abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:34:37 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197670717
En de geld sluis gaat weer open ondanks val kabinet :D :|W

https://www.telegraaf.nl/(...)atie-klm-blijft-open

Wopke wordt niet gehinderd door visie en of kennis van zaken
En andermans geld uitgeven is erg makkelijk
Gaat het goed is hij de held
Gaat het fout dan gaat hij lessen trekken voor de toekomst :r
  woensdag 27 januari 2021 @ 17:56:53 #77
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_197671531
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de geld sluis gaat weer open ondanks val kabinet :D :|W

https://www.telegraaf.nl/(...)atie-klm-blijft-open

Wopke wordt niet gehinderd door visie en of kennis van zaken
En andermans geld uitgeven is erg makkelijk
Gaat het goed is hij de held
Gaat het fout dan gaat hij lessen trekken voor de toekomst :r
En intussen al volop bevangen door de verkiezingskoorts en frontaal in de aanval op Rutte _O-
  maandag 1 februari 2021 @ 14:26:56 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197762248


_O_ _O_ ^O^
  dinsdag 2 februari 2021 @ 08:24:38 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197773351
Onrust bij KLM door stilzwijgend kabinet

Bij luchtvaartmaatschappij KLM heerst onrust over de rol van de politiek in het luchtvaartconcern bij de machtsstrijd tegen de Franse moeder. Betrokkenen vinden hun verdediger, demissionair minister Hoekstra (Financiën), opmerkelijk stil op het dossier, terwijl Air France samen met de Franse regering één front vormt binnen Air France KLM.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210202_92077296

Hoekstra weet het weer eens niet wat te doen en doet daarom maar niks :')

Wat een prutser :r
Hoe lang nog deze van ambstmisdrijf verdachte op deze positie :(

[ Bericht 46% gewijzigd door ikweethetookniet op 02-02-2021 08:31:47 ]
  dinsdag 2 februari 2021 @ 09:19:19 #80
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197773893
https://www.telegraaf.nl/(...)-politieke-spaghetti


Hoekstra STOP ermee, laat gaan die Franse tent en richt de NLM op desnoods ook met blauwe vliegtuigen
quote:
KLM moet de zeggenschap over het netwerk en vloot opgeven vindt Parijs, maar Hoekstra is juist aandeelhouder geworden om dat te voorkomen.
KLM is eigendom van de holding en moet zich schikken in de strategie van topman Ben Smith, aldus de Fransen.
Achter de schermen trekt de Franse regering aan de touwtjes. ,,
Air France staat er financieel slechter voor dan KLM", stipt een woordvoerder van Hoekstra aan.
quote:
Als Hoekstra opnieuw geld naar Parijs overmaakt, dan krijgt hij daar misschien wat toezeggingen voor terug, maar in de praktijk zijn die niets waard.
Dat was de afgelopen jaren al te zien rondom de bonus van Ben Smith, de zetels in het bestuur en het uitblijven van hervormingen bij Air France", zegt luchtvaartadviseur Ruud Jansen.


[ Bericht 31% gewijzigd door michaelmoore op 02-02-2021 14:41:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:24:48 #81
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197794604
En ook de commissarissen van Schiphol hebben het moeilijk :')

Hoekstra wil meer geld voor commissarissen staatsbedrijven, Kamer woest :o

De Tweede Kamer maakt korte metten met een voorstel van minister Wopke Hoekstra van Financiën om de salarissen van commissarissen van staatsbedrijven te verhogen. "Ik snap niet hoe hij het in zijn hoofd haalt", sneert een Kamerlid.

Commissarissen van staatsdeelnemingen zoals Schiphol en Holland Casino hebben er meer taken en verantwoordelijkheden bij gekregen, terwijl de beloning hetzelfde is gebleven, schrijft Hoekstra aan de Tweede Kamer. Om weer in de pas te lopen zouden de salarissen van commissarissen met 15 tot 20 procent omhoog moeten.

Linkse oppositiepartijen reageerden meteen fel op dit voorstel. "In welke wereld leeft deze man?" twitterde GroenLinks-leider Jesse Klaver. En Henk Nijboer van de PvdA sneert: "Ik snap niet hoe hij het in zijn hoofd haalt."

Niet over nadenken
In een debat over staatsdeelnemingen blijkt dat niemand het een goed idee vindt. "Schandalig", zegt Roy van Aalst van de PVV. Zelfs Hoekstra's eigen partij, het CDA, noemt het een 'merkwaardig voorstel'.

Vanwege de coronacrisis is verhoging van de vergoedingen op dit moment niet gepast, zegt Hoekstra zelf. Een eventueel besluit tot verhoging is aan een nieuw kabinet.

Maar kamerlid Roald van der Linde van coalitiepartij VVD vindt het ongepast dat de minister het al wel oppert. "Duizenden ondernemers vechten voor hun voortbestaan. Ik wil er niet eens over nadenken."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)laris-commissarissen

Wat een blunder weer van deze idioot :r
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:30:45 #82
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197794686
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ook de commissarissen van Schiphol hebben het moeilijk :')

Hoekstra wil meer geld voor commissarissen staatsbedrijven, Kamer woest :o

De Tweede Kamer maakt korte metten met een voorstel van minister Wopke Hoekstra van Financiën om de salarissen van commissarissen van staatsbedrijven te verhogen. "Ik snap niet hoe hij het in zijn hoofd haalt", sneert een Kamerlid.

Commissarissen van staatsdeelnemingen zoals Schiphol en Holland Casino hebben er meer taken en verantwoordelijkheden bij gekregen, terwijl de beloning hetzelfde is gebleven, schrijft Hoekstra aan de Tweede Kamer. Om weer in de pas te lopen zouden de salarissen van commissarissen met 15 tot 20 procent omhoog moeten.

Linkse oppositiepartijen reageerden meteen fel op dit voorstel. "In welke wereld leeft deze man?" twitterde GroenLinks-leider Jesse Klaver. En Henk Nijboer van de PvdA sneert: "Ik snap niet hoe hij het in zijn hoofd haalt."

Niet over nadenken
In een debat over staatsdeelnemingen blijkt dat niemand het een goed idee vindt. "Schandalig", zegt Roy van Aalst van de PVV. Zelfs Hoekstra's eigen partij, het CDA, noemt het een 'merkwaardig voorstel'.

Vanwege de coronacrisis is verhoging van de vergoedingen op dit moment niet gepast, zegt Hoekstra zelf. Een eventueel besluit tot verhoging is aan een nieuw kabinet.

Maar kamerlid Roald van der Linde van coalitiepartij VVD vindt het ongepast dat de minister het al wel oppert. "Duizenden ondernemers vechten voor hun voortbestaan. Ik wil er niet eens over nadenken."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)laris-commissarissen

Wat een blunder weer van deze idioot :r
Hoe haalt ie het in de hersens, die salarissen moeten met 20% gekort worden

Lekker slim voorstel zo vlak voor de verkiezingen

Hij wil zeker ook een paar commissariaten als ie de kamer uit geschopt is
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:25:22 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197797581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:30 schreef michaelmoore het volgende:...
Hij wil zeker ook een paar commissariaten als ie de kamer uit geschopt is
:Y Bij de ABNAMRO en de Volksbank want daar heeft hij ook alles op orde :') _O-

Kamer schrikt van ’slaande ruzie’ bij De Volksbank

De interne ruzies en de trage vooruitgang bij verkoop van de twee staatsbanken, ABN Amro en De Volksbank, leveren steeds groter ongeduld in de Tweede Kamer op. Vooral de bestuurlijke wanorde bij laatstgenoemde bank maakt de Kamer ongerust.

„Het is gewoon slaande ruzie in de tent”, concludeert PvdA-Kamerlid Nijboer woensdagochtend in het kamerdebat met demissionair minister Hoekstra (Financiën) over de staatsdeelnemingen De Volksbank en ABN Amro. Vooral de op straat belande ruzie in de top van De Volksbank verbaast hem. „Hoe heeft de minister dat kunnen laten ontstaan, dat het zó uit de hand is gelopen?”, vraagt de PvdA’er zich af.

Naast de zorgen over de onrust in de bestuurskamer, moppert de Kamer dat Hoekstra hoe dan ook weinig vorderingen maakt met De Volksbank. Het dossier over de stappen om van de voormalige bankdivisie van SNS Reaal af te komen is inmiddels controversieel verklaard. Daardoor kan pas het volgende kabinet weer verder kan met een eventuele verkoop of een onderhandeling starten met de Europese Commissie om De Volksbank als soort nutsbank toch in staatshanden te houden. „Het stoort me dat we al een half jaar lang zitten te wachten op allerlei onderzoeken”, vindt VVD-Kamerlid Van der Linde.

D66-Kamerlid Sneller vindt dat minister Hoekstra in zijn regeerperiode helemaal niks heeft gedaan met het dossier. „Mijn beeld is dat we niet verder zijn. Met welke boodschap wordt dit naar het volgende kabinet doorgeschoven?” vraagt hij zich af. Nijboer eist meer actie van Hoekstra met De Volksbank: „Het bedrijf lijdt schade, dan moet je op duur wel ingrijpen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)zie-bij-de-volksbank

Ook bij de banken schittert deze idioot weer door niks doen en uit de klauwen te laten lopen
En dan die prietpraat dat is helemaal om te :r
Kan die oetlul nou echt helemaal niks :(
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:25:01 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197798568
En we zijn weer genaaid door de Fransen :')

Salarissen na KLM ook bij Air France bevroren

De salarissen bij Air France zijn in navolging van die bij KLM bevroren. Dat meldt een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij woensdag aan De Telegraaf.

„Intern is in overleg met diverse gremia is in verband met de coronacrisis een nullijn voor de lonen in 2021 en 2022 afgesproken”, aldus de Franse luchtvaartmaatschappij. Daarmee volgt Air France zustermaatschappij KLM, zij het voor een kortere periode. Bij de Nederlandse divisie is een nullijn van vijf jaar afgesproken en moest het personeel een loonoffer brengen tot 20%. Dit is bij Air France niet het geval. :D :|W

https://www.telegraaf.nl/(...)-air-france-bevroren

Wij zijn in de minderheid en moeten dus meer inleveren, logisch toch Wopke :') _O-
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:32:56 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197798707
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
En we zijn weer genaaid door de Fransen :')

Salarissen na KLM ook bij Air France bevroren

De salarissen bij Air France zijn in navolging van die bij KLM bevroren. Dat meldt een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij woensdag aan De Telegraaf.

„Intern is in overleg met diverse gremia is in verband met de coronacrisis een nullijn voor de lonen in 2021 en 2022 afgesproken”, aldus de Franse luchtvaartmaatschappij. Daarmee volgt Air France zustermaatschappij KLM, zij het voor een kortere periode. Bij de Nederlandse divisie is een nullijn van vijf jaar afgesproken en moest het personeel een loonoffer brengen tot 20%. Dit is bij Air France niet het geval. :D :|W

https://www.telegraaf.nl/(...)-air-france-bevroren

Wij zijn in de minderheid en moeten dus meer inleveren, logisch toch Wopke :') _O-
die conclusie van je begrijp ik niet echt
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:01:28 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:10:16 #87
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197799993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
die conclusie van je begrijp ik niet echt
Dat kan,

quote:
Daarmee volgt Air France zustermaatschappij KLM, zij het voor een kortere periode :( . Bij de Nederlandse divisie is een nullijn van vijf jaar afgesproken en moest het personeel een loonoffer brengen tot 20%. Dit is bij Air France niet het geval :(
KLM heeft veel minder mensen in dienst en moeten langer op de nul lijn zitten en een loonoffer van 20% Fransen dus niet 8)7
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:12:39 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197800032
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:10 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat kan,
[..]

KLM heeft veel minder mensen in dienst en moeten langer op de nul lijn zitten en een loonoffer van 20% Fransen dus niet 8)7
Dat gedeelte begrijp ik wel maar de steun van NL is alleen aan KLM met daarbij behorende voorwaarden, dat de Franse regering het anders doet met AF personeel is hun goed recht toch?
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:37:56 #89
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197800487
Hoekstra: nieuwe steunronde gaat KLM vluchten kosten

KLM moet volgens demissionair minister Hoekstra (Financiën) vluchten opgeven als het kabinet de luchtvaartmaatschappij kapitaalsteun geeft. Op dit moment onderhandelt het ministerie van Financiën, samen met de Franse collega’s, met Brussel over de zogeheten ’offers’ die de luchtvaartmaatschappij moet brengen als het eigen vermogen versterkt gaat worden.

„Ik denk dat je ervan moet uitgaan dat iedere partij die staatssteun ontvangt een discussie krijgt met de Europese Commissie over remedies”, zegt Hoekstra woensdag in de Tweede Kamer over de onderhandelingen, naar aanleiding van zorgen bij VVD-Kamerlid Van der Linde.

Overeenkomst
Met remedies bedoelt Hoekstra bij steun voor de luchtvaart het inleveren van de zogenoemde slots op een luchthaven. „Die zullen in vrijwel alle gevallen onderdeel van de overeenkomst zijn”, zegt de minister. Er zijn meerdere opties, onder meer het omzetten van leningen in eeuwigdurende obligaties.

In Franse media wordt gemeld dat Air France 24 zogeheten slots, starts en landingen, op zou moeten geven voor de herkapitalisatie. Bronnen bevestigen woensdag aan De Telegraaf dat dit de eis is van de Commissie, maar Frankrijk zou die eis te zwaar vinden. Daarom wordt er nog gesproken om dit aantal omlaag te krijgen.

Handjeklap
KLM zou minder hoeven inleveren, omdat het bedrag van de steun lager is dan dat voor Air France, aldus ingewijden: „Maar het proces bij de Europese Commissie is ondoorgrondelijk, vaak is sprake van politiek handjeklap aan het eind.” Het offer van KLM zou proportioneel moeten zijn ten opzichte van dat van Air France, omdat die meer steun krijgt.

Bij de eerdere garantstelling van Nederland in verband met het leningenpakket van ¤3,4 miljard in juni nam Brussel genoegen met de nachtvluchten die KLM al van de Tweede Kamer op moest geven. Het Duitse Lufthansa moest toen in ruil voor een participatie van de Duitse overheid ook 24 slots opgeven op de luchthavens in Frankfurt en München. Hoekstra verwees woensdag naar de casus van Lufthansa als voorbeeld hoe Europa omgaat met offers voor staatssteun: „Het zal ongeveer in dezelfde ordergrootte zijn, en met ongeveer dezelfde criteria. Maar ik kan daar geen garanties op geven.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-klm-vluchten-kosten

Meer geld pompen en minder vluchten :') _O-
Als dat geen win win situatie is |:) 8)7
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:39:33 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197800511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
...dat de Franse regering het anders doet met AF personeel is hun goed recht toch?
Inderdaad zolang het met hun eigen geld gebeurt wel ja, en daar zit nu juist het probleem ;)
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:40:41 #91
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197800530
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoekstra: nieuwe steunronde gaat KLM vluchten kosten

KLM moet volgens demissionair minister Hoekstra (Financiën) vluchten opgeven als het kabinet de luchtvaartmaatschappij kapitaalsteun geeft. Op dit moment onderhandelt het ministerie van Financiën, samen met de Franse collega’s, met Brussel over de zogeheten ’offers’ die de luchtvaartmaatschappij moet brengen als het eigen vermogen versterkt gaat worden.

„Ik denk dat je ervan moet uitgaan dat iedere partij die staatssteun ontvangt een discussie krijgt met de Europese Commissie over remedies”, zegt Hoekstra woensdag in de Tweede Kamer over de onderhandelingen, naar aanleiding van zorgen bij VVD-Kamerlid Van der Linde.

Overeenkomst
Met remedies bedoelt Hoekstra bij steun voor de luchtvaart het inleveren van de zogenoemde slots op een luchthaven. „Die zullen in vrijwel alle gevallen onderdeel van de overeenkomst zijn”, zegt de minister. Er zijn meerdere opties, onder meer het omzetten van leningen in eeuwigdurende obligaties.

In Franse media wordt gemeld dat Air France 24 zogeheten slots, starts en landingen, op zou moeten geven voor de herkapitalisatie. Bronnen bevestigen woensdag aan De Telegraaf dat dit de eis is van de Commissie, maar Frankrijk zou die eis te zwaar vinden. Daarom wordt er nog gesproken om dit aantal omlaag te krijgen.

Handjeklap
KLM zou minder hoeven inleveren, omdat het bedrag van de steun lager is dan dat voor Air France, aldus ingewijden: „Maar het proces bij de Europese Commissie is ondoorgrondelijk, vaak is sprake van politiek handjeklap aan het eind.” Het offer van KLM zou proportioneel moeten zijn ten opzichte van dat van Air France, omdat die meer steun krijgt.

Bij de eerdere garantstelling van Nederland in verband met het leningenpakket van ¤3,4 miljard in juni nam Brussel genoegen met de nachtvluchten die KLM al van de Tweede Kamer op moest geven. Het Duitse Lufthansa moest toen in ruil voor een participatie van de Duitse overheid ook 24 slots opgeven op de luchthavens in Frankfurt en München. Hoekstra verwees woensdag naar de casus van Lufthansa als voorbeeld hoe Europa omgaat met offers voor staatssteun: „Het zal ongeveer in dezelfde ordergrootte zijn, en met ongeveer dezelfde criteria. Maar ik kan daar geen garanties op geven.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-klm-vluchten-kosten

Meer geld pompen en minder vluchten :') _O-
Als dat geen win win situatie is |:) 8)7
Die slots worden de komende jaren toch niet gevuld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197800552
Die piloten moeten heel gauw inleveren of anders gewoon oprotten met dat kakvolk, tevens zijn er nog duizenden jonge piloten die niet aan een baan konden komen afgelopen decennia dus tijd om deze zakkenvullers gauw de laan uit te sturen en de jonge piloten nu de kans geven.
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:55:23 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197800733
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Inderdaad zolang het met hun eigen geld gebeurt wel ja, en daar zit nu juist het probleem ;)
dat zie ik niet, jij wel dus maar toon het dan aan
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:17:53 #94
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197801112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:42 schreef Syd het volgende:
Die piloten moeten heel gauw inleveren of anders gewoon oprotten met dat kakvolk, tevens zijn er nog duizenden jonge piloten die niet aan een baan konden komen afgelopen decennia dus tijd om deze zakkenvullers gauw de laan uit te sturen en de jonge piloten nu de kans geven.
_O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:03:42 #95
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197803312
Organisatiepsycholoog aan de Vrije Universiteit Kilian Wawoe vindt het maar vreemd dat Hoekstra over een mogelijke verhoging begint.

"De vraag bij salarisverhogingen is altijd: wat hoop je ermee te bereiken? Lost het iets op? Er is geen enkel onderzoek dat laat zien dat bestuurders overgehaald worden om ergens te gaan werken als je ze iets meer betaalt."

Prestige belangrijker dan salaris
Wat wel doorslaggevend is? Prestige. "Bestuurders voelen zich vereerd als ze gevraagd worden om commissaris te worden bij Schiphol. Daar kun je bij wijze van spreken wel mee aankomen op de hockeyclub."

"Kijk naar Hoekstra zelf. Hij verdiende ooit een topsalaris als partner bij McKinsey en verdient nu vele malen minder: 170.000 euro. En hij heeft toch ja gezegd. Dat komt omdat minister van Financiën een eervolle baan is."

'Heel merkwaardig'
Al met al ziet Wawoe niet wat een hoger salaris voor commissarissen zou kunnen bijdragen, zeker nu. "Het is heel merkwaardig om in deze tijd wat te gaan doen voor een groep waarvan duidelijk is dat ze het niet nodig hebben. Dit gaat vaak om mensen die allang binnen zijn."

Opvallend is dat de commissarissen zelf ook maar weinig toegevoegde waarde lijken te zien in zo’n verhoging. Op de vraag of het huidige salaris een obstakel is voor het aantrekken van goede commissarissen antwoord slechts 18 procent met ja. Een kleine 60 procent staat er neutraal tegenover. Wel stellen veel commissarissen dat het salaris lager is dan gebruikelijk in de markt.

Ook de Tweede Kamer ziet een verhoging totaal niet zitten. Van links tot rechts en van coalitie tot oppositie: iedereen verwijst het voorstel vandaag naar de prullenbak.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)eelnemingen-hoekstra

Nou Wopke je hebt je zelf weer eens laten zien dat je:
• Er geen reet van snapt
• Ter zake niets deskundig en of betrokken
• Geen politieke antenne hebt
• De verkeerde man op de verkeerde plek bent

:R en oprotten voordat je nog meer schade aanricht :(
pi_197840278
Hoekstra en het CDA: er is weinig integriteit meer tegenwoordig. Campagnemedewerkers plaatsen op het ministerie komt er dan ook nog bij.

De KLM soap is echt een drama, maar was op voorhand te verwachten omdat Fransen ongelooflijk star en rigide zijn. Maar nu sta je er al met een been in, dus zet de volgende stap dan alsnog en pak door.
pi_197840605
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:42 schreef Syd het volgende:
Die piloten moeten heel gauw inleveren of anders gewoon oprotten met dat kakvolk, tevens zijn er nog duizenden jonge piloten die niet aan een baan konden komen afgelopen decennia dus tijd om deze zakkenvullers gauw de laan uit te sturen en de jonge piloten nu de kans geven.
Contract is contract en er bestaat ook zoiets als oprotpremie. Alleen als KLM failliet gaat hoeft het niet. Corrigeer mij als ik het fout heb mensen.
edit: ze kunnen natuurlijk failliet gaan en opnieuw beginnen, maar dan als LM ipv KLM, zonder de letter K dus.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197859456
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:42 schreef Syd het volgende:
Die piloten moeten heel gauw inleveren of anders gewoon oprotten met dat kakvolk, tevens zijn er nog duizenden jonge piloten die niet aan een baan konden komen afgelopen decennia dus tijd om deze zakkenvullers gauw de laan uit te sturen en de jonge piloten nu de kans geven.
De piloten leveren ook in, sterker nog, dat hebben ze dik twee maanden geleden al gedaan, toen het verhaal speelde waar jij als een spuit elf veel te laat je onderbuik over laat spreken.

Daarnaast succes met 3.000 piloten te vervangen door evenveel onervaren beginnelingen. Sowieso al vanwege het feit dat er helemaal geen massa's werkloze piloten meer zijn, deze hebben al lang weer een baan gevonden, waarvan velen bij KLM. En hebben ook ingeleverd..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:52:06 #99
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197859557
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Contract is contract en er bestaat ook zoiets als oprotpremie. Alleen als KLM failliet gaat hoeft het niet. Corrigeer mij als ik het fout heb mensen.
edit: ze kunnen natuurlijk failliet gaan en opnieuw beginnen, maar dan als LM ipv KLM, zonder de letter K dus.
Dit klopt.

En aangezien die oprotpremie bestaat uit 3,5 jaar suppletie van het inkomen van de piloot naar zijn laatst verdiende salaris, gaat er natuurlijk geen piloot gedwongen uit.

Tenzij het bedrijf klapt idd ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:58:58 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_197859713
Opdoeken die handel. Zolang er nog (op kerosine) wordt gevlogen is elke klimaatdiscussie zinloos.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')