Die foto is dan zeker in de spiegel genomen, want normaal zit het friebeltje in z'n linkeroor (voor de kijkers rechts).quote:
Het is weer bijna 2 februari!quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is weer bijna 2 februari!
Welke film kijk je op 2 februari? ... nou???
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is weer bijna 2 februari!
Welke film kijk je op 2 februari? ... nou???
Krijg nou het heen-en-weer!quote:
Komt opeens wel dichtbij zo.quote:
Same, ik heb al een week lang een enigszins normaal slaapritme, voor het eerst in jarenquote:
Weet ikquote:
Dan wordt het hoog tijd te gaan slapenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Same, ik heb al een week lang een enigszins normaal slaapritme, voor het eerst in jaren![]()
benieuwd hoe lang dat blijft
Nja, eerst nog ff een half uurtje in bed liggen en random videos op yotube kijken, maar slaaplekekr alvast koenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd te gaan slapen
Ik kom net binnenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja, eerst nog ff een half uurtje in bed liggen en random videos op yotube kijken, maar slaaplekekr alvast koen
ohhhh ik dacht je ons een goeienacht kwam wensenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom net binnen
Al zal het niet voor lang zijn
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ohhhh ik dacht je ons een goeienacht kwam wensen
hou de boel dan maar in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |