Ze zei het niet 1 keer. Jowie wel trouwens, lol!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:23 schreef JimLaFleur het volgende:
Oooh my god niet WEEER Nathalie met haar weetje wel snap je
Gameplan is subiet gewijzigdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:27 schreef Fikkert2 het volgende:
Kijk nu, els gezellig bij de 'kut belgen' ?
In theorie kan ze vanuit het hotel stemmen, maar ik weet niet of ze dat gaan doen. Ze mist natuurlijk ook een flink aantal dagen in het huis.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:25 schreef freaky40 het volgende:
En Jill kan ook al niet stemmen, die is niet voor maandag terug.
En de kinderen zijn van 2 verschillende vaders.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Julie was mama op 23 en heeft een relatie.
Haha !quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit, goeie en slechte herinneringen aan
Wie weet mag ze af en toe toch meekijken en nominerenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In theorie kan ze vanuit het hotel stemmen, maar ik weet niet of ze dat gaan doen. Ze mist natuurlijk ook een flink aantal dagen in het huis.
was ze maar zo'n Feeksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Els gaat ze allemaal om hun moeder laten roepen de komende week.
Valt me wel vaker op bij haar, ook als ze niet ligt overigens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Komt denk ik door haar lighouding zo.
Ze heeft zelf overal doorheen geslapen en toch vuilpraten over Jill. Trut.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Els weer over Jill dat ze teveel gedronken zou hebben.
Steukert
Ik ook, switchen met die stream !quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:33 schreef JimLaFleur het volgende:
Nathalie wilt weer weten waar Els, Julie en Zoey over praten...
Agossie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daan: BB zegt dat ik me alles niet zo persoonlijk moet aan trekken.... gevolgd door een diepe zucht.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:34 schreef engine het volgende:
Wat is dat met die handdoekjes ineens joh. De nieuwe bidons.
Ze stonden op het punten te gaan "sporten" met Michel, maar nu worden er mensen steeds naar de DBK geroepen. Daar wachten ze op.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:34 schreef engine het volgende:
Er zitten 7 mensen in de woonkamer met een handdoek.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
BB kan die Naad en Daan ( bizar eigenlijk , dat is achterstevoren hetzelfde )
UIT BEELD !!!~!
Denk dat hun dekentjes in de was zijn....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:34 schreef engine het volgende:
Arme Nickquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hun dekentjes in de was zijn....
Ze zouden gaan sporten en ineens moeten ze 1 voor 1 naar de DBK.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hun dekentjes in de was zijn....
Oh zo, ja ze gaan sporten maar mensen moeten eerst naar de DBK.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Er zitten 7 mensen in de woonkamer met een handdoek.
Sprintje dan maarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zouden gaan sporten en ineens moeten ze 1 voor 1 naar de DBK.
Ik begrijp dat er zo eerst gehupst gaat worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe laat begint koken met Nick?
Schijnbaar eerst sporten. Maar blijkbaar zit Jowi in de DBKquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe laat begint koken met Nick?
Of zonder haakquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:38 schreef Sangha het volgende:
Ik vind dat vissen niks omdat ik het voor de vissen niet leuk vindt, maar het is verder wel relaxed zo in de natuur aan de waterkant. Gewoon zonder aas vissen.
Ze worden wel erg gepleased.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother luistert naar Generaal Daan
Die wordt zo meteen op het matje geroepenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:40 schreef Ebinas het volgende:
Er ligt er zelfs een op de grond
[ afbeelding ]
Voortaan gewoon alleen Nederlanders en alleen Belgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vertsta nix meer van die Belgen ,.. hoe meer het er worden hoe brabbiger ze praten .. geeft te denken over een maand
Maandag heeft ze een test en bij negatief komt ze dinsdag terug. Zit nu in een hotel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is nu precies de afspr over Jill
ze komt wel niet terug ?
wanneer?
ut was niets byzonders toch
dwars ei
koliek
drank
.hebben ze meid opgesloten in een azc of wat?
vragen vragen
Vindt haar het mooist van de vrouwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk , fris koppie wel
[ afbeelding ]
Of plak twee huizen aan elkaar op de grens en ga Belg/Ned spelenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Voortaan gewoon alleen Nederlanders en alleen Belgen.
Da's ook een goeden idee!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of plak twee huizen aan elkaar op de grens en ga Belg/Ned spelen
Of Nederlanders en Chinezen en dat ze dan niet begrijpen wat de anderen zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of plak twee huizen aan elkaar op de grens en ga Belg/Ned spelen
precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Zoe: Nutella, oh wow.
Ik lust dat niet, ik eet dat niet.
Wat is er dan wow aan
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:43 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Of Nederlanders en Chinezen en dat ze dan niet begrijpen wat de anderen zeggen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Zoe: Nutella, oh wow.
Ik lust dat niet, ik eet dat niet.
Wat is er dan wow aan
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer !!
Die Nick is gewoon begonnen zonder ons!
[ afbeelding ]
Jahh...of helemáál geen BB meer, scheelt een vracht aan zinloos zitten wachten op toch nix ....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:43 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:42 schreef jameshond7 het volgende:
Els: Rene zit bij zijn vriendin en dat vindt hij ook leuk dus prima dat hij eruit is
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer !!
Die Nick is gewoon begonnen zonder ons!
[ afbeelding ]
wat praaat je en onzin,lez de streamverslagen hoor of kijk de video sitequote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is nu precies de afspr over Jill
ze komt wel niet terug ?
wanneer?
ut was niets byzonders toch
dwars ei
koliek
drank
.hebben ze meid opgesloten in een azc of wat?
vragen vragen
Iemand schreef dat vanmiddag: Zalm op een bedje van Spinazi puree.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Toevallig meegekregen wat er op het menu staat?
Lijkt me ook wel een leuk concept. 7 Nederlandstaligen en 7 Chinezen ofzo (eerst researchen of de Nederlandstaligen geen Chinees kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:43 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij is er weer hoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh...of helemáál geen BB meer, scheelt een vracht aan zinloos zitten wachten op toch nix ....
Ik vind ranglijstjes teveel denk werkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:45 schreef Yolk het volgende:
Ook voor de lol maar een ranglijstje gemaakt. Liese begin ik wat meer te waarderen.
Jill
Naomi
Thomas
Nick
Liese
Jowi
Julie
Michel
Nathalie
Patrick
Zoey
Els
Daniëlle
Moet jij zeggen!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praaat je en onzin,lez de streamverslagen hoor of kijk de video site
Ik ben een groot lijstjesliefhebber, de enige andere reden voor mij op Fok is de Top 2000quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind ranglijstjes teveel denk werk![]()
Ben meer van het moment.
Eerste vijf helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:45 schreef Yolk het volgende:
Ook voor de lol maar een ranglijstje gemaakt. Liese begin ik wat meer te waarderen.
Jill
Naomi
Thomas
Nick
Liese
Jowi
Julie
Michel
Nathalie
Patrick
Zoey
Els
Daniëlle
Leuk! Ik snap de passie welquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:47 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik ben een groot lijstjesliefhebber, de enige andere reden voor mij op Fok is de Top 2000
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No worries, jIj krijgt een kluif
De ene analfabeet gaat de andere analfabeet terecht wijzenquote:
Ja precies wat ik dacht, lol!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De ene analfabeet gaat de andere analfabeet terecht wijzen
Ik hou niet van die gladde types maar hij is wel aardig, dat scheelt dan weerquote:
Ik ook, iets teveel gestylde wenkbrauwen ook wat mij betreft.quote:
Stoppelbaardje?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is Lieze haar dingetje uit verveling, bij nadenken.. soort stop woordje gebaardje :
[ afbeelding ]
Regelmatig, nu alweer.quote:
Dan heb ik een andere stream gekekenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Michel valt me alleszins mee moet ik zeggen. Het is een mooiboy, maar hij loopt er niet mee te koop, niet arrogant of zo.
De persoonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De situatie of het mens?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:53 schreef suzi1 het volgende:
koud 5 minuten binnen en michel stond buiten al te trainen/showen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was te laat met mijn edit
BB is quotes aan het verzamelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:54 schreef Ebinas het volgende:
Els weer DBK
Het blijft een gaan en komen
Of inprenten wat er wel of niet over het voorval met Jill gezegd mag worden want de juridische afdeling van deMol heeft gebeld.quote:
Ze blijft tot en met het weekend in het hotel. Wordt ze maandag negatief getest op het coronavirus komt ze weer terugquote:
Nou inderdaad, zou zomaar kunnen. Die jill-video hebben ze al van youtube kunnen verwijderen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of inprenten wat er wel of niet over het voorval met Jill gezegd mag worden want de juridische afdeling van deMol heeft gebeld.
Grote kans jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of inprenten wat er wel of niet over het voorval met Jill gezegd mag worden want de juridische afdeling van deMol heeft gebeld.
Het zou me niet verbazen dat ze wordt aangesproken over dat geklets over Jill en drank.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maandag wordt ze getest zegt endemol en bij negatief mag ze er weer in.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze niet terug mág, gezien de inmiddels het paranoia Corona Circus
Zie post boven jequote:
Als ze verstandig is/zijn gaat dat ook niet gebeuren nee. Het is gewoon niet helemaal eerlijk.quote:
hou op met je onzin bemerkingenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
Leies speelt erg veel het te geile PoesjeMauww op de bank... het verveelde mooie meiske, die strategie heeft in veel rls'n succes gehad,,,
[ afbeelding ]
Waarom niet eerlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze verstandig is/zijn gaat dat ook niet gebeuren nee. Het is gewoon niet helemaal eerlijk.
Gaat leuk worden, het is inmiddels lang en breed duidelijk dat PCR-testen een 50/50 roulette isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:59 schreef Sangha het volgende:
[..]
Maandag wordt ze getest zegt endemol en bij negatief mag ze er weer in.
zo kan ze tenminste valsspelen, valsspelen is topquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze verstandig is/zijn gaat dat ook niet gebeuren nee. Het is gewoon niet helemaal eerlijk.
OMGquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
Jowi tegen Naomi: "Waarom was Belgie eigenlijk ontstaan, weet jij dat?"
En hij is immuun deze week :’) :’(quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
Jowi tegen Naomi: "Waarom was Belgie eigenlijk ontstaan, weet jij dat?"
Ja da's een ander verhaal, het ging nu effe om wat er is gezegd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat leuk worden, het is inmiddels lang en breed duidelijk dat PCR-testen een 50/50 roulette is
Ja, dat het goed met haar gaat, komt vanavond op tvquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:00 schreef Toweler het volgende:
Net voorstukje al op tv met jill z'n boodschap op tv
Immuun?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Huisregels Liese zijn bekend:![]()
1. Iedereen moet Liese aanspreken met Meesteres
2. Haar wil is haar wet. Ze moet bediend worden, moet geen huishoudelijke taken doen en moet als eerst eten daarna mag de rest eten
3. Nathalie wordt huisslavin
Straf:
Sowieso loopt Liese rond in een leren pakjemet een zweep
bij een overtreding krijg je drie zweepslagen op de billetjes.
Dobbeyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
2. Haar wil is haar wet. Ze moet bediend worden, moet geen huishoudelijke taken doen en moet als eerst eten daarna mag de rest eten
Straf:
Ohquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Immuun?
Hij mag niet nomineren
En toen werd je wakkerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straf:
Jaja , ik geloof best dat Endemol "essentieel personeel" voorang geeft . "normale mensen " moeten in quarantainequote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:02 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja da's een ander verhaal, het ging nu effe om wat er is gezegd.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er ook Duitsers?
[ afbeelding ]
meesteres? serieus? je makt wel grapjesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straf:
True!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja , ik geloof best dat Endemol "essentieel personeel" voorang geeft . "normale mensen " moeten in quarantaine
Tja het is mijn ding ook niet ,maar hij is best aardigquote:
Nou nee hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jill moet terug, want Jill is gekozen in het script om de winnares te worden
Da's nou weer onnodig te zeggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
al die vieze belgen graag stuk voor stuk eruit nu graag
alleen nederlanders in finale
zit je op de belgiestream? alls ik daar op NL geleden 15 min kijk heb ik hjulie op beeld maar jij liesequote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er ook Duitsers?
[ afbeelding ]
Wel een beetje een paspop he.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Peter van der veire ook optyfen graag
nee hoor, wij zijn nou eenmaal nationalistischquote:
Leuker dan zijn kapsel...hij krijgt een lang hoofd als het bovenop te lang wordt. of hij moet het gelijk met de zijkanten scheren/knippen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rapper 1/2 pack
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor, wij zijn nou eenmaal nationalistisch
Laat z'n kledingkast door de war gooien en hem voor straf niet sporten.................... kijken wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Knap zou ik ook niet zeggen, maar hoezo eng?
Daar denkt de helft van de nederlanders en alle belgen anders over denk ik ;-)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
al die vieze belgen graag stuk voor stuk eruit nu graag
alleen nederlanders in finale
Avondklokje spelen, inspelen op de actualiteitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het wel grappig dat huismeester systeem.
Tot nu toe durft er niemand tegen in te gaan. En doen ze allemaal braaf mee.
Interessant om te zien hoe lang dat duurt en hoe ver dat gaat.
Aangezien er ook straffen zijn.
Puntje voor Big Brother
Daar volg ik je als belg volledig in !quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nee, militair he... je leven kan van dit moment af hangen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:10 schreef Sangha het volgende:
Man 3, Michel, please, beetje lachen mag wel, echt zeg!
Echt hij neemt het zo serieus alsof hij bij de Marsof de boys trained.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, militair he... je leven kan van dit moment af hangen.
FOCUSSS! Shithead.
Die is daar veel te dom voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jill moet terug, want Jill is gekozen in het script om de winnares te worden
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Michel heeft dit ooit geoefend met een ex
Soppers!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Michel heeft dit ooit geoefend met een ex
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:16 schreef BB-King het volgende:
Heeft Michel de crackertrek oefening al gedaan?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:16 schreef BB-King het volgende:
Heeft Michel de crackertrek oefening al gedaan?
doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is Lieze haar dingetje uit verveling, bij nadenken.. soort stop woordje gebaardje :
[ afbeelding ]
Nee die heeft een offday .....terwijl zij als eerste naar bed ging en als laatste zowat eruit kwam....en heel fijn steeds zei hoorde dat Jill dronken was.....terwijl ze zelf op een gegeven moment gesprekken niet eens meer kon volgen en er steeds tussen kwam met haar harde stem.quote:
Komt uit de tijd van de gouden kooiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik gokte zoiets wel, maar is t een afkorting?
Dat heb IK bedacht !quote:
FErdinand BOlstraatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik gokte zoiets wel, maar is t een afkorting?
Ze heeft vandaag een goede dag toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:23 schreef Jockari het volgende:
Daan ziet er vandaag echt miserabel uit.
Toen heeft hij het toch overgenomen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb IK bedacht !
In DGK moest Huub steeds "naar achter"- toen noemde hij het snackbar- ik noemde het FEBO
Snacksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
FErdinand BOl
https://nl.wikipedia.org/wiki/Febo_(snackbar)
Schijnt dat ze bij DGK wel eens naar "achter" konden en dat ze daar dan snacks hadden. Vandaar FEBO.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb IK bedacht !
In DGK moest Huub steeds "naar achter"- toen noemde hij het snackbar- ik noemde het FEBO
oh!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb IK bedacht !
daan zegt voor straf niet in de hottubquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
daan bedenkt de regels
gezelschapspellen en 1xpw uitslapen
Geen idee, ik heb DGK niet gevolgd dus heb het uit tweede hand.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
SnacksDacht dat daar wel meer te krijgen was dan snacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |