abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197570588
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Als we maar alle ballen maar op het vaccineren zetten. Maar dat schiet ook niet echt op nog. :X
Dat is dan ook het meest frustrerende van alles.
Als je offers moet blijven brengen (ja, die breng ik en flink ook) en dit is het beste wat zij kunnen doen.
Go hard or go home
pi_197570589
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:43 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Die grafieken tekenen ze heus niet in Paint waarna ze uit de losse hand wat getallen erbij plakken he. De groei versnelt naarmate de R oploopt doordat het aandeel van de britse variant stijgt, dan is het logisch dat de verdeling van de y-as niet lineair kan zijn zoals de onderste grafiek dat wel is. Eigenlijk kijk je naar exponentiële groei binnen exponentiële groei.
Niet? *mind blown*

Paint is toch het enige juiste om grafieken te plotten? Vraag maar aan @Tijn
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:54:37 #128
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197570603
Ik heb die paniek rondom de 'britse variant' nooit begrepen maar het begint me meer en meer duidelijk te worden dat men bewust paniek wil zaaien om ons maar te laten conformeren aan (nieuwe) regeltjes

Het zou zomaar een pagina uit 1984 kunnen zijn.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_197570614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:48 schreef Heph844 het volgende:
Van Rijnmond.nl:
[..]

Maar van de informatie van die school was al bekend voor het het grootschalige onderzoek van start was gegaan, dat is geen nieuwe informatie die uit het grootschalige onderzoek is gekomen.

Persoonlijk had ik verwacht als het een echt groot issue was, dat de halve gemeente besmet was met de Britse variant, en er heel veel onbekende besmettingen gevonden zouden zijn.

Maar het tegendeel is eigenlijk beetje waar, je test de hele bevolking van de gemeente, je vind het eigenlijk het zelfde aantal besmettingen als in een vergelijkbare gemeente.

Zoals al aangegeven werd door een andere user in dit forum (excuus ik weet niet meer wie) zou dat kunnen betekenen dat er wellicht niet zoveel asymptotische besmettingen zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197570622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat is dan ook het meest frustrerende van alles.
Als je offers moet blijven brengen (ja, die breng ik en flink ook) en dit is het beste wat zij kunnen doen.
Ja, zo kun je het ook zien :D Wij houden ons aan de steeds strenger wordende maatregelen (veruit de meesten van ons dan) en zij zouden ons dan gaan vaccineren. Met dit tempo ben ik in 2024 aan de beurt.
Tap tap tap
pi_197570633
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:54 schreef Gunner het volgende:
Ik heb die paniek rondom de 'britse variant' nooit begrepen maar het begint me meer en meer duidelijk te worden dat men bewust paniek wil zaaien om ons maar te laten conformeren aan (nieuwe) regeltjes

Ik ben best kritisch op de regering, maar ik geloof echt niet dat ze Orwelliaanse toestanden willen. Sterker nog, ook al zouden ze het willen zouden ze het niet eens kunnen.

Ik denk dat die paniek er is omdat zij die paniek hebben, en omdat ze net voor de verkiezingen zitten, dus een fout op dit moment houdt in dat ze hard afgestraft worden.
pi_197570648
Hier moeten we het later echt nog een keer over gaan hebben met zn allen, denk ik.
Go hard or go home
pi_197570658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben best kritisch op de regering, maar ik geloof echt niet dat ze Orwelliaanse toestanden willen. Sterker nog, ook al zouden ze het willen zouden ze het niet eens kunnen.

Ik denk dat die paniek er is omdat zij die paniek hebben, en omdat ze net voor de verkiezingen zitten, dus een fout op dit moment houdt in dat ze hard afgestraft worden.
Ik ben benieuwd wat het volk gaat stemmen in elk geval.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197570669
Nieuwe opnames IC: 31. 5 minder dan gisteren en lager dan weekgemiddelde *O*
Nieuwe opnames kliniek: 231, 5 meer dan gisteren en hoger dan weekgemiddelde.

IC COVID: 670 (-3)
Kliniek COVID: 1684 (+17)
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:00:17 #135
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197570672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat het volk gaat stemmen in elk geval.
VVD natuurlijk.

Mijn mening is dat de Britse variant al december is goed verspreid.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197570682
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ja dat denk ik eigenlijk ook.
pi_197570697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Bedoel je kroegenopen.gif van @:Lenny_Leonard of blitzkroeg.gif van @:Zipportal?
Pas hem toch maar aan, anders krijg ik weer een note :@

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2021 13:02:18 ]
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:03:02 #138
236264 crew  capricia
pi_197570714
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Maar van de informatie van die school was al bekend voor het het grootschalige onderzoek van start was gegaan, dat is geen nieuwe informatie die uit het grootschalige onderzoek is gekomen.

Persoonlijk had ik verwacht als het een echt groot issue was, dat de halve gemeente besmet was met de Britse variant, en er heel veel onbekende besmettingen gevonden zouden zijn.

Maar het tegendeel is eigenlijk beetje waar, je test de hele bevolking van de gemeente, je vind het eigenlijk het zelfde aantal besmettingen als in een vergelijkbare gemeente.

Zoals al aangegeven werd door een andere user in dit forum (excuus ik weet niet meer wie) zou dat kunnen betekenen dat er wellicht niet zoveel asymptotische besmettingen zijn.
Over een tijdje dezelfde mensen nog eens onderzoeken, kijken of het percentage van die variant veranderd is tov het oude virus.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197570765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja, dat zou een verklaring kunnen zijn. Ik denk zelf dat je ook te maken hebt met test-effecten. De grootschalige media-aandacht, de brief met een uitnodiging om te testen. Dat doet wel iets met hoe zorgvuldig mensen de bestaande regels naleven.
pi_197570787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

VVD natuurlijk.

Dat kan jouw mening wel zijn, maar er zijn monsters uit december getest en daar bleek dus uit van niet.

Daarnaast zou het nogal vreemd zijn dat zelfs in het VK het aandeel in december nog redelijk laag was, in andere landen om ons heen bijna 0 en in Nederland heel hoog. Dan zou het de Hollande mutatie moeten heten zeker?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:08:42 #141
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197570794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:58 schreef Noek het volgende:
Hier moeten we het later echt nog een keer over gaan hebben met zn allen, denk ik.
Dat wordt wel een beetje een drukke bijeenkomst
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197570795
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:06 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Ja, dat zou een verklaring kunnen zijn. Ik denk zelf dat je ook te maken hebt met test-effecten. De grootschalige media-aandacht, de brief met een uitnodiging om te testen. Dat doet wel iets met hoe zorgvuldig mensen de bestaande regels naleven.
Die grootschalige media-aandacht en de brief met uitnodiging was ongeveer een week na die initiële uitbraak toch? Dan had je in elk geval die groei moeten zien lijkt me, maar die hebben we toch ook niet gezien?
pi_197570797
Dat vaccineren gebeurt ook vrij ad hoc lijkt het. Ik sprak gisteren een huisarts en zij wist niet wanneer zij gevaccineerd ging worden en dat ze vrij weinig wist. Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat ze vanmiddag gevaccineerd gaat worden. Dat is mooi want dan kan ik haar nu tracken.
Go hard or go home
pi_197570800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:08 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Dat kan jouw mening wel zijn, maar er zijn monsters uit december getest en daar bleek dus uit van niet.
Ze zijn er pas net achter dat B117 al in september in de UK was.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197570803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:08 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat wordt wel een beetje een drukke bijeenkomst
Gezellig druk, hou ik wel van.
Go hard or go home
pi_197570810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:08 schreef Noek het volgende:
Dat vaccineren gebeurt ook vrij ad hoc lijkt het. Ik sprak gisteren een huisarts en zij wist niet wanneer zij gevaccineerd ging worden en dat ze vrij weinig wist. Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat ze vanmiddag gevaccineerd gaat worden. Dat is mooi want dan kan ik haar nu tracken.
Mooi toch? Heb je goede wifi als je samen met 'r in de stad bent.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:09:43 #147
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197570811
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is een beetje gechargeerd natuurlijk maar ik denk dat er wel een bron van waarheid in zit.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_197570812
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:54 schreef Gunner het volgende:

Ja dat is het, bewust paniek zaaien.
Niet voorzichtig zijn om dat er een een kans bestaat dat er een mutatie is die besmettelijker is nee paniek zaaien, daar draait het allemaal om.
pi_197570849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze zijn er pas net achter dat B117 al in september in de UK was.
Ja dat kan goed, in het begin lijkt exponentiele groei langzaam te gaan door de kleine aantallen. Net zoals bleek dat corona ook al veel eerder aanwezig was in Nederland dan in maart gedacht werd.
pi_197570851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:09 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja dat is het, bewust paniek zaaien.
Niet voorzichtig zijn om dat er een een kans bestaat dat er een mutatie is die besmettelijker is nee paniek zaaien, daar draait het allemaal om.
Ik denk dat daar ook een stukje 'vertaling' in zit. Je zag 't eerder deze week met van Dissel over die Zuid-Afrikaanse variant.

Van Dissel: We weten niet of het vaccin werkt, het zou kunnen dat het minder goed werkt
Iedereen erna: Vaccin werkt mogelijk niet voor Zuid-afrikaanse variant@@$

Van Dissel is pur-sang wetenschapper naar mijn idee. Daar zit geen emotie in, die reageert puur feitelijk op wat hij weet. Dat is natuurlijk voer voor Telegraaf enzo, die daar de perfecte horrorkoppen op kunnen maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')