gelukkig is het maar een paar wekenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar tot vanavond 21:00 ben je natuurlijk wel vrij om te gaan en staan waar je zelf heen wilt.
En daar moet ik echt nog even een jaartje of 25 aan wennen denk ik.
Dat is niet zeker. Ze kunnen dat zo lang verlengen als ze nodig vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig is het maar een paar weken
Mijn hemel, je snapt toch wel de kennis over hoe het virus zich verspreid en hoe dodelijk het is nu anders is dan in maart en dat men daarom (terecht) minder angstig is voor sommige situaties.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:53 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat zeg ik toch ook niet. Het is alleen iets dat opvalt.
En als de houding van mensen hierin veranderd is, zou het ook zomaar kunnen zijn dat dat in andere situaties ook zo is he?
Daar ben ik ook beetje bang voorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is niet zeker. Ze kunnen dat zo lang verlengen als ze nodig vinden.
Als die in maart ook maar een uur verzet word met de zomertijdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook beetje bang voor
"Nog een extra zetje geven"
"Samen krijgen we corona onder controle"
Samen krijgen we het volk onder controle ( rutte lachje)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
lijkt me heel stug als die er in de lente/zomer nog isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is niet zeker. Ze kunnen dat zo lang verlengen als ze nodig vinden.
Juist als de dagen langer gaan worden is het belangrijk om het virus en het volk te blijven onderdrukken ( Rutte lachje)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lijkt me heel stug als die er in de lente/zomer nog is
Nee leg eens uit. Ik snap er helemaal niets van. Vooral van dit gedrag niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Mijn hemel, je snapt toch wel de kennis over hoe het virus zich verspreid en hoe dodelijk het is nu anders is dan in maart en dat men daarom (terecht) minder angstig is voor sommige situaties.
Je verwacht het niet....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:03 schreef byah het volgende:
Voor iedereen die de illusie had dat de avondklok groepen achter de deur zou verminderen.. zojuist zag ik bij de buren slaapzakken en luchtbedden uitgeladen wordenwordt een lange nacht
Geef ze aan bij de politiequote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:03 schreef byah het volgende:
Voor iedereen die de illusie had dat de avondklok groepen achter de deur zou verminderen.. zojuist zag ik bij de buren slaapzakken en luchtbedden uitgeladen wordenwordt een lange nacht
hoezo een lange nacht ???quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:03 schreef byah het volgende:
Bij overlast mag je natuurlijk gewoon bellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoezo een lange nacht ???
houden ze je wakker ?
In maart was het virus nieuw en onbekend, dus men wist niet hoe ze het op konden lopen en nam het zeker voor het onzekere. Gedurende het jaar is gebleken dat vooral gevaarlijk is voor ouderen (dus jongeren minder bang) en dat het vooral binnen (dus iedereen buiten minder bang) verspreid.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:02 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Nee leg eens uit. Ik snap er helemaal niets van. Vooral van dit gedrag niet.
Vaccineerden we maar zoveel per dag.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Nou inderdaad 5000 op een bevolking van 17mil zet wel zoden aan de dijk
Dat is de schuld van Hugo.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vaccineerden we maar zoveel per dag.
En je hoeft niet open te doen. Dusssquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die kan daar niks mee. Behalve aanbellen en vriendelijk vragen.
Waarom wil je minder vaccins per dag?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vaccineerden we maar zoveel per dag.
Dat zei ik ook al. Maar pas maar op met wat je zegt hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Denemarken vaccineert ook op topsnelheid. Dus het kan gewoon. Ik zie het zo gebeuren dat wij 2021 weggooien met dit slome gedoe.
Zijn er politici die dit hebben benoemd? Maak mij hier ook grote zorgen overquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als er in maart nog een avondklok is gaat 90% van de Nederlanders zich daar NIET aan houden. Kom op, nu heb je na 21:00 op de meeste dagen niks te zoeken dus is het prima om je er aan te houden. Maar als het zometeen om 20:00 nog licht is gaan mensen echt niet in hun huis zitten hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als die in maart ook maar een uur verzet word met de zomertijd
Gezellig doorhalenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:03 schreef byah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |