Ach, ze zitten allemaal de uitzending te kijken. Ik ben heul geduldigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Zag niet dat ik LAPO had.
Mag me gerust kapen als het te lang duurt hoor
Bijna geluktquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:06 schreef Keep_on_Track het volgende:
https://gyazo.com/debf612d560a8705d1cd90597c1e238a
Zo. M'n eerste gifje...
Groupie?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
Liese heeft seks met een artiest gehad.
Ze wil niet zeggen wie.
Logisch.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
Ze wil niet zeggen wie.
Urbanus of Eddy Wallyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
Ze wil niet zeggen wie.
zal wel gertje zijn , die doet iedereenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
Ze wil niet zeggen wie.
Het was een zanger.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
zal wel gertje zijn , die doet iedereen
Preuteleute of Kamiel Spiesens.quote:
gesteund door Michel waardoor ik hem meer en meer waardeer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:18 schreef danilel het volgende:
Team BE gezellig keuvelend, Team NL weer met the game bezig.
#teamnaat?quote:
Hij gaf gisteren in gesprek met Liese toe dat hij zich niet kan motiveren in dingen die hem niet interesseren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:20 schreef engine het volgende:
Ik ben vanavond begonnen met breienAls Thomas er na 2 dagen nog niks van kan heeft hij het simpelweg niet geprobeerd.
Instelling van een kleuter.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij gaf gisteren in gesprek met Liese toe dat hij zich niet kan motiveren in dingen die hem niet interesseren.
Ja ze is wel cutequote:
neinquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die heeft er inmiddels ook wat kilo's bij.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:25 schreef BB-King het volgende:
Dat 3 verhalen, 1 leugen spelletje is stukken leuker dan weerwolven.
Krijg je tenminste meer van de bewoners te horen.
Zo mee eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:25 schreef BB-King het volgende:
dat zie ik nog wel gebeuren jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
ik wacht gewoon op een flinke slide die ze richting els gaat maken
Werd lekker luchtig over gedaan in de uitzendingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terug kijken, heb ook het moment gevonden dat Jill door de gang loopt te zwalken ....
Is zij ook aangekomen??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:30 schreef puzziepie het volgende:
Met Jowie Zoey aan het slechtpraten
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:25 schreef BB-King het volgende:
Ach, die zijn veel slimmer ... zoals Liese al zei, op zondag even bij elkaar zitten en de neuzen dezelfde kant op.quote:
Dat had ik nog niet gehoordquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach, die zijn veel slimmer ... zoals Liese al zei, op zondag even bij elkaar zitten en de neuzen dezelfde kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan je er ff bij blijven. En voor tolk spelen. Ik vind het leuk maar kan de helft niet verstaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:37 schreef Benny het volgende:
Nick is weleens bijna ontvoerd geweest en heeft een supermodel gedate
die trut had een droge waffel en wilde etenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie : ik had 'm vanmiddag kunnen winnen .. ik had kunnen winnen, maar dan was het heel nasty geworden in het huis ...
precies, grootjankmuilquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Natte kan em winnen maar dan gaat het heel nasty worden
Oh ging over de stemming voor huismeester
Heeft deze 'prijs' gewonnen bij de huismeester battle.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Waarom mag Jowie niet stemmen volgende week?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was vannacht even na drie uur ....![]()
Jill gaat naar bed - 22 januari 2021.Moet eerlijk zeggen dat ik ook dacht van zo die is dronken....want ik begrijp een ding niet waarom ze niks gezegd heeft dat ze beroerd was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bepaalt op een hele nasty manierquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jowi is heeeeeeel sneaky. Als je wilt winnen, maakt niet uit welke kant, moet je hem snel eruit werken.
Hij heeft gewonnen dat hij niet mag stemmen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft deze 'prijs' gewonnen bij de huismeester battle.
dat kon je volgens mij al aan haar gezicht zien toen ze op het aanrecht zat, of tafel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik ook dacht van zo die is dronken....want ik begrijp een ding niet waarom ze niks gezegd heeft dat ze beroerd was.
Volgens mij was ze beroerd, maar ook best dronken. Dat zei Thomas in ieder geval dat ze ook niet meer echt zinnig kon praten. Dus denk dat ze gewoon een beetje van het padje was.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik ook dacht van zo die is dronken....want ik begrijp een ding niet waarom ze niks gezegd heeft dat ze beroerd was.
maar neujjj dat zijn geen complotten hoor, dat is het spelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:45 schreef puzziepie het volgende:
En maar stoken over de anderen en het stemmen![]()
Vorige week was Els nog helemaal wild van het 'groepsdynamiek' verhaalquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jowi vindt het kut, je speelt het spel goed, en dan komen er steeds mensen binnen met meer informatie.
Beetje agressieve wingmanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:50 schreef Benny het volgende:
Nick heeft weleens een meisje gered van een verkrachting en die is verliefd op hem geworden
Behoorlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Katjes in het nauw talk, ze zijn nu helemaal de weg kwijt
Dat kan, maar ik kan me voorstellen dat iedereen het pas laat doorhadden .quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij was ze beroerd, maar ook best dronken. Dat zei Thomas in ieder geval dat ze ook niet meer echt zinnig kon praten. Dus denk dat ze gewoon een beetje van het padje was.
3 verhalen. 2 waar, 1 onwaarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij vertellen ze 2 verhalen waarvan 1 waar is en 1 leugen. ik kijk nu even wat terug bij de belgen
Klopt , dat spel doen ze nu, maar dan met 3 verhalenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij vertellen ze 2 verhalen waarvan 1 waar is en 1 leugen. ik kijk nu even wat terug bij de belgen
Bekende kan iemand uit de Belgische 2e klasse zijn maar ook uit de Premier Leaguequote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Benny het volgende:
Zoey heeft weleens een relatie gehad met een voetballer. Een bekende. Ze mag/wil niet zeggen wie het was.
Nee 3 verhalen en 1 leugen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
lololquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:58 schreef danilel het volgende:
Michel; "k zei tegen mijn vrienden dat ik naast els ga zitten en da zo doe"
[ afbeelding ]
3e was dat hij bij Jeroen Meus (bekende Belgische tv-kok) thuis eens had gegeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:57 schreef Benny het volgende:
Nick:
1. Zelfmoord gezien
2. Vriendin die belt met ander "was lekker, moeten we snel nog eens doen" terwijl hij naast haar lag
3. verstond ik niet goed.
1 en 2 waren iig waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Door wie ??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier goed genegeerd trouwens
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, gesprek van afgelopen nacht ......![]()
Liese spreekt Thomas aan - 22 januari 2021.Yesss ...die bedoelde ik @BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat gezicht erbij.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:58 schreef danilel het volgende:
Michel; "k zei tegen mijn vrienden dat ik naast els ga zitten en dan zo doe"
[ afbeelding ]
weetjewelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
@#BBFEBOBENL please verbiedt het woord Snap je en ook wat ik bedoel
Thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yesss ...die bedoelde ik @:Benny
Nee hoor, thomas moet lekker doen wat hij zelf wil, de enige die vooralsnog niet aan NL vs BE doetquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier goed genegeerd trouwens
Jowi heb geen stem dus hij praat BSquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:05 schreef puzziepie het volgende:
Jowie spraakwater![]()
Ik ik ik ik ik
Daan ik ik ik ik
Ja dat verhaal snap ik nog niet helemaal , heb ik niet meegekregen , wel gelezen hier. hij kan nu niet stemmen , maar bepaald al weken wie genomineerd moet worden .. samen met Natte en Daanquote:
Thnx, maakte het nog leuker.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:03 schreef Benny het volgende:
Naomi:
1. In auto gezeten die in het water terecht is gekomen
2. Door gezonken schip gedoken
3. 40 meter diep gedoken
1 en 2 is waar. 1 was een oefening
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie wil terug kijken, fragmenten van gisteren: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Liese spreekt Thomas aan - 22 januari 2021.Thomas kon niet echt een geldige reden geven waarom hij op Liese heeft gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nee, het sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas kon niet echt een geldige reden geven waarom hij op Liese heeft gestemd.
Blijkbaar wordt het meer gewaardeerd dan je ervaart.......quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even offtopic, de filmpjes die ik plaats worden in verhouding met Utopia heel slecht bekeken.
Ik vind dat jammer, want ik steek er veel tijd in. Maar vandaag gelukkig een filmpje met
meer dan 3K views, dat haalde ik tijdens het laatste jaar van Utopia bijna nooit meer .....
Ik heb nooit utopia gekeken maar waardeer het zeker wel dat ik af en toe dingen terug kan kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even offtopic, de filmpjes die ik plaats worden in verhouding met Utopia heel slecht bekeken.
Ik vind dat jammer, want ik steek er veel tijd in. Maar vandaag gelukkig een filmpje met
meer dan 3K views, dat haalde ik tijdens het laatste jaar van Utopia bijna nooit meer .....
Ik kijk niet zoveel omdat ikzelf al veel zie, maar als ik iets heb gemist check ik zequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wordt erg gewaardeerd, dank voor de filmpjes! Helemaal als je veel niet meekrijgt, is het erg prettig dat iemand de moeite neemt om de boel te recorden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liese spreekt Thomas aan - 22 januari 2021.Wat een mooi gesprek eigenlijk. Maar ik heb nog steeds hierin niks gehoord waar Thomas minpunten scoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het werd keihard onderbroken door snapjuhliequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat een mooi gesprek eigenlijk. Maar ik heb nog steeds hierin niks gehoord waar Thomas minpunten scoort.
ongelooflijk tochquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om te klagen, sorry.
Mijn conclusie is eigenlijk dat BB2021 gewoon nog niet zo populair is als Utopia.
Achja, Utopiaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was toch geen klacht?. Ik ben je iig dankbaarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn conclusie is eigenlijk dat BB2021 gewoon nog niet zo populair is als Utopia.
Ja, dat is wel schijt... Jammer dat sommige mensen niet aanvoelen dat je je in sommige gesprekken niet moet mengen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij wijkt het antwoord van Thomas af van andere verhalen tegen anderen. Het is voor mij de vraag of hij eerlijk is.....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat een mooi gesprek eigenlijk. Maar ik heb nog steeds hierin niks gehoord waar Thomas minpunten scoort.
Breng ze in beeld danquote:
Thomas hoort en ziet veel. De puzzelstukjes vallen alleen nog niet helemaal op z'n plekquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:29 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Volgens mij wijkt het antwoord van Thomas af van andere verhalen tegen anderen. Het is voor mij de vraag of hij eerlijk is.....
Waarschijnlijk omdat hij niet kan uitleggen waarom hij al 2 keer Liese heeft genomineerd. Hij geeft als reden omdat ze vaag deed met de kist waarvan later bleek dat ze een geheime opdracht had om 5000 EUR voor de pot te winnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Jaartje of 2 wel gekeken, favoriet is Secret Story, BB1. DGKquote:
Het vrouwelijk schoon is een beetje eng? Helemaal als het (oprechte) aandacht aan hem geeft?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niet kan uitleggen waarom hij al 2 keer Liese heeft genomineerd. Hij geeft als reden omdat ze vaag deed met de kist waarvan later bleek dat ze een geheime opdracht had om 5000 EUR voor de pot te winnen.
Valt mee hoor, ze weten inmiddels vrij nauwkeurig hoeveel de ovenklok achterlooptquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:35 schreef Zeverlepke het volgende:
Liese is echt goed in tijd inschatten..
Favoriet blijft voor mij de Gouden Kooi, met de FOK meet in de Witte Bergen, waar opeens Jaap en Huub opdoken ..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:33 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jaartje of 2 wel gekeken, favoriet is Secret Story, BB1
Oke, maar ze staat wel al meer dan een uur in de badkamer..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ze weten inmiddels vrij nauwkeurig hoeveel de ovenklok achterloopt
Nouja, blijkbaar hebben nu meerdere bewoners door dat hij haar wel ziet zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Verbeelding die Zoey. No way dat Michel haar zo aantrekkelijk vindt. Ordinair geval.
Ordinair... Mwoah. Vooral een extrinsiek figuurquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Verbeelding die Zoey. No way dat Michel haar zo aantrekkelijk vindt. Ordinair geval.
Volgens mij omdat hij in het complotje zit net zoals Jowi. Stem op Liese maar nooit gedacht dat hij er een geldig verhaal bij moet verzinnen. Hij zei dat hij nooit gaat vertellen op wie hij stemde maar Liese kan hij niet aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Het vrouwelijk schoon is een beetje eng? Helemaal als het (oprechte) aandacht aan hem geeft?
Zie alleen al de stem voor Jill. Totaal onverklaarbaar. Voor hemzelf daarentegen wel.
Zou zomaar kunnen.
Heeft Michel wel zelf gezegd tegen Nickquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij viel op blond vertelde hij. Nog al een verschil.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar hebben nu meerdere bewoners door dat hij haar wel ziet zitten.
Jaja, zegt ze uit zelfbescherming natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef odie22 het volgende:
Zoey valt niet op blanke mannen zei ze gisteren
Ook dat zal zeker meespelenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij in het complotje zit net zoals Jowi. Stem op Liese maar nooit gedacht dat hij er een geldig verhaal bij moet verzinnen. Hij zei dat hij nooit gaat vertellen op wie hij stemde maar Liese kan hij niet aan.
Denk dan nog eerder Jullie maar die ook niet hij gaat met niemand een koppeltje beginnen. Hij kan buiten zat krijgen en gaat zich niet in de nesten werken in dat huis daar.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
zou kunnen, ze zit er nog te kort in om daar mee bezig te zijn, denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jaja, zegt ze uit zelfbescherming natuurlijk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef odie22 het volgende:
jaloers zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij viel op blond vertelde hij. Nog al een verschil.
Michel*quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:45 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Michael juli wel ziet zitten
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef odie22 het volgende:
Ja vanmorgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is de moeder van René hier nog gesignaleerd vandaag ?
Of René zelf..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is de moeder van René hier nog gesignaleerd vandaag ?
Nee joh Nick nooit.quote:
Kijk eens stream 2quote:
Nee die nog niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, en René ook inmiddels ?
Ja en ze moet ongesteld worden dus ik hoor nu even niet waar het over gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
Daan heeft een beetje een kunstgebit bekkie of meth
Klopt. Zijn ex heette Aafke. Klinkt als een blonde Hollandse.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:49 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb Michel horen zeggen dat hij op blond viel. Er wordt weer oproer veroorzaakt. Zelf dacht ik dat die Jill wel grappig vond. Paar keer in de hot tub mee gezeten. Ook best leuke gesprekken met haar, René en Thomas gehad.
met elke vrouw daar heeft hij leuke gesprekken.....want hij is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:49 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb Michel horen zeggen dat hij op blond viel. Er wordt weer oproer veroorzaakt. Zelf dacht ik dat die Jill wel grappig vond. Paar keer in de hot tub mee gezeten. Ook best leuke gesprekken met haar, René en Thomas gehad.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daan is best wel een lekkere MILF, maar zo,jammer van dat kut karakter ....
Yep.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voilaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey heeft gehoord dat ze niet opvalt in dat in huis. Allemaal tacktiek. Die probeert nu een zogenaamde romance te faken.
Ah dat valt ook wel mee, dat kut karakter. In een huis waarin je 24/7 gefilmd zal worden ga je van iedereen wel mindere punten zien. Vooral in zo'n spelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bij Els en Naat heb je dat probleem idd niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Het vrouwelijk schoon is een beetje eng? Helemaal als het (oprechte) aandacht aan hem geeft?
Zie alleen al de stem voor Jill. Totaal onverklaarbaar. Voor hemzelf daarentegen wel.
Zou zomaar kunnen.
Ja, met je eens, leuke reactie, welkom hier ....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Ah dat valt ook wel mee, dat kut karakter. In een huis waarin je 24/7 gefilmd zal worden
ga je van iedereen wel mindere punten zien. Vooral in zo'n spel
Zou me niets verbazen wat je hier nu zegt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey heeft gehoord dat ze niet opvalt in dat in huis. Allemaal tacktiek. Die probeert nu een zogenaamde romance te faken.
En toch is Zoey Favoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:58 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen wat je hier nu zegt.
Nou...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah dat valt ook wel mee, dat kut karakter. In een huis waarin je 24/7 gefilmd zal worden ga je van iedereen wel mindere punten zien. Vooral in zo'n spel
Liese spreekt Thomas aan - 22 januari 2021.heb je stream 2 ,3:00 - 4:00 vannacht ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zijn dat dan?quote:
oogmasker vh slapenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
best grote microfoon heet michel om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |