Volgens mij hebben we niet veel anders gezien dan fuiken, of zijn er op andere plekken ook beelden geweest waar het er anders aantoe ging?quote:Geen fuiken op controles
De avondklok gaat naar alle waarschijnlijk in vanaf vrijdag tussen 20.30 en 4.30 uur. Struijs: "We handhaven op excessen." Wat dat betekent? "We treden op bij groepen die samenscholen en zich opzettelijk niet aan de regels houden."
Deze meneer doet gewoon zijn werk ?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vergeet deze agent niet, wat zal hij trots zijn bedje in zijn gestapt
Kun je nog zoveel programma's maken waarin agenten roepen dat ze het liefst boeven vangen. Maar 1 zo'n fragment, weg imagoquote:Op zondag 24 januari 2021 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gewoon fietsverlichting voeren.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja, en die fabriek is nu ontploft.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Omdat ze ook een groot gedeelte van de vaccins in India produceren, die hebben bepaalde eisen eraan gesteld.
Zo een bijdehandje zou ik ook graag ff een paar boetes geven.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je nog zoveel programma's maken waarin agenten roepen dat ze het liefst boeven vangen. Maar 1 zo'n fragment, weg imago
Ik zou het deze meneer ook niet direct heel erg kwalijk nemen, maar de bobo's erboven van wie de agenten massaal op plekken moesten gaan staan waar mensen langskwamen vind ik wel droevig. De avondklok was nodig om te kunnen handhaven op excessen, op samenscholing van groepen wat nu lastig was.quote:
Dan de boete ook maar zien als vrijheidsbelastingquote:Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zou het deze meneer ook niet direct heel erg kwalijk nemen, maar de bobo's erboven van wie de agenten massaal op plekken moesten gaan staan waar mensen langskwamen vind ik wel droevig. De avondklok was nodig om te kunnen handhaven op excessen, op samenscholing van groepen wat nu lastig was.
En wat zien we? De avondklok werd gisteren eigenlijk gebruikt als belastingmaatregel.
moeten ze het gewoon niet of amper handhaven dan ?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef chratnox het volgende:
Weet je nog, toen dit het bericht was van de Politie?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-bang-voor-eindeloze
[..]
Volgens mij hebben we niet veel anders gezien dan fuiken, of zijn er op andere plekken ook beelden geweest waar het er anders aantoe ging?
Dus.. We verhogen de inkomstenbelasting met 0,1% ofzo en er is weer vrijheid? Ik weet niet, dat zou niet veel afdoen aan 'politiestaat'quote:Op zondag 24 januari 2021 10:56 schreef galantis het volgende:
[..]
Dan de boete ook maar zien als vrijheidsbelasting
Op Urk kwam de politie pas aanzetten toen dat testkeetje al bijna een uur aan het branden was. Volgens mij hoefde je niet gestudeerd te hebben om te kunnen aanvoelen dat het juist daar mis zou gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef chratnox het volgende:
Weet je nog, toen dit het bericht was van de Politie?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-bang-voor-eindeloze
[..]
Volgens mij hebben we niet veel anders gezien dan fuiken, of zijn er op andere plekken ook beelden geweest waar het er anders aantoe ging?
Ja, leuk allemaal wel, maar van wat ik begreep is dit ook een manier voor AstraZeneca om om weer een wat betere naam te krijgen. Dat gaan ze niet krijgen als ze alles aan het westen gaan leverenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja, en die fabriek is nu ontploft.
Hoe dan ook, er moet een mouw aan te passen zijn.
Gewoon India zwaar overbieden.
Onderhandelen tegen iets anders, bv meer militaire hulp tegen Pakistan toezeggen (of andersom subtiel informeren dat het helaas "misschien" niet gaat lukken ze te beschermen als er iets gebeurt...), of misschien wat importtariefonderhandelingen? 🤔 of "suggereren" dat je eu burgers verbied daar op vakantie te gaan wink wink, dat zou ook een economisch bloedbad aanrichten daar.
Hell van mijn part bied je ze ontwikkelingshulp in ruil voor meer spuiten.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat overbieden genoeg is. Miljoenen indiers gaan zowat letterlijk dood van de honger door de maatregelen. Bied ze economische Steun voor spuiten.
Linksom of rechtsom, ik wil vaccins hier en nu zodat we weer normaal kunnen leven. Fuck covax etc, dat is voor na dat wij groepsimmuniteit hebben en ik weer gezellig met een vriend kbbq heb kunnen eten in m'n favo restaurant.
Tuurlijk moeten ze handhaven. Weet je waar? Urk, Stein, de plekken waar rellen waren. De plekken waar hele groepen al maanden samenkomen.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
moeten ze het gewoon niet of amper handhaven dan ?
alle regels die een advies zijn worden al 10 maanden amper gehandhaafd.
we hebben het gewoon allemaal aan onszelf te danken, simpel zat.
en maar lachen, ze kunnen achter de voordeur toch niks, lekker toch feestjes/(blokjes) vrjaardagen, zuipen met vrienden.
20-25% van de besmette mensen: ik ga toch lekker erop uit als ik besmet ben.
#ikklapmeequote:Op zondag 24 januari 2021 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Urk kwam de politie pas aanzetten toen dat testkeetje al bijna een uur aan het branden was. Volgens mij hoefde je niet gestudeerd te hebben om te kunnen aanvoelen dat het juist daar mis zou gaan.
Maar gelukkig hebben ze wel veel boetes kunnen uitdelen aan fietsende studenten en auto’s op de snelweg om 21.01. Ik stel daarom voor dat we volgende week een keer gaan klappen voor deze helden.
was dat ook echt zo ?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze handhaven. Weet je waar? Urk, Stein, de plekken waar rellen waren. De plekken waar hele groepen al maanden samenkomen.
Maar droevig om 21.01 een fietser die onderweg naar huis is een boete geven is gewoon triest. Dat heeft niets te maken met virusbestrijding.
Dus iedereen alleen maar vermanend toespreken had een beter effect gehad?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zou het deze meneer ook niet direct heel erg kwalijk nemen, maar de bobo's erboven van wie de agenten massaal op plekken moesten gaan staan waar mensen langskwamen vind ik wel droevig. De avondklok was nodig om te kunnen handhaven op excessen, op samenscholing van groepen wat nu lastig was.
En wat zien we? De avondklok werd gisteren eigenlijk gebruikt als belastingmaatregel.
Dat heb je toch op meerdere plekken gezien? Politieauto's die iedereen die op de A2 reed eraf haalden, fietsers die net na 9 uur van de weg gehaald werden.quote:
Dat is toch niet wat ik zei?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus iedereen alleen maar vermanend toespreken had een beter effect gehad?
Iedereen die daadwerkelijk iets deed wat leidt tot meer besmettingen aanpakken had een beter effect gehad ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus iedereen alleen maar vermanend toespreken had een beter effect gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |