Haal je drank voor 21:00 ga naar het huis van je vrienden (voor 21:00) zuip tot 5:00 en dan terug naar huisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:42 schreef Questular het volgende:
Die avondklok is alleen handig om het aantal verboden feesten iets beter onder controle te krijgen.
Voor de rest zie ik niet in wat zo een avondklok oplevert. Maar goed ik ga me er wel aan houden.
Ik zou je drank wel voor 20.00 halen, anders wordt het cola zuipenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haal je drank voor 21:00 ga naar het huis van je vrienden (voor 21:00) zuip tot 5:00 en dan terug naar huis
oh hebben jullie ook alcohol verbod na 20uquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik zou je drank wel voor 20.00 halen, anders wordt het cola zuipen
Dat ook. Of de gebieden met veel steegjes en stukjes waar je met de auto slecht doorkomt. Of gewoon de buitengebieden waar je per dag misschien 1x een agent langs ziet komen. Ze pakken hiermee alleen maar de welwillende die 's avonds nog een rondje gingen lopen, degene die zich toch al terecht er niets meer van aantrokken gaan zich door zoiets ook geen angst laten aanjagen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik wens ze veel succes met de handhaving in dit soort wijken.
[ afbeelding ]
Waar is dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik wens ze veel succes met de handhaving in dit soort wijken.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze in Duitsland toch verstandiger zijn. Als we nog boodschappen moeten doen, doen we dat in het laatste uurtje voor sluitingstijd. Dan zijn er vrijwel geen andere klanten meer in de lokale Edeka.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 06:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind ze prettiger dan niet- medische mondkapjes. Je kan er prima in ademen. Alleen het elastiek knelt.
OT: hier in Duitsland is geen avondklok, maar ik zou er ook geen problemen mee hebben.
Helaas bestaat het merendeel van de werkgevers in de detailhandel uit debiele micromanagers die het personeel niets gunnen. Normaliter kun je dat soort types, wanneer je een beetje intelligent en nonchalant bent, goed onder controle houden als werknemer. Maar in deze pandemie is het om te janken wanneer je zo'n werkgever hebt, ook omdat het personeel doorgaans laagopgeleid is en zich totaal niet verenigd. De les die corona mij heeft geleerd: ga nooit onder je niveau in de detailhandel werken, zelfs niet wanneer je er (relatief/simpel) veel geld kunt verdienen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Serieus, wtf is daar de gedachte achter. Dat zou echt boetes moeten opleveren.
Echt, hoe oud ben je, zeg?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ging sowieso zelden de deur uit na 20u.
Maar ga het juist nu wel doen! Puur om Rutte te zieken
Zou me dus niks verbazen als door deze maatregel juist meer mensen buiten komen ineens.
Jij denkt dat het leuk is om al een jaar met drieën op elkaar te zitten?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Veel mensen die samenwonen snappen dat niet.
Je moet je voorstellen dat je de komende twee weken geen enkel ander mens spreekt.
Okquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef Harlon het volgende:
[..]
? Ik moet gewoon soms 's avonds naar iemand die last heeft van een angststoornis en dan moet ik als mantel zorger er voor zorgen dat hij weer rustig word. Gebrek aan bier doet soms rare dingen bij mensen. Kwestie van allebei het formulier invullen, even met elkaar afstemmen en klaar. Landwacht kan & mag niets meer in dat geval.
Je hebt een grote bek hier maar volgens mij kruip jij vanavond gewoon bij moedertje op schoot.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef Harlon het volgende:
[..]
? Ik moet gewoon soms 's avonds naar iemand die last heeft van een angststoornis en dan moet ik als mantel zorger er voor zorgen dat hij weer rustig word. Gebrek aan bier doet soms rare dingen bij mensen. Kwestie van allebei het formulier invullen, even met elkaar afstemmen en klaar. Landwacht kan & mag niets meer in dat geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |