Dat klopt dan wel zo'n beetje... McChicken 5 euro nog wat en een McShake van 3 of 4 euro...quote:Op maandag 19 juli 2021 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Collega had vrijdag een kipburger en medium milkshake, moest hij 9,25 betalen.
Ik ga wel mee eten. Vind dat zo ongezellig als de één wat eet en de ander niet. Neem wel kipburger. Dat is zo'n beetje het enige wat ik daar te eten vind.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zolang het geen grote eter is zal het wel meevallen... Maar ga vooral niet met een paar hongerige pubers naar de Mac...
Misschien een hamburger of Cheeseburger + Frietjes + Colaatje (IJsje) zal misschien je de kop nog niet kosten...
(Of misschien een happy meal-menu ofzo...)
Ach, en hoe vaak kom je er, en als dochterlief het nou zo graag wil...
Tuurlijk, begrijpelijk. Maar het is gewoon niet lekker en ik heb het idee dat ze daar ook verder hun best niet voor doen. De Mac draait toch wel.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:36 schreef potjecreme het volgende:
Van veel grondstoffen zijn de prijzen omhoog gegaan en mensen verwachten een hamburger van ¤2,-. Tuurlijk gaan de prijzen bij de Mac ook omhoog.
Nederlanders hebben geen smaak, waarom zou de maccie moeten vernieuwen als al die tokkies daar toch blijven eten.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, begrijpelijk. Maar het is gewoon niet lekker en ik heb het idee dat ze daar ook verder hun best niet voor doen. De Mac draait toch wel.
Is de KFC dan niet wat meer voor je?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Neem wel kipburger. Dat is zo'n beetje het enige wat ik daar te eten vind.
Omdat ze ook de niet tokkies als klanten kunnen trekken met goeie aanbiedingen/nieuwe producten.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Nederlanders hebben geen smaak, waarom zou de maccie moeten vernieuwen als al die tokkies daar toch blijven eten.
Nee, ben ik ook niet kapot van. Ik vind de saus die ze bij de Mac gebruiken bij Mc Chicken lekkerquote:
Wat is het menu in Deutschland dann?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
McDonalds hier in Duitsland![]()
![]()
Waarom is Mac in NL al die tijd zo fucking saai en zielig qua assortiment?
Ik snap het ook niet. In Denemarken dezelfde armoe toen ik het was. 'Zelfs' België heeft een meer uitgebreide menukaart.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
McDonalds hier in Duitsland![]()
![]()
Waarom is Mac in NL al die tijd zo fucking saai en zielig qua assortiment?
100x die van de NL qua keuzes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het menu in Deutschland dann?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |