Ik vind Emma ook wel erg leukquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Was spannend! Maar ben voor Rob! Aardige man, wist ik al
Daar wel ok maar verder vreselijk hysterisch. Soms leuk maar zij lijkt overdreven.quote:
En dat begint nu wel mijn grootste zorg te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
We gaan de coronaregels overtreden door hen te helpen verhuizen.
👍🏼quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Isa is wel uit de OK gekomen en heeft wel 1 emoticon naar me geappt, dus ze leeft iig wel.
Dat snap ik wel. Heb je nog verhuizers ingehuurd? Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat begint nu wel mijn grootste zorg te wordenDe verhuizing. Nou ja. Nog 6 weken tot overdracht. Nog 8 tot de verhuizing.
Nee. We doen het zelf.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Heb je nog verhuizers ingehuurd? Ik weet het niet meer.
Oh ja, je zou stukje voor stukje spullen meenemen. Zou je zonder de maatregelen veel hulp krijgen? Lastige situatie.quote:
Fijn te horenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Isa is wel uit de OK gekomen en heeft wel 1 emoticon naar me geappt, dus ze leeft iig wel.
Voor ik ga juichen: welk emoticon?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Is je fiets veiliggesteld?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Fijn dat het goed verlopen lijkt te zijn voor Isa![]()
Echt geen groene vingers hier, ik krijg dan ook altijd vetplanten en amaryllisbollen. Nuff said.![]()
Ik heb vandaag meer in de file gestaan dan niet, maar vooruit, we hebben nu wel weer een 2e computer, 2 hoofdkussens, een dekbed extra en 2 fleeceplaids extra. Oh en een shitload aan kussentjes![]()
En dan moet de rest van de zooi nog komen
Twee huishoudens samenvoegenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Fijn dat het goed verlopen lijkt te zijn voor Isa![]()
Echt geen groene vingers hier, ik krijg dan ook altijd vetplanten en amaryllisbollen. Nuff said.![]()
Ik heb vandaag meer in de file gestaan dan niet, maar vooruit, we hebben nu wel weer een 2e computer, 2 hoofdkussens, een dekbed extra en 2 fleeceplaids extra. Oh en een shitload aan kussentjes![]()
En dan moet de rest van de zooi nog komen
Nouja, de een komt bij mij niet eens uit. De ander doet het wel gelukkig, echt overdadig ook qua bloemen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:45 schreef Tele6 het volgende:
Mijn amaryllis is dus half gestorven hè.
En ik heb weer vliegjes in m'n planten zitten. Dan moet ik weer aaltjes bestellen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor ik ga juichen: welk emoticon?
Net gepubquizzed, men vond het leuk, gelukkig werd ik derde (want competitief en ik had het georganiseerd dus eerste worden zou minder handig zijn, ook al wist ik de antwoorden niet) en we hebben geproost op 21:21:21 21-2-21
Ik heb hem aan de ketting gezet. In het huurcontract staat 'fietsenstalling' aangevinkt, dus hij mag er de komende 2 maanden nog gewoon staan. Dus ze zullen de ketting moeten doorzagen, maar dat zou wel ver gaan.quote:
Ik weet niet welke planten, maar je kan ook de aarde wat uit laten drogen. Dan gaan ze vanzelf dood. En dna niet te veel water geven want daar komen ze van.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:45 schreef Tele6 het volgende:
Mijn amaryllis is dus half gestorven hè.
En ik heb weer vliegjes in m'n planten zitten. Dan moet ik weer aaltjes bestellen
Die klinkt goed. Helder, met een lekkere toef pijnstillingquote:
Jawel, alles is wel open in BE geloof ik. (De IKEA wel in elk geval) Echte meuk gaat naar de stort. Of huisgenoten moeten nog dingen willen hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:46 schreef Tele6 het volgende:
Je kan de meuk nu ook niet zomaar bij de kringloop kwijt hè, @:Candaasje ? Of is die in BE wel open?
Nee, ik heb maar 2 neven en 1 nicht, die zijn al voorzien. Maar goed, we gaan wel even kijken wat kan blijven en wat weg kan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Twee huishoudens samenvoegenGeen jong familielid wat op zichzelf gaat?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:35 schreef borisz het volgende:
Syrim voor de Switch gekocht...
Kom maar door met de avondklok
Ik kwam even buurten voor Isa-nieuws. Fijn dat de operatie is geslaagdquote:
Hier wordt de verhuisbehoefte steeds groter.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat begint nu wel mijn grootste zorg te wordenDe verhuizing. Nou ja. Nog 6 weken tot overdracht. Nog 8 tot de verhuizing.
Herkenbaar.. hier ook nooit zin om naar de kelder te gaan.. want “buiten”.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:19 schreef Candaasje het volgende:
Ergernis: het hooi is op...althans...er ligt nog in de berging beneden een zak. Nu moet ik dus op m'n sokken 3 heeeeeeeeelemaal naar beneden, en weer terug. /thouglife.
We hebben nog wel wat bulk dat in ene moet op zaterdag. Daar heb ik nu 3 man voor geregeld. Als dat niet door kan gaan, heb ik een goeie fitnessoefeningquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, je zou stukje voor stukje spullen meenemen. Zou je zonder de maatregelen veel hulp krijgen? Lastige situatie.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 05:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier wordt de verhuisbehoefte steeds groter.
Buuf bedoelt het allemaal wel echt goed.. maar was dat niet zo’n uitdrukking.. dat je met goede bedoelingen geen brood koopt
Met zn 2en... maar echt serieus..quote:
Oneequote:Op vrijdag 22 januari 2021 05:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier wordt de verhuisbehoefte steeds groter.
Buuf bedoelt het allemaal wel echt goed.. maar was dat niet zo’n uitdrukking.. dat je met goede bedoelingen geen brood koopt
Lekker, even rust en verwend wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:20 schreef Aure het volgende:
Fijn dat Isa het nog doet en dat Lein even een miniupdate kwam geven
Morning all![]()
Ik vertoef dus even bij mijn ouders met 't kind. Man wat was ik daar aan toeik kan ook eindelijk weer fatsoenlijk lopen zonder pijn door de rust hier
Wat een ellende Uhmpquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Met zn 2en... maar echt serieus..
vloer/plafond is van hout e volgens mij hebben ze tot een uur of 6 rondjes gedanst in de kamer dus.
oh menquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Met zn 2en... maar echt serieus..
vloer/plafond is van hout e volgens mij hebben ze tot een uur of 6 rondjes gedanst in de kamer dus.
Maar het is toch nog januari?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor ik ga juichen: welk emoticon?
Net gepubquizzed, men vond het leuk, gelukkig werd ik derde (want competitief en ik had het georganiseerd dus eerste worden zou minder handig zijn, ook al wist ik de antwoorden niet) en we hebben geproost op 21:21:21 21-2-21
Het is, in mijn geval, vaak geen goed teken hoor, als ik lang/langer slaap.quote:
Ik ben niet zo blij met m'n Dyson snoerloze, dus dan kun je een veel te dure alvast van je lijstje afstrepen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Goed, vandaag koop ik een stofzuiger. Heeft er iemand suggesties, behalve Henry of Hetti?
Haha, thanks. Ik was inderdaad niet van plan om een Dyson te kopen wegens duur. Ik wil eigenlijk ook geen vaag merk meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo blij met m'n Dyson snoerloze, dus dan kun je een veel te dure alvast van je lijstje afstrepen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is, in mijn geval, vaak geen goed teken hoor, als ik lang/langer slaap.
Ja, in de essentie heb ik geen fancy opties nodig, ik wil gewoon een goede stofzuigerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Ik had hiervoor een Henry en ben daar eigenlijk altijd blij mee geweest. Ik zou nu niet meer terug kunnen omdat ik draadloos wel onwijs fijn vind, maar anders zou ik er zo weer eentje kopen. Geen fancy opties, maar gewoon goed.
Hier al 15 jaar een Samsung zonder zak. Bevalt goed. En is stiller dan de meeste modellen, daarom ook hier voor gekozen. Alleen geen idee of dit een goede oplossing is met veel haren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ik was inderdaad niet van plan om een Dyson te kopen wegens duur. Ik wil eigenlijk ook geen vaag merk meer.
Ik overweeg zelfs een stofzuiger met een zakEn dan een saaie zoals een Henry (oke niet saai), een Miele (maar DUUR), of een Philips of Bosch ofzo.
Ik heb beduidend meer zand (thanks Dora) dan haren in huis. Het zijn alleen maar kortharige huisdieren en ik heb nog nooit een speciale huisdieren-whatever gehad in het stofzuigendepartement.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier al 15 jaar een Samsung zonder zak. Bevalt goed. En is stiller dan de meeste modellen, daarom ook hier voor gekozen. Alleen geen idee of dit een goede oplossing is met veel haren.
Waarom ben je er niet blij mee?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo blij met m'n Dyson snoerloze, dus dan kun je een veel te dure alvast van je lijstje afstrepen.
Henry komt nog steeds alleen maar met handmatige oprolfunctie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Wij hebben een Philips en daar brak laatst het wiel vanaf. Bleek volledig van plastic te zijn en met plastic clipjes vast te zitten. Heel vaag.
Zuigt verder wel prima, maar ik weet niet of de volgende weer een Philips wordt. Toch best prijzig voor vooral veel uiterlijk vertoon.
Oh, en de vrij brede kop/voet (hoe heet dat?) heeft best een hoge knop om te schakelen van stand qua ondervloer. Dus die knalt nog wel eens tegen de onderkant van de bank, en dan zit je ongeveer vastgezogen tegen het laminaat.![]()
Ik ken Henry alleen zonder knopje voor het snoer van de stekker. Maar dat kan ook aan het type liggen. Wat een crime was dat. (Was op de praktijk, 30x per dag dat snoer oprollen, bij wijze van spreken).
Mijn cactus was bij de verhuizing omgevallen en agz het een fucker is hebben we hem maaaaaaanden op zn zij in de pot gelegen. Toen ik eindelijk rubber handschoenen had gekocht om hem omhoog te hijsen had hij 4 nieuwe fliebers!quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, de een komt bij mij niet eens uit. De ander doet het wel gelukkig, echt overdadig ook qua bloemen.
Een vorige kwam maar liefst drie keer terug na uitgebloeid te zijn![]()
Oh en onze lidcactus doet het nog altijd goed. Des te erger we hem verwaarlozen, des te uitbundiger 'ie bloeit
Er zijn een handvol planten die alleen maar bloeien als ze bijna dood gaan. Als een laatste stuiptrekking tot voortplanting.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, de een komt bij mij niet eens uit. De ander doet het wel gelukkig, echt overdadig ook qua bloemen.
Een vorige kwam maar liefst drie keer terug na uitgebloeid te zijn![]()
Oh en onze lidcactus doet het nog altijd goed. Des te erger we hem verwaarlozen, des te uitbundiger 'ie bloeit
Nouja, ik ben dus een Henry gewend die gewoon altijd alles opzuigt, zonder gedoe. Dit is echt een stofzuiger. Dus stof en haren (behalve mijn lange haren natuurlijk) zijn helemaal prima, maar als er een blaadje ligt dan schuift die die gewoon enthousiast vooruit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Waarom ben je er niet blij mee?
Ik ben er ondertussen alweer een jaar erg tevreden mee. Was een goed verjaardagscadeau
Ah, nee, ik haat handmatig oprollen. Brr. Ik heb trouwens bij 2 henrys meegemaakt dat de slang aan het begin niet meer goed aangesloten kon worden. Eentje werd natuurlijk wel super, super intensief gebruikt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Henry komt nog steeds alleen maar met handmatige oprolfunctie.
Die eerste stofzuiger, die het dus ruim 10 jaar gedaan heeft, had oko alleen maar plastic wielen en 1 daarvan brak half af. Maar daar merkte je op zich niks van. Ja, hij rolde wat minder goed.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik ben dus een Henry gewend die gewoon altijd alles opzuigt, zonder gedoe. Dit is echt een stofzuiger. Dus stof en haren (behalve mijn lange haren natuurlijk) zijn helemaal prima, maar als er een blaadje ligt dan schuift die die gewoon enthousiast vooruit.
Dat is ook de manier om een cactus te redden, mocht ie ooit ergens rotten of afbreken ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn cactus was bij de verhuizing omgevallen en agz het een fucker is hebben we hem maaaaaaanden op zn zij in de pot gelegen. Toen ik eindelijk rubber handschoenen had gekocht om hem omhoog te hijsen had hij 4 nieuwe fliebers!
Ik heb geloof ik niet zo'n hekel aan handmatig oprollen. Het is geen hobby ofzo, maar als het 1x per dag/om de dag moet, soit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, nee, ik haat handmatig oprollen. Brr. Ik heb trouwens bij 2 henrys meegemaakt dat de slang aan het begin niet meer goed aangesloten kon worden. Eentje werd natuurlijk wel super, super intensief gebruikt.
Wat betreft wielen; wij kochten zo'n fancy met extra grote hippie wielen. Ik vond het daarom wat tegenvallen dat ik er niet een normale as in zat ofzo. Hij hoeft bij ons gelukkig geen grote afstanden af te leggen, dat scheelt maar het viel me toch wat tegen
Ideaal, prima geschikt voor mij. Ik ben goed met dieren, maar planten hebben het heel zwaar bij mequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn een handvol planten die alleen maar bloeien als ze bijna dood gaan. Als een laatste stuiptrekking tot voortplanting.
Ik weet inmiddels dat je het kunt leren. Mijn grootste valkuil was dat ik maar 1 of 2 planten had. En die vergat ik dan. Als je er 50 hebt kun je er moeilijk omheen. Helpt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ideaal, prima geschikt voor mij. Ik ben goed met dieren, maar planten hebben het heel zwaar bij me
Maar zo vaak heb je toch geen blaadjes binnen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik ben dus een Henry gewend die gewoon altijd alles opzuigt, zonder gedoe. Dit is echt een stofzuiger. Dus stof en haren (behalve mijn lange haren natuurlijk) zijn helemaal prima, maar als er een blaadje ligt dan schuift die die gewoon enthousiast vooruit.
Als je zo beroerd voor je planten zorgt als ik wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar zo vaak heb je toch geen blaadjes binnen?kan me inderdaad 1x herinneren dat dat gebeurde. Met mijn haar heeft ie trouwens (gelukkig!) geen probleem.
wat voor plant.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je zo beroerd voor je planten zorgt als ik wel.
Nee, zó erg is het niet, ik heb gewoon één plant die niet wil en blaadjes verliest als een mofo
Hij heeft met mijn haar ook geen probleem hoor, hij rolt ze netjes op om de borstel heen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar zo vaak heb je toch geen blaadjes binnen?kan me inderdaad 1x herinneren dat dat gebeurde. Met mijn haar heeft ie trouwens (gelukkig!) geen probleem.
Peperomia Rotondi.quote:
Oh goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peperomia Rotondi.
M'n eigen stomme schuld hoor, ik heb 'm verzopen.Ik negeer 'm nu en hij gaat alweer beter.
Ik heb sowieso al m'n planten in pot-met-gaatjes in de bloempotten staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh goed.Anders zorgen dat je binnenpot heb met drainage of tampons in de aarde stoppen. True story.
Ik zou me er aan ergeren omdat het wel kán en het dus een (bewuste) ontwerpfout is. Niet dat ik ooit stofzuig hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik niet zo'n hekel aan handmatig oprollen. Het is geen hobby ofzo, maar als het 1x per dag/om de dag moet, soit.
Kan me wel voorstellen dat als je het 7432592 x per dag moet doen, dat het kut is.
Hmm nooit gemerkt. Zou mijn haar zo breekbaar zijn dat het al kapot gaat voordat het er omheen kan rollenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft met mijn haar ook geen probleem hoor, hij rolt ze netjes op om de borstel heen.
Het is geen ontwerpfout. Het is een professionele stofzuiger die redelijk hufterproof is. Alles wat stuk kan zit er niet op.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou me er aan ergeren omdat het wel kán en het dus een (bewuste) ontwerpfout is. Niet dat ik ooit stofzuig hier.
Wij hebben een Philips en een Bosch. De Bosch heeft rubberen zijkanten, daar ben ik blij mee want J is nog lomper dan ik.
Ik ben niet goed met binnenplanten. Ik heb het geprobeerd. Ik wil het heel graag. Maar ik ben matig succesvol. Bij planten die me eten geven is het eigenbelang groter, dat lukt beter.
En dat vind ik eigenlijk wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is geen ontwerpfout. Het is een professionele stofzuiger die redelijk hufterproof is. Alles wat stuk kan zit er niet op.
Daar ben ik eigenlijk altijd wel voorstander van.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is geen ontwerpfout. Het is een professionele stofzuiger die redelijk hufterproof is. Alles wat stuk kan zit er niet op.
Ik heb een saaie simpele betaalbare Philips PowerGo. Tevreden mee: zuigt goed, maakt geen enorme herrie, zuigt ook het kleed prima. Het is een stofzuiger met een zak. Relatief compact.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ik was inderdaad niet van plan om een Dyson te kopen wegens duur. Ik wil eigenlijk ook geen vaag merk meer.
Ik overweeg zelfs een stofzuiger met een zakEn dan een saaie zoals een Henry (oke niet saai), een Miele (maar DUUR), of een Philips of Bosch ofzo.
Ja, alleen de planten waar de vliegjes wonen. De vliegjes gedijen in/bij natte aarde. Geen natte aarde = geen vliegjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:07 schreef Tele6 het volgende:
De enige plant die het niet doet hier is de dieffenbachia. Die trok de hittegolf en het eens in de twee weken water geven van m'n broertje niet. Hij leeft nu nog half en ik heb wel de indruk dat het de goede kant op gaat, hoewel hij z'n vorm waarschijnlijk nooit meer terug krijgt.
@:Lonaa alleen de planten waar de vliegjes wonen laten uitdrogen? Of verhuizen ze dan? De planten op de vensterbank hebben geen last, alleen de planten op de kast. Die hebben veel minder water nodig omdat ze niet boven de verwarming staan, dus ik zal ze inderdaad wel te veel water gegeven hebben.
Is die serie leuk?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:15 schreef Myraela het volgende:
Noooooh, ik zet net te denken dat ik weer helemaal into Reign ben, kijk ik hoeveel afleveringen ik nog heb, nog maar twee.![]()
![]()
Nu moet ik iets nieuws gaan verzinnen.
Het is een serie die ik aan zet terwijl ik aan het werk ben, dus niet iets waar je echt je volle aandacht voor moet hebben. Maar ik vind het zelf wel erg tof. En mooie jurken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is die serie leuk?(Oprechte vraag, niet sarcastisch) Ik vond de aankondiging op Netflex (de foto zeg maar) er een beetje als een soort goedkope Middeleeuwse boeketreeks-serie uitzien ofzo.
![]()
Wij zijn eindelijk eens begonnen aan Peeky Blinders. Vriend is meestal niet zo van de deprimerendere series, maar kwam ook al met Chernobyl aanzetten laatst (die we al wel hebben afgekeken.)
Oh, Bonding kun je trouwens echt overslaan op Netflix. Mijn hemel, ze hadden er zoveel tofs mee kunnen doen, maar het is zo slecht.
Whehhe.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een serie die ik aan zet terwijl ik aan het werk ben, dus niet iets waar je echt je volle aandacht voor moet hebben. Maar ik vind het zelf wel erg tof. En mooie jurken.Maar een beetje boeketreeks is het wel, maar dan vooral met ook erg veel complotten en machtsgeile mensen.
Killing Evequote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:15 schreef Myraela het volgende:
Noooooh, ik zet net te denken dat ik weer helemaal into Reign ben, kijk ik hoeveel afleveringen ik nog heb, nog maar twee.![]()
![]()
Wat een gave legacy zou dat zijn. Krijgt het ook jouw naamquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:24 schreef Candaasje het volgende:
Verder ben ik een dweil. Ik kreeg net weer twee mailtjes binnen, veel te lief en inclusief vele dikke veren, instant janken natuurlijk![]()
![]()
Beter natuurlijk zo dan anders, maar meestal ben ik maar 1x per maand zo labiel![]()
Oh en mijn 'legacy' bestaat straks misschien toch nog uit een sanctuary als nieuw stage-adres voor de uni, de prof heeft er volgend week een afspraak en die blijft gewoon staan om te zien of het wat kan worden(Daarom had ik desbetreffende prof gemaild, want dat was dus op mijn verzoek, en ik nok er mee..)
Zo... hoe zou het met Isa zijn?
Haha, nee, maar dat hoeft ook niet. Veel belangrijker dat die dierenartsen in spé leren dat er ook andere mogelijkheden zijn om met koeien/varkens/schapen/geiten/kippen te werken dan enkel de productie-industriequote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een gave legacy zou dat zijn. Krijgt het ook jouw naam?
Ben ook heel benieuwd naar @:Isabeau en ook hoe het gaat met haar neef
Die staat wel elke keer bovenaan bij aanbevolen, maar ik denk dat ik eerst even iets heel anders moet kijken voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:25 schreef Candaasje het volgende:
Whehhe.
Heb je Bridgerton al gezien? Historisch niet 'helemaal' correct maar een soort luchtigere versie van Downtown abby
Is die leuk? Daar heb ik echt nog niemand over gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vanochtend nog even contact gehad met Isa.Ahw, beterschap voor d'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanochtend nog even contact gehad met Isa.Doe haar even een virtuele knuffel. Handig als jij alleen contact met haar hebt, vind het wat lastig om te appen, laat haar liever met rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Bij deze, awesomequote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die staat wel elke keer bovenaan bij aanbevolen, maar ik denk dat ik eerst even iets heel anders moet kijken voor de afwisseling.
[..]
Is die leuk? Daar heb ik echt nog niemand over gehoord.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:
Oh, daar haak ik af. Ik ben wel van het gemakkelijk Netflixen.
Vikings?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:15 schreef Myraela het volgende:
![]()
Is veel actie hetzelfde als veel vechtscenes? Want daar vind ik weinig aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vikings?Toffe muziek, mooie beelden, veel actie
Ik heb vanochtend nog even contact gehad met Isa.Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Isa, misselijkheid is zo bleh.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat hadden A en B gedaan, en toen bleek er spint in dat zand te zitten, en toen gingen al hun planten dood aan spintquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, alleen de planten waar de vliegjes wonen. De vliegjes gedijen in/bij natte aarde. Geen natte aarde = geen vliegjes.![]()
Ik heb ze hier ook wel eens, maar niet zoveel. Laagje van dat speelzand/geel zand/brekerzand op je aarde helpt ook wel iets voor in de toekomst
Oh goderquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hadden A en B gedaan, en toen bleek er spint in dat zand te zitten, en toen gingen al hun planten dood aan spint![]()
Ik ga de planten op de kast een tijdje uitdrogen. Wedden dat ze het dan zelfs beter doen, want ik heb een cactus en een vetplant daar
Die cactus is een hangcactus en past daardoor niet op de vensterbank.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh goderRegen -> drup
Edit: ik denk dat je vetplant en cactus gelukkiger zijn als ze meer zonlicht krijgen.![]()
Was deze uit simple?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:55 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste Ottolenghi recept is een feit. Ik heb net z'n pittige roerei gemaakt. Lekker.Alleen had ik geen verse koriander meer in huis, die had er nog overheen gemoeten.
[ afbeelding ]
Jammer. Klinkt lekker namelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die is nog niet binnen. Dit is denk ik het simpelste recept uit de Plenty More.
Leuk experiment!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben boodschappen aan het bestellen en ga allemaal producten zowel van een A als van een huismerk bestellen. En dan komend weekend een momentje blind proeven.Lijkt me leuk.
Ik heb tot nu toe dit:
Hummus
Zoete aardappelfriet
Vega burger
Mayonaise
Toetje
Cola light
Probeer het wel nog een beetje bij normaal eten te houden. Niet alleen maar chocolade.
Dank voor de update! Wat ellendig, die misselijkheid, sterkte voor haar en een (voorzichtige) knuffel voor haarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga zo om 15 uur naar Isa toe. Wat ik begreep is dat ze nogal misselijk is. Maar allebei de nieren (dus die in Isa én die in Isa neef) doen t goed
Doe haar de groeten van onsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga zo om 15 uur naar Isa toe. Wat ik begreep is dat ze nogal misselijk is. Maar allebei de nieren (dus die in Isa én die in Isa neef) doen t goed
Nicequote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:59 schreef gcjoel het volgende:
Wij wonnen net een jumbo boodschappen pakket
Dankjewel voor de updatequote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb test gedaan met zoete aardappelfriet in de airfryer. Die van de Aviko zijn way better dan die van de AH.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben boodschappen aan het bestellen en ga allemaal producten zowel van een A als van een huismerk bestellen. En dan komend weekend een momentje blind proeven.Lijkt me leuk.
Ik heb tot nu toe dit:
Hummus
Zoete aardappelfriet
Vega burger
Mayonaise
Toetje
Cola light
Probeer het wel nog een beetje bij normaal eten te houden. Niet alleen maar chocolade.
Ik eigenlijk best wel veel. Tenminste, ik haal net zo makkelijk alles bij de Lidl wat ze daar hebben, maar in de Albert Heijn grijp ik toch vaak naar de vaste merken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk experiment!
Toen ik een tijdje geleden mijn boodschappen in de gaten hield, viel me op hoe weinig A-merken ik eigenlijk koop. Het houdt zo'n beetje op bij pasta (DeCecco), knoflooksaus (Yildriz), bouillonblokjes (Knorr) en tomaatblokjes (Mutti).
Echt? Want ik ken tot nu toe juist alleen die van AH en die vond ik al kei lekker uit de oven.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb test gedaan met zoete aardappelfriet in de airfryer. Die van de Aviko zijn way better dan die van de AH.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Want ik ken tot nu toe juist alleen die van AH en die vond ik al kei lekker uit de oven.
Wij kopen zoveel mogelijk bio en dat hebben ze veel van jumbo huismerk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice![]()
Wij kopen sowieso maar weinig A merken, alleen bouillonblokjes kan ik zo 1,2,3 verzinnen.
Ribbelpaprikachips van de Aldiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik koop veel vleesvervangers van Vivera, maar AH huismerk heeft ook echt hele goede dingen en de Lidl ook. Ik eet vaak liever die van de Lidl dan die van de Vegetarische Slager. En sommige dingen zijn ook gewoon gewoonte. Bijvoorbeeld chips kijk ik niet verder dan de A-merken, had een vriendin geweldig lekkere wokkels, bleken ze van de Lidl te zijn.
Jumbo biologisch paprikachips zijn lekker en weipoedervrijquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:23 schreef Candaasje het volgende:
Hier een mix van A-merken en eigen merken. Cola/Ice Tea A-merk, vleesvervangers vaak huismerk AH maar ook wel regelmatig Vivera, net waar we zin in hebben. (Jumbo heeft qua huismerk daarin echt wel afgedaan inmiddels. Zelfs de gerookte tofu was niet lekker). Chips wisselt dan weer; vaak wel A-merk, maar het komt ook wel voor dat ze juist in het huismerk geen weipoeder stoppen, dus dan nemen we die.
Echt budget budget doen we eigenlijk nooit. Vaak namelijk ook wel bio en/of fairtrade. Dus dat beperkt.
Ja, daar kon ik geen A-merk van vinden. Dus ik heb nu het liefde&passiebrood besteld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela wat is A-merk volkoren brood voor jou? Van een bakker ipv de supermarkt? Of van het afgebakken schap ipv uit de fabriek?
Chips is sowieso niet lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij kopen zoveel mogelijk bio en dat hebben ze veel van jumbo huismerk.
Alleen chips wil ik a merk volgens mij.
Nu eet je grote stukken kaas als snack?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry
Ik wou echt dat ik chips lekker vond dan was ik een stuk slanker. En ja dit klinkt raar
Brood en kazen, voor die kcal zou ik echt flink wat zakken chips mogen eten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu eet je grote stukken kaas als snack?
Wees blij dat je in ieder geval chips van het lijstje kunt schrappenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brood en kazen, voor die kcal zou ik echt flink wat zakken chips mogen eten.
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wees blij dat je in ieder geval chips van het lijstje kunt schrappen
Kun je je kazen niet vervangen door cheese onion chipsquote:
Het lijkt er op dat we al meerdere geïnteresseerden bij jouw in de buurt hebben, dus het zou moeten lukkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:58 schreef borisz het volgende:
[..]Alleen het is niet om de hoek. Kortom zie maar wat het wordt
.
Die smaak ik wel lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kun je je kazen niet vervangen door cheese onion chips
Want dat is (vreemd genoeg) mijn grote chips liefde.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa zit op en loopt. De misselijkheid is minder nu en we zijn ff bij neef wezen buurten.
Ah, wat heerlijk. Dank je!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa zit op en loopt. De misselijkheid is minder nu en we zijn ff bij neef wezen buurten.
Alweer op de beenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
qft.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:04 schreef Candaasje het volgende:
Kom maar hier met die chips. Ik (vr)eet echt zo een zak weg. Gerust elke dag.![]()
En jeuj, goed nieuws van Isa!
Zeker! Goed bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb donuts gehaald bij de AH. En we moesten toch even de vega- frikadelletjes proberen van de AH, want 35% sticker en anders is het zonde. Dus goede daad gedaan.
Die mini's? Dat zijn wel de enige vega die een beetje in de buurt komen van een normale frikandel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb donuts gehaald bij de AH. En we moesten toch even de vega- frikadelletjes proberen van de AH, want 35% sticker en anders is het zonde. Dus goede daad gedaan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mini's? Dat zijn wel de enige vega die een beetje in de buurt komen van een normale frikandel.
Even gekeken wat ik ooit heb opgeschreven.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:08 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst sucadelapjes in de sous vide doen, voor 24 uur, om morgen pulled beef te kunnen serveren bij de rode kool.
Waar zouden jullie de sucade mee kruiden, anders dan zeezout en vers gemalen peper?
Absoluut. Ik had alleen mijn muts opgezet, (bad hairday..) en dat was wel een tikkie overdreven eigenlijk. Het was warm genoeg om met open jas te lopenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:23 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Wel zalig weer voor vijf kilometer buiten hobbelen
Had vanmorgen ook duidelijk een laag teveel jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Absoluut. Ik had alleen mijn muts opgezet, (bad hairday..) en dat was wel een tikkie overdreven eigenlijk. Het was warm genoeg om met open jas te lopen
Jij koopt net zo graag vage pindakaas als De Enige Echte Met Stukjes? (Da's echt 1 van die dingen die ik vind tegenvallen van andere merken)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:28 schreef minilot het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar er zijn echt geen supermarktproducten waarbij ik op wat voor manier dan ook gehecht ben aan een bepaald A-merk. Da's wel makkelijk boodschappen doen
Ja hoor, ik koop pindakaas gewoon als het op is bij de eerstvolgende supermarkt waar ik toevallig ben en ben prima te spreken over onze huidige XXL-pindakaaspot van de Lidlquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij koopt net zo graag vage pindakaas als De Enige Echte Met Stukjes? (Da's echt 1 van die dingen die ik vind tegenvallen van andere merken)
Ja, eens. Al die mensen die de hele tijd gaan van 'ik geef niet zoveel om x, heb liever x' - ik wil en lust het gewoon allemaalquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
qft.
maar goed ik eet ook graag brooden kaas
en worst
![]()
Bijna 5 jaar geleden zelfsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:09 schreef AnneX het volgende:
Goeie berichten van Isa in beweging!
Wat ik mij afvraag...@:Cat_astrophe: komt het bij jou nu allemaal terug hoe het jou is vergaan? 2/3 jaar geleden?
Ik heb mijn oude bak, na herhaalde citroen experimenten, maar schoongemaakt door een nieuwe aan te schaffen. Niet meer te reddenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ik kwam op een site een idee tegen om de airfryer goed schoon te maken. Want onder/achter het grill element is lastig schoonmaken, dus dat is steeds halfslachtig gedaan. Nu op de manier waarop iemand het deed, stomen met citroen. Ik dacht dat het ding best schoon was, maar ik geloof dat ik 'm nog een paar keer zo moet schoonmaken
Keuken papier?? of alufolie?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude bak, na herhaalde citroen experimenten, maar schoongemaakt door een nieuwe aan te schaffen. Niet meer te redden![]()
En nu doe ik altijd een stuk keukenpapier op de bodem als ik hem gebruik voor dingen waar vet of vloeistof uit druipt. Dat werkt echt perfect
Keukenpapier! Ja echt, dat papier wat je van de rol aftrekt.quote:
Goed idee dus. Maar dat los het vieze grill element probleem niet op.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Keukenpapier! Ja echt, dat papier wat je van de rol aftrekt.
Het neemt het vet op en verbrandt niet. Ik las de tip op internet en heb de eerste keer als een havik rondom mijn fryer gehangen
Jonge ...tijd gaat hard.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bijna 5 jaar geleden zelfsMaar het lijkt 2 tot 3 jaar idd.
Ik koop Calvé puur omdat die zo dik is en dat lepelt makkelijk uit de pot.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij koopt net zo graag vage pindakaas als De Enige Echte Met Stukjes? (Da's echt 1 van die dingen die ik vind tegenvallen van andere merken)
http://airfryer.bakavonturen.club/onze-schoonmaaktips/quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:04 schreef Lonaa het volgende:
Hoe stoom ik mijn airfryer met citroen?
En keukenpapier, dat klinkt inderdaad eng
Hmmm rode ui en rozemarijn heb ik wel liggen, verse knoflook is op helaas... thnx.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even gekeken wat ik ooit heb opgeschreven.
Rode ui, knoflook en rozemarijn oa.
Alleen: ‘mijn’ sukadelapjes worden vanzelf wel pulled pork na 3/4 uur sudderen.
Dat ga ik even doen, dit weekend. Denk ik. Ben wel een beetje bang ervoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
http://airfryer.bakavonturen.club/onze-schoonmaaktips/
Is er echt helemaal niets wat je niet lekker vindt?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, eens. Al die mensen die de hele tijd gaan van 'ik geef niet zoveel om x, heb liever x' - ik wil en lust het gewoon allemaal
Twocows? (Schrijf je het zo?) Dat was vroeger wel een fijne site.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:46 schreef z80 het volgende:
![]()
Naar het archief. Wist niet dat die site nog bestond.
Hóe kan knoflook nu óp zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm rode ui en rozemarijn heb ik wel liggen, verse knoflook is op helaas... thnx.
Ik heb het net gedaan. Nadat ik 'm zo goed mogelijk schoongemaakt had. Ik schaam me diepquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat ga ik even doen, dit weekend. Denk ik. Ben wel een beetje bang ervoor
Foelie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:08 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst sucadelapjes in de sous vide doen, voor 24 uur, om morgen pulled beef te kunnen serveren bij de rode kool.
Waar zouden jullie de sucade mee kruiden, anders dan zeezout en vers gemalen peper?
Ingemaakte citroen vind ik uitgesproken vies. En de ku lo yuk van het lokale Chin. Ind. Rest. doet z'n naam eer aan en is indrukwekkend smerigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is er echt helemaal niets wat je niet lekker vindt?
Oeh dat kan ik ook ng wel even zoeken. Even verzinnen hoe ik dat goed verdeel bij het vacuum trekkenquote:
Dat had ik een paar jaar geleden ook. Werd er heel blij vanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:16 schreef Myraela het volgende:
Ik proef net voor het eerst in m'n leven kaki, en het is goddelijk. Waarom wist ik dit niet eerder.
Ja, maar tussen vies en lekker zit natuurlijk nog wel heel veel gradaties.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Ingemaakte citroen vind ik uitgesproken vies. En de ku lo yuk van het lokale Chin. Ind. Rest. doet z'n naam eer aan en is indrukwekkend smerigVerder zou ik het zo gauw niet weten.
Onze huidige XXL-pindakaaspot van de Lidl, waarvan we de inhoud enkel gebruiken voor muizenvallen, is nu ruim 5 jaar oud en vertoont nog geen spoortje van bederf. Ik durf dat merk pindakaas niet meer te eten, ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben dat het aangebroken 5 jaar 'goed' blijft.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:34 schreef minilot het volgende:
onze huidige XXL-pindakaaspot van de Lidl
Ik heb dat laatste sterk met roomijs. Volgens mij is er écht geen grens aan hoeveel ik daarvan naar binnen kan lepelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar tussen vies en lekker zit natuurlijk nog wel heel veel gradaties.
Ik vind chips niet smerig maar ga ook niet voor mijn plezier 2 zakken leeg eten.
Terwijl met kaas en brood kan ik altijd met moeite stoppen, hoe vol ik ook zit
Wauw!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze huidige XXL-pindakaaspot van de Lidl, waarvan we de inhoud enkel gebruiken voor muizenvallen, is nu ruim 5 jaar oud en vertoont nog geen spoortje van bederf. Ik durf dat merk pindakaas niet meer te eten, ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben dat het aangebroken 5 jaar 'goed' blijft.
Roomijs past altijdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste sterk met roomijs. Volgens mij is er écht geen grens aan hoeveel ik daarvan naar binnen kan lepelen.Vijfgangendiner? Geen punt om daarna serieus nog twee literbakken roomijs soldaat te maken. Ik blijf er voor de zekerheid maar zoveel mogelijk uit de buurt.
Omdat eetbare kaki's nog niet zo heel lang massaal in de handel zijn. Ouderwetse kaki's moet je 'narijpen'tot ze smotsig zijn, zolang ze stevig zijn, smaken die wrang. Tegenwoordig zijn er non-astringente rassen (Sharon als eerste), en dat dringt de laatste paar jaar door in supermarkten en bij consumenten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:16 schreef Myraela het volgende:
Ik proef net voor het eerst in m'n leven kaki, en het is goddelijk. Waarom wist ik dit niet eerder.
Helemaal eens. Als er een bak in de vriezer staat dan denk ik op elk wakend moment aan de aanwezigheid van ijs in huis, totdat ik het niet meer trek en het om negen uur 's morgens ofzo in drie minuten opeet. Het gaat echt helemaal nergens overquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Roomijs past altijd
Daarom ook nooit in huis.
Het één is ook een prima toetje voor het ander, ook nog eensquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:29 schreef Myraela het volgende:
De voornaamste dingen waar ik niet mee kan stoppen met eten zijn:
1. Lasagne
2. Tiramisu![]()
Nu zin in beide.
Oh, dat klinkt wel als een goede verklaring.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:27 schreef sigme het volgende:
Omdat eetbare kaki's nog niet zo heel lang massaal in de handel zijn. Ouderwetse kaki's moet je 'narijpen'tot ze smotsig zijn, zolang ze stevig zijn, smaken die wrang. Tegenwoordig zijn er non-astringente rassen (Sharon als eerste), en dat dringt de laatste paar jaar door in supermarkten en bij consumenten.
True, maar als je me de kans geeft om onbeperkt lasagne te eten, dan laat ik die tiramisu toch staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:31 schreef minilot het volgende:
Het één is ook een prima toetje voor het ander, ook nog eens
Tegelijk op tafel en om en om van etenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar als je me de kans geeft om onbeperkt lasagne te eten, dan laat ik die tiramisu toch staan.
Joh, die online borrels zijn toch altijd zo over. Bij ons tenminste wel. Echt een dode boel. Maar werkt ook gewoon niet met zoveel mensen tegelijk in een online overleg.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
J. kreeg overigens een CB-doos thuisgestuurd met een champagneglas, een eenpersoonsflesje bubbels en een kaaaaaarig zakje borrelnootjes. Ik denk dat ik wel af en toe boven ga aanvullen met meer champagne. Theedoekje over mijn arm
Die van J.'s eigen team lijken de afgelopen maanden toch steeds wel tamelijk succesvol te zijn, zo op afstand bezienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joh, die online borrels zijn toch altijd zo over. Bij ons tenminste wel. Echt een dode boel. Maar werkt ook gewoon niet met zoveel mensen tegelijk in een online overleg.
Gaat ie niet heel snel dronken zijn nu jullie niet meer drinken?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
J. kreeg overigens een CB-doos thuisgestuurd met een champagneglas, een eenpersoonsflesje bubbels en een kaaaaaarig zakje borrelnootjes. Ik denk dat ik wel af en toe boven ga aanvullen met meer champagne. Theedoekje over mijn arm
Hm hier binnenkort pubquizen las ik...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joh, die online borrels zijn toch altijd zo over. Bij ons tenminste wel. Echt een dode boel. Maar werkt ook gewoon niet met zoveel mensen tegelijk in een online overleg.
Chaturbate?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Ai Is hij ook veel in direct contact met de mensen? Als in, helpen het busje inkomen? Of stappen ze zelf in?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:56 schreef Sarabi het volgende:
De chauffeur van het busje waarmee oma naar de dagbesteding gaat is positief getestnu maar hopen dat de cliënten niet ziek worden.
Ja, de meeste zijn slecht ter been dus hij helpt soms wel een handje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai Is hij ook veel in direct contact met de mensen? Als in, helpen het busje inkomen? Of stappen ze zelf in?
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat eetbare kaki's nog niet zo heel lang massaal in de handel zijn. Ouderwetse kaki's moet je 'narijpen'tot ze smotsig zijn, zolang ze stevig zijn, smaken die wrang. Tegenwoordig zijn er non-astringente rassen (Sharon als eerste), en dat dringt de laatste paar jaar door in supermarkten en bij consumenten.
Dan heb je geen goed Chin. Ind. Rest.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Ingemaakte citroen vind ik uitgesproken vies. En de ku lo yuk van het lokale Chin. Ind. Rest. doet z'n naam eer aan en is indrukwekkend smerigVerder zou ik het zo gauw niet weten.
Zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan heb je geen goed Chin. Ind. Rest.
tucows. Maar dat is van voor jou tijd.quote:
Pindakaas is puur vet en suiker. Valt weinig aan te bederven met een mooi bontjasje. Wordt hooguit ranzig van smaak.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze huidige XXL-pindakaaspot van de Lidl, waarvan we de inhoud enkel gebruiken voor muizenvallen, is nu ruim 5 jaar oud en vertoont nog geen spoortje van bederf. Ik durf dat merk pindakaas niet meer te eten, ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben dat het aangebroken 5 jaar 'goed' blijft.
En ik ga het experiment maar niet herhalen met andere pindakaas... voor je het weet bederft die ook niet. Ik vind de bio van de Lidl de lekkerste, samen met de Jori van de ekoplaza.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die tip geeft Philips zelf ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ik kwam op een site een idee tegen om de airfryer goed schoon te maken. Want onder/achter het grill element is lastig schoonmaken, dus dat is steeds halfslachtig gedaan. Nu op de manier waarop iemand het deed, stomen met citroen. Ik dacht dat het ding best schoon was, maar ik geloof dat ik 'm nog een paar keer zo moet schoonmaken
Verder nakend?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Of ik hecht heel erg aan mijn Chinees, of het is gewoon een goede. Meestal vind het ergens anders minder goed.quote:
Dat dacht ik ook! Misschien met een kek schortje?quote:
Nee joh! Wel in Rotterdamthema, passend in de sfeer van het evenzo Rotterdamse CBluequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Wil ik de jouwe dan wel eens proeven. Onthou even mee voor als ik (postpandemisch) weer eens op hunebeddenjacht gaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of ik hecht heel erg aan mijn Chinees, of het is gewoon een goede. Meestal vind het ergens anders minder goed.
Ik ben sowieso wat schizofreen inzake combinatie zorgend huisvrouwtje en.. naja.. een wat bazige kant.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:46 schreef Candaasje het volgende:
Serveerster mini.... hm..... Maar wel een die haar fooi opeist en zich niet laat commanderen met een vingerknip...jij
Uitsluitend AH 100% pindakaas. Die akelige Calvé stopverfquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Genoeg thuiskappers die gewoon knippen. Ik zie ook bij iedereen elke paar weken nieuwe nepnagels.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:47 schreef z80 het volgende:
Tijdens eten tv aan. Valt me op dat iedereen met een net en vers geknipt kapsel rondloopt. Inclusief de regering. Volgens mij zijn de kappers toch al twee maanden dicht. Of is enkel voor klootjesvolk de kapper gesloten en mag die gene die het juiste voorbeeld dient te geven de regels naast zich neerleggen?
Echt hè? J. is intussen een soort verdronken poedel en Günthers haardos begint onderwijl een imposante omvang te bereiken. Vanmorgen:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:47 schreef z80 het volgende:
Tijdens eten tv aan. Valt me op dat iedereen met een net en vers geknipt kapsel rondloopt. Inclusief de regering. Volgens mij zijn de kappers toch al twee maanden dicht. Of is enkel voor klootjesvolk de kapper gesloten en mag die gene die het juiste voorbeeld dient te geven de regels naast zich neerleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar ik begreep al van mijn moeder dat haar kapper stiekem bij mensen thuis bijbeunt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Echt hè? J. is intussen een soort verdronken poedel en Günthers haardos begint onderwijl een imposante omvang te bereiken. Vanmorgen:Het staat hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar ik begreep al van mijn moeder dat haar kapper stiekem bij mensen thuis bijbeunt.![]()
Vraag me niet hoe brak ik wakker word hè.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:45 schreef minilot het volgende:
Ik kan dat dus niet hè, overdag slapen.. zou het soms best handig vinden! @:Candaasje
Wat zijn jullie eigenlijk voor activisten dat jullie zoveel kleren hebben?
Lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Tijd voor Toet![]()
[ afbeelding ]
Wordt een weekend projectje
Nieuwe nagels zijn essentieel hèquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Genoeg thuiskappers die gewoon knippen. Ik zie ook bij iedereen elke paar weken nieuwe nepnagels.
Wow!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Tijd voor Toet![]()
[ afbeelding ]
Schande! Moet ik iets tegen de ruit kwakken? Ik kom er straks toch twee keer langs -x-quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn favoriete chocolade ijs is niet meer. Het is geen chocoladesorbet meer, maar gewoon chocolade roomijs.
Zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nieuwe nagels zijn essentieel hè
Dit is mijn tweede kennismaking. Vorige keer kregen we hem met drie mensen niet eens baasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow!Ziet eruit als iets dat je prima in één keer op kunt, toch?
Gaarne.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:54 schreef minilot het volgende:
Schande! Moet ik iets tegen de ruit kwakken? Ik kom er straks toch twee keer langs -x-
Hulp nodigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Tijd voor Toet![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:11 schreef minilot het volgende:
Güntherdude mocht vanwege vaderloos diner voor een keertje zelf kiezen. Het werd, in één adem: omelet, tomaten, krentenbol met heel veel pindakaas, kwark in een klein bakje. Joe! Ik ga het maar eens maken
[..]
Echt hè? J. is intussen een soort verdronken poedel en Günthers haardos begint onderwijl een imposante omvang te bereiken. Vanmorgen:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar ik begreep al van mijn moeder dat haar kapper stiekem bij mensen thuis bijbeunt.staat hem prima
Misschien hebben ze allemaal een kapster als vrouwquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:47 schreef z80 het volgende:
De fooi wordt gespreid betaald?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wat schizofreen inzake combinatie zorgend huisvrouwtje en.. naja.. een wat bazige kant.
[..]
Echt hè? J. is intussen een soort verdronken poedel en Günthers haardos begint onderwijl een imposante omvang te bereiken. Vanmorgen:Vooraan heb ik zelf inmiddels ingekort. Hoofdhaar dat de strijd aan gaat met de snor werd me iets te gortig. Wel inmiddels een serieus mat in de nek. Nog even en het kan een staartje worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...maar ik begreep al van mijn moeder dat haar kapper stiekem bij mensen thuis bijbeunt.
De baard werkte ik altijd al zelf bij. Dus die hangt niet op de enkels.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Niks mis met een staartje!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Vooraan heb ik zelf inmiddels ingekort. Hoofdhaar dat de strijd aan gaat met de snor werd me iets te gortig. Wel inmiddels een serieus mat in de nek. Nog even en het kan een staartje worden.
De baard werkte ik altijd al zelf bij. Dus die hangt niet op de enkels.
Mijn man is hier de kapper in huis.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien hebben ze allemaal een kapster als vrouw
Ik had genoeg lengte om te oefenen. Met een schaar durf ik dat wel aan. Met de tondeuse ben ik een stuk voorzichtiger. Dan is het al weg voordat ik er in de buurt kom.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks mis met een staartje!
En zelf knippen begin ik niet aan, daar ben ik fijnmotorisch echt niet geschikt voor
Nouja bij mij weet ik het ook niet zeker of het grijs is of gewoon mijn eigen saaie peper en zoutkleur. Lastig te zien in de uitgroei.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:01 schreef minilot het volgende:
Grijs haar, ik heb het hier nog niet kunnen ontdekken. Misschien dat mijn haar nog denkt dat ik tweeëntwintig ben
Mietje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik had broodje lamsshoarma en franse frietjes. Het waren heel veel franse frietjes. Nu ben ik misselijk.
Knap! Ik durf het echt niet aan. Gelukkig rockt Günther tot dusver elk kapsel of gebrek eraan op z'n yassssss queeeeeens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ik knip m'n eigen haar, en dat van m'n vriend ook.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het voor 3 personen best bescheiden hoor.
Bomvolle schaal van 30cm doorsneequote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:57 schreef minilot het volgende:
Cat, ik zou dat wel serieus schamel vinden voor drie personen!
Ik blijf bij mijn puntquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Bomvolle schaal van 30cm doorsnee
Stompt mini een bloedneusquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks mis met een staartje!
En zelf knippen begin ik niet aan, daar ben ik fijnmotorisch echt niet geschikt voor
Dan heb je de bal iig uberhaupt geraakt. Props.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stompt mini een bloedneus
Motorisch gestoorde box
Had jij ook altijd met gym dat bijvoorbeeld tijdens volleybal perfect wist te vertellen hoe de opslag moest maar als je opslag had de bal ofwel in het net of achter de achterlijn van de andere speelhelft kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |