wilde je weg dan ? gezellig naar de kroeg ?quote:
Die hadden ze gelijk kapot moeten knuppelen of naar Siberië moeten deporteren !quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Op de Dam lopen nog mensen voorbij de politie om 21:01!!
Nu is het wachten tot het virus weer muteert doordat het zich beseft dat het vooral rond kantoortijd actief moet worden. De Cup-a-Soup-variant, zogezegd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef JosMert het volgende:
Denk aan al die besmettingen die we nu niet oplopen. Mensen...😂😅
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik nu niet meer mag bepalen of ik nog even naar een vriend wil of niet. Gewoon volgens de regels. Dat je nu als een crimineel gezien wordt als je toch buiten bent. Dat je niet even mag wandelen, etc. Laten ze de andere maatregelen nu eens beter handhaven. Of voor die mensen die op 5 hoog wonen en niet meer veilig zijn in hun eigen huis. Of de kinderen die hiermee te maken hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wilde je weg dan ? gezellig naar de kroeg ?
Ja, het voelt echt helemaal anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Wat een verschil met gisteren hè? Toen zaten we om 21 uur met zijn allen te FOK!ken...
Welke tweet?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:05 schreef beantherio het volgende:
De D66-tweet is inmiddels verwijderd. Zoals verwacht.
Dit zou me niets verbazen. Het virus is sluwquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot het virus weer muteert doordat het zich beseft dat het vooral rond kantoortijd actief moet worden. De Cup-a-Soup-variant, zogezegd.
Godsamme wat een droeftoetersquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Attentie , attentie hier spreekt de politie. Allemaal optiefen."
https://www.facebook.com/(...)os/1148051615661352/
In Rotterdam gaat het nu gezellig worden.
zoals Peter Pannekoek in Dit was het nieuws zei: Als ze dat waterkanon nou met desinfectiemiddel zouden vullenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Godsamme wat een droeftoeters
Haal het waterkanon maar op
Die reden ook niet daar hadden we Jan Hagel voorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:02 schreef beantherio het volgende:
Geen omroepwagens die door de straten rijden en in het Duits omroepen dat het het "sperrzeit" is en er geschoten gaat worden op iedereen die toch op straat is doet wel een beetje af aan de sfeer.![]()
hopla, iedereen een bekeuringquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Duurde eigenlijk al veel te lang.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:05 schreef beantherio het volgende:
De D66-tweet is inmiddels verwijderd. Zoals verwacht.
“Ja geef maar boete, maar daarna blijf ik wel gewoon staan”quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, en dan?quote:
verstoren van de openbare orde en als ze zo doorgaan ook nog belediging.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Ja geef maar boete, maar daarna blijf ik wel gewoon staan”
Vrijheid is te koop op het ogenblik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |