en dan steeds ook nog zeggen jah je weet het niet hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan je eigenlijk UREN over nominaties praten? maar dan ook werkelijk UREN.
Als het een half uurtje is kan ik dat nog begrijpen. Maar bijna de hele dag door? Dat kan ik niet begrijpen
ja ik heb ze ook, vooral de koekenpan is fijn ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, mijn pannen lijken er idd erg op en die komen daar vandaan.
Fijne pannen
Ik ben het wel eens dat er erg snel wordt gekaapt. Jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutzooi maak ik een TT enzo en doe ik moeite steel je mijn topic
Moet je maar een beetje sneller wezenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zat wel een minuutje tussen dacht ik zo te zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het idee alleen al!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:09 schreef Ebinas het volgende:
Je moet je kontje niet 180 graden draaien en dan in mijn kontje kruipen, aldus nat
Ruim een minuut is lang genoegquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens dat er erg snel wordt gekaapt. Jammer
Waar moeten ze anders over hebben?, Snapjuhlie haar moeilijke jeugd? snapjuh?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan je eigenlijk UREN over nominaties praten? maar dan ook werkelijk UREN.
Als het een half uurtje is kan ik dat nog begrijpen. Maar bijna de hele dag door? Dat kan ik niet begrijpen
Wauw hey , wat een sneue opmerkingquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zeikwijf!
1 minuut is de afspraak, het was ruim 1 minuut
Ow daar gaan we alquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Waar moeten ze anders over hebben?, Snapjuhlie haar moeilijke jeugd? snapjuh?
Ik hoor van jou de hele dag sneue opmerkingen, weet je ook eens hoe dat isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw hey , wat een sneue opmerking
Vooral met Els samen blijven bonden danquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:12 schreef Yolk het volgende:
Nathalie gaat geen energie steken in dooie koeien.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
Bij de bovenste zit die met de snor links, bij de onderste rechtsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
Echtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
Jemig echt hoor....kijk die kinnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |