Stelletje debielen dat het zijnquote:
Dat vreesde ik alquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zippy heeft nu te veel plaatjes waar hij uit kan kiezen.
Dat heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij er tijd voor heeft naast zijn kennelijk lastercampagne tegen Feyenoord.
In de Feyenoordreeks hoort iedereen ook te pas en te onpas een teleurgestelde Driessen bij een doelpunt of een verheugde bij achterstandquote:
Nouja buiten dat hij woensdag ongeveer iedere speler op het veld door elkaar heeft gehaald en niet wist dat er geen VAR aanwezig was vond ik hem niet echt partijdig ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Feyenoordreeks hoort iedereen ook te pas en te onpas een teleurgestelde Driessen bij een doelpunt of een verheugde bij achterstand
Ik word alleen agressief van commentaar bij Sierd bij FC Barcelona.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Feyenoordreeks hoort iedereen ook te pas en te onpas een teleurgestelde Driessen bij een doelpunt of een verheugde bij achterstand
Dat hij bloedirritant en ook nog onbekwaam is weet ik al 30 jaar helaas.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja buiten dat hij woensdag ongeveer iedere speler op het veld door elkaar heeft gehaald en niet wist dat er geen VAR aanwezig was vond ik hem niet echt partijdig ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |