Hopelijk ziet @GGMM dat ik hem niet uitlachquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was ECHT kwaad toen.
[ afbeelding ]
En ook de rest van de reacties was NIET mals!
[ afbeelding ]
Maar kan gebeuren maat
Ik voelde me toen ook behoorlijk schuldig kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was ECHT kwaad toen.
[ afbeelding ]
En ook de rest van de reacties was NIET mals!
[ afbeelding ]
Maar kan gebeuren maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze pass van mij is mooi zeg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 probeer eens een beetje in de gaten te houden wat er om je heen gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit uitverdedigen deden we dan wel weer erg netjes samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIER DOE JE HET WEER
[ Bericht 12% gewijzigd door GGMM op 26-01-2021 20:00:41 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@br00djekaas54321 dolt @3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(kijk ook hoe @3rr0r hier de moed al opgeeft)
Oh, en leuk feitje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=3p_WxcKRK9oquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice netjes maat(en wat dom van mij natuurlijk)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
Veel pijnlijke momentjes vanavond, dit was er 1 van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
Heb nog een leuke domme actie van je in de aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice netjes maat(en wat dom van mij natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb nog een leuke domme actie van je in de aanbieding
Dat was ook niet zo slim jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Scrummie!![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=KNwxo7hbyqoquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=wtw5x3lBStgquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=wtw5x3lBStgquote:![]()
HAHAHAHAHASPOILER: errorGODOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAHAHAHAHA"framen"SPOILER: errorGODOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt maatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:19 schreef MC-Morgan het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
@:GGMM gefeliciteerd met de vele Rambo overwinningen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: