Ze wil haar relatie oppeppen door in BB te gaan. Die vent ligt al een ander te krikkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een down gevoel komt er toch uit die Daan.. jammer. Kach eens , doe gek !
Het lijkt wel een soort rode draad.. Dat was bij Nick ook al.. die twijfel van de bewoners...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:28 schreef Jockari het volgende:
Opvallend stil na spel en uitslag van de gameroom.
Die zit helemaal in der hoofd waarschijnlijk met dat knikker gedoe en de gevolgen ervan.quote:
Met 5 kinderen ? Neuhquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil haar relatie oppeppen door in BB te gaan. Die vent ligt al een ander te krikken
Niet echt slimquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die zit helemaal in der hoofd waarschijnlijk met dat knikker gedoe en de gevolgen ervan.
Wat neuh. Ze waren al uit elkaar. Dat lijm je niet nog een keerquote:
Ik ken die vent niet... maar iets in mij zegt me dat de troubles meer vanuit de kant van z'n vrouw komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil haar relatie oppeppen door in BB te gaan. Die vent ligt al een ander te krikken
Mij ook. Ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Deze titel bevalt mij wel
op één of andere manier denk ik dat ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken die vent niet... maar iets in mij zegt me dat de troubles meer vanuit de kant van z'n vrouw komen.
In de hot tub?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:31 schreef danilel het volgende:
els gaat niet meer in een team spelen maar voor zichzelf
misschien aangenomen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met het woordje aanname?
Gaat het om het lijmen of om het vreemdgaan ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat neuh. Ze waren al uit elkaar. Dat lijm je niet nog een keer
In Dgk was van alles te krijgen en hoeveel ze wilde, nee bestond niet, maar wat toendertijd niet op beeld genuttigd mocht worden kon bij de FEBO welquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb DGK niet gevolgd dus heb het uit tweede hand.
De volgende titel Els gillend naar huis.quote:
DoosMetEenVraagtekenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als je iets goed doet mag je een snoepje uit de pot
Daan...![]()
en als je iets niet goed doet .mag je ook een snoepje
. ow
en een boodschappenspel ..
Daan zucht weer ..zoooohoooooooooow moei![]()
start de Band .. "mies Bouwman
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De volgende titel Els gillend naar huis.
Was dat een soort big brothter eigenlijk? Bedoel moesten ze elkaar ook nomineren enzo en hadden ze contact met de buitenwereld?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
In Dgk was van alles te krijgen en hoeveel ze wilde, nee bestond niet, maar wat toendertijd niet op beeld genuttigd mocht worden kon bij de FEBO wel
hebben er ook al verschillende gezegdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die gaan straks om 21:00 op bed liggen. Sommigen zien er heel moe uit.
Jij snapt het prima (zucht)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat het om het lijmen of om het vreemdgaan ?
Dat zijn twee verschillende zaken
Wel nomineren en soms contact met buiten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was dat een soort big brothter eigenlijk? Bedoel moesten ze elkaar ook nomineren enzo en hadden ze contact met de buitenwereld?
Ik zie haar met Natte en niet in de tubquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Els helemaal alleen in de hottube met zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |