Jill en Michel zou je me nog wijs kunnen maken, maar met Nick lijkt me nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik had begrepen dat Jill en Nick gevoelens hebben voor elkaar?
Kaas met stroopquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:46 schreef Shola het volgende:
Kaas met stroop? Alles goed voor de rest?
Had ik gelezen in vorige titel . Weet even niet hoe ik dat kan laten zien was op het einde.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Jill en Michel zou je me nog wijs kunnen maken, maar met Nick lijkt me niet
Michel en Zoey waren dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Had ik gelezen in vorige titel . Weet even niet hoe ik dat kan laten zien was op het einde.
Dan moet ze creatief zijn .quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese vindt het frustrerend dat het zo lang duurt voor het hoogtepunt bereikt is en dan duurt het maar fucking 15 seconden.
Dat kan, maar ik weiger op die manier naar een RLS te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las iets over dat dat fake was voor de kijkcijfers?
dat ben ik nu te kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Slaapkameronthullingen
Zoey is een brave, ze is niet van de onenightstands.
Liese heeft weleens een ONS gehad.
Liese heeft behoefte aan seks met Zoef.
Zoey heeft tot maart vorig jaar (ze dacht eerst december) geen orgasme gehad, ze dacht dat ze een issue had en ze heeft het geprobeerd en het is gelukt.
Liese had een relatie van haar 19e tot haar 23e en heeft pas daarna het orgasme ontdekt door spelen met zichzelf. En sindsdien is haar libido gestegen.
Als Liese seks heeft met haar vriend lukt het ook niet zo makkelijk, ze moet er echt de tijd voor nemen.
Zoey kan met zichzelf niet tot een orgasme komen zonder gebruik te maken van speeltjes, Liese kan dat wel, maar het duurt 40 minuten.
Liese heeft het in het BB-huis nog niet gedaan, maar ze verwacht wel dat het nu binnen 5 minuten lukt, maar ze gaat het daar nooit doen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik weiger op die manier naar een RLS te kijken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese heeft haar orgasme weleens met een stopwatch getimed, samen met een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |