Het hakblokquote:
vraag dat maar aan de regiequote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat wil COS zeggen in COS #212
commentaar op streamsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
commentaar op streamsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De kiekens staan nie aan ’n draad.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût. ze doen alles met volle bepakking aan.. waar is een er een tepel???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
maar als je deze hele hottubsessie gevolgd had dan weet je dat er met veel meer respect is gesproken over anderenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het ligt gewoon aan die tub. Wie er in zit praat over nominaties. K3 nu ook al.
De Opening Post was okquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:41 schreef Benny het volgende:
[..]
De TT en het feit dat het topic is 'gekaapt' is wat minder
Ja, niet te vergelijken .. maar toch doet die hottub blijkbaar iets met jequote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:41 schreef danilel het volgende:
[..]
maar als je deze hele hottubsessie gevolgd had dan weet je dat er met veel meer respect is gesproken over anderen
daar ging het al fout, je had na uto 1 moeten stoppenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:42 schreef Toweler het volgende:
[..]
Komen naare herinneringen omhoog van utopia 2 als ik 3 musketiers hoor
D. begon ermeequote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:41 schreef Benny het volgende:
[..]
De TT en het feit dat het topic is 'gekaapt' is wat minder
Tongue in cheeck!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:41 schreef danilel het volgende:
[..]
maar als je deze hele hottubsessie gevolgd had dan weet je dat er met veel meer respect is gesproken over anderen
Ik vind je een beetje eng, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
Serieus?? Dat TT een lul is is geveegd, waarom? Het is zo
Steek je eigen waarden even onder tafelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie het doet of wie er begon. Het is gewoon een beetje kinderachtig
Jij bent wat engerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje eng, om eerlijk te zijn.
Utopia 2 ben halverwege gestopt gelukkigquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:42 schreef danilel het volgende:
[..]
daar ging het al fout, je had na uto 1 moeten stoppen
Tuurlijk Benny. De Cos die geen cos meer is een SC is wat ver gezocht natuurlijk Bennyquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Laten we het niet persoonlijk maken
Er zijn leuke streams
Wie dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:45 schreef Sangha het volgende:
En weer dezelfde die de goede sfeer hier 's avonds weer verpest.
Nou ja ziet het, de kleuters vinden kapen leuker dan streams .. doe er wat aan of mijn eerstvolgende kaap gaa nie leuk wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Er zijn leuke streams
Ik roep er al 3 dagen om. Heb ik het gemistquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:47 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat ze zo kort verstoppertje deden!
nou benny ga je maar vast verstoppen ik tel tot 100quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik roep er al 3 dagen om. Heb ik het gemist
Ja dat is echt jammer, maar het was maar 1 potje, wel leuk dat wel!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:48 schreef Benny het volgende:
[..]
mag de pics in bh ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Er zijn leuke streams
Wellicht kan @DGK_Tegengas het in een filmpje gooien. Weet niet precies hoe laat het was, was zelf niet online.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Als iemand het topic sluit open je een nieuw topic, als iemand anders dat snel voor jou doet heet dat kapen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:49 schreef rinardo het volgende:
ik weet niet wat kapen? is dus ja vind de streams leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |