Wat een gek accent ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Die gesprekken op die Urkstream
Ligt ook naast Gouda.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Caland het volgende:
Ik moest even opzoeken waar Stein lag.
Ja dat dus.. dat is toch belachelijk!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:57 schreef _serial_ het volgende:
Zo dan. Youtube heeft heel webcam.nl uit de lucht gehaald.
https://www.youtube.com/channel/UCYY-2yoidlVaNFYIjqRkzuw
Jup, we mogen niet meer zien hoe 'druk' het ergens isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:56 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik was op Youtube aan het kijken, daar is het hele kanaal WebcamNL ineens offline: The youtube account associated with this video has been terminated
Wat is dat voor censuur?
Huh. Stein ligt toch in Limburg, in de buurt van Geleen?quote:
"Yoo dappertjes, tot volgende keer, ik heb een beetje last van m'n rug, houdoeee!"quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Die gesprekken op die Urkstream
Vreemd. Kanaal bestaat al jaren en net op dit moment offline gehaald. Als ik m'n aluhoedje zou kunnen vinden zou ik zeggen dat dat geen toeval is, aan de andere kant zie ik niet in wat voor voordeel daaraan te behalen is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:57 schreef _serial_ het volgende:
Zo dan. Youtube heeft heel webcam.nl uit de lucht gehaald.
https://www.youtube.com/channel/UCYY-2yoidlVaNFYIjqRkzuw
Houdoe in Urk is nooooooit grappigquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Yoo dappertjes, tot volgende keer, ik heb een beetje last van m'n rug, houdoeee!"
Avondklok.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:56 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik was op Youtube aan het kijken, daar is het hele kanaal WebcamNL ineens offline: The youtube account associated with this video has been terminated
Wat is dat voor censuur?
Laten we die conclusie nog niet trekken, voor we weten waarom ze uit de lucht zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jup, we mogen niet meer zien hoe 'druk' het ergens is
ook, zijn twee Steinen in NLquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Huh. Stein ligt toch in Limburg, in de buurt van Geleen?
Kan dat er nu over geklaagd is. Youtube is sowieso altijd vooral proactief met kanalen verwijderen/uitschakelen, en het duurt even om ze weer open te zetten. Vaak zetten ze een kanaal preventief dicht als er meer dan een bepaald aantal klachten zijn in een korte tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vreemd. Kanaal bestaat al jaren en net op dit moment offline gehaald. Als ik m'n aluhoedje zou kunnen vinden zou ik zeggen dat dat geen toeval is, aan de andere kant zie ik niet in wat voor voordeel daaraan te behalen is.
Denk je dat iemand ons dat gaat vertellen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laten we die conclusie nog niet trekken, voor we weten waarom ze uit de lucht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |