Het betekent ook, misschien wel belangrijker, dat de overheid van plan is om de 1.5m af te schaffen als de risicogroepen zijn gevaccineerd, en dus zoals ik hoopte idd gaat voor "ziekenhuizen niet meer overvol = crisis voorbij" en dus niet de strengen volgt 😁quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. De overheid denkt echt niet "Oh, als we nu de maatregelen versoepelen kunnen we op vakantie van die 300 miljoen" Zeker niet gezien de bedragen waar het momenteel om gaat.
En dat tijdens een pandemie !!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind dat bezoekje van jullie prima hoor, ik doe het zelf ook. Maar als je die regels er bij haalt wil ik je toch even corrigeren. Jullie mogen gerust samen naar buiten en in het bos wandelen. Maar als je met anderen afspreekt ben je dus met vieren buiten. En dat mag dus niet. Officieel.
Absoluut!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is Corona toch nog ergens goed voor
en op een terras bij iemand, mag dat wel ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind dat bezoekje van jullie prima hoor, ik doe het zelf ook. Maar als je die regels er bij haalt wil ik je toch even corrigeren. Jullie mogen gerust samen naar buiten en in het bos wandelen. Maar als je met anderen afspreekt ben je dus met vieren buiten. En dat mag dus niet. Officieel.
Nou dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we zijn net voor het eerst in 4 maanden naar vrienden geweest, buiten een bakkie koffie gedaan een uurtje.
Thuis, zowel in huis als in de tuin of op het balkon, ontvangt u maximaal 1 persoon per dag (exclusief kinderen t/m 12 jaar).quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en op een terras bij iemand, mag dat wel ?
nou nu maar weer 2 maanden in quarantaine danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Thuis, zowel in huis als in de tuin of op het balkon, ontvangt u maximaal 1 persoon per dag (exclusief kinderen t/m 12 jaar).
Just the messenger hè.
Hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ik goed op let en ook het hele jaar nog niet besmet ben geraakt, overtreedt ik elke dag wel een paar regels.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee mag ook niet lees ik....
ah fuck, regels overtreden !
Er is een pandemie gaande en dan gewoon schijt aan de regels hebben.........quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee mag ook niet lees ik....
ah fuck, regels overtreden !
ik val trouwens onder zorgbegeleiding dus dan mag het weer welquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ik goed op let en ook het hele jaar nog niet besmet ben geraakt, overtreedt ik elke dag wel een paar regels.
zou ik ook niet doen, buiten wordt de koffie te snel koudquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ben je gek geworden? Tijdens een pandemie?
sneu figuur, uiteindelijk blijken we toch nog volgens volgens de regels op bezoek waren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Er is een pandemie gaande en dan gewoon schijt aan de regels hebben.........
Wij houden ons grotendeels aan de regels maar dus ook niet aan die max 1 persoon per dag. We gaan alleen op bezoek bij (en hebben alleen bezoek van) mijn ouders en mijn broer en zijn gezin.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Thuis, zowel in huis als in de tuin of op het balkon, ontvangt u maximaal 1 persoon per dag (exclusief kinderen t/m 12 jaar).
Just the messenger hè.
Ik zie gewoon nul kans dat ze op 2 februari besluiten ook maar één betekenisvolle versoepeling aan te kondigen, buiten het mogelijk openen van scholen op datum X en terugdraaien van de avondklok.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef popje het volgende:
Rutte zegt niet dat de avondklok wel of niet wordt verlengd, maar dat je met de cijfers van dan moet gaan kijken naar de maatregelen die nodig zijn... ja zo kan hij er wel altijd zijn eigen draai aan geven, want;
omhoog, betekent, we gaan Britse golf in, dus nog even volhouden
omlaag, ja de Britse golf komt nog en dus moeten we nog even volhouden.
Ook al is onderzoek Lansingerland veelbelovend...
Living on the edge... oh nee toch niet dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sneu figuur, uiteindelijk blijken we toch nog volgens volgens de regels op bezoek waren.
En dat is nou precies wat ik zeg. De avondklok is ingevoerd op basis van onderbuikgevoelens. De cijfers van nu geven namelijk helemaal geen aanleiding.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef popje het volgende:
Rutte zegt niet dat de avondklok wel of niet wordt verlengd, maar dat je met de cijfers van dan moet gaan kijken naar de maatregelen die nodig zijn... ja zo kan hij er wel altijd zijn eigen draai aan geven, want;
omhoog, betekent, we gaan Britse golf in, dus nog even volhouden
omlaag, ja de Britse golf komt nog en dus moeten we nog even volhouden.
Ook al is onderzoek Lansingerland veelbelovend...
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij houden ons grotendeels aan de regels maar dus ook niet aan die max 1 persoon per dag. We gaan alleen op bezoek bij (en hebben alleen bezoek van) mijn ouders en mijn broer en zijn gezin.
Mijn ouders zitten de héle dag op elkaars lip en wij hier thuis ook, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat het qua besmettingen verschil gaat maken of alleen mijn moeder komt koffiedrinken 9op 1,5 meter) of mijn vader ook.
Wij hanteren: één huishouden per dag.
er zijn regels en adviezenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Er is een pandemie gaande en dan gewoon schijt aan de regels hebben.........
Nou, als beide personen komen, kan je ook beide personen besmetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij houden ons grotendeels aan de regels maar dus ook niet aan die max 1 persoon per dag. We gaan alleen op bezoek bij (en hebben alleen bezoek van) mijn ouders en mijn broer en zijn gezin.
Mijn ouders zitten de héle dag op elkaars lip en wij hier thuis ook, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat het qua besmettingen verschil gaat maken of alleen mijn moeder komt koffiedrinken 9op 1,5 meter) of mijn vader ook.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit erg comfortabel ben geweest met hele adviezen concept, het is toch allemaal te vrijblijvend in mijn beleving.quote:
Wij ontvangen wel eens meer dan 1 of 2 personen uit verschillende huishoudens, maar dan één keer in de drie of vier weken. Daarnaast komt nooit iemand langs. Ik wil het er met die incidentele bezoeken dan nog wel op wagen om enigszins sociaal contact te onderhouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hanteren: één huishouden per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |