hopelijk een jaartje vroeger.....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mei 2023, dan leven we weer vrijwel normaal
welke kampen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef Draak31 het volgende:
Brr die kampen in duitsland. Enge ontwikkelingen hoor.
Oh ja, jij bent de onschuldigheid zelvequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ehhhh...wil ik weten wat je hiermee bedoelt?
en zo hoort het, je moet werknemers helemaal geen keuze geven.....MITS het kan dan he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in begin maart mochten we ook thuiswerken en niemand deed dit, vanaf midden maart ging het kantoor op slot en hadden we geen keuze.
Maar heel veel mensen hebben daar geen weet van en vinden het nog een ver van hun bedshow. Is toch helemaal niet erg jongens..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef Draak31 het volgende:
wij mogen ook nergens op bezoek voor het werk, tenzij goedkeuring van de CEO en die geeft dit bijna nooit. Maar dat hoeft ook niet, want geen 1 klant accepteert nog dat ik langs mag komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en zo hoort het, je moet werknemers helemaal geen keuze geven.....MITS het kan dan he.
Jullie zijn toch allemaal braaf getrouwd, die filmpjes mogen jullie helemaal niet meer kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent de onschuldigheid zelveIk zal je de details besparen, haha.
handhaving heet dat.....zijn we hier niet gewend hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef Draak31 het volgende:
En zo gaan we dus steeds verder onze vrijheden opgeven, alles voor de kwetsbare mens.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
handhaving heet dat.....zijn we hier niet gewend he![]()
niks aan de hand als je gewoon in quarantaine gaat
daar valt niks over te zeggen, de zaterdag en zondag zijn de laatste weken altijd al wat lager.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Prima inderdaad, ergste leed is geleden zo te zien.
gewoon terecht, dat heet handhavingquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:43 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Quarantainekampen / vaccinweigeraarskampen
dat laatste ben ik met je eens ....maar waar staat dat dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:45 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En zo gaan we dus steeds verder onze vrijheden opgeven, alles voor de kwetsbare mens.
Mensen moeten zeker in quarantaine gaan, maar als deze kampen straks ook gebruikt worden voor vaccinweigeraars...
ben ik verdwaald en zit ik in de diepe krochten van de fabeltsefuik, oftewel BNW?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:43 schreef mir1986 het volgende:
[..]
ze gaan gewoon de qarantaine beter handhaven, en terechtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ben ik verdwaald en zit ik in de diepe krochten van de fabeltsefuik, oftewel BNW?
met kampen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze gaan gewoon de qarantaine beter handhaven, en terecht
Hier heb je wel een punt, blijkbaar gaan hier de handjes voor op elkaar, maar als je voorstelt dat er voor de kwetsbare groep 3 maanden wat extra beperkingen en/of adviezen komen totdat ze gevaccineerd zijn wordt je met pek en veren verjaagd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:45 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En zo gaan we dus steeds verder onze vrijheden opgeven, alles voor de kwetsbare mens.
Mensen moeten zeker in quarantaine gaan, maar als deze kampen straks ook gebruikt worden voor vaccinweigeraars...
Vanavond gaat de avondklok in, dus ik verwacht dat de grafieken en cijfers vanaf donderdag een duikvlucht naar beneden gaan maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar valt niks over te zeggen, de zaterdag en zondag zijn de laatste weken altijd al wat lager.
quote:
het gaat over quarantaine hee, zo moeilijk is het niet he na een reis of besmetting even 10 dagen binnen te blijven!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt, blijkbaar gaan hier de handjes voor op elkaar, maar als je voorstelt dat er voor de kwetsbare groep 3 maanden wat extra beperkingen en/of adviezen komen totdat ze gevaccineerd zijn wordt je met pek en veren verjaagd.
dat duurt minstens 10 dagen voordat je het eventueel gaat zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vanavond gaat de avondklok in, dus ik verwacht dat de grafieken en cijfers vanaf donderdag een duikvlucht naar beneden gaan maken.
ik snap nog steeds niet hoe er nu hier iets met kampen gepost kan worden en dat dit niet wordt verwijderd door de mods....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
het gaat over quarantainegvd hee, zo moeilijk is het niet he na een reis of besmetting even 10 dagen binnen te blijven!
gewoon meer dan terecht dat dit keihard gehandhaafd word.
meer maatregelen voor ouderen/kwetsbaren mogen van mij ook trouwens.
maar dat kan je toch niet met elkaar vergelijken
Gewoon in Duitsland zelf of hebben ze Polen weer gebruikt?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:43 schreef mir1986 het volgende:
[..]
dan ben je de enige.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vanavond gaat de avondklok in, dus ik verwacht dat de grafieken en cijfers vanaf donderdag een duikvlucht naar beneden gaan maken.
Vind dat je het wel kunt vergelijken, doel is besmettingen en ziekenhuisopname te voorkomen. Quarantaine weigeraar brengt dit doel in gevaar, evenals kwetsbaren die gewoon verder gaan alsof er niks aan het handje is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
het gaat over quarantaine hee, zo moeilijk is het niet he na een reis of besmetting even 10 dagen binnen te blijven!
gewoon meer dan terecht dat dit keihard gehandhaafd word.
meer maatregelen voor ouderen/kwetsbaren mogen van mij ook trouwens.
maar dat kan je toch niet met elkaar vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |