Mwah, op z'n pseudo-schoten na, vind ik 'm eigenlijk steeds beter spelen. Erger me meer aan de algemene malaise die toegeslagen lijkt te hebben, dat we geen bal meer over 2 meter naar dezelfde kleur kunnen spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:55 schreef Longcat. het volgende:
Zahavi is echt een slechte aanspeelpunt. Hij kan nauwelijks fatsoenlijke pasen geven. Gozer levert alleen maar ballen in.
En toch vond ik hem wel meevallen. Jammer dat hij zo traag is. En te lief. Veel te lief.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:05 schreef tompsv18 het volgende:
Baumgartl werd een aantal keer uitgekapt door die papzak van Emmen, mijn god.
Bij Emmen ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laatste keer dat we daar wonnen is 3 jaar geleden
Schijnt ook een ondeugende kant te hebben. Maar dat is maar van horen zeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En toch vond ik hem wel meevallen. Jammer dat hij zo traag is. En te lief. Veel te lief.
Klopt dit, @Buitendam ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Schijnt ook een ondeugende kant te hebben. Maar dat is maar van horen zeggen.
Waarom niet ? Die hebben bijna elk seizoen wel een reeks waar ze een paar keer op rij verliezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]ja die gaan na AZ en Ajax ook nog van PSV in deze vorm verliezen.
Of hij kan heel goed acteren, of hij onderschat de boel, want dit leek wel op een zware knieblessurequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Dumfries verwacht er zelf gewoon bij te zijn zondag.
Dus het seizoen zit erop?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
Als je van Feyenoord verliest kan je het seizoen schriftelijk wel afdoen
Geen idee man, het wordt de dove tegen de blindequote:Op woensdag 27 januari 2021 08:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus het seizoen zit erop?
Of zie je PSV daar winnen?
Ik vrees een zaadpot, 0-0 ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee man, het wordt de dove tegen de blinde
De lamme tegen de blinde.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee man, het wordt de dove tegen de blinde
Hij zit toch al weken te acteren?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of hij kan heel goed acteren, of hij onderschat de boel, want dit leek wel op een zware knieblessure
Oei, ik bemerk hier enige frustratie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zit toch al weken te acteren?
Geenszins. Ik vernam het van de immer fantastische analytici die we hebben op TV. Zelf geen PSV gekeken op Ajax - PSV na.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, ik bemerk hier enige frustratie.
Tadic en Taglianofico zijn ook wel ontzettende aanstellers ja. Maar bij PSV hebben we er ook weer een paar rondlopen. Al is het nog altijd een stuk minder erg dan Suarez en Toivonen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geenszins. Ik vernam het van de immer fantastische analytici die we hebben op TV. Zelf geen PSV gekeken op Ajax - PSV na.
We hebben zelf Dusan Tadic dus helemaal vrijuit gaan we ook niet
Tagliafico is geen aanstellerquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tadic en Taglianofico zijn ook wel ontzettende aanstellers ja. Maar bij PSV hebben we er ook weer een paar rondlopen. Al is het nog altijd een stuk minder erg dan Suarez en Toivonen.
Gelachen.quote:
Hij heeft ook verdedigend een paar penalties onterecht niet tegen gehad. Toch een kwaliteit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook, goed om erbij te hebben, Dumfries is inmiddels schwalbe koning.
Toivonen tegen Clasie. Dat was genieten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tadic en Taglianofico zijn ook wel ontzettende aanstellers ja. Maar bij PSV hebben we er ook weer een paar rondlopen. Al is het nog altijd een stuk minder erg dan Suarez en Toivonen.
Je directe tegenstander binnen een minuut vakkundig totaal uit de wedstrijd helpen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toivonen tegen Clasie. Dat was genieten.
5 seconde. Geniaal was dat. Verder was het een bloedirritante zuiger, die Toivonen. En hij kon bijna net zo goed koppen als de broertjes de Jong, dat ook.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je directe tegenstander binnen een minuut vakkundig totaal uit de wedstrijd helpen.
zijn wel de spelers die je kampioen maken, tenminste dat is de bedoelingquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
5 seconde. Geniaal was dat. Verder was het een bloedirritante zuiger, die Toivonen. En hij kon bijna net zo goed koppen als de broertjes de Jong, dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |