziet er echt best wel ranzig uit. Bij de plaatselijke cafetaria kan je dit ook bestellen.
SOONY
pi_200938863
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Vind het wel prima zoals het nu is. Zijn de 3 fastfoodketens die volgens mij het meeste worden bezocht. Zo blijft het overzichtelijk :)

Five guys-topic is er ook. Al jaren niet in gepost dus veel animo zal daar niet voor zijn, me dunkt.
Five Guys is veel te duur. Een keer daar een hamburger gekocht. Ik dacht: dat kan ik zelf ook. Wat ik trouwens niet had bij de klassieke Big tasty van Mac, die sloeg alles. Maar die is niet meer.
pi_200938900
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:55 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dit is toch gewoon een mexicano of ribster op een broodje? Paar jaar geleden eens gehad, maar vond hem niet echt speciaal.
Het heeft iets speciaals. Het is sowieso niet zo pittig als een mexicano, en smaakt gewoon, tja, lekkerder, lastig uit te leggen :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200938932
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:02 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Five Guys is veel te duur. Een keer daar een hamburger gekocht. Ik dacht: dat kan ik zelf ook. Wat ik trouwens niet had bij de klassieke Big tasty van Mac, die sloeg alles. Maar die is niet meer.
Wellicht had je iets meer toppings moeten nemen.
pi_200938974
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:59 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn jullie jaloers? Bij de grens wonen is super :9~
Laatste keer in Duitsland viel die zo hard tegen :'(
pi_200939074
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:07 schreef Moass het volgende:

[..]
Wellicht had je iets meer toppings moeten nemen.
Daar ligt het probleem. Als je massa’s toppings neemt, dan wordt het leuk, maar een basic cheeseburger met wat ui voor zoveel geld, dan kun je net zo goed een paar hamburgers bij de slager halen en een zak sesambroodjes bij de bakker, dan heb je minstens hetzelfde resultaat voor veel minder geld.
pi_200939090
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:16 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Daar ligt het probleem. Als je massa’s toppings neemt, dan wordt het leuk, maar een basic cheeseburger met wat ui voor zoveel geld, dan kun je net zo goed een paar hamburgers bij de slager halen en een zak sesambroodjes bij de bakker, dan heb je minstens hetzelfde resultaat voor veel minder geld.
Dan doe je dat.
pi_200939125
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:17 schreef Moass het volgende:

[..]
Dan doe je dat.
Inmiddels…..
pi_200939155
Alleen mis ik verschrikkelijk de oude Big tasty. Dat was iedere zaterdagavond een ware traktatie voor mij.

En dat is weg…
Ik kom er nooit meer, daardoor.
pi_200939476
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Alleen mis ik verschrikkelijk de oude Big tasty. Dat was iedere zaterdagavond een ware traktatie voor mij.

En dat is weg…
Ik kom er nooit meer, daardoor.
Ja helemaal mee eens, die nieuwe big tasty smaakt echt veel minder, en de ene is te klein en de andere is te dik. Helemaal bagger en echt heel dom van ze.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200939612
Ik had zaterdagnacht na een cocktail of wat een quarter pounder. Wat smaakte dat goed zeg :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200939756
Trek in een whopper
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200939770
quote:
16s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Trek in een whopper
Trek in een McKroket, Long Chicken en Hot Wings :Y)
SOONY
pi_200939856
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:42 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja helemaal mee eens, die nieuwe big tasty smaakt echt veel minder, en de ene is te klein en de andere is te dik. Helemaal bagger en echt heel dom van ze.
Ja, ik maak in het vervolg mijn eigen hamburgers, maar die smaak bereik ik nooit. Ik weet het nog wel, ik ging er echt uitgebreid achter zitten, was echt een momentje. Tot de nieuwe kwam. Toen was het weg met het plezier.
pi_200939883
quote:
9s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef DKUp het volgende:

[..]
Trek in een McKroket, Long Chicken en Hot Wings :Y)
Ik haal het voor je, nog een big mac en een cheeseburger erbij?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200939892
quote:
16s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik haal het voor je, nog een big mac en een cheeseburger erbij?
Ja prima. Lekker man :9
SOONY
pi_200939970
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Alleen mis ik verschrikkelijk de oude Big tasty. Dat was iedere zaterdagavond een ware traktatie voor mij.

En dat is weg…
Ik kom er nooit meer, daardoor.
Andere landen hebben ze nog bijv duitsland
pi_200940140
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:16 schreef xminator het volgende:

[..]
Andere landen hebben ze nog bijv duitsland
Goed dat ik dat weet. Ben er al een tijdje niet meer geweest.
pi_200940275
Homestyle Crispy Chicken met Bacon ook al weg. Nu een of andere tegenvallende Honey Mustard versie. Jammer jammer.

Sinds ik de milkshakes van Five Guys heb geproefd hoef ik trouwens ook geen MacShakes meer. Ow en in een McFlurry zit volgens mij veel minder dan een jaar of 10 geleden.

Mac heeft echt afgedaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200940336
Wij willen de normale Homestyle Crispy Chicken terug.
Niet die vieze honing mosterd ellende ^p^
SOONY
pi_200940358
Ik weet niet wat voor rare freaks daar zitten in het hoofdkantoor van McDonald's Nederland. In Duitsland is alles normaal, maar daar zitten me een paar Viva-kenau's hier in Nederland....
pi_200940408
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik weet niet wat voor rare freaks daar zitten in het hoofdkantoor van McDonald's Nederland. In Duitsland is alles normaal, maar daar zitten me een paar Viva-kenau's hier in Nederland....
Ze hebben nu “vernieuwde” hamburgers uitgebracht en dat proberen ze nu al weken op te hypen.
SOONY
pi_200940458
quote:
15s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ze hebben nu “vernieuwde” hamburgers uitgebracht en dat proberen ze nu al weken op te hypen.
Merkte in ieder geval weinig verschil tussen de vorige big mac en de vernieuwde.
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:59:56 #226
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200940697
Ik wil de nieuwe Whopper
pi_200940897
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:59 schreef KingRadler het volgende:
Ik wil de nieuwe Whopper
Ik breng binnenkort weer een familielid naar Schiphol. Een slechte gewoonte is dan van mij om iets te kopen bij Burger King daar. Ik zal die nieuwe Whopper dan ook even uitproberen. Ben benieuwd.
pi_200940922
Zag trouwens dat in Duitsland de BK vrijwel alle burgers ook in plant-variant hebben, dus geen echt vlees. Is dat een beetje te vreten?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200940993
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:15 schreef DX11 het volgende:
Zag trouwens dat in Duitsland de BK vrijwel alle burgers ook in plant-variant hebben, dus geen echt vlees. Is dat een beetje te vreten?
Vind de vega whopper niet slecht. Is van de vegetarische slager, is dat in Duitsland ook?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_200941081
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:59 schreef KingRadler het volgende:
Ik wil de nieuwe Whopper
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:13 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik breng binnenkort weer een familielid naar Schiphol. Een slechte gewoonte is dan van mij om iets te kopen bij Burger King daar. Ik zal die nieuwe Whopper dan ook even uitproberen. Ben benieuwd.
_O-
pi_200941187
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:46 schreef magikmichael het volgende:

[..]
Merkte in ieder geval weinig verschil tussen de vorige big mac en de vernieuwde.
Vond het broodje tegenvallen, oude broodje vind ik lekkerder.
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 augustus 2021 @ 20:47:41 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200942605
Hmmm vrijdag bigmacs voor 1,5 euro. Dan wellicht maar weer eens langs 😛
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:54:05 #233
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200942750
De mac zal het wel uitmelken.

Volgend jaar de Big Mac Classic
pi_200942906
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:47 schreef borisz het volgende:
Hmmm vrijdag bigmacs voor 1,5 euro. Dan wellicht maar weer eens langs 😛
Dan zal die vernieuwde burger zeker opeens kouder zijn en meh.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 16 augustus 2021 @ 23:00:56 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200945423
De mac is al jaren aan het aankloten hoe komt het toch dat ze toch voor blijven op Burgerking en kfc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200945640
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
De mac is al jaren aan het aankloten hoe komt het toch dat ze toch voor blijven op Burgerking en kfc.
Tja de frietjes / frietsaus combo is natuurlijk heilig voor velen.

Tijdje geleden daar bestelde ik in de mcdrive friet en een bakje mayonaise, kreeg ik letterlijk mayonaise ipv frietsaus. Ik wist niet eens dat ze dat hadden daar, maar ik was wel zwaar teleurgesteld.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 16 augustus 2021 @ 23:23:10 #237
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200945722
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:16 schreef DX11 het volgende:

[..]
Tja de frietjes / frietsaus combo is natuurlijk heilig voor velen.

Tijdje geleden daar bestelde ik in de mcdrive friet en een bakje mayonaise, kreeg ik letterlijk mayonaise ipv frietsaus. Ik wist niet eens dat ze dat hadden daar, maar ik was wel zwaar teleurgesteld.
Was dat toevallig in België?

En verder leuk voor die frietsaus maar eerst de big tasty telkens laten verdwijnen en nu aangepast op het menu nu volgt de bigmac.

Dat zijn toch al zeker 20 jaar de Messi en de Ronaldo van het menu daar.

Vroeger nam ik altijd standaard de big tasty menu met mij heel veel anderen voor de bigmac zou dat ook wel voor veel mensen gelden een deel daarvan blijft nu gewoon helemaal weg daar. Dat moeten ze toch een keer gaan voelen in de financiën lijkt mij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200945737
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was dat toevallig in België?
Nope, gewoon in Nederland hebben we blijkbaar ook mayonaise! Prima hoor, maar ik zou zeggen checken dan even of de klant dat ook echt bedoeld.. Nouja..

Quarter pounder kunnen ze gelukkig niet veranderen anders moeten ze hem ook een andere naam geven :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200946007
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
De mac is al jaren aan het aankloten hoe komt het toch dat ze toch voor blijven op Burgerking en kfc.
Marketing voornamelijk.
SOONY
pi_200946795
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:24 schreef DX11 het volgende:

[..]
Nope, gewoon in Nederland hebben we blijkbaar ook mayonaise! Prima hoor, maar ik zou zeggen checken dan even of de klant dat ook echt bedoeld.. Nouja..

Quarter pounder kunnen ze gelukkig niet veranderen anders moeten ze hem ook een andere naam geven :P
Ik vind dat ze dat correct hebben gedaan. Mayonaise is geen fritessaus. Vond de mayo daar best prima trouwens.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200946953
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:24 schreef DX11 het volgende:

[..]
Nope, gewoon in Nederland hebben we blijkbaar ook mayonaise! Prima hoor, maar ik zou zeggen checken dan even of de klant dat ook echt bedoeld.. Nouja..

Quarter pounder kunnen ze gelukkig niet veranderen anders moeten ze hem ook een andere naam geven :P
Die mayo is er al 5 jaar ofzo :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200947091
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 06:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Die mayo is er al 5 jaar ofzo :+
Dat is het punt niet, 99,99% van de klanten wil "gewoon" de frietsaus en weten waarschijnlijk niet dat ze ook mayo hebben. Dus als ik dan mayo zeg, kan je natuurlijk ff vragen bedoel je echt mayonaise of de frietsaus?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200947239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 07:25 schreef DX11 het volgende:

[..]
Dat is het punt niet, 99,99% van de klanten wil "gewoon" de frietsaus en weten waarschijnlijk niet dat ze ook mayo hebben. Dus als ik dan mayo zeg, kan je natuurlijk ff vragen bedoel je echt mayonaise of de frietsaus?
Nou ja, dat deden ze in het begin ook wel. En ik denk dat je je vergist in hoeveel % frietsaus wil. Dat is uit ervaring van toen ik er nog werkte :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200947276
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:24 schreef DX11 het volgende:

[..]
Nope, gewoon in Nederland hebben we blijkbaar ook mayonaise! Prima hoor, maar ik zou zeggen checken dan even of de klant dat ook echt bedoeld.. Nouja..

Quarter pounder kunnen ze gelukkig niet veranderen anders moeten ze hem ook een andere naam geven :P
Quarter Pounder Honing Mosterd
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200947294
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:16 schreef DX11 het volgende:

[..]
Tja de frietjes / frietsaus combo is natuurlijk heilig voor velen.

Tijdje geleden daar bestelde ik in de mcdrive friet en een bakje mayonaise, kreeg ik letterlijk mayonaise ipv frietsaus. Ik wist niet eens dat ze dat hadden daar, maar ik was wel zwaar teleurgesteld.
Hebben ze mayonaise en frietsaus?
2 verschillende soorten

Dacht er is gewoon 1 soort mayo/frietsaus
pi_200947430
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:16 schreef DX11 het volgende:

[..]
Tja de frietjes / frietsaus combo is natuurlijk heilig voor velen.

Tijdje geleden daar bestelde ik in de mcdrive friet en een bakje mayonaise, kreeg ik letterlijk mayonaise ipv frietsaus. Ik wist niet eens dat ze dat hadden daar, maar ik was wel zwaar teleurgesteld.
Zelf mayonaise bestellen en dan teleurgesteld zijn. In jezelf mag ik hopen?


BK en KFC hebben luie mensen werken. Service is altijd traag en kut bij die tenten. Daarom zal het niet winnen van mcdo in NL.
pi_200947440
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:10 schreef Enawh het volgende:

[..]
Hebben ze mayonaise en frietsaus?
2 verschillende soorten

Dacht er is gewoon 1 soort mayo/frietsaus
Precies dat dacht ik dus ook. Maar als je dus mayo besteld krijg je niet dat lekkere wat je gewend bent (dat is frietsaus)
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:36 schreef xminator het volgende:

[..]
Zelf mayonaise bestellen en dan teleurgesteld zijn. In jezelf mag ik hopen?


BK en KFC hebben luie mensen werken. Service is altijd traag en kut bij die tenten. Daarom zal het niet winnen van mcdo in NL.
Hahaha ik has het toch echt over de McDonalds waar het fout ging...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:52:39 #248
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200947522
Vrijdag dus Big macs voor 1.50e, is dit 1 per klant? zal wel weer McNederland kennende.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200947580
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef DX11 het volgende:

[..]
Precies dat dacht ik dus ook. Maar als je dus mayo besteld krijg je niet dat lekkere wat je gewend bent (dat is frietsaus)
[..]
Hahaha ik has het toch echt over de McDonalds waar het fout ging...
Het gaat bij BK trager, maar ik heb wel het idee dat het allemaal net wat verser is. Tenminste, zo smaakt het. Ik heb nog maar zelden mijn Big Mac warm gekregen. Meestal issie gewoon lauw.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:51:53 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200948974
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het gaat bij BK trager, maar ik heb wel het idee dat het allemaal net wat verser is. Tenminste, zo smaakt het. Ik heb nog maar zelden mijn Big Mac warm gekregen. Meestal issie gewoon lauw.
Terecht punt. Laatste keer Big Mac dacht ik ook van die mag wat warmer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200949021
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het gaat bij BK trager, maar ik heb wel het idee dat het allemaal net wat verser is. Tenminste, zo smaakt het. Ik heb nog maar zelden mijn Big Mac warm gekregen. Meestal issie gewoon lauw.
Helft van wat op de bigmac zit hoort ook gewoon koud natuurlijk
pi_200949040
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:54 schreef jameshond7 het volgende:

[..]
Helft van wat op de bigmac zit hoort ook gewoon koud natuurlijk
Maar da's bij de Whopper toch ook?
pi_200949144
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:59 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn jullie jaloers? Bij de grens wonen is super :9~
Toevallig dit weekend in Duitsland geweest en daar ook deze McRib gehaald. Maar die is echt goddelijk _O_
pi_200950033
Nog een voordeel aan Duitsland: ik zag ze mijn mcribs letterlijk met zo'n vlees temperatuur meter checken bij elke mcrib. Maar zal wel willekeurige check geweest zijn of ze doen het niet bij alle burgers?

Anyway ze waren goed heet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:38:41 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200950588
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Maar da's bij de Whopper toch ook?
Ja, die zijn dus minder vers als de sla warm is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:12:29 #256
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200951065
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:52 schreef junkiesietze het volgende:
Vrijdag dus Big macs voor 1.50e, is dit 1 per klant? zal wel weer McNederland kennende.
Bron?
pi_200951293
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:52 schreef junkiesietze het volgende:
Vrijdag dus Big macs voor 1.50e, is dit 1 per klant? zal wel weer McNederland kennende.
1 per klant inderdaad,van de site:
Deze speciale Couponprijs moet je activeren in de McDonald’s App, die je vervolgens inwisselt in het restaurant of bij de McDrive. De Coupon is éénmalig in te wisselen.
pi_200951502
Paar jaar geleden met die kerst 1 dag bonnen kreeg ik nog wel eens screenshots doorgestuurd van barcodes en dat werkte dan prima. Is tegenwoordig echt elke barcode uniek? Kan het me niet voorstellen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200953174
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ja, die zijn dus minder vers als de sla warm is.
Ik weet het niet hoor. Áls ik naar de Mac ga neem ik altijd een bigmac menu en ik eet altijd de bigmac op het laatst. Aan de onderkant ligt altijd kaas en die is altijd 0 gesmolten. Niet eens een beetje. Ik gok dat de hamburgers voorgegaard binnenkomen en dat ze te kort op de bakplaat gelegd worden waardoor de bigmac wel vers zijn, maar lauw (want het vlees zelf is ook nooit lekker warm. Of de bigmacs liggen er al een minuut of 10 wanneer je ze krijgt. Één van de twee.

Of zo'n Whopper nou meer of minder vers is, ik vind hem wel lekkerder juist omdat hij vaak nog lekker warm is.

Overigens wil ik de Mac niet compleet affikken. Mijn dochter wil zo nu en dan een happy meal en ik ga niet voor 1 happy meal naar een mac rijden. Laat het altijd bezorgen, en dan is het dus prima. Lekkere knapperige patat en dito nuggets. Drinken lekker koud ook. Ik had vandaag voor het eerst een chocoladekoek erbij besteld zodat ik genoeg had om te laten bezorgen. Koek was slappe hap, smaak was dan wel weer prima.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 17-08-2021 16:09:19 ]
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:19:45 #260
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_200953461
Het is absoluut niet voorgegaard.
denk eerder dat het een verschil in smeltkaas is, sommige smelten tot bijna niets en andere blijven meer aanwezig.
pi_200953622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:04 schreef DX11 het volgende:
Nog een voordeel aan Duitsland: ik zag ze mijn mcribs letterlijk met zo'n vlees temperatuur meter checken bij elke mcrib. Maar zal wel willekeurige check geweest zijn of ze doen het niet bij alle burgers?

Anyway ze waren goed heet.
Dit doen ze in Nederland ook. Dat zijn steekproeven.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_200953667
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor. Áls ik naar de Mac ga neem ik altijd een bigmac menu en ik eet altijd de bigmac op het laatst. Aan de onderkant ligt altijd kaas en die is altijd 0 gesmolten. Niet eens een beetje. Ik gok dat de hamburgers voorgegaard binnenkomen en dat ze te kort op de bakplaat gelegd worden waardoor de bigmac wel vers zijn, maar lauw (want het vlees zelf is ook nooit lekker warm. Of de bigmacs liggen er al een minuut of 10 wanneer je ze krijgt. Één van de twee.

Of zo'n Whopper nou meer of minder vers is, ik vind hem wel lekkerder juist omdat hij vaak nog lekker warm is.

Overigens wil ik de Mac niet compleet affikken. Mijn dochter wil zo nu en dan een happy meal en ik ga niet voor 1 happy meal naar een mac rijden. Laat het altijd bezorgen, en dan is het dus prima. Lekkere knapperige patat en dito nuggets. Drinken lekker koud ook. Ik had vandaag voor het eerst een chocoladekoek erbij besteld zodat ik genoeg had om te laten bezorgen. Koek was slappe hap, smaak was dan wel weer prima.
De burgers komen rauw (bevroren) binnen en gaan koud op de grillplaat. Tegenwoordig worden ze na het bakken in een warmhoudlade bewaard.
Volgens mij wordt elke burger op dit moment gemaakt (opgebouwd) zodra dit besteld wordt. Dus broodje door de toaster, sauzen, ui, sla etc erop en dan het vlees. Vroegâh werd op de gok gedraaid. Er werden 5 Big Macs gemaakt, in doosjes (van piepschuim) bewaard in die grote warmhoudkast voor maximaal 10 minuten. Hier ginen de burgers dan wel 'vers' gebakken op waardoor de kaas smolt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_200973928
Vandaag big tasty gegeten en was lekker! Smaakt (ongeveer) hetzelfde als vroeger, alleen dan kleiner O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 19 augustus 2021 @ 08:05:08 #264
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200976418
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag big tasty gegeten en was lekker! Smaakt (ongeveer) hetzelfde als vroeger, alleen dan kleiner O+
Je bent de enige in dit topic die dat durft te zeggen..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 08:14:49 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200976472
Heet de Chicken Tender Crisp tegenwoordig Crunchy Chicken?

Ik bestelde die eergisteren bij de drive through in Zwolle en er kwam Crunchy chicken op de bon te staan. Nog gevraagd wat ik nou zou krijgen maar het personeel sprak geen Nederlands :') Toen een plaatje laten zien of ik die had gekregen en dat was het geval.

Op het papiertje stond nog wel Tender Chicken :')

En de BK heeft toch altijd mayonaise gehad? Ik heb expliciet om mayonaise gevraagd toen het standaard riedeltje "cola, frietsaus" werd genoemd maar kreeg alsnog frietsaus :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200976704
quote:
15s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:05 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Je bent de enige in dit topic die dat durft te zeggen..
Haha ja durfde em nooit te nemen vanwege de opmerkingen hier over zure saus en zo. Maar weet niet of het eraan lag dat ik behoorlijke trek had, of dat de big tasty gewoon echt zowat hetzelfde smaakt, of dat de het recept misschien wel is teruggekeerd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200976714
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:14 schreef derLudolf het volgende:
Heet de Chicken Tender Crisp tegenwoordig Crunchy Chicken?

Ik bestelde die eergisteren bij de drive through in Zwolle en er kwam Crunchy chicken op de bon te staan. Nog gevraagd wat ik nou zou krijgen maar het personeel sprak geen Nederlands :') Toen een plaatje laten zien of ik die had gekregen en dat was het geval.

Op het papiertje stond nog wel Tender Chicken :')

En de BK heeft toch altijd mayonaise gehad? Ik heb expliciet om mayonaise gevraagd toen het standaard riedeltje "cola, frietsaus" werd genoemd maar kreeg alsnog frietsaus :(
Mayo/Frietsaus scheelde bij mij zowel per filiaal als per periode. Ze wisselen gewoon af lijkt wel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 19 augustus 2021 @ 08:46:38 #268
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200976738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Haha ja durfde em nooit te nemen vanwege de opmerkingen hier over zure saus en zo. Maar weet niet of het eraan lag dat ik behoorlijke trek had, of dat de big tasty gewoon echt zowat hetzelfde smaakt, of dat de het recept misschien wel is teruggekeerd.
je hebt de originele gewoon zolang niet gehad dat je de echte smaak bent vergeten., en er zit idd een hint van de originele smaak in de nieuwe BT, maar hij is lang niet zo lekker als de originele.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200977689
quote:
15s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:46 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
je hebt de originele gewoon zolang niet gehad dat je de echte smaak bent vergeten., en er zit idd een hint van de originele smaak in de nieuwe BT, maar hij is lang niet zo lekker als de originele.
Ik geloof je hoor. Kwam omdat ik enorm trek had. Heb em in juni wel in Duitsland gehad.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200995160
Vandaag Big Mac voor 1,50 voor iedereen met de app.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:33:47 #271
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200995833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:50 schreef Remco het volgende:
Vandaag Big Mac voor 1,50 voor iedereen met de app.
zullen wel weer flinke rijen staan vanavond :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:03:26 #272
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200997121
De quarterpounder is ook vernieuwd :{ zelfde aanpassingen als de big mac i guess ;(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200997195
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
De quarterpounder is ook vernieuwd :{ zelfde aanpassingen als de big mac i guess ;(
“Nog beter….”
^p^
SOONY
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:20:39 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201009106
Gefeliciteerd McDonald's boys & girls. 50 jaar in Nederland vandaag *O*

Laten we ons allemaal even het oorspronkelijke doel herinneren.

quote:
,,Opzet is dat je er snel en voor weinig geld kunt eten. Uitgangspunt is dat een gezin van vier personen een volledige maaltijd kan krijgen voor minder dan een tientje in totaal.”
https://www.gelderlander.(...)n-een-ramp~aec7ac96/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201009341
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd McDonald's boys & girls. 50 jaar in Nederland vandaag *O*

Laten we ons allemaal even het oorspronkelijke doel herinneren.
[..]
https://www.gelderlander.(...)n-een-ramp~aec7ac96/
ze hebben een lange weg te gaan dan...
pi_201009506
Lol tegenwoordig kan je voor een tientje misschien net 1 fatsoenlijk menu krijgen ipv 4.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_201009554
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor. Áls ik naar de Mac ga neem ik altijd een bigmac menu en ik eet altijd de bigmac op het laatst. Aan de onderkant ligt altijd kaas en die is altijd 0 gesmolten. Niet eens een beetje. Ik gok dat de hamburgers voorgegaard binnenkomen en dat ze te kort op de bakplaat gelegd worden waardoor de bigmac wel vers zijn, maar lauw (want het vlees zelf is ook nooit lekker warm. Of de bigmacs liggen er al een minuut of 10 wanneer je ze krijgt. Één van de twee.

Of zo'n Whopper nou meer of minder vers is, ik vind hem wel lekkerder juist omdat hij vaak nog lekker warm is.

Overigens wil ik de Mac niet compleet affikken. Mijn dochter wil zo nu en dan een happy meal en ik ga niet voor 1 happy meal naar een mac rijden. Laat het altijd bezorgen, en dan is het dus prima. Lekkere knapperige patat en dito nuggets. Drinken lekker koud ook. Ik had vandaag voor het eerst een chocoladekoek erbij besteld zodat ik genoeg had om te laten bezorgen. Koek was slappe hap, smaak was dan wel weer prima.
Een Whopper als hij ingepakt is, gaat gelijk 10s in de magnetron. Daarom blijft hij warmer, gaat ook niet anders met zoveel saus/sla erop.
.
pi_201012691
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:50 schreef Remco het volgende:
Vandaag Big Mac voor 1,50 voor iedereen met de app.
gvd ik dacht vandaag, sad :')
(she/her)
pi_201013950
Heb nooit begrepen waarom McDonald's nooit een echte pittige / hete burger heeft aangedurfd? Snap dat hun doelgroep elders ligt maar Pa wil ook wel eens een echte burger die "te" heet is? Dan heb ik het niet, over een burger met slechts wat chilisaus (die ze dan ook nog eens zoet aanboden) maar een echte burger met (sambal vermengd?) rundvlees, ijsbergsla, uien, jalapeño's, tomaten! Keuze uit: BBQ saus, TABASCO saus of Sriracha saus (of vergelijkbare sauzen)?
Eentje waarvoor je echt je Milkshake of Cola wel nodig hebt... en misschien daarna ook wel een McFlurry , zodat je ook weer eens een ijsje eet met je kinderen?

Een echte gebakken ei -burger met bacon heb ik er ook nooit kunnen vinden, als kost dat slechts een extra bakplaat, volgens mij?
pi_201014167
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor. Áls ik naar de Mac ga neem ik altijd een bigmac menu en ik eet altijd de bigmac op het laatst. Aan de onderkant ligt altijd kaas en die is altijd 0 gesmolten. Niet eens een beetje. Ik gok dat de hamburgers voorgegaard binnenkomen en dat ze te kort op de bakplaat gelegd worden waardoor de bigmac wel vers zijn, maar lauw (want het vlees zelf is ook nooit lekker warm. Of de bigmacs liggen er al een minuut of 10 wanneer je ze krijgt. Één van de twee.

Of zo'n Whopper nou meer of minder vers is, ik vind hem wel lekkerder juist omdat hij vaak nog lekker warm is.

Overigens wil ik de Mac niet compleet affikken. Mijn dochter wil zo nu en dan een happy meal en ik ga niet voor 1 happy meal naar een mac rijden. Laat het altijd bezorgen, en dan is het dus prima. Lekkere knapperige patat en dito nuggets. Drinken lekker koud ook. Ik had vandaag voor het eerst een chocoladekoek erbij besteld zodat ik genoeg had om te laten bezorgen. Koek was slappe hap, smaak was dan wel weer prima.
Nee het vlees komt diepgevroren rauw binnen, iig tien jaar geleden en ik denk dat dit nog zo is.

Bij de kip is dit wel zo trouwens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201014321
Hebben jullie ook dat je als je je bij de BK vol eet, dat je ook echt vol zit voor die dag, maar at als je bij de MC je vol eet, je na een uur weer honger hebt? Best vreemd eigenlijk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_201014357
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:01 schreef DX11 het volgende:
Hebben jullie ook dat je als je je bij de BK vol eet, dat je ook echt vol zit voor die dag, maar at als je bij de MC je vol eet, je na een uur weer honger hebt? Best vreemd eigenlijk.
Hoor je heel veel ja dat je na de mc na een uurtje weer trek hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 22 augustus 2021 @ 16:54:42 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201029355
Liever Burger King omdat ze onion cheese fries hebben in Belgie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201029963
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:01 schreef DX11 het volgende:
Hebben jullie ook dat je als je je bij de BK vol eet, dat je ook echt vol zit voor die dag, maar at als je bij de MC je vol eet, je na een uur weer honger hebt? Best vreemd eigenlijk.
Ja.

Maar ikbneem standaard naast mijn big Mac menu een MC chicken ofzo. Wordt wel prijzig zo, maar ik eet er zelf zelden. Voor de prijs van een menu zou je wel effe vol moeten zitten vind ik.
  zondag 22 augustus 2021 @ 18:52:30 #285
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_201030908
Ik heb soms het idee dat de Mac NL verouderde keukens hebben, dat ze daarom geen nieuwe burgers uit kunnen brengen.
pi_201031013
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb soms het idee dat de Mac NL verouderde keukens hebben, dat ze daarom geen nieuwe burgers uit kunnen brengen.
Alle filialen zijn de laatste jaren grondig verbouwd. Zouden ze de keukens niet mee hebben genomen?
  zondag 22 augustus 2021 @ 19:52:41 #287
134538 chansadres
Black & White
pi_201031800
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb soms het idee dat de Mac NL verouderde keukens hebben, dat ze daarom geen nieuwe burgers uit kunnen brengen.
De gemiddelde Nederlander wilt vooral herkenbaarheid. Tenminste dat denk McDonald's met hun marketingonderzoeken van miljoenen euro's. Dat is de reden dat we vooral aanpassingen krijgen aan bekende burgers. We willen vooral de dingen van vroeger eten voor de nostalgie factor. En een groot gedeelte van de Nederlandse clientèle is moslim. En die mogen gaan varken. Dat is de reden dat de bacon uit de magnetron komt en de mcrib hier niet word klaargemaakt. Omdat ze daarvoor een hele bakplaat morten reserveren en dat is volgens onderzoeken niet rendabel.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_201039923
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja.

Maar ikbneem standaard naast mijn big Mac menu een MC chicken ofzo. Wordt wel prijzig zo, maar ik eet er zelf zelden. Voor de prijs van een menu zou je wel effe vol moeten zitten vind ik.
Jep hier ook. Standaard quarter pounder naast een big tasty menu. Kost je dan ¤16 en daar krijg je ook een hoofdgerecht voor bij een eetcafe.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 23 augustus 2021 @ 16:31:08 #289
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201042913
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:56 schreef DX11 het volgende:
Lol tegenwoordig kan je voor een tientje misschien net 1 fatsoenlijk menu krijgen ipv 4.
ik betaalde bijna 9 euro voor alleen een burger ( double cheese xxl burger king)
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201043165
quote:
14s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:31 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
ik betaalde bijna 9 euro voor alleen een burger ( double cheese xxl burger king)
Burger King is volgens mij nog duurder dan de Mac.

Ik was daar een tijd terug op Zuidplein in Rotterdam (BK) Tijdens het avondeten en was daar CHAOS. Ze werken bij de BK volgens mij niet zo heel efficiënt. Ook allemaal kinderen die hun flesjes vulden bij die drankdispenser :')
pi_201043288
quote:
14s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:31 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
ik betaalde bijna 9 euro voor alleen een burger ( double cheese xxl burger king)
Die haal ik vaak na het stappen, maar die prijs slaat nergens op nee :')
  maandag 23 augustus 2021 @ 17:15:56 #292
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201043363
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb soms het idee dat de Mac NL verouderde keukens hebben, dat ze daarom geen nieuwe burgers uit kunnen brengen.
het is allemaal bevroren als het aankomt, dat kan ik nog met een magnetron en een frituur doen...
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201043387
Ja het concept was eens snel en goedkoop, nu is het alleen nog snel als je gelukt hebt. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201043430
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
De quarterpounder is ook vernieuwd :{ zelfde aanpassingen als de big mac i guess ;(
Ik had het idee dat ie wat flauwer smaakte, geen idee wat er veranderd is though :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201043729
Alles is vernieuwd qua producten, met die vreselijke kartonnen bakjes en houten lepels/vorkjes met splinters.
SOONY
  maandag 23 augustus 2021 @ 18:04:06 #296
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_201043755
Ik gooi meteen het rietje en dekseltje weg.
Drink voortaan uit beker.

Papier rietjes gatver
pi_201043821
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 17:33 schreef DIGIT_ het volgende:
Heb nooit begrepen waarom McDonald's nooit een echte pittige / hete burger heeft aangedurfd? Snap dat hun doelgroep elders ligt maar Pa wil ook wel eens een echte burger die "te" heet is? Dan heb ik het niet, over een burger met slechts wat chilisaus (die ze dan ook nog eens zoet aanboden) maar een echte burger met (sambal vermengd?) rundvlees, ijsbergsla, uien, jalapeño's, tomaten! Keuze uit: BBQ saus, TABASCO saus of Sriracha saus (of vergelijkbare sauzen)?
Eentje waarvoor je echt je Milkshake of Cola wel nodig hebt... en misschien daarna ook wel een McFlurry , zodat je ook weer eens een ijsje eet met je kinderen?

Een echte gebakken ei -burger met bacon heb ik er ook nooit kunnen vinden, als kost dat slechts een extra bakplaat, volgens mij?
Goeie ja. Bij de BK heb je tenminste nog de xtra long chili cheese _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 23 augustus 2021 @ 22:41:28 #298
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_201047523
Wat is er nou eigenlijk nieuw aan de nieuwe bigmac?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_201047724
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:41 schreef zeefje het volgende:
Wat is er nou eigenlijk nieuw aan de nieuwe bigmac?
Het broodje zou veranderd zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201048153
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:41 schreef zeefje het volgende:
Wat is er nou eigenlijk nieuw aan de nieuwe bigmac?
Dat het weer viezer is dan daarvoor, droge shit burger.

Net zoals ze de big tasty hadden verbeterd.
pi_201048248
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 19:52 schreef chansadres het volgende:

[..]
De gemiddelde Nederlander wilt vooral herkenbaarheid. Tenminste dat denk McDonald's met hun marketingonderzoeken van miljoenen euro's. Dat is de reden dat we vooral aanpassingen krijgen aan bekende burgers. We willen vooral de dingen van vroeger eten voor de nostalgie factor. En een groot gedeelte van de Nederlandse clientèle is moslim. En die mogen gaan varken. Dat is de reden dat de bacon uit de magnetron komt en de mcrib hier niet word klaargemaakt. Omdat ze daarvoor een hele bakplaat morten reserveren en dat is volgens onderzoeken niet rendabel.
Dit slaat echt nergens op. Bacon wordt gewoon koud op je burger gedaan en helemaal niet gebakken. Dat is namelijk al voorgebakken. Dit is overigens bij 90% van de burgerzaken zo. Zeker bij fastfoodzaken zul je echt nergens je bacon gebakken zien worden.

Daarbij komen er bijster weinig moslims mij de MC donalds in vergelijking met de BK.

Daarbij verkoopt de MC donalds ook gewoon burgers van varkensvlees die gewoon gebakken worden. Zoals de MC muffin sausage.


Maar leuk geprobeerd joh
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')