Waren ze maar zo doortastend met de kantoren die mensen op kantoor laten werken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Strak om 21 uur. Ik moet zeggen dat ik het totaalbeeld tot nu toe wel erg repressief vind.
De bedoeling is wel dat dit voor het schrikeffect volop in het nieuws komt natuurlijk. Ergens op een rijksweggetje wat willekeurige automobilisten van boetes voorzien kan onmogelijk een doel op zich zijn.quote:
Niet iedereen is ambtenaarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waren ze maar zo doortastend met de kantoren die mensen op kantoor laten werken.
Ik vraag me af hoe serieus de handhaving over een weekje gaat zijn. Als het nieuwe er van af is.quote:
Dat is een tweede. Helaas verbaast het me ook niet, er blijken al een hele tijd nou eenmaal mensen die rellen als ze het ergens neit mee eens zijn. Helaas.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Het verbaast me echt niet dat dit nu aan de gang is.
Uiteraard. Eerste week zal er flink gehandhaafd worden. Daarna ebt dat gewoon weer weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef galantis het volgende:
[..]
De bedoeling is wel dat dit voor het schrikeffect volop in het nieuws komt natuurlijk. Ergens op een rijksweggetje wat willekeurige automobilisten van boetes voorzien kan onmogelijk een doel op zich zijn.
Jij bent dus echt voor deze vrijheidsbeperkende maatregelen? Jij vindt het zo fijn om opgesloten te zitten in je eigen huis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef Confetti het volgende:
Een politiecontrole op de snelweg is natuurlijk ook prijsschieten. Hopelijk gaan ze die tactiek vaker inzetten, want zo krijgt iedereen het gevoel dat ze niet zomaar in de auto meer kunnen stappen.
Morgen zitten ze gezellig met zijn allen in de Urker refo kerk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef Momo het volgende:
Tja vooral weer van die zelfde groep die met pannen en potten stonden te slaan of op het Museumplein stonden. Morgen is weer alles rustig
Nee, nog niet gezien. Wel vrij idioot om uitgerekend deze onschuldige site vandaag te gaan rapporteren en preventief blokkerenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lees je nog andere posts? Zoals dat het gerapporteerd wordt en daarom preventief geblokkeerd?
Ik denk dat dit de spreekwoordelijke druppel is voor die jongeren. Normaal konden ze nog wel naar elkaar toe, ook al mocht het officieel niet. Het lijkt erop dat er op verschillende plekken nu afgesproken is om er massaal tegenin te gaan, maar ik ben bang dat het juist een averechts effect gaat hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
S
[..]
Dat is een tweede. Helaas verbaast het me ook niet, er blijken al een hele tijd nou eenmaal mensen die rellen als ze het ergens neit mee eens zijn. Helaas.
Maar de avondklok is niet ingesteld om rellen uit te lokken.
Zal wel een beetje de Amerikaanse cultuur bij dat bedrijf zijn. Overtredingen van de wet aanmoedigen zien ze daar tegenwoordig als een rebellie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vreemd. Kanaal bestaat al jaren en net op dit moment offline gehaald. Als ik m'n aluhoedje zou kunnen vinden zou ik zeggen dat dat geen toeval is, aan de andere kant zie ik niet in wat voor voordeel daaraan te behalen is.
Zou ik dat vooral doen. Aanraderquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien. Wel vrij idioot om uitgerekend deze onschuldige site vandaag te gaan rapporteren en preventief blokkeren
Boeiend, 95 euro. Avondje stappen is duurderquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef Confetti het volgende:
Een politiecontrole op de snelweg is natuurlijk ook prijsschieten. Hopelijk gaan ze die tactiek vaker inzetten, want zo krijgt iedereen het gevoel dat ze niet zomaar in de auto meer kunnen stappen.
Nee dat doen ze zelf, uiteraard. Ik heb volgens mij nooit beweert dat het van de Nederlandse overheid komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat YT kan censureren. Dat doen ze alleen niet in opdracht van de Nederlandse overheid, zie mijn vorige post met wat uitleg. De Nederlandse overheid is daar lang niet groot/machtig genoeg voor ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |