WOW!quote:Op zondag 24 januari 2021 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
Bruma al met z’n 4e goal voor Olympiakos in de afgelopen 5 weken, ook nog een assist.
Ja en Mvogoquote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Meer rendement dan pakembeet Ihattaren of Mauro
Heb hem beetgepakt. Voelde prima.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Meer rendement dan pakembeet Ihattaren of Mauro
Jah, banken voor Unnie!quote:Op zondag 24 januari 2021 17:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die valt ook tegen he, 0 goals 0 assists!
Dat laatste wordt een continu terugkerende zin, vrees ikquote:Op maandag 25 januari 2021 11:38 schreef tja77 het volgende:
Madueke ben je gewoon 4-6 weken kwijt, dat red je niet met 2 weken.
Götze zou onderhand wel weer fit moeten zijn.
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:38 schreef tja77 het volgende:
Madueke ben je gewoon 4-6 weken kwijt, dat red je niet met 2 weken.
Götze zou onderhand wel weer fit moeten zijn.
Die Gotze is inmiddels al best een grote flop.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Max is voor morgen ook een vraagteken.
veel druk op Malenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:20 schreef Buitendam het volgende:
Zahavi Malen en Piroe. Mauro vanaf rechts kan ook. Het is puzzelen.
Feyenoord zand in de ogen strooien en zondag gewoon aan de aftrapquote:Op maandag 25 januari 2021 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
Toch raar dat die blessures van Gakpo en Gotze weer langer duren. Die zouden er tegen Feyenoord weer bij zijn..
Wij gaan zondag écht niet van Feyenoord winnen. Alsof die na Ajax en AZ nog een wedstrijd gaan verliezen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Feyenoord zand in de ogen strooien en zondag gewoon aan de aftrap
Verdorie.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij gaan zondag écht niet van Feyenoord winnen. Alsof die na Ajax en AZ nog een wedstrijd gaan verliezen.
Begin een beetje te twijfelen aan de methodes van sloopkügel.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat sparen van spelers om in januari te laten vlammen idee is niet veel van terecht gekomen
Fullgas immer in Ausbildungquote:Op maandag 25 januari 2021 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin een beetje te twijfelen aan de methodes van sloopkügel.
Du kannst mir den Buckel runterrutschen!quote:
Ik ben niet links, ik ben niet rechts.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie.
Pas maandag en nu al mijn hoop de grond inboren
Kan je ons helpen om daar mee te leren leven? Jij weet hoe het voelt als je club een grote flop is.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Gotze is inmiddels al best een grote flop.
Indekken tegen Emmen. Oke dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:51 schreef PSVCL het volgende:
Eerst Emmen pakken voordat je over Feyenoord-uit begint
Gaat nog lastig zat worden met al die blessures
Emmen draait als een tierrelier en breit de overwinningen vakkundig aanéén. Dat gaat een zware dobber worden ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:51 schreef PSVCL het volgende:
Eerst Emmen pakken voordat je over Feyenoord-uit begint
Gaat nog lastig zat worden met al die blessures
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Indekken tegen Emmen. Oke dan.
Aan de andere kant: tegen Volendam en De Graafschap ging het met pijn en moeite. Voorspel weer een moeizame 1-2 zege.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Emmen draait als een tierrelier en breit de overwinningen vakkundig aanéén. Dat gaat een zware dobber worden ja.
Structureel de beste van het veld, wat een flop jaquote:Op maandag 25 januari 2021 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Gotze is inmiddels al best een grote flop.
heerlijke speler maar hij maakt te weinig minutenquote:Op maandag 25 januari 2021 14:33 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Structureel de beste van het veld, wat een flop jaof doel je nu alleen op die spierruptuur?
Als je het vergelijkt met Haller heeft Götze dit seizoen al veel meer minuten gemaakt.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
heerlijke speler maar hij maakt te weinig minuten
Hij wordt niet graag op zn methode aangesprokenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.veronicainsid(...)view-stupid-question
Wat een raar mannetje is die Schmidt zeg.
Ik snap deze post nietquote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met Haller heeft Götze dit seizoen al veel meer minuten gemaakt.
(en hij heeft een stofwisselingsziekte hè)
Al lijkt het me ook vervelend om zo'n nietswetende journalist voor je te hebben die je even komt vertellen met gebrekkig engels dat je team naar zijn mening niet fit genoeg is.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ook niet een al te slimme vraag nee maar daar mag je wel iets normaler mee omgaan. Hebben trainers wel vaker last van helaas. Je staat daar ook niet voor zo'n journalist maar voor je publiek.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:23 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Al lijkt het me ook vervelend om zo'n nietswetende journalist voor je te hebben die je even komt vertellen dat je team naar zijn mening niet fit genoeg is.
Eens, ik vind hem fijner dan van Bommel tho. Al ligt die lat heel laag natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook niet een al te slimme vraag nee maar daar mag je wel iets normaler mee omgaan. Hebben trainers wel vaker last van helaas. Je staat daar ook niet voor zo'n journalist maar voor je publiek.
Normaal wel, maar dat ligt bij VI wel anders vind ik. Die journalist was duidelijk op zoek naar iets leuks wat ze vanavond weer geknipt tot 20/30 sec kunnen laten zien in de uitzending waarna Derksen weer kan inhakken op Schmidt.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook niet een al te slimme vraag nee maar daar mag je wel iets normaler mee omgaan. Hebben trainers wel vaker last van helaas. Je staat daar ook niet voor zo'n journalist maar voor je publiek.
En dan doe je precies waar ze op zitten te wachten..quote:Op maandag 25 januari 2021 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar dat ligt bij VI wel anders vind ik. Die journalist was duidelijk op zoek naar iets leuks wat ze vanavond weer geknipt tot 20/30 sec kunnen laten zien in de uitzending waarna Derksen weer kan inhakken op Schmidt.
Dat wel ja, had ie anders moeten doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan doe je precies waar ze op zitten te wachten..
'Die Duitser' werkt al sinds het begin als een rode lap voor me, aldus Derksen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:33 schreef TehRocks het volgende:
Ze zijn bepaald geen fans van ons Roger bij VI he?
Heb niet het gevoel dat hij ook erg leeft onder PSV-fans.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:33 schreef TehRocks het volgende:
Ze zijn bepaald geen fans van ons Roger bij VI he?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daarbij volledig moet vertrouwen op jouw oordeel, daar ik zelden meer vi kijk. Maar ik geloof het meteen hoor, als ze eenmaal iemand niet leuk vinden dan wijzigt dat niet snel. Dan snap ik zijn reactie ook al wat beter.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wel ja, had ie anders moeten doen.
Al hadden ze anders wel dat eerdere stukje over Madueke gepakt en geroepen dat het schandalig is dat Schmidt hem nog het veld op liet gaan.
De hetze bij VI tegen Schmidt vind ik noga kinderachtig.
Komt waarschijnlijk doordat je een Limburger bent.quote:
Het PSV publiek weet allang hoe de media te werk gaat wanneer het aankomt op PSV.. heel goed dat Schmidt eens tegengas geeft, hij is tenminste gewoon zichzelf en doet niet mee met de poppenkast van Veronica inside.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook niet een al te slimme vraag nee maar daar mag je wel iets normale. Je staat daar ook niet voor zo'n journalist maar voor je publiek.
Marco Timmer gaf vanmiddag bij Kees aan tafel aan dat der Roger een innemende man was waarmee hij goed kon schakelen. Kon er gerust kritisch op zijn dus vanaf het begin een prima samenwerking. Ik denk dat de irritatie inderdaad met name bij zo een Voetbal inside en bij een Kraay zit.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daarbij volledig moet vertrouwen op jouw oordeel, daar ik zelden meer vi kijk. Maar ik geloof het meteen hoor, als ze eenmaal iemand niet leuk vinden dan wijzigt dat niet snel. Dan snap ik zijn reactie ook al wat beter.
Het calimero zijn druipt van deze postquote:Op maandag 25 januari 2021 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het PSV publiek weet allang hoe de media te werk gaat wanneer het aankomt op PSV.. heel goed dat Schmidt eens tegengas geeft, hij is tenminste gewoon zichzelf en doet niet mee met de poppenkast van Veronica inside.
Je laat jezelf toch niet bespelen door een snotneus die waarschijnlijk ook nog eens voor Ajax/Feyenoord is en dus uit is om te stoken.
Hup Roger
Prima interview. Geen enkel salaris is hoog genoeg om met dit soort gesprongen zaadleiders een gesprek te moeten voeren. Onvoorstelbaar wat voor idioten er bij Veronica Inside op pad worden gestuurd.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ja daar heb je gelukkig geen Bild en dergelijke media.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:02 schreef tja77 het volgende:
De toon van de interviewer was ook wel een beetje teneergeslagen toen Schmidt zei geen idee te hebben of hij Derksen, Boskamp en Gijp kende.
Die Duitsers lachen zich toch een breuk om het niveau van deze knaap en andere Nederlandse rioolinterviewers. Ik moest ook denken aan Hansie Hansie die de vrouw van Götze probeerde te paaien tijdens die persconferentie.
En het dan vreemd vinden dat Herr Schmidt wat anders gaat kijken in z’n vrije tijd.
Bildt is een roddelblad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelukkig geen Bildt en dergelijke media.
vreemd interview maar de vraag die hij "stupid" vond best wel relevantquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bildt is een roddelblad.
In Duitsland word je niet lastig gevallen door een verstandelijk gehandicapte die een reportage komt maken voor het voetbalequivalent van 'knoop in je zakdoek'.
De vraag was relevant, het daaraan gekoppelde waardeoordeel van de journalist niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd interview maar de vraag die hij "stupid" vond best wel relevant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |