dit is verder ook niet banbaar voor xboxquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:51 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Bekend probleem de X.
[..]
Ik ga het misschien zondag doen, ik heb de dev app nog niet.
Niermand heeft nog een ban gehad en de dev optie is er al lang en RetroArch ook al een tijdje, als ze accounts gingen bannen hadden ze dat al veel eerder gedaan. Enige wat ze kunnen doen is de dev optie weer uitschakelen.
Hopelijk komt het niet al te vaak voor. Heb je een tweede controller? Ik vraag me af of die dan wel werkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:10 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep, hier een paar keer gehad. Vooral vervelend wanneer het gebeurt wanneer ik iets op pauze had, geen save, terug kom en de controller alleen maar knippert. Zelfs de pair knoppen helpen niet, super vervelend.
Heb 2 controllers (de zwarte die bij de Series X zat en zo'n blauwe), beide werken dan niet. Was ook iets waar ik de eerste keer hoopte dat ik even verder kon spelen om een save te maken, maar helaas, allebei knipperen en maken nooit verbinding tot ik de console helemaal opnieuw start.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hopelijk komt het niet al te vaak voor. Heb je een tweede controller? Ik vraag me af of die dan wel werkt.
Gisteren hele dag kunnen gamen en het is bij mij niet meer voorgekomen. Fingers crossed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Heb 2 controllers (de zwarte die bij de Series X zat en zo'n blauwe), beide werken dan niet. Was ook iets waar ik de eerste keer hoopte dat ik even verder kon spelen om een save te maken, maar helaas, allebei knipperen en maken nooit verbinding tot ik de console helemaal opnieuw start.
Meerdere keren opgestart maar nooit echt in kunnen komen, veel laadtijden ook. Hopen op een PS5 patch of draait deze sowieso al beter op next gen?quote:Op zondag 7 februari 2021 08:53 schreef Rijst het volgende:
Nooit geweten trouwens dat Outer Worlds zoveel dingen had gepikt van Mass Effect.Is ook alweer >10 jaar geleden alweer toen ME2 en FO3 uitkwam. Dit is eigenlijk wat FO4 had moeten worden.
Heb nu nog meer zin om de Legendary editon aan te schaffen.
Welke dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een achievement in The Medium die 98% heeft gehaald. Maar ik nog niet
Ja, geen idee dus. Ik ga toch geen achievement guide gebruikenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Welke dan?
Donut Country was echt tof, alleen veelste kort.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus. Ik ga toch geen achievement guide gebruiken
Ach, ik vind ze wel leuk. Geeft wat meer replay value en zijn een leuk extraatje.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nee ik snap die hype rondom achievements ook niet helemaal, sommige flippen hem de pan uit als ze maar 1 achievement in een game hebben want dan moeten ze de rest ook halen, autism much.![]()
Ja het is opzich wel leuk maar om je er helemaal op te focussen neemt voor mij de plezier weg want het is niet echt 'chill' meer, maar ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik vind ze wel leuk. Geeft wat meer replay value en zijn een leuk extraatje.
Ik focus me er alleen op als ik weet dat ze dusdanig missable zijn, dat ik er anders een hele nieuwe game voor moet starten. Bij korte games is dat niet zo heel erg, maar bij grote games vind ik het irritantquote:Op zondag 7 februari 2021 16:45 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ja het is opzich wel leuk maar om je er helemaal op te focussen neemt voor mij de plezier weg want het is niet echt 'chill' meer, maar ieder zo zijn ding.Ik scroll soms wel eens door de lijst als ik een game uit heb maar ik ben niet zo'n 100%er.
![]()
Ik heb even gekeken en de achievement die 98,19% van de players unlocked hebben is The Last Goodbye.
https://www.trueachieveme(...)-goodbye-achievement
Dit. Ik snap best dat er mensen zijn die er niks aan vinden en het liefsf gewoon door een story campaign spelen en daarna klaar zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik vind ze wel leuk. Geeft wat meer replay value en zijn een leuk extraatje.
Precies. Evil Within deed dat een beetje, door je missies op een bepaalde manier te laten spelen. Of Dragon Age Origins, door alle character builds te proberen. Zoiets is dan leuk. Maar ik weet ook wel dat ik sommige niet ga halenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:54 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit. Ik snap best dat er mensen zijn die er niks aan vinden en het liefsf gewoon door een story campaign spelen en daarna klaar zijn.
Achievements zijn voor mij zelf wel leuk om dingen te doen en naar gebieden in games te gaan waar ik anders nooit heen zou zijn gegaan.
En als ik een game leuk genoeg vind om nog eens te spelen, dan is een achievement om het op een bepaalde manier te doen of met een ander character of wat dan ook wat meer motivatie om het op die manier te die in plaats van grotendeels dezelfde build te maken.
Die laadtijden zijn er op gelukkig de XSX nauwelijks. Als Fallout/Bethesda games je ding zijn dan ligt deze game je ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Meerdere keren opgestart maar nooit echt in kunnen komen, veel laadtijden ook. Hopen op een PS5 patch of draait deze sowieso al beter op next gen?
Famished Feline dusquote:Op zondag 7 februari 2021 16:45 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ja het is opzich wel leuk maar om je er helemaal op te focussen neemt voor mij de plezier weg want het is niet echt 'chill' meer, maar ieder zo zijn ding.Ik scroll soms wel eens door de lijst als ik een game uit heb maar ik ben niet zo'n 100%er.
![]()
Ik heb even gekeken en de achievement die 98,19% van de players unlocked hebben is The Last Goodbye.
https://www.trueachieveme(...)-goodbye-achievement
Of Famished Feline met 97,99%
https://www.trueachieveme(...)d-feline-achievement
Het enige kutte vind ik vaak de camera in hoe zij rent.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld. Er zitten echt heel toffe secties in The Medium. Soms is het echter wel een beetje sloom qua controls.
De tracks aan het einde van de game zijn wel dikke prima trouwens.
7,5
Dat maakt het juist spannend man. Resident Evil 7 (en waarsch. 8) dus ook niets voor je?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet in ieder geval wel dat ik Resi 2 en 3 niet ga spelen. Onverslaanbare grote vijanden die je achtervolgen zijn kutNet zo irritant als missies met een timer.
Niet leverbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/product/9300000003688723/
@:vosss
Heb je nu wel geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |