abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197604888
Weet je nog, toen dit het bericht was van de Politie?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-bang-voor-eindeloze

quote:
Geen fuiken op controles
De avondklok gaat naar alle waarschijnlijk in vanaf vrijdag tussen 20.30 en 4.30 uur. Struijs: "We handhaven op excessen." Wat dat betekent? "We treden op bij groepen die samenscholen en zich opzettelijk niet aan de regels houden."
Volgens mij hebben we niet veel anders gezien dan fuiken, of zijn er op andere plekken ook beelden geweest waar het er anders aantoe ging?
  zondag 24 januari 2021 @ 10:53:03 #102
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197604892
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:49 schreef Haags het volgende:

[..]

[ twitter ]

Vergeet deze agent niet, wat zal hij trots zijn bedje in zijn gestapt _O_
Deze meneer doet gewoon zijn werk ?
Weisst
pi_197604904
quote:

[..]

[ twitter ]

Kun je nog zoveel programma's maken waarin agenten roepen dat ze het liefst boeven vangen. Maar 1 zo'n fragment, weg imago :')
pi_197604916
quote:

[..]

[ twitter ]

Gewoon fietsverlichting voeren.
pi_197604944
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:46 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Omdat ze ook een groot gedeelte van de vaccins in India produceren, die hebben bepaalde eisen eraan gesteld.
Ja, en die fabriek is nu ontploft.

Hoe dan ook, er moet een mouw aan te passen zijn.

Gewoon India zwaar overbieden.

Onderhandelen tegen iets anders, bv meer militaire hulp tegen Pakistan toezeggen (of andersom subtiel informeren dat het helaas "misschien" niet gaat lukken ze te beschermen als er iets gebeurt...), of misschien wat importtariefonderhandelingen? 🤔 of "suggereren" dat je eu burgers verbied daar op vakantie te gaan wink wink, dat zou ook een economisch bloedbad aanrichten daar.

Hell van mijn part bied je ze ontwikkelingshulp in ruil voor meer spuiten.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat overbieden genoeg is. Miljoenen indiers gaan zowat letterlijk dood van de honger door de maatregelen. Bied ze economische Steun voor spuiten.

Linksom of rechtsom, ik wil vaccins hier en nu zodat we weer normaal kunnen leven. Fuck covax etc, dat is voor na dat wij groepsimmuniteit hebben en ik weer gezellig met een vriend kbbq heb kunnen eten in m'n favo restaurant.
#WeesGeenWhales
  zondag 24 januari 2021 @ 10:55:35 #106
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197604949
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Kun je nog zoveel programma's maken waarin agenten roepen dat ze het liefst boeven vangen. Maar 1 zo'n fragment, weg imago :')
Zo een bijdehandje zou ik ook graag ff een paar boetes geven.

Dat je je niet aan maatregelen houdt prima, maar ga dan niet als een poesie wegfietsen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197604950
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:53 schreef erkel het volgende:

[..]

Deze meneer doet gewoon zijn werk ?
Ik zou het deze meneer ook niet direct heel erg kwalijk nemen, maar de bobo's erboven van wie de agenten massaal op plekken moesten gaan staan waar mensen langskwamen vind ik wel droevig. De avondklok was nodig om te kunnen handhaven op excessen, op samenscholing van groepen wat nu lastig was.

En wat zien we? De avondklok werd gisteren eigenlijk gebruikt als belastingmaatregel.
pi_197604973
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zou het deze meneer ook niet direct heel erg kwalijk nemen, maar de bobo's erboven van wie de agenten massaal op plekken moesten gaan staan waar mensen langskwamen vind ik wel droevig. De avondklok was nodig om te kunnen handhaven op excessen, op samenscholing van groepen wat nu lastig was.

En wat zien we? De avondklok werd gisteren eigenlijk gebruikt als belastingmaatregel.
Dan de boete ook maar zien als vrijheidsbelasting :D
I'll give you something to do
pi_197604992
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we niet veel anders gezien dan fuiken, of zijn er op andere plekken ook beelden geweest waar het er anders aantoe ging?
moeten ze het gewoon niet of amper handhaven dan ?
alle regels die een advies zijn worden al 10 maanden amper gehandhaafd.

we hebben het gewoon allemaal aan onszelf te danken, simpel zat.
en maar lachen, ze kunnen achter de voordeur toch niks, lekker toch feestjes/(blokjes) vrjaardagen, zuipen met vrienden.

20-25% van de besmette mensen: ik ga toch lekker erop uit als ik besmet ben.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197604993
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:56 schreef galantis het volgende:

[..]

Dan de boete ook maar zien als vrijheidsbelasting :D
Dus.. We verhogen de inkomstenbelasting met 0,1% ofzo en er is weer vrijheid? Ik weet niet, dat zou niet veel afdoen aan 'politiestaat' :P
  zondag 24 januari 2021 @ 10:58:25 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197605000
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Op Urk kwam de politie pas aanzetten toen dat testkeetje al bijna een uur aan het branden was. Volgens mij hoefde je niet gestudeerd te hebben om te kunnen aanvoelen dat het juist daar mis zou gaan.

Maar gelukkig hebben ze wel veel boetes kunnen uitdelen aan fietsende studenten en auto’s op de snelweg om 21.01. Ik stel daarom voor dat we volgende week een keer gaan klappen voor deze helden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197605007
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja, en die fabriek is nu ontploft.

Hoe dan ook, er moet een mouw aan te passen zijn.

Gewoon India zwaar overbieden.

Onderhandelen tegen iets anders, bv meer militaire hulp tegen Pakistan toezeggen (of andersom subtiel informeren dat het helaas "misschien" niet gaat lukken ze te beschermen als er iets gebeurt...), of misschien wat importtariefonderhandelingen? 🤔 of "suggereren" dat je eu burgers verbied daar op vakantie te gaan wink wink, dat zou ook een economisch bloedbad aanrichten daar.

Hell van mijn part bied je ze ontwikkelingshulp in ruil voor meer spuiten.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat overbieden genoeg is. Miljoenen indiers gaan zowat letterlijk dood van de honger door de maatregelen. Bied ze economische Steun voor spuiten.

Linksom of rechtsom, ik wil vaccins hier en nu zodat we weer normaal kunnen leven. Fuck covax etc, dat is voor na dat wij groepsimmuniteit hebben en ik weer gezellig met een vriend kbbq heb kunnen eten in m'n favo restaurant.
Ja, leuk allemaal wel, maar van wat ik begreep is dit ook een manier voor AstraZeneca om om weer een wat betere naam te krijgen. Dat gaan ze niet krijgen als ze alles aan het westen gaan leveren :9

Het beste zou zijn als Janssen sneller zou kunnen leveren of dat we vanwege de extra productiecapaciteit van Pfizer gigantisch veel extra vaccins krijgen.
pi_197605015
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]

moeten ze het gewoon niet of amper handhaven dan ?
alle regels die een advies zijn worden al 10 maanden amper gehandhaafd.

we hebben het gewoon allemaal aan onszelf te danken, simpel zat.
en maar lachen, ze kunnen achter de voordeur toch niks, lekker toch feestjes/(blokjes) vrjaardagen, zuipen met vrienden.

20-25% van de besmette mensen: ik ga toch lekker erop uit als ik besmet ben.
Tuurlijk moeten ze handhaven. Weet je waar? Urk, Stein, de plekken waar rellen waren. De plekken waar hele groepen al maanden samenkomen.

Maar droevig om 21.01 een fietser die onderweg naar huis is een boete geven is gewoon triest. Dat heeft niets te maken met virusbestrijding.
pi_197605021
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Op Urk kwam de politie pas aanzetten toen dat testkeetje al bijna een uur aan het branden was. Volgens mij hoefde je niet gestudeerd te hebben om te kunnen aanvoelen dat het juist daar mis zou gaan.

Maar gelukkig hebben ze wel veel boetes kunnen uitdelen aan fietsende studenten en auto’s op de snelweg om 21.01. Ik stel daarom voor dat we volgende week een keer gaan klappen voor deze helden.
#ikklapmee

Deze helden zorgen ervoor dat Nederland massaal gezond blijft _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_197605032
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:59 schreef chratnox het volgende:

[..]

Tuurlijk moeten ze handhaven. Weet je waar? Urk, Stein, de plekken waar rellen waren. De plekken waar hele groepen al maanden samenkomen.

Maar droevig om 21.01 een fietser die onderweg naar huis is een boete geven is gewoon triest. Dat heeft niets te maken met virusbestrijding.
was dat ook echt zo ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 24 januari 2021 @ 11:01:16 #116
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197605051
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dus iedereen alleen maar vermanend toespreken had een beter effect gehad?
Weisst
pi_197605058
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]

was dat ook echt zo ?
Dat heb je toch op meerdere plekken gezien? Politieauto's die iedereen die op de A2 reed eraf haalden, fietsers die net na 9 uur van de weg gehaald werden.
pi_197605059
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]

was dat ook echt zo ?
Doet dat ertoe? De intentie was er overduidelijk.
I'll give you something to do
pi_197605077
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef erkel het volgende:

[..]

Dat is toch niet wat ik zei?
pi_197605083
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef erkel het volgende:

[..]

Iedereen die daadwerkelijk iets deed wat leidt tot meer besmettingen aanpakken had een beter effect gehad ja.

Inderdaad, samenscholingen e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')