Raar beleid altijd daar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Galatasaray schijnt te informeren naar Jorgensen
Wat vinden we daarvan
Van Feyenoord, niet van Fener, neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Wat vinden we daarvan
Dat hadden we na tien minuten Sparta uit prima gezien jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Maar goed dat Feyenoord Pratto heeft.
Geeft Feyenoord hem gratis weg?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Wat vinden we daarvan
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Feyenoord, niet van Fener, neem ik aan?
Met vier man op Grim af ga ik niet meer vergeten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voel me echt oud als ik nog bewuste herinneringen heb aan hem als speler.
Dit krijgt een hele terechte like.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Feyenoord, niet van Fener, neem ik aan?
Dat heeft meer context nodig voor mij. Liefst met YouTubebeelden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Met vier man op Grim af ga ik niet meer vergeten.
Jij bent een échte fanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Is Vitesse wat?
Anders ga ik voor WaalwijkGoden en voor een nieuwe schwalbe van dumfries.
En uiteraard ben ik vanavond voor Vitesse en RKC.
Dit zal als een mokerslag aankomen hier in Eindhoven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heeft meer context nodig voor mij. Liefst met YouTubebeelden.
De eerste kans van Groningen was in de 42e minuut en het eerste schot op doel in de 61e minuut. Vitesse is beter maar maakt het steeds niet af.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Bertgod.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, laten we wel wezen
Gezien het spelbeeld zou het een grof schandaal zijn als Groningen niet minimaal een puntje pakt
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan stuur ik je het dichtstbijzijnde adres van Specsavers.
Dat is de 2e helft neem ik aan? De eerste helft was het 11 tegen 4 schoten.quote:
Dit is de hele wedstrijd yatsiequote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is de 2e helft neem ik aan? De eerste helft was het 11 tegen 4 schoten.
Ik ken nog wel een vervelende scheids die graag rood geeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Een vervelende scheids zou hier rood voor kunnen trekken
Arme Lennyquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een vervelende scheids die graag rood geeft.
Toch gek dat ESPN in de rust andere statistieken gaf.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is de hele wedstrijd yatsie
Misschien is het stukje "on goal" jou ontgaan
Haten op knuffelneger Dumfriesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Smerige overtreding van Dumfries wel. Nare speler.
DAT WAS NIET ON GOALquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gek dat ESPN in de rust andere statistieken gaf.
Heel gek yatsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gek dat ESPN in de rust andere statistieken gaf.
Het spelbeeld zegt alleen iets anders. Groningen heeft 1 kans gehad, Vitesse mist er nu in 3 minuten weer 3 op rij...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel gek yats
Ik keek naar flashscore in ieder geval
Maargoed het was maar een voorbeeld om te illustreren dat Groningen inmiddels toch wel gelijk had moeten staan
Dan hoop ik vanaf nu dat Willem II degradeert.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik heb het gevoel dat jij met een geel-zwarte bril zit te kijken ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Het spelbeeld zegt alleen iets anders. Groningen heeft 1 kans gehad, Vitesse mist er nu in 3 minuten weer 3 op rij...
Gras is groen. Behalve bij ons, daar is het bruinquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Smerige overtreding van Dumfries wel. Nare speler.
Mijn bril is blauwquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij met een geel-zwarte bril zit te kijken ouwe reus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |