Iedereen weet het, wie gaat de knikker pakken????????????????quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:58 schreef Sestra666 het volgende:
thomas weet het en naomi en naat en en en
Mja misschien wel. Ik ga het toch proberenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:59 schreef chufi het volgende:
Wie weet wat waar de knikker nu is ,... ?
Wat voor creme heeft ze in dr potje ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedereen weet het, wie gaat de knikker pakken????????????????![]()
Daan aan haar haren trekken en dwingen die knikker te pakken.
zaadje geplant bij het zwakke eendjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, inderdaad een knikkergate![]()
Goede zet van de regie geweest, die knikker.
Sjekkie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:00 schreef Hitchslap het volgende:
Herinneringen aan het 'hagelslagincident' uit de Bus
Geen idee, iets gliberigs iig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor creme heeft ze in dr potje ?
Gewoon knikkergate hoe het begon ben ik al kwijt, kijk nu toch wat er gebeurt, die els wordt zelfs beetje agressief.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
zaadje geplant bij het zwakke eendje
Ze zal aan Natte Lie in ieder geval een flinke kluif hebben. Die heeft een eeh vrij harde kinquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:01 schreef Hitchslap het volgende:
Els heeft er al drie onderuit geschopt.
denk je dat de rest daar niet voor zou kiezen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:02 schreef jameshond7 het volgende:
Nick heeft voor fucking huismeesterschap en immuniteit gekozen ten koste van de groep en gaat nu zelf zeiken dat er een rat in de groep is die de token heeft gepakt man man man
Omg ik werd ff boos maar was weer snel terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:03 schreef Denemarken het volgende:
Als ze nu streamlock gaan doen, GRRRR
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
Els wil niet naar de verjaardag van Pat.
En nu mot ze pissen.
Eentje met de naam Els erin gegraveerdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou er nog een knikker ingooien FEBO, alleen met deze ben je meteen genomineerd ....
Natuurlijk wel, maar dan heb je niet het recht om nu zo moeilijk te doen over die knikkerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
denk je dat de rest daar niet voor zou kiezen?
quote:
Die verstopt hem in de hottub.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Eentje met de naam Els erin gegraveerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen als ie een Hottub/jaGucci regeltquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:01 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Els toch niet naar Patrick zijn verjaardag gaat.
You talking to mequote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:05 schreef waxmask het volgende:
els denkt dat ze scarface is maar in werkelijkheid is ze B2 van bassie en adriaan
Wat zeggie, ik hou van dronken els.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:05 schreef waxmask het volgende:
els denkt dat ze scarface is maar in werkelijkheid is ze B2 van bassie en adriaan
Rene heeft toch alleen maar gezegd dat BB hem gevraagd heeft naar de token....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:05 schreef BB-King het volgende:
René, als je dit leest.
Bedankt voor het stoken bij Els.
maar WAT zegt ze nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:06 schreef Harry het volgende:
Maar Rene heeft vanmiddag hele andere dingen verteld
Elke avond free wijn voor Elsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat zeggie, ik hou van dronken els.
Heeft hij ook. Zo simpel dit maar Els probeert het weer met haar geschreeuw.quote:
huilend opbiechten dat ze goede bedoelingen had, de vraag is wanneerquote:
Mooi dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:09 schreef waxmask het volgende:
1 uur geweest en iedereen nog lopen zeiken in de woonkamer![]()
![]()
bb2021 has begun
![]()
![]()
Thomas wist het al.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:09 schreef Hitchslap het volgende:
Wie weten nou nog niet dat Daniëlle dat ding heeft? Alle mannen?
Dat denk ik dus ook. Die gaat het zeggen zoquote:
Die dent een klas met HBO student is er niks bijquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
Omg dat hoofd van daan, wat denkt die trut wel niet nu. Ik hoop dat ze zich flink ellendig voelt.
Nope, ik ben echt benieuwd, oh ze zegt het nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dent een klas met HBO student is er niks bij
'onveilig'quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
miemiemiemiemie
nie schreeuwe he dan
echt hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Daan jij bent de dagboek kamer uitgelopen en bent de leugen begonnen op dat moment wist BB er niet van !!!
Jip en Janneke taal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:13 schreef aswesleep het volgende:
Je moet ook echt alles op kleuterklas niveau uitleggen.
Wij zien niet alles wat er in de dagboekkamer gezeg en getoond wordtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Daan jij bent de dagboek kamer uitgelopen en bent de leugen begonnen op dat moment wist BB er niet van !!!
+1.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:14 schreef Zeverlepke het volgende:
Ik vind Nick hier sterk spelen/praten. +1
Mwah.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:14 schreef engine het volgende:
Het volume is trouwens wel echt beter geworden
Sliding incoming.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:14 schreef waxmask het volgende:
els blijft denken dat ze de alpha is maar is niet eens een zeta
Ik had hier nog niet over nagedacht maar best een scherpe opmerking dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:14 schreef Hitchslap het volgende:
Liese heeft in 1 avond de macht in dat huis gegrepen.
Hij laat Nat er ook niet tussenkomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:14 schreef Zeverlepke het volgende:
Ik vind Nick hier sterk spelen/praten. +1
Wat dan.....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:06 schreef Harry het volgende:
Maar Rene heeft vanmiddag hele andere dingen verteld
Wat is der jonkje?quote:
lol geluid wegquote:
Enkel maar positief zoiets. Die hoeft haar kin niet tussen andermans zaken te stekenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hij laat Nat er ook niet tussenkomen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:14 schreef Hitchslap het volgende:
Liese heeft in 1 avond de macht in dat huis gegrepen.
Op de seconde ook.quote:
* engine gaat op het onderste treetje van de trap zittenquote:
Ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:17 schreef Sestra666 het volgende:
stem: niet door elkaaaaar praten gvd
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:17 schreef engine het volgende:
[..]
* engine gaat op het onderste treetje van de trap zitten
iedereen met de klauwen in de cremequote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal die knikker zoeken, alle spullen van daan tevoorschijn halen
Als het mij om de knikkers gaat, dan flip ik ook hoor...quote:
Alles uitkammen in 3, 2, 1, gooquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal die knikker zoeken, alle spullen van daan tevoorschijn halen
ekte knikkersquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het mij om de knikkers gaat, dan flip ik ook hoor...
Ja idd en daar Iraanse al van op de hoogte want dat benoemde ze netquote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:18 schreef freaky40 het volgende:
Jullie bepalen niets. De kijker bepaald of de knikker blijft of niet. Morgen meer...
Ja maar ik vrees dat ze daar weer niet op gaan komen dat het daarin zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
iedereen met de klauwen in de creme
En wie had ze alweer verzonnen...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Precies, wat zijn precies de spelregels voor die token ...
quote:
Ik bedoelde ook niet mezelf.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
je mag niet aan iemands persoonlijke dingen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |