Raar beleid altijd daar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Galatasaray schijnt te informeren naar Jorgensen
Wat vinden we daarvan
Van Feyenoord, niet van Fener, neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Wat vinden we daarvan
Dat hadden we na tien minuten Sparta uit prima gezien jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Maar goed dat Feyenoord Pratto heeft.
Geeft Feyenoord hem gratis weg?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Wat vinden we daarvan
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Feyenoord, niet van Fener, neem ik aan?
Met vier man op Grim af ga ik niet meer vergeten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voel me echt oud als ik nog bewuste herinneringen heb aan hem als speler.
Dit krijgt een hele terechte like.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Feyenoord, niet van Fener, neem ik aan?
Dat heeft meer context nodig voor mij. Liefst met YouTubebeelden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Met vier man op Grim af ga ik niet meer vergeten.
Jij bent een échte fanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Is Vitesse wat?
Anders ga ik voor WaalwijkGoden en voor een nieuwe schwalbe van dumfries.
En uiteraard ben ik vanavond voor Vitesse en RKC.
Dit zal als een mokerslag aankomen hier in Eindhoven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heeft meer context nodig voor mij. Liefst met YouTubebeelden.
De eerste kans van Groningen was in de 42e minuut en het eerste schot op doel in de 61e minuut. Vitesse is beter maar maakt het steeds niet af.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Bertgod.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, laten we wel wezen
Gezien het spelbeeld zou het een grof schandaal zijn als Groningen niet minimaal een puntje pakt
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan stuur ik je het dichtstbijzijnde adres van Specsavers.
Dat is de 2e helft neem ik aan? De eerste helft was het 11 tegen 4 schoten.quote:
Dit is de hele wedstrijd yatsiequote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is de 2e helft neem ik aan? De eerste helft was het 11 tegen 4 schoten.
Ik ken nog wel een vervelende scheids die graag rood geeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Een vervelende scheids zou hier rood voor kunnen trekken
Arme Lennyquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een vervelende scheids die graag rood geeft.
Toch gek dat ESPN in de rust andere statistieken gaf.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is de hele wedstrijd yatsie
Misschien is het stukje "on goal" jou ontgaan
Haten op knuffelneger Dumfriesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Smerige overtreding van Dumfries wel. Nare speler.
DAT WAS NIET ON GOALquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gek dat ESPN in de rust andere statistieken gaf.
Heel gek yatsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gek dat ESPN in de rust andere statistieken gaf.
Het spelbeeld zegt alleen iets anders. Groningen heeft 1 kans gehad, Vitesse mist er nu in 3 minuten weer 3 op rij...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel gek yats
Ik keek naar flashscore in ieder geval
Maargoed het was maar een voorbeeld om te illustreren dat Groningen inmiddels toch wel gelijk had moeten staan
Dan hoop ik vanaf nu dat Willem II degradeert.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik heb het gevoel dat jij met een geel-zwarte bril zit te kijken ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Het spelbeeld zegt alleen iets anders. Groningen heeft 1 kans gehad, Vitesse mist er nu in 3 minuten weer 3 op rij...
Gras is groen. Behalve bij ons, daar is het bruinquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Smerige overtreding van Dumfries wel. Nare speler.
Mijn bril is blauwquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij met een geel-zwarte bril zit te kijken ouwe reus
Erg veel geblesseerden, kunnen het regime niet aan.quote:
Maar het hele idiote wisselplan van Schmidt voor de winter zou toch juist zorgen dat iedereen in januari fit zou zijn?quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het hele idiote wisselplan van Schmidt voor de winter zou toch juist zorgen dat iedereen in januari fit zou zijn?
Duitse praktijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg veel geblesseerden, kunnen het regime niet aan.
Hallo Coco.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan hoop ik vanaf nu dat Willem II degradeert.
Hij moet echt eens cold turkey stoppen.quote:
Ik zal je nog eens begroeten lulquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij moet echt eens cold turkey stoppen.
Maar die zal hij zeker ook opeten.
Gras is groen. Behalve bij ons, daar is het bruin.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
PSV ontsnapt een 2e keer
en een derde keer
Zei je dit net niet ook alquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Gras is groen. Behalve bij ons, daar is het bruin.
Ja, en beide keren klopte het toch?quote:
Leuk joh zo'n stadioneigenaar die gewoon al twee jaar weigert de drainage te repareren.quote:
Doorgaans gewoon negentig minuten plus blessuretijdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:38 schreef yats het volgende:
Afgelopen...waarom moet het nou elke week zo lang duren?
Ligt dat veld eigenlijk altijd buiten als er niet wordt gevoetbald?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk joh zo'n stadioneigenaar die gewoon al twee jaar weigert de drainage te repareren.
In de winter ligt het s'nachts meestal binnen. Maar dit kan gewoon echt niet...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt dat veld eigenlijk altijd buiten als er niet wordt gevoetbald?
Je mist hier de kille blik van Mark van Bommel langs de lijn.quote:
clowns.gifquote:
Stelletje debielen dat het zijnquote:
Dat vreesde ik alquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zippy heeft nu te veel plaatjes waar hij uit kan kiezen.
Dat heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij er tijd voor heeft naast zijn kennelijk lastercampagne tegen Feyenoord.
In de Feyenoordreeks hoort iedereen ook te pas en te onpas een teleurgestelde Driessen bij een doelpunt of een verheugde bij achterstandquote:
Nouja buiten dat hij woensdag ongeveer iedere speler op het veld door elkaar heeft gehaald en niet wist dat er geen VAR aanwezig was vond ik hem niet echt partijdig ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Feyenoordreeks hoort iedereen ook te pas en te onpas een teleurgestelde Driessen bij een doelpunt of een verheugde bij achterstand
Ik word alleen agressief van commentaar bij Sierd bij FC Barcelona.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Feyenoordreeks hoort iedereen ook te pas en te onpas een teleurgestelde Driessen bij een doelpunt of een verheugde bij achterstand
Dat hij bloedirritant en ook nog onbekwaam is weet ik al 30 jaar helaas.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja buiten dat hij woensdag ongeveer iedere speler op het veld door elkaar heeft gehaald en niet wist dat er geen VAR aanwezig was vond ik hem niet echt partijdig ofzo
Ik herhaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word alleen agressief van commentaar bij Sierd bij FC Barcelona.
Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij bloedirritant en ook nog onbekwaam is weet ik al 30 jaar helaas.
Ik heb allang geaccepteerd dat het commentaar in de Nederlanden overh et algemeen kut is, maar het is bijna ziekelijk hoe partijdig Sierd is bij wedstrijden van Barça.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik herhaal.
[..]
Nederlands commentaaren toch zou ik het niet snel naar Engels zetten.
Ik geloof nooit dat je fysiek voor RKC kunt juichen.quote:
Met de Mercedes.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Hoe moeten die spelers straks naar huis?
Lijkt me wel. Ze hebben gewerkt.quote:
Noodzakelijk werk? Of hoeft dat niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ze hebben gewerkt.
ondertekendquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:49 schreef leolinedance het volgende:
Moet je werk na 21u noodzakelijk zijn? Of is het voor ieder werk na 21u toegestaan om de weg op te gaan als de baas een formuliertje ondertekend?
Hopelijk hebben ze wel de goede schoenen bij zich.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Het veld van Fortuna is een potentieel bananenschilletje voor Ajax
En de oorsprong van de klassieker 'zou het wat uitmaken'?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijft een schitterend filmpje
Nog altijd fascineert mij de volgorde die ze aanhouden met de spelers. Alfabetisch is het ook nietquote:
Numeriek minus de keepers.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd fascineert mij de volgorde die ze aanhouden met de spelers. Alfabetisch is het ook niet
Gewoon keeper eerst en daarna op rugnummers?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd fascineert mij de volgorde die ze aanhouden met de spelers. Alfabetisch is het ook niet
Compleet onlogisch (en onnodig vooral).quote:Op zondag 24 januari 2021 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar logisch zeker niet en dat ik niet kan tellen heb ik je al vaker gezegd dus niet zo flauw doen.quote:
Ik neem Ten Hag niet zo serieus.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag neemt de supporters niet serieus.
Opzich liep het middenveld vorig jaar niet geweldig dus er valt wel wat voor te zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Martinez (die het hele vorig jaar op het middenveld heeft gestaan) heeft hier niet het loopvermogen voor aldus Hag.
Ik ben woedend.
Uhm, er valt niets voor te zeggen dat hij daar pas na een jaar (en talloze trainingen) achter komtquote:Op zondag 24 januari 2021 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich liep het middenveld vorig jaar niet geweldig dus er valt wel wat voor te zeggen.
Maar dan hadden ze maar betere controlerende middenvelders moeten halen (en niet Klaassen)
Wel als er toen niet echt een alternatief was en hij blijkbaar destijds al ontevreden erover was (over het loopvermogen dan, puur voetballend gezien was Martinez vaak wel prima).quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, er valt niets voor te zeggen dat hij daar pas na een jaar (en talloze trainingen) achter komt
Zeker niet als het argument loopvermogen is, wat je gewoon na één training al weet.
quote:Op zondag 24 januari 2021 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
Vink is ongeveer de beste analist bij ESPN.
Sow.quote:
Er is altijd een alternatief.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als er toen niet echt een alternatief was en hij blijkbaar destijds al ontevreden erover was (over het loopvermogen dan, puur voetballend gezien was Martinez vaak wel prima).
Ik ook niet, hij zoekt zichzelf ook op twitter midden in de nacht om mensen die hem niet goed vinden te bedanken. (lol)quote:
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritmequote:Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij zoekt zichzelf ook op twitter midden in de nacht om mensen die hem niet goed vinden te bedanken. (lol)
Wat is er mis met zijn dialect?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritme
Ik vind Vink best fijn wegluisteren als achtergrondgeluid nu ik zijn klote dialect een plekje heb kunnen geven.
Kon hij eigenlijk zelf wat ballen of is dat ook voor jouw tijd?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritme
Ik vind Vink best fijn wegluisteren als achtergrondgeluid nu ik zijn klote dialect een plekje heb kunnen geven.
Behoorlijk , rustaaaagh. Ik word slechts 31 over 2 maanden.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon hij eigenlijk zelf wat ballen of is dat ook voor jouw tijd?
Parel uit de Feyenoord-opleiding.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima binnen geschoten van Hansson los van de 3 meter buitenspel
Ik ben hard aan het zoeken maar op welke lijn doel je, de sneeuw?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef Monolith het volgende:
Die extra lijn op het veld is wel irritant.
Voortaan niet meer je tv als snuifspiegel gebruikenquote:Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef Monolith het volgende:
Die extra lijn op het veld is wel irritant.
Ik vermoed de schaduwlijnquote:Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken maar op welke lijn doel je, de sneeuw?
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken naar op welke lijn doel je, de sneeuw?
Het gras wat er naast ligt heeft ook een iets andere kleur. Zo lijkt het althans.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.
Mijn ogen zullen te goed dan wel te slecht zijn om het echt op te merken.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.
Deze onzin weer.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch heeft de draakcirkel van een olietanker.
Stukje Smaug.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch heeft de draakcirkel van een olietanker.
Houdt hem met beide benen op de grond. Ik ben er vrij zeker van dat hij mijn posts terugzoekt.quote:
Legde Wiedemeijer laatst al uit na dat naschoppen van Neres ; als het licht is volgt er alleen nog maar geel.quote:
Bedankt maat.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Legde Wiedemeijer laatst al uit na dat naschoppen van Neres ; als het licht is volgt er alleen nog maar geel.
Wiedemeijer gaf bij Fox Sports tekst en uitleg over het moment. Neres ontsnapte niet aan rood, nee, het is volgens de nieuwe regelgeving ook helemaal geen rood. Wij verzinnen dit niet, dit zijn de woorden van de scheidsrechterscoördinator van de KNVB. Natrappen mag tegenwoordig, als je het maar zachtjes doet. Dan volgt hooguit geel.
“Dit was vroeger gewoon rood. Maakte niet uit hoe hard je het deed. Deze regel is veranderd. Het moet ook met kracht en een bepaalde gemeenheid gebeuren. De VAR voerde de regel perfect uit, het was een te licht tikje. Als ze het zelf goed hadden beoordeeld, was dit geel geweest.”
Ah, ze maken het wel erg leuk zeg. Wat een achterlijke nieuwe regel.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Legde Wiedemeijer laatst al uit na dat naschoppen van Neres ; als het licht is volgt er alleen nog maar geel.
Wiedemeijer gaf bij Fox Sports tekst en uitleg over het moment. Neres ontsnapte niet aan rood, nee, het is volgens de nieuwe regelgeving ook helemaal geen rood. Wij verzinnen dit niet, dit zijn de woorden van de scheidsrechterscoördinator van de KNVB. Natrappen mag tegenwoordig, als je het maar zachtjes doet. Dan volgt hooguit geel.
“Dit was vroeger gewoon rood. Maakte niet uit hoe hard je het deed. Deze regel is veranderd. Het moet ook met kracht en een bepaalde gemeenheid gebeuren. De VAR voerde de regel perfect uit, het was een te licht tikje. Als ze het zelf goed hadden beoordeeld, was dit geel geweest.”
Komt een wedstrijd wellicht ten goede maar dit maakt het leven van een scheidsrechter weer zoveel lastigerquote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens hoor, natrappen is wat mij betreft altijd rood. (hoewel ik me zo'n reflex soms ook wel kan voorstellen, sterker nog ook wel eens schuldig aan heb gemaakt)quote:Op zondag 24 januari 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ze maken het wel erg leuk zeg. Wat een achterlijke nieuwe regel.
Het loopt ook allemaal even gefrustreerd over dat veld. En Ten Hag doet vrolijk meequote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax heeft een heleboel vervelende spelers.
Dit ja. Heb je een regel waar geen discussie over was, ga je het alsnog overlaten aan interpretatie scheidsrechter/VAR.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een wedstrijd wellicht ten goede maar dit maakt het leven van een scheidsrechter weer zoveel lastiger
Loopt die ook over het veld?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het loopt ook allemaal even gefrustreerd over dat veld. En Ten Hag doet vrolijk mee
Nee, dat zei hij ook nietquote:Op zondag 24 januari 2021 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen de lijnen.
Dat krijgt een like.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Marciano Vink brak ooit het been van Jean Paul van Gastel.
Erg mooi.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Marciano Vink brak ooit het been van Jean Paul van Gastel.
Helemaal nietquote:Op zondag 24 januari 2021 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt jouw vraag derhalve stompzinnig.
Niet echt. Al viel het me wel op toen ik de tweet voorbij zag komen, en het viel me zelfs genoeg op dat ik de drang had het hier te posten.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt. Al viel het me wel op toen ik de tweet voorbij zag komen, en het viel me zelfs genoeg op dat ik de drang had het hier te posten.
Ben je een keer ontopic is het weer niet goed!quote:Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt. Al viel het me wel op toen ik de tweet voorbij zag komen, en het viel me zelfs genoeg op dat ik de drang had het hier te posten.
Nee, transfervrij na dit seizoen dus we zijn er gelukkig vanaf.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Hoe lang hep die gozer eigenlijk nog een contract, jaartje nog na dit seizoen?
Jawel hoor, beetje onnodige opmerking mijner kants. 90% van wat ik post is ook niet zo heel boeiend en dan ben ik nog mild voor mezelf.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je een keer ontopic is het weer niet goed!
Het is niet elk uur (hier stond eerst dag maar dat vond ik iets te optimistisch) feest ouwe reus. Probeer het over een uurtje nog een keerquote:Op zondag 24 januari 2021 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
(en Scrummie kan wel tegen zo'n opmerking, jammer ik had gehoopt op woede)
Hopelijk krijg je een note voor nodeloos provoceren.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel hoor, beetje onnodige opmerking mijner kants. 90% van wat ik post is ook niet zo heel boeiend en dan ben ik nog mild voor mezelf.
(en Scrummie kan wel tegen zo'n opmerking, jammer ik had gehoopt op woede)
@maxi-mus als je nu een beetje effectief wil provoceren kan je je mening geven over het verhuren van Jørgensen.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet elk uur (hier stond eerst dag maar dat vond ik iets te optimistisch) feest ouwe reus. Probeer het over een uurtje nog een keer.
Dat zou mijn 2e zijn in 2021.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een note voor nodeloos provoceren.
Zegt genoeg over het kwaliteitsverschil tussen ons als users mijn laatste was echt jaren geleden.quote:
Komt je toe na je treurige poging tot het halen van een wit voetje in FA over de rug van vbl waar jezelf postquote:Op zondag 24 januari 2021 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:maxi-mus loopt mij ook continu te provoceren.
Ik zit nu op 10. Er komen nog twee bij.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb 3 notes gekregen in 2021. Ik ben trots (dit is namelijk erg weinig).
Oh ja dat was hijquote:Op zondag 24 januari 2021 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt je toe na je treurige poging tot het halen van een wit voetje in FA over de rug van vbl waar jezelf post
Zoiets heet een scootmobielquote:Op zondag 24 januari 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler.
(@:maxi-mus het duurde toch geen uur)
Niet zo zuur johquote:Op zondag 24 januari 2021 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt je toe na je treurige poging tot het halen van een wit voetje in FA over de rug van vbl waar jezelf post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |