Toch wel de shirts van AZ, omdat we ondanks ons spel toch het overwicht hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet overigens niet waar m'n ogen meer pijn van doen, ons spel of die shirts van az.
Komen ook nog wel aantal keer goed weg.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch wel de shirts van AZ, omdat we ondanks ons spel toch het overwicht hebben.
Die scheids kan er trouwens weinig van.
Laatste 22 wedstrijden 4 goals en 1 assist las ik net op AD.nl. Niet best nee, je kunt je afvragen waarom zo'n jongen überhaupt in aanmerking komt voor Oranje.quote:
Ja, eens. Berghuis kiezen boven Stengs is eigenlijk een no brainer al speelt Berghuis de laatste tijd ook niet zo best.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste 22 wedstrijden 4 goals en 1 assist las ik net op AD.nl. Niet best nee, je kunt je afvragen waarom zo'n jongen überhaupt in aanmerking komt voor Oranje.
Linssen heeft van beiden meerquote:Op zondag 24 januari 2021 17:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste 22 wedstrijden 4 goals en 1 assist las ik net op AD.nl. Niet best nee, je kunt je afvragen waarom zo'n jongen überhaupt in aanmerking komt voor Oranje.
Is wel gestagneerd in z'n ontwikkelingquote:Op zondag 24 januari 2021 17:48 schreef fetX het volgende:
Ze doen in de studio echt alsof die Stengs buitenaardse dingen heeft laten zien vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |