abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197570341
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:34 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Opzich een goed idee en bedankt voor de tip, maar mijn hond loopt alleen bij mij fijn los. Aangelijnd slecht te houden door onervaren personen.
Ah joh, naar jou luistert ie kennelijk ook niet als ie aangelijnd zit, dus dat zal het verschil dan niet maken he? :{
pi_197570356
Wat als de agent een hartaanval krijgt? Vraag me af of hij na zijn herstel nog terugpakt op die boete. Al met al dus het beste scenario.
pi_197570384
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:36 schreef Cynicio het volgende:
Wat als de agent een hartaanval krijgt? Vraag me af of hij na zijn herstel nog terugpakt op die boete. Al met al dus het beste scenario.
Een beetje integere agent doet dat gewoon....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 januari 2021 @ 12:38:37 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197570385
GGD ziet geen grootschalige verspreiding van Britse coronavariant in Lansingerland - https://nos.nl/l/2365479

Kijk :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197570387
Het lijkt erop dat de Britse mutatie toch een kleine hoax is en er wellicht meer aan de hand was in de UK/Ierland, wellicht net op tijd om de avondklok af te lassen
pi_197570396
quote:
GGD ziet geen grootschalige verspreiding van Britse coronavariant in Lansingerland
Er is geen sprake van een grootschalige verspreiding van de Britse variant van het coronavirus in de gemeente Lansingerland. Dat concluderen de GGD en het Erasmus MC na het grootschalige testonderzoek naar het virus in de Zuid-Hollandse gemeente, waar 45.000 inwoners aan mee hebben gewerkt.
https://nos.nl/artikel/23(...)n-lansingerland.html

Ik wil niet oproepen tot het plaatsen van bepaalde gifjes maar ze zouden niet misstaan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197570407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:38 schreef byah het volgende:
Het lijkt erop dat de Britse mutatie toch een kleine hoax is en er wellicht meer aan de hand was in de UK/Ierland, wellicht net op tijd om de avondklok af te lassen
Ze hebben gisteren weer een bruiloft afgekapt met 400+ gasten in een school. Dan gaat het idd een stukje sneller.
pi_197570408
Scholen zsm open dus
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:39:50 #111
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197570409
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:38 schreef D_A het volgende:
GGD ziet geen grootschalige verspreiding van Britse coronavariant in Lansingerland - https://nos.nl/l/2365479

Kijk :7
_O-

Nou lekker binnen zitten allemaal he!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197570413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik wil niet oproepen tot het plaatsen van bepaalde gifjes maar ze zouden niet misstaan.
Het is helaas wel waar een deel van de paniek om begonnen is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:40:28 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197570417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:39 schreef Shaar12 het volgende:

[..]

Ze hebben gisteren weer een bruiloft afgekapt met 400+ gasten in een school. Dan gaat het idd een stukje sneller.
Als je nu naar zo'n bruiloft gaat ben je ook wel een totale randdebiel.
pi_197570426
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het is helaas wel waar een deel van de paniek om begonnen is.
Eens, maar die avondklok komt er. Niets meer aan te doen. Hebben we twee weken lang deze berichten is 'ie ook zo weer weg.
In Southern Sun
pi_197570427
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Klopt. Maar goed, Engelsen he..
pi_197570431
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:05 schreef Jazeg het volgende:

[..]

De berekening klopt niet. Hierin is geen rekening gehouden met de ernst van de blessure. Dat 13% van ALLE blessures door hardlopen worden veroorzaakt zegt niet dat ook 13% van de SEH bezoeken door hardlopen komt. Als je op de link van @:chratnox klikt en je scrolt verder dan zie je een figuur met daarin de sporten die voor de meeste SEH bezoeken zorgen. De top 5 is:

Veldvoetbal 33.000
Bewegingsonderwijs 11.800
Paardrijden 6800
Hockey 5000
Wielrennen 4600

;)
Dank voor die correctie, ik had niet verder gelezen inderdaad. Heb gewoon gezegd: 13% = x

Was idd wellicht iets te simpel :)
pi_197570432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Typisch Nederlanders ook weer.
In Southern Sun
pi_197570456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Eens, maar die avondklok komt er. Niets meer aan te doen. Hebben we twee weken lang deze berichten is 'ie ook zo weer weg.
Ik ben alleen bang dat het na 2 weken niet klaar is.

"We moeten een extra stap nemen, dus we verlengen de avondklok met nog 2 weken"
"We verlengen de avondklok van 19:00 tot 06:00"
"We houden de scholen toch nog 2 weken langer dicht"
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197570465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik denk hetzelfde als ik de grafieken bekijk.

Maar zijn de voorspellingen van kuipers überhaupt wel eens uitgekomen?
Die grafieken tekenen ze heus niet in Paint waarna ze uit de losse hand wat getallen erbij plakken he. De groei versnelt naarmate de R oploopt doordat het aandeel van de britse variant stijgt, dan is het logisch dat de verdeling van de y-as niet lineair kan zijn zoals de onderste grafiek dat wel is. Eigenlijk kijk je naar exponentiële groei binnen exponentiële groei.
pi_197570471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:43 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dat komt, als er de komende twee weken daadwerkelijk niets op wijst dat we de verkeerde kant op gaan, niet door de kamer. Geloof ik niet.
In Southern Sun
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:46:32 #121
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197570496
quote:

[..]

Scholen gaan wel open vermoed ik.

Maar dan krijg je: "We verlengen de avondklok omdat de scholen opengaan. Dat willen we eerst een paar weken aankijken".
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197570520
Van Rijnmond.nl:

quote:
GGD: Geen grootschalige verspreiding van de Britse coronavariant in Lansingerland
Het massaal testen op corona in de gemeente Lansingerland levert tot dusver geen alarmerend beeld op over het aantal besmettingen. Dat meldt de GGD vrijdag. Tot nu toe zijn 26 duizend inwoners getest, waarvan 1 procent besmet blijkt met het coronavirus. Dat is net zoveel als het landelijk gemiddelde, zegt de GGD. In 12 procent van de besmette gevallen gaat het om de Britse variant.
Eind vorig jaar werd bekend dat de Britse variant van het virus was opgedoken bij de Willibrordschool in Bergschenhoek. Begin deze maand riep de gemeente Lansingerland alle inwoners op om zich te laten testen voor een groot onderzoek naar deze mutant.

Volgens de eerste bevinden van de GGD Rotterdam-Rijnmond en het Erasmus MC is er geen sprake van een grootschalige verspreiding van de Britse variant in de gemeente. Directeur GGD Rotterdam-Rijnmond Saskia Baas: "De resultaten die we tot nu toe hebben, laten zien dat de Britse variant, met name op de Willibrordschool, flink is verspreid onder leerkrachten en leerlingen van deze basisschool en onder de gezinnen/huishoudens van deze mensen. Dit maakt de aanname dat deze variant besmettelijker is dan de ’gewone’ variant waarschijnlijker."

"Door uitgebreid en op een laagdrempelige manier te testen, hebben we ook mensen zonder klachten eruit kunnen halen die het virus toch bleken te hebben. Deze besmettingen waren anders niet aan het licht gekomen. Het onderstreept hoe belangrijk het is voor iedereen om zich aan de maatregelen te houden. Want ook zonder klachten, kun je besmet zijn met het coronavirus en ben je dus besmettelijk voor anderen", vult arts infectieziektebestrijding van de GGD Ewout Fanoy aan.

De komende twee weken wordt het grootschalig onderzoek afgerond in de gemeente en zullen de volledige gegevens geanalyseerd worden. Marion Koopmans (Erasmus MC): "De eindanalyse is ook gericht op de vraag of de Britse variant zich nu onder kinderen anders gedraagt. De informatie wordt gedeeld met het OMT om mee te nemen in de advisering."

Voor het onderzoek zijn 60 duizend inwoners van de gemeente gevraagd om zich te laten testen. De oproep gold voor iedereen vanaf 2 jaar oud. De Britse variant van het virus wordt mogelijk makkelijker overgedragen via kinderen dan het 'normale' virus.
Tot nu hebben bijna 45 duizend mensen uit Lansingerland zich vrijwillig aangemeld voor een test. Bijna 26 duizend tests zijn inmiddels afgenomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2021 12:49:01 ]
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 12:49:15 #123
236264 crew  capricia
pi_197570528
quote:

[..]

Als we maar alle ballen maar op het vaccineren zetten. Maar dat schiet ook niet echt op nog. :X
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:49:53 #124
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197570538
quote:
niet klaar is.

Maar zullen Rutte en Hugo zeggen: ''We doen dit samen'' _O-
pi_197570579
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bedoel je kroegenopen.gif van @Lenny_Leonard of blitzkroeg.gif van @Zipportal?
pi_197570588
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Als we maar alle ballen maar op het vaccineren zetten. Maar dat schiet ook niet echt op nog. :X
Dat is dan ook het meest frustrerende van alles.
Als je offers moet blijven brengen (ja, die breng ik en flink ook) en dit is het beste wat zij kunnen doen.
Go hard or go home
pi_197570589
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:43 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Die grafieken tekenen ze heus niet in Paint waarna ze uit de losse hand wat getallen erbij plakken he. De groei versnelt naarmate de R oploopt doordat het aandeel van de britse variant stijgt, dan is het logisch dat de verdeling van de y-as niet lineair kan zijn zoals de onderste grafiek dat wel is. Eigenlijk kijk je naar exponentiële groei binnen exponentiële groei.
Niet? *mind blown*

Paint is toch het enige juiste om grafieken te plotten? Vraag maar aan @Tijn
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:54:37 #128
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197570603
Ik heb die paniek rondom de 'britse variant' nooit begrepen maar het begint me meer en meer duidelijk te worden dat men bewust paniek wil zaaien om ons maar te laten conformeren aan (nieuwe) regeltjes

Het zou zomaar een pagina uit 1984 kunnen zijn.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_197570614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:48 schreef Heph844 het volgende:
Van Rijnmond.nl:
[..]

Maar van de informatie van die school was al bekend voor het het grootschalige onderzoek van start was gegaan, dat is geen nieuwe informatie die uit het grootschalige onderzoek is gekomen.

Persoonlijk had ik verwacht als het een echt groot issue was, dat de halve gemeente besmet was met de Britse variant, en er heel veel onbekende besmettingen gevonden zouden zijn.

Maar het tegendeel is eigenlijk beetje waar, je test de hele bevolking van de gemeente, je vind het eigenlijk het zelfde aantal besmettingen als in een vergelijkbare gemeente.

Zoals al aangegeven werd door een andere user in dit forum (excuus ik weet niet meer wie) zou dat kunnen betekenen dat er wellicht niet zoveel asymptotische besmettingen zijn.
pi_197570622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat is dan ook het meest frustrerende van alles.
Als je offers moet blijven brengen (ja, die breng ik en flink ook) en dit is het beste wat zij kunnen doen.
Ja, zo kun je het ook zien :D Wij houden ons aan de steeds strenger wordende maatregelen (veruit de meesten van ons dan) en zij zouden ons dan gaan vaccineren. Met dit tempo ben ik in 2024 aan de beurt.
Tap tap tap
pi_197570633
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:54 schreef Gunner het volgende:
Ik heb die paniek rondom de 'britse variant' nooit begrepen maar het begint me meer en meer duidelijk te worden dat men bewust paniek wil zaaien om ons maar te laten conformeren aan (nieuwe) regeltjes

Ik ben best kritisch op de regering, maar ik geloof echt niet dat ze Orwelliaanse toestanden willen. Sterker nog, ook al zouden ze het willen zouden ze het niet eens kunnen.

Ik denk dat die paniek er is omdat zij die paniek hebben, en omdat ze net voor de verkiezingen zitten, dus een fout op dit moment houdt in dat ze hard afgestraft worden.
pi_197570648
Hier moeten we het later echt nog een keer over gaan hebben met zn allen, denk ik.
Go hard or go home
pi_197570658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben best kritisch op de regering, maar ik geloof echt niet dat ze Orwelliaanse toestanden willen. Sterker nog, ook al zouden ze het willen zouden ze het niet eens kunnen.

Ik denk dat die paniek er is omdat zij die paniek hebben, en omdat ze net voor de verkiezingen zitten, dus een fout op dit moment houdt in dat ze hard afgestraft worden.
Ik ben benieuwd wat het volk gaat stemmen in elk geval.
pi_197570669
Nieuwe opnames IC: 31. 5 minder dan gisteren en lager dan weekgemiddelde *O*
Nieuwe opnames kliniek: 231, 5 meer dan gisteren en hoger dan weekgemiddelde.

IC COVID: 670 (-3)
Kliniek COVID: 1684 (+17)
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:00:17 #135
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197570672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat het volk gaat stemmen in elk geval.
VVD natuurlijk.

Mijn mening is dat de Britse variant al december is goed verspreid.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197570682
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ja dat denk ik eigenlijk ook.
pi_197570697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Bedoel je kroegenopen.gif van @:Lenny_Leonard of blitzkroeg.gif van @:Zipportal?
Pas hem toch maar aan, anders krijg ik weer een note :@

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2021 13:02:18 ]
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:03:02 #138
236264 crew  capricia
pi_197570714
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Maar van de informatie van die school was al bekend voor het het grootschalige onderzoek van start was gegaan, dat is geen nieuwe informatie die uit het grootschalige onderzoek is gekomen.

Persoonlijk had ik verwacht als het een echt groot issue was, dat de halve gemeente besmet was met de Britse variant, en er heel veel onbekende besmettingen gevonden zouden zijn.

Maar het tegendeel is eigenlijk beetje waar, je test de hele bevolking van de gemeente, je vind het eigenlijk het zelfde aantal besmettingen als in een vergelijkbare gemeente.

Zoals al aangegeven werd door een andere user in dit forum (excuus ik weet niet meer wie) zou dat kunnen betekenen dat er wellicht niet zoveel asymptotische besmettingen zijn.
Over een tijdje dezelfde mensen nog eens onderzoeken, kijken of het percentage van die variant veranderd is tov het oude virus.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197570765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja, dat zou een verklaring kunnen zijn. Ik denk zelf dat je ook te maken hebt met test-effecten. De grootschalige media-aandacht, de brief met een uitnodiging om te testen. Dat doet wel iets met hoe zorgvuldig mensen de bestaande regels naleven.
pi_197570787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

VVD natuurlijk.

Dat kan jouw mening wel zijn, maar er zijn monsters uit december getest en daar bleek dus uit van niet.

Daarnaast zou het nogal vreemd zijn dat zelfs in het VK het aandeel in december nog redelijk laag was, in andere landen om ons heen bijna 0 en in Nederland heel hoog. Dan zou het de Hollande mutatie moeten heten zeker?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:08:42 #141
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197570794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:58 schreef Noek het volgende:
Hier moeten we het later echt nog een keer over gaan hebben met zn allen, denk ik.
Dat wordt wel een beetje een drukke bijeenkomst
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197570795
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:06 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Ja, dat zou een verklaring kunnen zijn. Ik denk zelf dat je ook te maken hebt met test-effecten. De grootschalige media-aandacht, de brief met een uitnodiging om te testen. Dat doet wel iets met hoe zorgvuldig mensen de bestaande regels naleven.
Die grootschalige media-aandacht en de brief met uitnodiging was ongeveer een week na die initiële uitbraak toch? Dan had je in elk geval die groei moeten zien lijkt me, maar die hebben we toch ook niet gezien?
pi_197570797
Dat vaccineren gebeurt ook vrij ad hoc lijkt het. Ik sprak gisteren een huisarts en zij wist niet wanneer zij gevaccineerd ging worden en dat ze vrij weinig wist. Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat ze vanmiddag gevaccineerd gaat worden. Dat is mooi want dan kan ik haar nu tracken.
Go hard or go home
pi_197570800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:08 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Dat kan jouw mening wel zijn, maar er zijn monsters uit december getest en daar bleek dus uit van niet.
Ze zijn er pas net achter dat B117 al in september in de UK was.
In Southern Sun
pi_197570803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:08 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat wordt wel een beetje een drukke bijeenkomst
Gezellig druk, hou ik wel van.
Go hard or go home
pi_197570810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:08 schreef Noek het volgende:
Dat vaccineren gebeurt ook vrij ad hoc lijkt het. Ik sprak gisteren een huisarts en zij wist niet wanneer zij gevaccineerd ging worden en dat ze vrij weinig wist. Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat ze vanmiddag gevaccineerd gaat worden. Dat is mooi want dan kan ik haar nu tracken.
Mooi toch? Heb je goede wifi als je samen met 'r in de stad bent.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:09:43 #147
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197570811
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is een beetje gechargeerd natuurlijk maar ik denk dat er wel een bron van waarheid in zit.
pi_197570812
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:54 schreef Gunner het volgende:

Ja dat is het, bewust paniek zaaien.
Niet voorzichtig zijn om dat er een een kans bestaat dat er een mutatie is die besmettelijker is nee paniek zaaien, daar draait het allemaal om.
pi_197570849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze zijn er pas net achter dat B117 al in september in de UK was.
Ja dat kan goed, in het begin lijkt exponentiele groei langzaam te gaan door de kleine aantallen. Net zoals bleek dat corona ook al veel eerder aanwezig was in Nederland dan in maart gedacht werd.
pi_197570851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:09 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja dat is het, bewust paniek zaaien.
Niet voorzichtig zijn om dat er een een kans bestaat dat er een mutatie is die besmettelijker is nee paniek zaaien, daar draait het allemaal om.
Ik denk dat daar ook een stukje 'vertaling' in zit. Je zag 't eerder deze week met van Dissel over die Zuid-Afrikaanse variant.

Van Dissel: We weten niet of het vaccin werkt, het zou kunnen dat het minder goed werkt
Iedereen erna: Vaccin werkt mogelijk niet voor Zuid-afrikaanse variant@@$

Van Dissel is pur-sang wetenschapper naar mijn idee. Daar zit geen emotie in, die reageert puur feitelijk op wat hij weet. Dat is natuurlijk voer voor Telegraaf enzo, die daar de perfecte horrorkoppen op kunnen maken.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:14:56 #151
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197570874
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat daar ook een stukje 'vertaling' in zit. Je zag 't eerder deze week met van Dissel over die Zuid-Afrikaanse variant.

Van Dissel: We weten niet of het vaccin werkt, het zou kunnen dat het minder goed werkt

Van Dissel is pur-sang wetenschapper naar mijn idee. Daar zit geen emotie in, die reageert puur feitelijk op wat hij weet. Dat is natuurlijk voer voor Telegraaf enzo, die daar de perfecte horrorkoppen op kunnen maken.
Ja de media is hier ook eigenlijk het meeste schuldig aan. Die willen clicks. Paniek verkoopt immers.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:15:13 #152
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197570878
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Rationeel denken vandaag de dag is onderhand een strafbaar feit.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:15:32 #153
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197570882
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja maar dan alleen in Lansingerland he.

Wordt gezellig in de Kruin, met zijn allen.

Daarna kebabje scoren bij Asya.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')