Het versnelt inmiddels wel al wat en ja, volgens mij had Hugo het er ook al over tijdens de laatste pers conferentie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is dat er al doorgeen dan ???
voorlopig prikken ze nog niet door
Iemand met een grote zak geld vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gigantische tegenvaller dit zeg. Wat voor gigantische problemen moeten zich wel niet voor doen in de fabriek als je maar 60% van de beloofde vaccins kan leveren? En wie gaat dan ook zoiets belangrijks in België produceren?
Ik ben daar nu een beetje over aan het lezen ja. Wat ik grappig vind is dat Coutinho op dat moment dus dezelfde zorgen/kritiek had als die het OMT/RIVM nu heeft, maar hij in zijn huidige rol als buitenstaander diezelfde mensen afbrandt. Terwijl hij dus in 2009 aangaf dat hij het er zo moeilijk mee had dat buitenstaanders die niet wisten hoe het daadwerkelijk ging er zoveel meningen over hadden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was niet nodig, achteraf, bij de Mexicaanse griep.
En er is toen een ENORME berg kritiek geweest op de regering omdat ze zoveel vaccins ingekocht hadden, als ik het mij goed herinner was Wilders toen ook vol op het orgel aan het gaan daarover.
Misschien moeten journalisten daar eens induiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
We zijn op magische wijze van 4,5 miljoen via 2,3 miljoen naar minder dan 1 miljoen gegaan
Wellicht is die 2,3 miljoen incl. 2 prikken en die 4,5 het aantal dossissen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien moeten journalisten daar eens induiken.
Ik ook niet en met ons vele anderen. Ik begin me serieus zorgen te maken dat Hugo zelf er ook niks ( meer ) van snapt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. De wegen van De Jonge zijn ondoorgrondelijk. Weken hamert ie op zorgvuldigheid en mag er niks gezegd worden want “wij doen het zorgvuldig.” En dan gaat ie nu tegen waarschuwingen van de fabrikant in ineens gokken met die tweede prik. Ik snap er niks meer van.
En hij werd daar toendertijd enorm op afgerekend, inderdaad, dus ik begrijp ook zijn huidige houding niet hierin.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben daar nu een beetje over aan het lezen ja. Wat ik grappig vind is dat Coutinho op dat moment dus dezelfde zorgen/kritiek had als die het OMT/RIVM nu heeft, maar hij in zijn huidige rol als buitenstaander diezelfde mensen afbrandt. Terwijl hij dus in 2009 aangaf dat hij het er zo moeilijk mee had dat buitenstaanders die niet wisten hoe het daadwerkelijk ging er zoveel meningen over hadden.
Maar idd, het was achteraf niet nodig, gelukkig. Daar hebben we de dans ontsprongen. We zullen nooit weten hoe goed dat echt zou zijn gegaan, maar ik vind die kritiek van hem zo makkelijk en onnodig. Het RIVM was in 2009 een compleet andere organisatie dan nu ook.
Als we als EU 31miljoen doses krijgen, dan hoort Nederland dus 1.2 miljoen te krijgen. Dat is meer dan het artikel aangeeft, geen idee waarom dat niet overeenkomt met het artikel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef HPoi het volgende:
Ja wat is het nu: 60% minder AZ of maar 60% AZ. Elke bron zegt wat anders.
Iig: Minder, minder, minder...
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen maagd (knaap) Rutte bedenken
Er moet duidelijk iemand bij om hem te ondersteunen. Ik snap echt niet waarom ze al deze dingen alleen maar van hem af laten hangen, iemand met een beetje ervaring op het gebied van bedrijfsvoering weet toch wel dat een klankbord nodig is op zulke posities?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ook niet en met ons vele anderen. Ik begin me serieus zorgen te maken dat Hugo zelf er ook niks ( meer ) van snapt.
Die zitten straks allemaal achter de avondklok, kunnen niet wegvliegen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:03 schreef HPoi het volgende:
[..]
Wellicht is die 2,3 miljoen incl. 2 prikken en die 4,5 het aantal dossissen?
De media is echt drama op dit moment. Nu ook weer, Johnson roept 'B117 dodelijker'. Komt in het nieuws. Maar wat zegt zijn adviseur? 'B117 niet merkbaar dodelijker'.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als we als EU 31miljoen doses krijgen, dan hoort Nederland dus 1.2 miljoen te krijgen. Dat is meer dan het artikel aangeeft, geen idee waarom dat niet overeenkomt met het artikel.
Die Corona-gezant (die kerel van DSM) zou je eigenlijk terug willen hebben. Veel connecties in het wereldje, weet hoe je de dingen voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er moet duidelijk iemand bij om hem te ondersteunen. Ik snap echt niet waarom ze al deze dingen alleen maar van hem af laten hangen, iemand met een beetje ervaring op het gebied van bedrijfsvoering weet toch wel dat een klankbord nodig is op zulke posities?
Hij schijnt nogal eigenwijs te zijn. Zou me niks verbazen dat ie dat zelf afhoudt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er moet duidelijk iemand bij om hem te ondersteunen. Ik snap echt niet waarom ze al deze dingen alleen maar van hem af laten hangen, iemand met een beetje ervaring op het gebied van bedrijfsvoering weet toch wel dat een klankbord nodig is op zulke posities?
Onbegrijpelijk dat die kerel niet terugkeert op het dieptepunt van de crisisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die Corona-gezant (die kerel van DSM) zou je eigenlijk terug willen hebben. Veel connecties in het wereldje, weet hoe je de dingen voor elkaar krijgt.
quote:Hoelang blijven die antistoffen aanwezig in het bloed?
Sanquin-onderzoekers volgen sinds de lente van vorig jaar een groep van bijna 600 (voormalige) corona-geïnfecteerden en na acht maanden waren bij hen nog antistoffen in het bloed traceerbaar, stelt Zaaijer. „Dus die periode weten we met zekerheid. Maar ik verwacht dat de antistoffen minstens een jaar in het bloed aanwezig zullen blijven. Als het zich hetzelfde ontwikkelt als bij gewone luchtwegvirussen zou het zelfs immuniteit voor twee à drie jaar kunnen betekenen.” Van de dertien procent met antistoffen is ongeveer zes procent afkomstig uit de eerste golf en zeven procent uit de tweede golf.
Was er ook wel klaar mee geloof ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die kerel niet terugkeert op het dieptepunt van de crisis
Dat vind ik dan wel weer begrijpelijk, samenwerken met Hugo lijkt me een nachtmerriequote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Was er ook wel klaar mee geloof ik.
Dat lijkt me ook totaal onnodig. RIVM en GGD kan prima alle mensen die nodig zijn krijgen, er zijn ontzettend veel mensen die aangegeven hebben te willen helpen, zelfs zonder vergoeding.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, de suggestie van Coutinho dat het Nederlandse leger dit moet overnemen is nogal zwak, Coutinho vergeet dat het Israelische leger een hele andere positie en een hele andere mankracht heeft als het Nederlandse.
En een Nederlandse generaal kan geen bevelen geven aan burgers die dan wel ineens competent zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gigantische tegenvaller dit zeg. Wat voor gigantische problemen moeten zich wel niet voor doen in de fabriek als je maar 60% van de beloofde vaccins kan leveren? En wie gaat dan ook zoiets belangrijks in België produceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |